|
모터스포츠 motor sports
저스트준안무 연속기 기술명칭 음악 미션임파서블OST
Just Jun Choreography Sequence Technique Title Music Mission Impossible OST
저스트준안무 자동차안무 는 기계체조 철봉에 견줄만한 안무이며 체조 동작이 아닌 안무동작 으로서 8가지
Just Jun Choreography Car choreography is a choreography comparable to that of a mechanical gymnastics iron bar.
저스트준안무 숙련도 를 기반으로한 근력 지구력 민첩성 순발력 테크닉 유연성 균형감각 집중력을 안무 완벽도면에서 Just Jun Choreography based on proficiency strength Endurance Agility
Quickness Technique Flexibility Balance Sense Concentration In choreography perfection
객관적 으로 저스트준안무 동작으로서 창시 하였습니다,
Objectively, it was created as a Just Jun choreography movement,
5가지 저스트준안무 창작 5 kinds of Just Jun choreography creation
1. 안무동작의 크기 1. The size of the choreography
2. 안무동자의 높이 2. The height of the choreographer
3. 안무동작의 각도 3. Angle of choreography
4. 안무동작의 구분 4. Classification of choreography
5. 안무동작의연걸 동시동작 5. Simultaneous connection of choreography movements
저스트준안무 서킷 Just Jun Choreography Circuit
독무1 팀 10명 소재 10대 최대 소재 30대
Just Jun Choreography 4-minute Circuit Solo Dance 1 Team 16 Materials 16 Materials 30 Materials
서킷 면적 원형 100미터 직진 800미터 가로세로 800미터 Circuit Area Circular 100m Straight 800m Width 800m
서킷 면적 활용 저스트준 안무 각인커브 각을 실어 안무를 표현하는 것을 말하는 것이며
저스트준 안무 동작 으로서 창작 하였습니다.주행과 안무 동작으로서 동시에 안무를 표현하는 안무를 창작 하였습니다,
Just June Choreography Using the Circuit Area It refers toexpressingthe choreography by putting the angle of the engraving curve,and it was created as the Just June choreography movement. I created a choreography
that expresses the choreography as a running and choreography movement at the same time.
저스트준 안무 에 장점은 무대를 의미없게 만드는 스피드에서 나오는 안무 입니다, 스피를 조절하여
각을 실어주고 스피드를 활용하며 멈춰주고 회전하는 안무에 동작을 창작 하였습니다. 자동차에 동작으로는
The advantage of Just June's choreography is the choreography that comes
from the speed that makes the stage meaningless. I created the movement in the choreography
that adjusts the speed to give an angle, utilizes the speed, and stops and rotates. In motion in the car
안무가 나오지 않으며 저스트준안무에 동작으로서 저스트 준 안무에 동작이 나오며 저스트준안무 는
무대 반경을 의미없게 만드는 근력 지구력 민첩성 순발력 테크닉 유연성 균형감각 집중력 안무연결동작 으로서
The choreography does not come out, the Just June choreography is a movement, and the Just June choreography is a movement that makes the stage radius meaningless, muscular endurance, agility, quickness, technique, flexibility, balance, concentration, and choreography connection movement.
표현이 나오며 올림픽종목 피겨스케이팅 아티스틱 기계체조 에 견줄만한 혁신적인 안무입니다 팀무 안무소개
It is an innovative choreography comparable to the Olympic sports figure skating artistic gymnastics
1번부터 10번까지 각 소재마다 역할을 담당하는 기술이 주어진다 1번 팀장 길잡이 2번 부팀장 5대
길잡이 1번 소재 역활은 자동차 에 맨 앞에서 안무에 동작으로 라인과 안무에선을 표현하는 담당이며 2번 부팀장
From No. 1 to No. 10, each material is given a skill for the role deputy chief
소재 역할은 중심에서 5대 길잡이 역활을한다 허리에서 1번에 라인을 확인한뒤 5대 길잡이 역할을 수행한다
나머지 팀원들은 1번과 2번에 라인을 확인하여 안무에 동작으로서 역할을 수행한다,저스트준안무는
The material role is to play the role of the 5th guide at the center. After checking the line at No. 1
at the waist, perform the role of the 5th guide. The rest of the team members check the line at No. 1
and 2 and perform their role as movements in the choreography, Just choreographer
안무와 드라이빙 기술이 동시에되는 안무를 창시 하였으며 몇 백개애 안무에 동작으로서소재에 역할과
무대에 크기는 의미가 없으며 이는 1번 리더에 안무에 동작에서 9명에 선수들이각 포지션 과 담당하는 기술
He created a choreography that combines choreography and driving skills at the same time. As for hundreds of choreographymovements, the role and size of the material are meaningless. This is the technique that 9
players in each position and in charge of the choreography for the 1st leader.
을 함께 표현하는 팀무이며 9명에 선수들이 육안으로 확인 할수있는 9대 차량에 거리를 기준으로
정한것이며 숙련도 및 습득 능력에 따라 대수는 늘어날 것이며 최소 9명 입니다9명에 선수들이 담당하는 기술을
It is a team dance that expresses together with 9players, and it is determined based on the distance to 9 vehicles
that the players can see with the naked eye. The number will increase according to the skill level and acquisition ability
뽐내는 저스트준 안무 입니다, 1번 안무 예를들어 직진 400미터 사각형 을 반복하여 주행과
안무를 기준으로 정한뒤 1번부터 10번까지 담당하는 기술을 순차적으로 펼치는 안무입니다 단위별 안무
This is a proud Just Jun choreography, choreography No. 1 For examplerepeating a straight 400-meter square isset
based on driving and choreography, and then performing techniques from 1 to 8 in sequence. Choreography in your own orderAfter determining the choreography as a standard, it is a choreography that sequentially
unfolds the techniques in charge from No. 1 to No. 10. Choreography for each unit
1번 단위별 안무동작을 마스터 한 상황이라 가정한뒤 빙글 센터 측면 9대 앞뒤 반복주행 안무동작
연결 1번차량 팀장 길잡이 역활 길잡이가 라인을 그으며 안무 동작으로서 안무를 표현한다 육안으로 확인할수있는
After determining the choreography as a standard, it is a choreography that sequentially unfolds the techniques in charge from No. 1 to No. 10. Choreography for each unit
70미터 에 거리에서 7대 선수들이 미리정한 기술을 뽐낸다 안무에 동작으로서 10번 선수 상체 교차 비틀기
교차밀기안무 9번 하체 까치차기 부메랑j 안무 를 표현한다 2명선수는 본인 라인과 본인 위치에서 정해진
Seven players show off their predetermined skills at a distance of 70 meters
안무를 한것이며 무대 반경을 활용한다 무대반경 라인별 100미터 근접 좌우 혹은 좌 후진 등 안무 동작 표현시
오차가 발생 하지 않으며, 8번부터 1번까지 선수는 정해진 위치에서 안무 표현을 교차 비틀기 교차밀기
The choreography is done and the stage radius is used. When expressing choreography movements such as
left and right or left backwards, close to 100 meters by line of the stage radius.There is no error, and from
No. 8 to No. 1, athletes cross-twist and cross-push the choreography expression at a fixed position
까치차기 부메랑j 안무 동작을 동시에 하는 것이며 자동차는 크기와 스피드 배기량 을 황용한
안무를 창작 하였기 때문에 선두 차량 과 라인에 끝을 담당하는 차량은 안무에 동작으로 단위별 라인별 동작을 빌드업
Magpie kick boomerang j is choreographed at the same time, and since the car created a choreography that uses
size and speed and displacement, the leading vehicle and the vehicle in charge of the end of the lin
e build up the movement for each unit by choreography and movement.
하며 안무에 창작을 업그레이드 해준다 8번 7번 6번 5번 라인 빌드업 안무 동시 무대 반경 100미터 10번 9번 선수만 활용을 한것이며 라인을 유지한다 난이도1숙련도 에 따라 무대반경을 활용한 안무를 동시에
Simultaneously build-upchoreography for lines 8.7.6.5, and choreography The stage radius is 100 meters,
only players 8 and 7 are used, and the line is maintained. At the same time
할수도 있으며 각기 동시에 안무를 하되 1번 선수에 길잡이 안무표현으로 배이상 안무에 창작성으로
나올것이며 안무동작 과 무대반경은 의미가 없습니다,각선수마다 안무에 숙지 및 무대를 활용 할수있는 포지션
You can also choreograph each of them at the same time, but it will come out withcreativity
in the choreographymore than double as the guide choreography expression for player No. 1,
and the choreography and stage radius are meaningless.
에따라 창작성이 나올 것이며 10대에서 30대 까지 창작 할수있을거 같습니다,길잡이 3대 단위별 로 안무를
해주는 것이며 바뀌지 않는 단위이며 단위는 안무에 동작을 말하는 것이며 안무에 표현을 말하는 것입니다
Creativity will come out depending on it, and it seems that you can create from 8s to 30s. The guide choreographs by
3 units and does not change. The unit refers to movement to choreography and expression to choreography.
안무를 를 해주면 됩니다2번안무예 1번에 동작을 마스터 한 상황이라 가정한뒤 1번부터 8번까지
기본안무와 서킷을 활용한 사각형 빙글빙글 도는것이 아니라 본인순서에 빙글빙글 돌며 본인에 기술과 무대를 활용한
Example of choreography No. 2 Assuming that you have mastered the movements in step 1, from No. 1
to No. 8, the basic choreography and circuit using the basic choreography and circuit do not go round
and round, but go round and round in your own order, giving yourself skills and the stage. Utilized
개인기를 뽐내는 안무입니다,빙글빙글 센터 빙글빙글 센터 3번 안무 예 1번 2번까지 동작을
마스터 한 상황이라 가정한뒤 9대 차량에 선수들이 빙글빙글돌며 센터 측면 앞뒤 9대 동시 교차 안무진행
This is a choreography that shows off your individual skills, center round and round center No. 3
choreography Example Assumingthat you have mastered the moves 1 and 2, the players in 9
vehicles go round and round and cross the front and rear of the center 9 at the same time
예를들어 10번과 20번째 선수까지 안무를 단위별로 1번부터 ~10번까지 똑같은 안무를
하는것 이 아니라 안무에 동작은 합을 마추어 하되 10번에서 할 수 있는 동작과 15번~20까지
For example, for the 10th and 20th players, instead of doing the same choreography from 1 to 10 for each unit, match the movements in the choreography, but the movements that can be done in No. 10 and 15 to 20 are the same.
할수있는 동작은 무대 반경과 길잡이 역할에 따라서 난이도에 자연스러운 빌드업이 되며 1번~20번
안무에 표현은 단위별로 하는 것이며 라인을 따라 표현 을 하는 안무에 동작으로서 바뀌지않는 순서 단위 동작
Actions that can be performed become a natural build-up in difficulty depending on the stage radius and the role of the guide. The expressions in the 1st to 20th choreography are unit-by-unit, and the choreography expressed along the line is a movement in a sequence that does not change as a movement.
라인 동작 합을마춰 하되 담당 하고있는 안무를 표현 하는 것이며 선수가 안무를 하는데 있어서
피로도가 발생 하지 않으며 숙련도에 따라 창작 할수 있을거 같습니다,저스트준 안무 는 바뀌지 않은
The line movement is perfected, but it expresses the choreography in charge, and the player does not
feel fatigued while performing the choreography, and it seems that he can create it according to his skill level..
단위별 로 구분 할수있는 저스트준 안무이며 예 안무동작에 단위 소재 움직임 안무동작에 연결되어
무대반경을 활용하는 안무를 창작 하였습니다. 저스트준안무는 혁신적인 안무를 창작 하였기 때문에 표현동작과
It is a Just June choreography that can be classified by unit, and it is linked to the choreography movement of the unit
material movement and the choreography movement, and created a choreography that utilizes
the stage radius. Just Jun Choreography created an innovative choreography, so it
표현이 동시에 나오는 소재 안무를 창시 하였습니다, 안무 동작으로서 소재에 움직을 확인하는
안무에 정확도 를 안무로서 기억하며 무대반경을 활용한 저스트준 안무 입니다. 단위별 안무는 저스트준안무에
We created a material choreography that simultaneously expresses expressions. It is a Just June choreography that utilizes the stage radius while remembering accuracy as a choreography to check the movement of the material as a choreography movement. The choreography for each unit is Just Jun Choreography.
단체 안무 숙련도 를 만들어될 기본이며 안무 동작으로서 소재에 움직을 확인하는 안무에 정확도 를
안무로서 기억하며 무대반경을 활용한 저스트준안무를 창시 하였기 때문에 효과적으로 단체 안무를 창작 하려면
In order to effectively create group choreography, we created Just Jun choreography that utilizes the stage radius while remembering theaccuracy of the choreography as a choreography to check the movement
of the material as a basic choreography skill to create a group choreography.
단위별 안무동작 구분을 할수있는 숙련도가 기본이 되어야 되며 20대 차량에 라인과 단위별 안무동작 으로서
무대반경을 안무로서 확인하는 방법은 10 . 9단위별 라인 빌드업 안무2 .3단위별 라인 빌드업 안무
Proficiency to classify choreography for each unit should be the basis, and the method to check the stage radius as a choreography as a line and choreography for each unit is 10 for vehicles in their 20s. Line build-up
choreography by 9 units 2 . Line build-up choreography by 3 units
자리교체 무대 반경안무 동시 이며 20대 차량에 단위별 안무를 을 지정하여 무대반경을 활용한후 라인 원위치
안무로 창작하면 안무로서 무대반경을 활용한 자연스러운 안무가 나오며 20명 선수에 숙련도 면에서
The stage radius choreography is simultaneous, and if the choreography for each unit is designated for vehicles in their 20s, and the stageradius is used and then created as a line in-situ choreography, a natural choreography
using the stage radius is produced as a choreography, and the skill level of 20 players is high.
원위치라는 제위치 구분 위치를 단위별로 정하여 안무방식에 단위별을 기준으로 삼아
순서에 맞는 1~20 안무표현은 창작함에 있어 피로도가 발생 하지 않으며 선수에 숙련도가 중요 합니다,
In the choreography method, 1 to 20 choreography expressions that fit the order
are not fatigued in creation, and proficiency is important for players.
단위와 라인별로 안무를 창작 하는 저스트준 안무 이기 때문에 서킷에 활용도는 제한이
없을걸로 보이며 숙련도에 따라서 바뀔거라 장담 합니다 이미 저스트준 안무 는
We created the Just June choreography for each unit. Since it is a Just June choreography that creates
choreographyfor each unit and line, there seems to be no limit to the use of the circuit, and I
assure you that it will change depending on your skill level.
카시트 안무 카매트 안무 저스트준안무 를 창시 하였으며 음악과 전신안무 또한 창시 하였습니다,
그중 저스트준 안무 카시트 카매트 안무는 상반신을 표현하는 안무 이므로 어려운 안무이며 안무에 창작면에서
Car seat choreography Car mat choreography Founded Just Jun choreography, music and full body choreography.
Among them, Just Jun choreography Car seat car mat choreography is a difficult
choreography because it expresses the upper body.
30대까지 표현하는 무대 를 활용한 안무 를 하지는 못하였으나 창작 면에서 카시트 안무와
카매트 안무 저스트준 안무 를 창시 하였고 단위별 라인별 난이도 팀 안무 창작 완성은 창작을 완료 한 안무 입니다
I couldn't choreograph using the stage that I expressed until my 30s, but in terms of creativity,
I created the car seat choreography and the car mat choreography, Just June choreography.
20대 저스트준 단위별 라인별 안무동작은 시행 착오가 있을수 있지만 안무를 창작 하는 누구나 격을 과정이며
20's Just June Choreography for each unit and line may involve trial
and error, but it is a difficult process for anyone who creates choreography.
개인에 자유와 저작권 을 침해하여 이혼에 정당화 를 하려고하는 상황이기 때문에 실행 하지못한 저스트준 안무 입니다,
This is Just Jun's choreography, which could not be performed because it is a
situation that is trying to justify divorce by infringing on individual freedom and copyright.
|