The brand name should convey product benefits (Pampers disposable diapers, Right Guard deodorant, Easy Off oven cleaner).
브랜드 이름은 제품의 장점을 전달하도록 만들어야 한다. (일회용 기저귀 팸퍼스, 방향제 라이트 가드, 오븐 청소용 이지 오프 등처럼)
This is now always feasible.
이것이 항상 가능한 건 아니다.(now-> not인 듯해요)
For example, the decay-prevention properties of Crest or the packaging advantages or Pringle’s potate chips could not be conveyed descriptively in a brand name.
예를 들자면, 크레스의 부패방지용 특성, 프링글스 감자칩의 포장 이점은 브랜드 명으로 그 장점들을 기술적으로 전달할 수가 없다.
In such cases the company will formulate many names and determine which has the most positive connotation.
그런 경우에 기업은 많은 이름들을 고안해서 가장 긍정적인 의미를 가진 이름으로 결정하게 된다.
At least three methods have been used to select brand names : managerial judgment, consumer name tests, and focused group interviews.
브랜드 명을 선택하기 위해 적어도 세 가지 방법이 사용된다. 즉 경영적인 판단, 소비자들의 브랜드 명 테스트, 그리고 집중적인 단체 인터뷰 방법이다.