|
공고 내용 | |||||||||||||||||||||||
모집부문 | 판매 및 고객 서비스 관리자 | 모집기간 | 2014-12-29 ~ 2015-01-12 | ||||||||||||||||||||
업무내용 | •Handle customers’ telephone queries and requests in a tactful and timely manner for Asia eCommerce Contact Center of a World-Class Luxury fashion brand •Handle inquiries regarding delivery, post-sales, transaction and payment support •Operation Window: Monday–Friday (0900-1800) close on Saturdays, Sundays, Public Holidays and Korea Public Holidays •For part-time staff, working hours will be arranged flexibly according to availability | ||||||||||||||||||||||
자격조건 |
(학력) 대학교졸업 •High level of proficiency in spoken and written Korean (native Korean with working visa/ working holiday visa / permanent HKID welcome) | ||||||||||||||||||||||
근무조건 |
| ||||||||||||||||||||||
근무지 |
홍콩 | ||||||||||||||||||||||
지원방법 | 월드잡(www.worldjob.or.kr) 회원가입--> 로그인후 왼쪽 상단 "마이페이지" 새 이력서 작성 클릭 --> 국/영문 이력서 작성 (Step 1~5 완료)--> 해외채용정보에서 모집건 클릭--> 지원하기 | ||||||||||||||||||||||
기타 |
자세한 공고 및 지원방법은 아래 링크를 통해 확인해 주세요~ |
상세공고 바로가기▼
|