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출처: 김베드로의 외침 원문보기 글쓴이: 나의 신랑은 예수그리스도
※파파고 한글번역
(이제 끝이 시작됨)
* 요한계시록 18: 프란치스코 교황은 유엔과 같은 초국가적 기구들에게 세계를 통제할 수 있는 더 많은 권한을 부여할 것을 요구하다
교황은 유엔의 업적으로 "정의가 보편적 우애라는 이상을 달성하기 위한 필수 조건이라는 인식을 바탕으로 법치주의의 발전과 추진으로 볼 수 있다"고 주장한다. 그는 "이 기구의 문제점과 단점은 공동으로 다루고 해결할 수 있기 때문에 기구가 위임되는 것을 막을 필요가 있다"고 덧붙였다.
2020년 10월 4일 By 제프리 그리더
◈ 프란치스코 교황은 유엔과 같은 초국가적 단체에 대한 더 많은 권한을 요구하면서 새로운 교서에서 다자주의를 위한 최선의 주장을 하고 있다.
나는 프란치스코 교황에게 한 가지 공로를 줄 것이다. 그것은 교황이 바티칸과 요한계시록 17과 18을 연결시킬 때 교황은 끊임없이 나를 옳게 증명해 보인다는 것이다. 제임스 왕 비블스의 그 부분을 읽으면 우리는 무엇을 볼 수 있을까? 우리는 여자가 타는 다발성 짐승인 '성모' 교회를 보고 있는데, 그것은 모두 통제의 종교 체계일 뿐 아니라 통제의 정치 시스템이다. 그리고 우리는 두 가지 모두를 책임지고 있는 한 사람을 본다. 호르헤 베르고글리오가 로마 가톨릭 교회를 넘어 프란치스코 교황으로 군림하고 있으며, 그는 바티칸의 합법적으로 인정받는 정부인 교황청의 왕이다.
"그녀와 음행하고 호화로이 살던 땅의 왕들이 그녀가 탈 때에 나는 연기를 보고 그녀로 인해 슬피 탄식하며 그녀를 위해 애통할 것이요, 그녀가 받는 고통을 두려워하므로 멀리 서서 이르되, 가엾도다, 가엾도다, 저 큰 도시 바빌론이여, 저 막강한 도시여! 너에 대한 심판이 한 시간 내에 이르렀도다, 하리로다." 요한계시록 18:9,10 (KJV흠정역)
프란치스코 교황은 우리가 자본주의라고 부르는 민간부문이 창출한 재화와 서비스의 자유롭고 공정한 교환에 달려 있는 자유롭고 개방적인 사회를 싫어한다. AP통신은 "프란치스코는 코로나바이러스 대유행은 시장자본주의의 '마법론'이 실패했다는 것을 증명했으며 세계는 대화와 연대를 촉진하고 어떤 대가를 치르더라도 전쟁을 거부하는 새로운 형태의 정치가 필요하다"고 보도했다. 네, 그리고 무엇으로 대체하시겠습니까? 사회주의? 공산주의? 아르헨티나 출신의 예수회 사회당은 어떤 제도를 선호할까? 흠…
만약 당신이 개와 조랑말의 이 종말 시간에 속아 넘어간다면 그것은 단지 당신이 구원받았고 그래서 당신은 결코 당신의 성경을 읽지 못하거나, 아니면 당신은 저장되지 않고 호르헤 베르고글리오와 함께 악마의 지옥으로 향하기 때문이다. 잠시 시간을 내어 죄인임을 인정하고 주님께 구원을 청하는 것이 어떻겠소? 로마 카톨릭 교회가 배출한 모든 교황과 함께 지옥에서 그것을 불태우기에 영원은 너무 긴 시간이다.
▲ 로마 가톨릭 교회와 그 바티칸 체제는 절대적으로 바빌론의 창녀다
◈ 프란치스코 교황, 유엔기구에 '진짜 이빨(Real Teeth)'을 주어 전 세계를 통제 할 것을 촉구한다.
브리트바트 뉴스(BREITBART NEWS)에서: 교황은 일요일 공개된 백과사전 편지에서 "21세기는 주로 초국가적인 경제 및 금융 분야가 정치보다 우세하기 때문에 국가 권력의 약화를 목격하고 있다"고 쓰고 있다.
교황은 4만3000자 전문을 통해 "이런 상황을 감안할 때 국가 정부간 합의에 의해 공정하게 임명되고 제재를 가할 수 있는 권한을 가진 더 강하고 효율적으로 조직된 국제기구를 고안하는 것이 필수적"이라고 조언했다.
교황은 "우리가 법에 의해 규제되는 어떤 형태의 세계 권위의 가능성에 대해 이야기할 때, 반드시 개인적인 권위를 생각할 필요는 없다"고 단언한다. "그러나 그럼에도 불구하고 그러한 권위자는 적어도 세계 공동의 이익, 기아와 빈곤의 제거, 그리고 기본적 인권의 확실한 방어를 제공할 힘을 갖춘 보다 효과적인 세계 기구를 육성해야 한다."
교황은 그러한 역할을 맡을 가능성이 있는 후보자들 중에서 유엔기구로 관심을 돌린다.
"이런 점에서, 나는 또한 유엔 기구와 경제 기구와 국제 금융의 개혁이 필요하다는 점에 주목한다. 그래서 국가 가족의 개념은 정상화될 수 있다.프란치스코는 전임 교황 베네딕토 16세의 문자를 인용하며 "유아르 진짜 치아"라고 선언한다.
그는 "두말할 것도 없이 이는 소수의 국가만이 권력이 공동 선택되는 것을 피하고 문화적 불가능이나 이념적 차이에 근거한 약소국들의 기본적 자유를 제한하는 것을 막기 위해 명백한 법적 한계가 필요하다"고 썼다.
교황은 유엔의 업적으로 "정의가 보편적 우애라는 이상을 달성하기 위한 필수 조건이라는 인식을 바탕으로 법치주의의 발전과 추진으로 볼 수 있다"고 주장한다.
그는 "이 기구의 문제와 단점은 공동으로 해결하고 해결할 수 있기 때문에 기구가 위임되는 것을 방지할 필요가 있다"고 덧붙였다.
프란시스는 "유엔이 설립된 지 75년, 그리고 올해 처음 20년 동안의 경험은 국제 규범을 완전히 적용하는 것이 진정으로 효과적이며, 이를 준수하지 않는 것이 해롭다는 것을 보여주었다"고 밝혔다.
그는 유엔 헌장은 "정의의 의무적 기준점이자 평화의 통로"라며 "한 나라나 집단의 당리당략적 이익을 세계공익보다 우선시하거나 위장할 여지가 없다"고 선언한다.
그는 논란의 평화적 해결을 위한 규범적 수단 중 "양국간 합의보다 진정한 보편적 공동선의 증진과 약자 국가의 보호를 보장하기 때문에 국가 간 다자간 합의에 대한 선호가 이뤄져야 한다"고 선언한다.
동시에 프란치스코 교황은 "복잡한 상황에서의 조정 부족, 기본적 인권과 특정 집단의 중대한 필요에 대한 관심 부족" 등 국제사회의 확실한 '결점'에 주목한다.
[원문]
(Now The End Begins)
* REVELATION 18: POPE FRANCIS DEMANDS THAT SUPRANATIONAL BODIES LIKE THE UNITED NATIONS BE GIVEN MORE AUTHORITY TO CONTROL THE WORLD
The work of the United Nations, the pope insists, “can be seen as the development and promotion of the rule of law, based on the realization that justice is an essential condition for achieving the ideal of universal fraternity.” “There is need to prevent this Organization from being delegitimized, since its problems and shortcomings are capable of being jointly addressed and resolved,” he adds.
by Geoffrey Grider October 4, 2020
◈ Pope Francis makes his best case for multilateralism in a new teaching letter, calling for more authority for supranational organizations like the United Nations.
Iwill give Pope Francis credit for one thing, and that is he constantly continues to prove me right when I make the connection between the Vatican and Revelation 17 and 18. What do we see when we read those sections of our King James Bibles? We see a multi-headed beast that a woman rides, the ‘holy mother’ church, and it is both a religious system of control as well as a political system of control. And we see one man in charge of both. Jorge Bergoglio rules as Pope Francis over the Roman Catholic Church, and he is the king over the Holy See, the legally recognized government of the Vatican.
“And the kings of the earth, who have committed fornication and lived deliciously with her, shall bewail her, and lament for her, when they shall see the smoke of her burning, Standing afar off for the fear of her torment, saying, Alas, alas, that great city Babylon, that mighty city! for in one hour is thy judgment come.” Revelation 18:9,10 (KJB)
Pope Francis hates free and open societies that run on the free and fair exchange of goods and services created by the private sector, what we call capitalism. The AP reports that “Pope Francis says the coronavirus pandemic has proven that the “magic theories” of market capitalism have failed and that the world needs a new type of politics that promotes dialogue and solidarity and rejects war at all costs.” Yes, and replace it with what? Socialism? Communism? What system would the Jesuit Socialist from Argentina prefer? Hmm…
If you’re fooled by this end times dog and pony show it’s only because you’re either saved and so backslidden you never read your bible, or you’re unsaved and headed for a devil’s Hell with Jorge Bergoglio. Why don’t you take a moment, admit you’re a sinner, and ask the Lord to save you? Eternity is far too long a time period to spend it burning in Hell alongside every pope the Roman Catholic Church ever produced.
THE ROMAN CATHOLIC CHURCH AND ITS VATICAN SYSTEM IS ABSOLUTELY THE WHORE OF BABYLON
◈ Pope Francis Calls for Giving United Nations Organization ‘Real Teeth’ To Control The Entire World.
FROM BREITBART NEWS: “The twenty-first century is witnessing a weakening of the power of nation states, chiefly because the economic and financial sectors, being transnational, tend to prevail over the political,” the pope writes in the encyclical letter Fratelli Tutti (Brothers All), released on Sunday.
“GIVEN THIS SITUATION, IT IS ESSENTIAL TO DEVISE STRONGER AND MORE EFFICIENTLY ORGANIZED INTERNATIONAL INSTITUTIONS, WITH FUNCTIONARIES WHO ARE APPOINTED FAIRLY BY AGREEMENT AMONG NATIONAL GOVERNMENTS, AND EMPOWERED TO IMPOSE SANCTIONS,” THE POPE ADVISES IN THE 43,000-WORD TEXT.
“When we talk about the possibility of some form of world authority regulated by law, we need not necessarily think of a personal authority,” the pontiff asserts. “Still, such an authority ought at least to promote more effective world organizations, equipped with the power to provide for the global common good, the elimination of hunger and poverty and the sure defence of fundamental human rights.”
Among the possible candidates for such a role, the pope turns his attention to the United Nations Organization, with which he enjoys close ties.
“IN THIS REGARD, I WOULD ALSO NOTE THE NEED FOR A REFORM OF THE UNITED NATIONS ORGANIZATION, AND LIKEWISE OF ECONOMIC INSTITUTIONS AND INTERNATIONAL FINANCE, SO THAT THE CONCEPT OF THE FAMILY OF NATIONS CAN ACQUIRE REAL TEETH,” FRANCIS DECLARES, CITING A TEXT FROM HIS PREDECESSOR, POPE BENEDICT XVI.
“Needless to say, this calls for clear legal limits to avoid power being co-opted only by a few countries and to prevent cultural impositions or a restriction of the basic freedoms of weaker nations on the basis of ideological differences,” he writes.
The work of the United Nations, the pope insists, “can be seen as the development and promotion of the rule of law, based on the realization that justice is an essential condition for achieving the ideal of universal fraternity.”
“THERE IS NEED TO PREVENT THIS ORGANIZATION FROM BEING DELEGITIMIZED, SINCE ITS PROBLEMS AND SHORTCOMINGS ARE CAPABLE OF BEING JOINTLY ADDRESSED AND RESOLVED,” HE ADDS.
“The seventy-five years since the establishment of the United Nations and the experience of the first twenty years of this millennium have shown that the full application of international norms proves truly effective, and that failure to comply with them is detrimental,” Francis states.
The Charter of the United Nations is “an obligatory reference point of justice and a channel of peace,” he declares, and thus “there can be no room for disguising false intentions or placing the partisan interests of one country or group above the global common good.”
Among the normative instruments for the peaceful resolution of controversies, “preference should be given to multilateral agreements between states, because, more than bilateral agreements, they guarantee the promotion of a truly universal common good and the protection of weaker states,” he declares.
At the same time, Pope Francis notes certain “shortcomings” of the international community, including “its lack of coordination in complex situations, its lack of attention to fundamental human rights and to the critical needs of certain groups.”
https://www.nowtheendbegins.com/revelation18-pope-francis-demands-that-supranational-bodies-like-united-nations-be-given-more-authority-control-world/