|
Transporte Corea servizos aéreos
Corea do AIR CARGO Services
Importación e exportación de loxística de carga é un elemento estándar yireotseup
Importación e exportación de mercadorías os custos de loxística loxística do embarcador para incrementar a previsibilidade do exceso de carga das empresas de loxística, como Julie para crear un ambiente de negociación boa para a importación e exportación de fluxo loxística do transporte de loxística que ocorre paso a paso, e seguintes elementos de serie son publicados pola composición é
Obxectivo: expresar a expedición de xestión de carga aérea e soporte de vendas rebate fins
1 Límite de responsabilidade
1 cargador de as compañías aéreas de transporte de carga refírense ao transporte de carga, cando o prezo excede 19 SDR por KG, gyagyeokeul transporte waybill ser reportada, e neste caso, a taxa debe ser paga preto remitente calquera Aínda que o prezo das mercadorías que non tiveron a oportunidade de informar non pode reclamar.
2 descríbense prezo de transporte, pechando taxa pagada pola cantidade aparece na carga da compañía aérea
Responsabilidade na medida en que o prezo soneaekeul informou realmente sufriu danos no transporte carta de porte e en calquera caso, non debe exceder o valor declarado
3 informaron o prezo do transporte cartas de porte *** NVD (por valor declarado: Ningún declarado transporte valor) ***
Rexistrado como responsabilidade do transportista por danos a carga e límite de indemnización de 250 o quilo, en calquera caso a Francia geumpeurang / kg ou 19SDR/KG non poderá superar
4 remitente ou destinatario, en todas as demandas para probar os danos reais deben
2 Limitación da responsabilidade
1 aplícanse ao transporte que Convención de xeito diferente nos regulamentos que non son, polo menos, o transporte compañía aérea ou de transporte relacionada con empresas, debido aos danos causados como consecuencia de dolo da compañía aérea ou neglixencia causaron non ser comprobada a non ser que o remitente e, ata os non será responsable
2 compañías aéreas compañías aéreas aplican as leis e regulamentos gobernamentais, ordes, de acordo coa respectar as instrucións, ou o expedidor, o destinatario, e que se aplica a non-auto-mesmas leis e regulamentos gobernamentais, ordes que non cumpran coas instrucións ou control de xestión de Aire razóns que non poden ser responsables por danos causados directa ou indirectamente, non será chikimeul
3 caso de danos á carga ocorre, a responsabilidade da compañía aérea para compensar as perdas causadas polo peso fetal é só unha parte dos danos de carga sobre o mesmo valor da factura de bens que afectan o total, o peso bruto de envío utilizado para calcular o límite da compañía aérea pasivo é considerado por riba da gyujeonggwaeung Ademais, todos os produtos para chegar de Estados Unidos (ou algún) no caso de perda do solar que foi usado para calcular o peso da carga (algúns dos danos Así pois, a proporción) de límite da compañía pasivo é calculado pola
Catro. De danos á carga, perda ou danos á propia envío ser causada por defectos ou características que a compañía non se fai responsable dos danos. Remitente ou destinatario da carga debido aos persoais ou obxectiva (incluíndo aeronaves), danos a inflixir, o , así Airlines sufriu ningunha perda e custos deben ser reembolsados á empresa aérea ou un obxectivo persoal que corren o risco de causar danos ou lanzamento aéreo de carga rematar en calquera momento sen previo aviso, caso en que a responsabilidade por esas accións non deben ser
5 mal, perdido ou mal bens en conexión co todo sonhaenui ou en parte, o partido alegando danos causados por acto ou omisión neglixente inxustamente por danos contra a compañía aérea dos danos que a neglixencia do solicitante, en todo ou en parte, con base na relación ser inmune
6 de aeronaves empregadas en transporte aéreo de aeronavegabilidade e unsonggyeyaksang conformidade non debe facer calquera hipoteca
7 rutas de voo Airlines non derivados de danos á carga, perdas, danos, e non contra o chikimeul, nin, Canción Cidade de aire de rutas para o transporte a lista de pasaxeiros emitida mesmo axente da Canción de Cidade de só como un comportamento, pero dous chamamento unsonggyeyaksang é a primeira operadora ou o último transportista, o remitente ou destinatario da carga danos, perdas, danos ou solicitude de indemnización contra o recurso debe ter o dereito de.
8 Historia Natural de animais en tránsito aire, animais ou outros animais, o seu comportamento debido á morte ou lesión, ou ingyuro seguridade morte causada ou lesión de animais non será responsable de
Nine. Compañías aéreas en calquera caso, o estado do animal, comportamento, ou propiedades de estado tahwamului debido ao costume de realizar a carga contra a morte ou a lesión non é responsable.
10 compañías aéreas cambio climático e temperatura de exposición á altitude, ou o tempo de tránsito da morte debido a mala calidade xeral ou hai un risco de Cari sobre a carga, a carga debido á deterioración ou corrupción non se responsabiliza de danos ás condicións de transporte é adquirido.
11 Danos de transporte aéreo indirectos ou especiais derivadas da compañía aérea sobre a causa da perda de que era coñecido de antemán, independentemente de, en calquera caso, non debe ser responsable
12 destes termos e condicións establecidos polo Limitación da responsabilidade e de voo Indemnización Airlines, así como, representantes da compañía aérea persoal ao servizo e as compañías aéreas que utilizan a conexión entre a aeronave eo propietario (funcionarios representante do armador e axentes) A mesma disposición aplícase tamén, aviación, funcionarios de empresas aéreas e axentes e representantes de recurso en uso polo propietario da aeronave (representantes do propietario, persoal ao servizo) o dereito de recuperar, dun total de Recursos instituído polo presente Acordo non debe exceder o límite de responsabilidade
1 derrota e prazo
1 que ten dereito a recibir a entrega de mercadorías, sen o seu argumento de que o embarque de carga en bo estado serán consideradas entregadas no marco do contrato de transporte.
2 dos bens perdidos, danados ou atrasados no caso da India para recibir a remisión, que ten o dereito lexítimo á transportadora aérea de conformidade coas seguintes demandas deben ser presentadas por escrito especificacións Chengdu
1 caso de dano ou perda parcial, byalgyeon inmediatamente e dentro de 14 días desde a data de adquisición de bens
2 Se os bens da natureza, que ten dereito a estar na India, para dispoñer da mercadoría no prazo de 21 días a partir da data de
3 de todos os casos de perda ㅠ ㅗ hamhan India no prazo de 120 días a partir da data da factura
Catro. Danos por morte ou lesión de persoa causou o problema da comunicación prevista anteriormente, excepto para a notificación 1-3 de todas as demais indemnizacións de calquera tipo a partir da data da factura ilyinae 270
2 prazo de presentación
Responsabilidade para o dereito da compañía aérea para arquivar tal acción desde a data de chegada no destino do recurso debería ser a partir da data da chegada da aeronave ou en paradas de tráfico que se fixeron dentro de dous anos desde a data en que un é destruído
3 First Act
A Cámara dos regulamentos Waybill ou outras aplicables jeokyongbeomryeong tarifas, regulamentos gobernamentais, ordes ou instrucións que non infrinxa calquera válidos e non válidos disposición en calquera outra parte non afecta
4 Cambios e renuncias
Daepyeo Airlines, directores, funcionarios ou axentes, o contrato de transporte deste contrato ou de calquera outras disposicións aplicables do programa Cheryl non modificación ou derrogación
5 dos termos de auténtica
O presente Acordo poderá ser emitida en inglés e en tal caso, as condicións de gukmunpan Se hai algo que non corresponde, terán precedencia sobre as condicións de gukmunpan.