|
Abstraction des concepts Art [5] Critique de l'artiste conceptuel abstrait: Critique de l'art contemporain et du design de l'art conceptuel Résumé Art par l'artiste contemporain Louis Choi Chul-joo, Art contemporain et abstraction des concepts de design contemporain [5] Critique artistique et design d'artistes contemporains et de concepts contemporains / Critique artistique abstraite contemporaine et design de l'artiste contemporain Louis Choi Chul-joo est une critique et un dessin artistique abstrait basé sur le concept du désir, dans lequel les traces des désirs et de la réalité des autres sont des nuances réversibles de lumière. C'est un dessin qui résume le retour à la peinture comme art conceptuel précoce, c'est-à-dire la critique de l'art abstrait conceptuel et le désir des autres de représenter la réalité réaliste. / abstraction des concepts contemporains [5] Critique artistique et abstrait Critique artistique du peintre conceptuel abstrait: Critiques d'art et œuvres de design d'artistes contemporains et de peintres abstraits de concepts modernes: Louis Chul-joo Choi, morning glory window 2024-4-Memories, 147X143cm, acrylic and composite materials on cloth, 2024
Louis Chul-joo Choi, morning glory window 2024-4-Memories
Dans "lmorning glory-memory", l'abstraction est une nuance réversible de lumière, et plusieurs êtres conceptuels sont incarnés sur le fond de la "morning glory", qui représente la structure du désir en tant qu'êtres abstraits dans une forme réelle.
C'est l'image de la mémoire comme le désir de l'autre comme une nuance réversible de lumière dans "morning glory", qui ne décrit pas l'atmosphère. Ici, selon l'identité de la théorie du matérialisme, le désir de l'autre est conceptualisé et l'abstraction identifiée à l'image réelle est modifiée, laissant l'ombre sur le tissu par la peinture ajustée en mode abstraction de la structure réelle dans la temporalité.
Dans "morning glory-memory", l'abstraction est une nuance réversible de lumière, et plusieurs êtres conceptuels sont incarnés sur le fond de "morning glory", qui représente la structure du désir en tant qu'êtres abstraits dans une forme réelle.
C'est l'image de la mémoire comme le désir de l'autre comme une nuance réversible de lumière dans "morning glory-memory", qui ne décrit pas l'atmosphère. Ici, selon l'identité de la théorie du matérialisme, le désir de l'autre est conceptualisé et l'abstraction identifiée à l'image réelle est modifiée, laissant l'ombre sur le tissu par la peinture ajustée en mode abstraction de la structure réelle dans la temporalité.
Comme un jeu d'ordinateur, le mode abstraction chevauche les événements et les images de performance des caricatures d'actualité avec "morning glory", le fond de l'abstraction, et résume les désirs des autres en nuances d'une véritable structure de lumière réversible.
Selon l'endroit où il a été perçu comme un concept de désir, il est éclairé par une lumière réversible qui existait dans le passé et s'est développé en une structure ombragée, tout comme il semble être une image déformée selon la position et la distance de l'objet en réalité.
Ici, l'effet d'ombre de la lumière réversible forme une structure d'ombre réfléchie sous forme de lumière réfléchie provenant du petit trou du tissu où la surface arrière est éclairée.
La structure est peinte avec des fils peints en forme de "morning glory".
L'image et la couleur de la peinture conceptuelle montrent la valeur esthétique des formes cachées en formant l'image et la couleur de l'objet effacé, à l'ombre d'une lumière réversible, sans marquer de distance temporelle.
C'est une peinture réaliste basée sur la théorie abstraite de Chul-ju Choi, qui capture le concept du désir au-delà de la littérature et décrit la couleur de l'ombre comme une lumière réversible.
Louis Chul-joo Choi, morning glory window 2024-4-Memories, 147X143cm, acrylic and composite materials on cloth, 2024
Dans le concept du désir de Choi Chul-joo, l'image structurelle est une image textile qui bloque la couleur et restaure la structure linéaire de la couleur pour s'adapter à la couleur spécifique en insérant une structure de désir ombragée comparable au rétroéclairage.
Par conséquent, le concept du désir avec la structure du fil est une peinture qui dessine le désir abstrait dans la structure du tissu et du fil en tant qu'art conceptuel.
Le tableau "morning glory-memory" est une image du concept de désir dans lequel l'esprit d'un jeune enfant dans le concept de désir de Choi Chul-joo est transféré à un poussin et le poulet, la femme et la danseuse sont dessinés sur une image de tissu comme des objets créés par la coutume.
Comme l'image du désir, l'image de l'objet a été dessinée en composant des poussins, des poulets, des femmes et des danseurs dans un matériau comme le tissu pour créer une image dans laquelle les côtés gauche et droit étaient inversés. Par conséquent, sa peinture est une peinture de deux côtés qui ne fait pas de distinction entre l'avant et l'arrière. Ici, lorsque l'image au dos est convertie en avant, apparaît un nouveau tableau avec des traces d'une ombre dans une lumière réversible.
Dans le monde imaginaire, l'identification identifie extérieurement l'image de l'objet comme le même sujet que l'image de l'objet et forme intérieurement une image phénoménale du concept de désir dans lequel le sujet est transformé. En tant qu'image phénoménale, l'ombre d'une lumière réversible sans objet, d'une autre ombre et d'un dos de l'espace créé par l'objet, s'illumine ou disparaît.
Il s'agit d'une image insuffisante en tant qu'objet en tant qu'image satisfaite en tant qu'enfant dans l'image d'un objet réel.
La mémoire de l'objet adapté au danseur crée un espace séparé relié aux poussins, poulets, fossiles et femmes dans le trou avec des marges d'ombre dans l'espace vide, et colore et façonne les objets en une seule image qui intègre le côté lumineux du yin et du yang avec des couleurs sur l'image.
La forme est une image de la réalité dans laquelle l'objet réel se reflète dans le miroir en confirmant la structure de la réalité phénoménale qui n'existe pas en tant qu'espace vide à l'arrière de l'objet.
En d'autres termes, l'image de la réalité phénoménale peut être une image de la réalité dans laquelle l'image de la réalité comme métaphore se reflète dans le miroir ou une image qui apparaît comme une ombre virtuelle comme une autre image.
Ici, l'image de la réalité est un podium façonné par le désir d'autrui qui peut voir la couleur ombragée comme un objet à travers le regard. La plate-forme clarifie le sens d'un être réel qui reflète l'image visible comme lumière réversible dans laquelle le désir s'est arrêté à la place de la ville et prend l'image comme forme de désir.
En tant que structure réelle de son sens, lorsque la forme s'arrête, le sens est créé comme un mouvement de pensée réversible. Il s'agit d'une image dans laquelle le sens de la pensée comme structure d'une image trouve une place de désir dans un espace vide.
En conséquence, la représentation conceptuelle de la mémoire dans la fenêtre de la gloire matinale, le fond du désir, chevauche l'image réelle en une seule phase au même endroit dans une ombre réversible pour en faire une structure de désir d'image mémoire.
Les pensées errantes créent un espace réversible en tant qu'image d'un objet réel dans le sens de la réflexion sur des désirs ambigus et montrent le désir en tant qu'objet phénoménal.
Et l'image de l'existence définit l'abstraction factuelle comme un sens qui inverse la réalité, et l'image réalise le concept abstrait par le sens transformé en ombre de lumière réversible.
Il n'y a pas de réalité conceptuelle, mais le désir qui se dessine comme une abstraction cachée par la lumière inverse en remplace un autre. Ce désir crée un espace abstrait qui peut réversiblement représenter la réalité et fait référence à une valeur phénoménale. / L'auteur. Choi Chul-joo, ancien conservateur du musée d'art de Séoul (artiste d'art moderne et docteur en design culturel)
Famous contemporary artist, modern painter, abstract painter & contemporary abstract artist Louis Choi Chul-joo's treacherous conceptual art abstraction 'Morning Glory' & 'Bamboo Forest' pop art abstraction design / Webtoon News Cartoonist & Contemporary Artist Choi Chul-joo Cartoon Design News
Webtoon News Cartoonist Choi Chuljoo's One-Sentence Cartoon Review & Abstract Artist Louis Choi Chul-joo Pop Art Abstract Painting design
Cartoon designer Choi Chul-joo, contemporary conceptual art pop art work & Webtoon design historical painter
Abstract painting as a treacherous conceptual art refers to abstract painting as a realistic structure in art. Since the conceptual meaning that exists in the place of the realistic shape can be divided into cartoon review images, abstract painting is drawn through the shadow of reversible light that interprets others abstract desires into images. In other words, the emergence of the concept of desire is a momentary encounter with the concept of desire in a straight form of non-realistic image generated by reversible light.
The image of non-realism, which emerged as the concept of desire, is a distorted form of similar factual structure. This is because the place and shape of the real form are not the same.
Realistic structures reflect the shape by being distorted by light. It is the outline and shadow that are determined by the shade of light that reveals its shape. Realistic abstractions as treacherous conceptual art take note of this and shape realistic concepts.
(Choi Chul-joo's Conceptual Art Theory on Realistic Abstract Painting)
Louis Choi Chul-joo, <TWICE's "more & more" 7>, a hand-painted picture on a computer
Cartoon review: Cartoonist & freelance reporter Choi Chul-joo's current affairs cartoon review one sentence - Cartoon review: cartoon designer Choi Chul-joo's review news
■ Cartoonist Choi Chul-joo, newsmanwha K-Pop Song illustratoin [13] TWICE released <MORE & MORE> : A line News of Choi Chul-joo’s Manwha Review (ACN・2020.6.6.1:27) / Reporter Choi Chul-joo’s Cartoon Review
. TWICE released <MORE & MORE>. (2020.06.01)
. TWICE a publié <MORE & MORE>. (2020.06.01.)
Contemporary Art Work: Abstract Painting with Treacherous Conceptual Art: Louis Chul-joo Choi, bamboo forest 167-MORE & MORE, a hand-painted picture on a computer/ Reinterpreting cartoon news review, which uses modern art abstract painting as treacherous conceptual art, as a conceptual artist's work
Desire Concept Realistic Abstract Work: In front of the bamboo forest f167-MORE & MORE: By repeatedly applying the concept of imaginary world and desire and Choi Chul-joo's desire formula <D(I...I')d=I(D...D'i)i> to the image of the work, it acquires aesthetic value and reveals its meaning by realizing formability in the shadow of reversible light. / The meaning of the shape, which is covered by the actual changed instantaneous movement of the shape, results in linguistic abstraction. In other words, the realistic shape of the other person's desire in a momentary event is a linguistic abstraction of the same meaning. Conceptual art with morning glory and bamboo as cultural background is linguistic abstraction. The abstract creates a conceptual structure based on the shape of subsequent reality fostered by language and hides the desire of others in a momentary event.
Desire Concept Realistic Abstract Work: Louis Choi chuljoo, morning glory p112-6-1-MORE & MORE: By repeatedly applying the concept of imaginary world and desire and Choi Chul-joo's desire formula <D(I...I')d=I(D...D'i)i> to the image of the work, it acquires aesthetic value and reveals its meaning by realizing formability in the shadow of reversible light. / The meaning of the shape, which is covered by the actual changed instantaneous movement of the shape, results in linguistic abstraction. In other words, the realistic shape of the other person's desire in a momentary event is a linguistic abstraction of the same meaning. Conceptual art with morning glory and bamboo as cultural background is linguistic abstraction. The abstract creates a conceptual structure based on the shape of subsequent reality fostered by language and hides the desire of others in a momentary event.
Desire Design Methodology in Abstract Art Theory on Painting Design, ■ Contemporary Artist Choi Chul-joo's Desire Concept Abstract Design Methodology: <morning glory> As an Abstract Korean painting of Modern Art, Desire Formula <D(I...I')d=I(D...D'i)i> is applied to overlap the painting <morning glory p112-6-1-MORE & MORE> created by reversible light. In addition, by re-applying the desire formula by linking verbal metaphor images, a phenomenal conceptual place is set in another place in one space as a shade of reversible light and abstracted.
This translates to the first non-realistic abstraction poster at Louis Choi Chul-joo's 2022 New York Exhibition to actualize the Desire Object. The image <morning glory> becomes a non-real abstraction of reality.
■ Examples of non-realistic abstractions include: objects of desire (light gray trousers) are affected sequentially by subtle changes in reversible light and follow a complementary contrast of light.
By repeatedly sketching design and applying Choi Chuljoo's desire formula "D(I...I')d=I(D...D'i)i" to the conceptual image of desire, it instantly acquires aesthetic value and reveals the meaning of abstract desire by realizing realistic formability in the shadow of reversible light at that moment. / The abstract meaning of the shape in which the actual changed instantaneous desire shape is hidden by the reversible movement of light results in linguistic abstraction. In other words, it is verbal abstraction with the same meaning as a realistic form of the other person's desire in a momentary event or performance scene. Choi Chul-joo's conceptual art with morning glory and bamboo as the background of cultural abstraction is the linguistic abstraction of images. The abstraction creates a conceptual structure based on the shape of reality after the meaning fostered by language and hides the abstract desire of others in momentary events and performance scenes.
Background image of an artist's artwork: Louis Chul-joo Choi, the bamboo forest 167, a hand-painted picture on a computer
Background image of an artist's artwork: Louis Chul-joo Choi, In front of the bamboo forest f167, a hand-painted picture on a computer
Background image of an artist's artwork: Louis Chul-joo Choi, morning glory p112-6, a hand-painted picture on a computer
La signification figurative de l'abrégé conceptuel « morning glory » est que la couleur du sens décore la réalité de l'universalité coutumière face à l'objet avec la couleur de la lumière. L'espace blanc foncé est une ombre créée dans la zone du sujet, qui contraste avec la lumière d'une forme décorée. Ici, en tant que véritable objet, la couleur est une image monophasée du désir personnalisé vu à travers le regard. Il s'agit d'une image linguistique symbolique du fond du désir, qui symbolise le concept du désir avec des fleurs imitées. Ici, l'image de la gloire du matin est une pièce comme un sens du désir symbolisé dans l'espace réel par l'image du désir
Le concept abstrait du peintre Louis Choi Chul-joo se recrée ainsi en une image qui veut une structure réversible de la lumière, à l'image du désir créé à partir d'une image transformée signifiant la réalité de la " morning glory p112-6-1-MORE & MORE".
Famous contemporary artist, modern painter, abstract painter & contemporary abstract artist Louis Choi Chul-joo's treacherous conceptual art abstraction 'Morning Glory' & 'Bamboo Forest' pop art abstraction design / Webtoon News Cartoonist & Contemporary Artist Choi Chul-joo Cartoon Design News
Conceptual semantic structure Abstraction of modern art converts images of the desires of others designed as pop art sketches into abstraction through cartoon criticism. This abstractly illuminates the desire to reconstruct the external phenomena of socio-cultural objects of contemporary art into photographs of events and to express the specific validity of others through the objective perspective of images, the subject of desire. This effect is an easy example of modern art abstraction by abstracting the desires of others into cartoons from the objects in which the event occurred, and interpreting cartoon analysis as a cultural form of modern art to evaluate the value of life. It's a treacherous conceptual art called realistic abstraction, the cartoon news of Contemporary Art Sketch Abstract Painting.
Webtoon News Cartoonist Choi Chuljoo's One-Sentence Cartoon Review & Abstract Artist Louis Choi Chul-joo Pop Art Abstract Painting design
Cartoon designer Choi Chul-joo, contemporary conceptual art pop art work & Webtoon design historical painter
Abstract painting as a treacherous conceptual art refers to abstract painting as a realistic structure in art. Since the conceptual meaning that exists in the place of the realistic shape can be divided into cartoon review images, abstract painting is drawn through the shadow of reversible light that interprets others abstract desires into images. In other words, the emergence of the concept of desire is a momentary encounter with the concept of desire in a straight form of non-realistic image generated by reversible light.
The image of non-realism, which emerged as the concept of desire, is a distorted form of similar factual structure. This is because the place and shape of the real form are not the same.
The concept of desire design ■ "Choi Chul-joo morning glory" is not the object of the subject, but the spatial background of the other's desire. It is the same as a space of life that is consistent like the sky. It connects with cartoon review and pop art that represent the space of life, but does not criticize and judge, but reproduces reality as cartoon review with photographic images of events and performances. The effect of conceptualizing the reality of the symbol object as the desire of the other is structured in the shade of reversible light to form the concept as a realistic conceptual art.
■ Choi Chul-joo's Concept of Desire Formula: In the concept of Choi Chul-joo's desire,
mathematical desire as an axiom of logic in the concept of desire results in reality as a concrete phenomenon rather than based on the external structure of the linguistic meaning through abstract design. Therefore, the rendering of the desire structure revealed by abstract encounter with reality at the intersection of desire outside the window applies the mathematical desire concept abstract design, or the image of the desire concept, to the Choi Chul-joo desire formula, and on March 1, 2022, morning glory appears as a flat real image as the subject of desire as a reversible shade of light in the Flushing Town Hall (New York) exhibition./ The image of desire, which applies Choi Chul-joo's desire formula D(I...I')d=I(D...D')i to 'morning glory', connects the concept of desire with the background of 'morning glory' as an image to create a landscape by floating morning glory in the sky. In addition, in <morning glory>, the desire formula "D(I...I')d=I(D...D')i" is substituted, the connection effect between the concept of desire and the "morning glory" as desire image shades the concept of desire in the reversible shadow structure by setting the object as the concept of desire image of women by the "morning glory". In other words, the image of desire (I) is the structure of desire (D) because desire (D) is repeated (I...I') in several images (D...D'), and the image of art behavior or desire image(I) appears as the concept of desire(i).
■ Choi Chul-joo's Desire The design process of abstract concepts: 1. The concept of desire is abstracted from the perspective of an image to the outside of reality, and the image of reality as an object of abstraction is designed as the correlation between reality and reality. This is the design process 1 of Choi Chul-joo's concept of abstraction of desire. This does not presuppose a causal relationship with the real world, but rather results in an abstract concept of desire as a correlation with reality to escape the misunderstanding that transfers from an abstract concept to a real structure. 2. The scope of showing the concept of desire is created and located by omitting the actual size of the abstract concept as a shade of the concept of desire originating from the actual image. In addition, Choi Chul-joo's conceptual process 2 follows the process of decorating an object with a color of universal reality suitable for custom in order to have aesthetic value suitable for its position as a single image. This creates an abstraction that contrasts with the past and desire, in which the aesthetic structure hidden by realistic colors is divided by clouds and obscured by shaded light, obscuring the abstract concept in the actual image. 3. The subject who painted abstraction realizes the reality that symbolizes the concept of desire, and the unconscious realizes abstract desire as a conscious phenomenon of image. Desire is an abstract image realized as a conscious phenomenon of an image, and the unconscious structure is process 3 of designing an abstract art concept of desire that repeatedly designs desire that combines line and color in thoughts but is not conscious of unconscious behavior. 4. The unconsciously abstracted concept of desire is a piece of reality in which the object of reality is not seen as a reversible shade of light, concealing reality as a shadow and showing another real image as a video. This is the process 4 of designing an abstract concept of desire formed by combining the space of desire into a reversible light structure through the conscious movement of planar monochromatic painting carved into reality. ■ The Design Results of Choi Chul-joo's Desire Abstract Concept: Choi Chul-joo Desire Abstract Concept Design's Linguistic Meaning Results: Although the object that is obsessed with the desire for others is passive, it is possible to actively practice one's desires through the sympathizer as the subject of desire, and the sympathizer who sympathizes with the desires of others as the subject can practice with the same desire. As a subject, a person who sympathizes with or accepts the desires of others becomes the same desire and becomes another subject of execution. Here, the sympathizer who sympathizes with the subject of the other's desire tries to generalize it as another object of desire that acts like a victor of war. However, when desire as an act overshadowed by reversible light is not generalized as a public act, the subject of inappropriate desire and the sympathizer antagonize the subject who practiced it according to the other's general desire.