(Deus ministris utitur in ecclesia instituenda.) Deus ad colligendam vel constituendam sibi Ecclesiam, eandemque gubernandam et conservandam, semper usus est ministris, ijsque utitur adhuc, et utetur porro, quoad ecclesia in terris fuerit.
Ergo ministrorum origo, institutio et functio vetustissima et ipsius Dei, non nova aut hominum est ordinatio. (Institutio et origo ministrorum.) Posset sane Deus sua potentia immediate sibi adiungere ex hominibus ecclesiam, sed maluit agere cum hominibus per ministerium hominum. Proinde spectandi sunt ministri, non ut ministri duntaxat per se, sed sicut ministri Dei, utpote per quos Deus salutem hominum operatur.
(독일어)
Um sich seine Kirche zu sammeln und zu gründen, sie zu leiten und zu erhalten, hat Gott immer Diener verwendet, bedient sich solcher auch heute noch und solange es eine Kirche auf Erden gibt.
Deshalb ist Ursprung, Einsetzung und Amt der Diener von höchstem Alter und rührt von Gott selbst her, ist also nicht eine neue oder bloß menschliche Ordnung. Gott hätte sich ja wohl aus eigener Macht unmittelbar eine Gemeinde schaffen können, aber er wollte lieber durch den Dienst von Menschen mit den Menschen verkehren. Deshalb sind die Diener nicht bloß als Diener, sondern als Gottes Diener zu betrachten, weil Gott durch sie das Heil der Menschen schafft.
(영어)
GOD USES MINISTERS IN THE BUILDING OF THE CHURCH. God has always used ministers for the gathering or establishing of a Church for himself, and for the governing and preservation of the same; and still he does, and always will, use them so long as the Church remains on earth. Therefore, the first beginning, institution, and office of ministers is a most ancient arrangement of God himself, and not a new one of men.
INSTITUTION AND ORIGIN OF MINISTERS. It is true that God can, by his power, without any means join to himself a Church from among men; but he preferred to deal with men by the ministry of men. Therefore ministers are to be regarded, not as ministers by themselves alone, but as the ministers of God, inasmuch as God effects the salvation of men through them.
하나님은 자기 교회를 모으고 세우시며 인도하고 보존하기 위해 항상 봉사자들을 세우셨다. 하나님은 교회가 이 땅위에 있는 한 이런 봉사자들을 지금 사용하시고 또 계속 사용하실 것이다.
따라서 봉사직분의 기원, 세우심 그리고 직분은 매우 오래 된 것으로 하나님 자신이 세운 것이지 세오룬 것 또는 인간이 세운 기관이 아니다. 하나님 자신은 자기의 능력으로 직접 교회를 창조 하실 수도 있었다. 그러나 그는 오히려 인간의 봉사 직분을 통해 인간과 교제하기를 바라셨다. 따라서 봉사자는 단순한 봉사자로서 뿐 아니라 하나님의 봉사자로 간주해야 한다. 그 이유는 하나님은 이들을 통해 인간의 구원을 이루시기 때문이다.