Jesus Is the Lawyer for Us Who Are Judged by the Law ㅡ
“So speak ye, and so do, as they that shall be judged by the law of liberty.” (James 2:12).
The first angel of Revelation 14 calls upon men to “fear God, and give glory to him,” and to worship Him as the Creator of the heavens and the earth.
In order to do this, they must obey His law....
Without obedience to His commandments, no worship can be pleasing to God; for “this is the love of God, that we keep his commandments” (1 John 5:3).
Many religious teachers say that Christ, by His death, freed us from the law; but not all take this view....
The law of God, from its very nature, is unchangeable.
It is a revelation of the will and character of its Author.
God is love, and His law is love.
Its two great principles are love to God and man.
“Love is the fulfilling of the law.” (Romans 13:10).
Such a law, an expression of the mind and will of God, must be as enduring as its Author.
And this law is the standard by which the lives and characters of men will be tested in the judgment.
Jesus will appear in the judgment as the advocate of His people, to plead in their behalf before God.
“If any man sin, we have an advocate with the Father, Jesus Christ the righteous” (1 John 2:1).
“Wherefore he is able also to save them to the uttermost that come unto God by him, seeing he ever liveth to make intercession for them” (Hebrews 7:25).
In the judgment all who have truly repented of sin, and by faith claimed the blood of Christ as their atoning sacrifice, have had pardon entered against their names in the books of heaven; as they have become partakers of the righteousness of Christ, and their characters are found to be in harmony with the law of God, their sins will be blotted out, and they themselves will be accounted worthy of eternal life....
(Reflecting Christ 62)
නීතියෙන් විනිශ්චය කරනු ලබන අප වෙනුවෙන් නීතීඥයා යේසුස්ය
"නිදහසේ නීතියෙන් විනිශ්චය කරනු ලබන අය මෙන් ඔබත් කතා කරන්න, එසේ කරන්න." (යාකොබ් 2:12).
එළිදරව් 14 හි පළමු දේවදූතයා මිනිසුන්ගෙන් ඉල්ලා සිටින්නේ "දෙවියන් වහන්සේට භය වී ඔහුට මහිමය දෙන්න" සහ අහසේ සහ පොළොවේ මැවුම්කරු ලෙස ඔහුට නමස්කාර කරන ලෙසයි.
මෙය සිදු කිරීම සඳහා, ඔවුන් ඔහුගේ නීතියට කීකරු විය යුතුය.
ඔහුගේ ආඥාවලට කීකරු නොවී, කිසිම නමස්කාරයක් දෙවියන් වහන්සේට ප්රසන්න විය නොහැක; මන්ද, "දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රේමය නම්, අපි ඔහුගේ ආඥා පිළිපැදීමයි" (1 යොහන් 5:3).
බොහෝ ආගමික ගුරුවරුන් පවසන්නේ ක්රිස්තුස් වහන්සේ ඔහුගේ මරණයෙන් අපව නීතියෙන් නිදහස් කළ බවයි. නමුත් සියල්ලෝම මෙම මතය නොගනිති....
දෙවියන් වහන්සේගේ නීතිය එහි ස්වභාවයෙන්ම වෙනස් කළ නොහැකි ය.
එය එහි කර්තෘගේ කැමැත්ත සහ චරිතය හෙළිදරව් කිරීමකි.
දෙවියන් වහන්සේ ප්රේමය වන අතර ඔහුගේ නීතිය ප්රේමයයි.
එහි ශ්රේෂ්ඨ ප්රතිපත්ති දෙක නම් දෙවියන්ට සහ මිනිසාට ඇති ආදරයයි.
"ආදරය යනු නීතියේ ඉටුවීමයි." (රෝම 13:10).
එවැනි නීතියක්, දෙවියන් වහන්සේගේ මනසේ සහ කැමැත්තේ ප්රකාශනයක්, එහි කර්තෘ මෙන් කල්පවත්නා විය යුතුය.
විනිශ්චයේදී මිනිසුන්ගේ ජීවිත සහ චරිත පරීක්ෂා කරනු ලබන ප්රමිතිය මෙම නීතියයි.
දෙවියන් වහන්සේ ඉදිරියෙහි ඔවුන් වෙනුවෙන් ආයාචනා කිරීම සඳහා, තම සෙනඟ වෙනුවෙන් පෙනී සිටින ලෙස යේසුස් විනිශ්චයේදී පෙනී සිටිනු ඇත.
"යමෙක් පව් කරන්නේ නම්, අපට පියාණන් වහන්සේ සමඟ ධර්මිෂ්ඨ වූ යේසුස් ක්රිස්තුස් වහන්සේ සමඟ උපදේශකයෙකු සිටී" (1 යොහන් 2: 1).
"එබැවින් ඔහු විසින් දෙවියන් වහන්සේ වෙතට පැමිණෙන අයව උපරිමයෙන් ගලවා ගැනීමටත්, ඔවුන් වෙනුවෙන් මැදිහත් වීමට ඔහු සදහටම ජීවත් වන බව දැකීමට හැකි වේ" (හෙබ්රෙව් 7:25).
විනිශ්චයේ දී, පාපය ගැන සැබවින්ම පසුතැවිලි වී, ඇදහිල්ලෙන් ක්රිස්තුස් වහන්සේගේ රුධිරය ඔවුන්ගේ සමාව දීමේ පූජාව ලෙස ප්රකාශ කළ සියල්ලන්ටම, ස්වර්ගයේ පොත්වල ඔවුන්ගේ නම්වලට විරුද්ධව සමාව ලැබී ඇත. ඔවුන් ක්රිස්තුස්වහන්සේගේ ධර්මිෂ්ඨකමට පංගුකාරයන් වී ඇති නිසාත්, ඔවුන්ගේ චරිත දෙවියන්වහන්සේගේ ව්යවස්ථාවට එකඟව පවතින නිසාත්, ඔවුන්ගේ පව් මකා දමනු ලබන අතර, ඔවුන්ම සදාකාල ජීවනයට සුදුස්සන් ලෙස සලකනු ලැබේ.
(ක්රිස්තුස් 62 පිළිබිඹු කරයි)
율법으로 심판 받는 우리의 변호사가 되시는 예수님 ㅡ
“너희는 자유의 율법대로 심판받을 자처럼 말도 하고 행하기도 하라”(약 2:12)
계시록 14장의 첫째 천사는 사람들에게 “하나님을 두려워하며 그에게 영광을 돌리”고 주님을 천지의 창조주로 경배하도록 외친다.
사람이 이 일을 하려면 하나님의 계명을 지켜야 한다.
하나님의 계명을 지키지 아니하면 어떤 예배로도 하나님을 기쁘시게 할 수 없는데 이는 “하나님을 사랑하는 것은 이것이니 우리가 그의 계명들을 지키는 것이라”(요일 5:3).
많은 종교 교사들이 그리스도께서는 당신의 죽으심으로 우리를 율법으로부터 자유케 하셨다고 말하는데 모두가 이런 생각을 가져서는 안 된다.
하나님의 율법은 바로 그 본질상으로 불변이다.
그것은 율법의 창시자이신 하나님의 뜻과 품성을 나타낸다.
하나님이 사랑이시므로 그분의 율법도 사랑이다.
율법의 두 가지 큰 원칙은 하나님께 대한 사랑과 사람에게 대한 사랑이다.
“사랑은 율법의 완성이”(롬 13:10)다.
이와 같이 율법은 하나님의 마음과 뜻의 표현이므로 그 창시자와 같이 영구적인 것이 되어야 한다.
그리고 이 율법은 사람들이 심판 때에 시험을 받아야 할 표준이다.
예수께서 당신의 백성의 대언자로서 하나님 앞에서 그들을 위하여 탄원하시기 위하여 심판정에 나타나실 것이다.
“만일 누가 죄를 범하면 아버지 앞에서 우리에게 대언자가 있으니 곧 의로우신 예수 그리스도시라”(요일 2:1).
“그러므로 자기를 힘입어 하나님께 나아가는 자들을 온전히 구원하실 수 있으니 이는 그가 항상 살아서 저희를 위하여 간구하심이니라”(히 7:25).
심판정에서 참으로 죄를 회개하고 그들의 속죄 제물로서 그리스도의 보혈을 믿음으로 주장하는 모든 사람은 하늘 생명책에 그들의 이름 맞은 편에 죄사함을 받았다는 것과 그들의 품성은 하나님의 율법과 일치한다는 것이 알려지며 그들의 죄는 도말되고 그들 자신이 영생을 얻기에 합당한 자로 계수될 것이다.
(그리스도를 나타내자 62)