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출처: 스터디투어 원문보기 글쓴이: 세암
SIHH ends with a record editionGeneva, January 17, 2019 – Winning strategy for the Salon International de la Haute Horlogerie after a hugely successful 29th edition. And this only two years after embarking on an exciting new digital venture. Resolutely outward-looking, generating content and connections, this most talked-about edition confirms the Salon International de la Haute Horlogerie as a foremost platform for communication. 디자인은 더 화려하게 다이얼은 더 작게 화려함과 기술력의 경쟁.’ 점점 치열해지는 기술력 경쟁 The 29th Salon International de la Haute Horlogerie ended after a highly successful four days with over 23,000 visitors. Millions of views across social media, new audiences, fabulous watches and a packed programme of keynotes and panels were only some of this year’s highlights. In an ultra-connected world where experience and innovation count, the Salon’s new formula delivered on all its missions in making Fine Watchmaking more desirable than ever.
카페회원들의 안전을 위해 iframe 태그를 제한 하였습니다. 관련공지보기▶ 지난 14일부터 17일까지 스위스 제네바 팔엑스포 전시장에서 열린 이번 박람회는 전 세계에서 모인 시계 바이어, 초우량고객(VIP), 인플루언서, 언론인 등 2만3000여 명이 찾아 나흘 내내 북적였다. 까르띠에 피아제 바쉐론콘스탄틴 예거르쿨트르 몽블랑 IWC 로저드뷔 파네라이 등 리치몬트그룹에 속한 명품 시계 브랜드는 물론 오데마피게 에르메스 보베 르상스 HYT 등 총 35개 시계 브랜드가 참가해 신제품을 대거 선보였다. 참가 브랜드 수는 역대 최대다. |