게시글 본문내용
|
다음검색
출처: 바이크메니아 원문보기 글쓴이: 쉰밥
Engine |
|
Engine type | liquid-cooled |
Displacement | 689 cm³ |
Bore x stroke | 80.0 mm x 68.6 mm |
Compression ratio | 11.5 : 1 |
Maximum power | 55.0 kW (74.8PS) @ 9,000 rpm |
Maximum Torque | 68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6,500 rpm |
Lubrication system | Wet sump |
Carburettor | Fuel Injection |
Clutch Type | Wet |
Ignition system | TCI |
Starter system | Electric |
Transmission system | Constant Mesh |
Final transmission | Chain |
Chassis |
|
Frame | Diamond |
Front suspension system | Telescopic forks |
Front travel | 130 mm |
Caster Angle | 24º |
Trail | 90 mm |
Rear suspension system | Swingarm |
Rear Travel | 130 mm |
Front brake | Hydraulic dual disc, Ø 282 mm |
Rear brake | Hydraulic single disc, Ø 245 mm |
Front tyre | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Rear tyre | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Dimensions |
|
Overall length | 2,085 mm |
Overall width | 745 mm |
Overall height | 1,090 mm |
Seat height | 805 mm |
Wheel base | 1,400 mm |
Minimum ground clearance | 140 mm |
Wet weight (including full oil and fuel tank) | 179 kg / ABS 182 kg |
Fuel tank capacity | 14 L |
Oil tank capacity | 3.0 L |
첫댓글 모텔시리즈 7호가 나왔네요. 이넘도 아주 재미날 듯.. 미국에선 fz7?
요즘 야마하가 눈길 가는 바이크를 막 내 놓네요.
9호의 신형 3기통 엔진이 더 관심가는 편이긴 하지만..
야마하 병렬2기통도 무지 재미나고 좋은 엔진이죠.
모처럼 타 보고싶은 바이크가 쏟아집니다. ㅎㅎ
작다.
저도 디자인은 이쪽이 마음에 드네요...
이쁘다...
일단 디자인은 성공!!!!
2인실이라 작아서 전 별루...D사 쓰레기에 데여서요...
ㅎㅎ.. 야마하 trx-850 270도 위상 크랭크 병렬트윈 검색해 보세요. 최고.
저렴하면 성공할듯
디자인 굿 ~~~