중요 부분만 번역할게요.
Hello Heo,
Thank you for contacting Steam Support.
I have reset your account password and sent the new login information in a separate e-mail.
저희는 고객님의 비밀번호를 초기화 했으며, 새로운 로긴 정보는 별도의 이메일로 발송해 드렸습니다.
If you do not receive the e-mail and you are running a Spam filter, check and make sure the e-mail is not being filtered as spam.
아직 이메일을 받지 못하셨나요? 고객님 이메일 계정에서 스팸 필터를 사용하고 계시다면, 저희 메일이 스팸으로 분류되지 않도록 확인하시기 바랍니다.
Note: Passwords are all numbers.
주의: 비밀번호는 모두 숫자로만 이루어져 있습니다.
Your new Secret Question will be set to "What did customer service reset your password to?"
고객님의 새로운 비밀 질문은 "고객지원실에서 고객님의 비밀번호를 무엇으로 바꾸었습니까?' 라는 질문으로 바뀌게 될 것입니다.
The answer to the Secret Question is the new password that we have sent to you as mentioned above.
위에 이메일로 보내드린 비밀번호가 이 질문에 대한 답변입니다.
Please change your password, your secret question, and validate your email address when you log in to your Steam account so you may use the Steam account recovery tool to save time if you need to reset your password in the future. This process is outlined here:
스팀에 로긴하시면 비밀번호와 비밀 질문을 변경하시고 이메일 주소를 확인하시면 스팀 계정 복구 도구를 사용하실 수 있게되어 차후 비밀번호 변경이 필요할 시 간편하게 하실 수 있게 됩니다.
Title: Resetting an Account Password and Secret Question
Link: http://support.steampowered.
Anytime you wish you can view your question online:
https://support.steampowered.com/vie