안녕하세요. BLACKSWAN 팬클럽 담당자입니다.
BLACKSWAN에게 보내주시는 많은 사랑과 응원에 감사드리며 서포트 관련하여 공지드립니다.
멤버들에게 편지 이외의 선물을 보내고 싶으신 분들은 아래 [서포트 신청 양식]을 확인하시고 이메일로 보내주시면 담당자가 확인 후 연락을드립니다.
[편지 발송 양식]
- 주소 : 경기 하남시 미사강변한강로 135 다동 530호
- 받는 사람 멤버 이름 기재 필수
[편지 발송 시 주의사항]
1. 위 주소는 편지 발송 전용 주소입니다.
2. 편지 이외의 선물은 모두 반송처리 됩니다. 착오 없으시길 바랍니다.
3. 팬클럽 담당자를 거치지 않고 도착하는 선물들은 멤버들에게 전달되지 않습니다.
4. 서포트는 양식 작성 후 메일로 보내주시면 확인 후 연락드립니다.
[서포트 신청 양식]
- 메일 주소 : drmusic19@daum.net
- 제목 양식 : [서포트 신청] 날짜 / 스케줄명 / 단체 or 개인 신청자 이름
- 내용 양식 :
1. 대표자(신청자) 이름 / 연락처
2. 서포트 전달 일정 및 시간
3. 서포트 전달 방법 (현장 or 방문 전달 / 퀵)
4. 서포트 물품 (상세히 기재)
[서포트 신청 시 주의사항]
1. 위 메일은 서포트 신청 전용 이메일입니다.
2. 사전에 팬클럽 담당자와 협의된 서포트만 전달이 가능합니다.
3. 서포트 신청은 스케줄이 올라간 이후 최소 스케줄 이틀 전까지 신청해 주셔야 하며, 당일 신청은 받지 않습니다.
4. 서포트 신청의 경우, 해당 스케줄이 공식 카페에 업로드된 후 신청하시기 바랍니다.
5. 한 스케줄 당 한 팀의 서포트만 가능합니다.
- 한 스케줄에 여러 팀이 신청하실 경우, 가장 먼저 신청한 팀에게 우선권이 주어집니다.
6. 협의되지 않은 서포트가 배송되는 경우, 반송 또는 수신거부 처리되오니 유의하여 주시기 바랍니다.
7. 음식 관련 선물의 경우 무조건 서포트 신청으로만 가능합니다.
8. 서포트 신청은 이메일 접수로만 진행되며, 팬클럽 담당자를 통해서만 진행이 가능합니다.
9. 생일, 데뷔일 등 기념일에만 케이크 서포트를 수령합니다.
- 음식 서포트의 경우 변질되지 않도록 주의해 주시기 바랍니다.
10. 팬클럽 담당자 혹은 매니저에게 직접적인 인증 및 사인을 요구 할 경우 추후 그 팀의 서포트는 받지 않습니다.
감사합니다.
Hello, I'm BLACKSWAN's fan club manager.
Thank you for your love for BLACKSWAN, and I'd like to inform you of your support guidelines.
If you want to send gifts other than letters to the members, please check the [support application form] below and send it by e-mail, and the person in charge will check and contact you.
[Form to send letters]
- Address: 530ho, Da-Dong, 135, Misagangbyeonhangang-ro, Hanam-si, Gyeonggi-do, Republic of Korea
- The recipient must write down the member's name
[Precautions for sending letters]
1. The address above is a dedicated address for sending letters.
2. All gifts other than letters will be returned. Hope there's no mistake.
3. Gifts arriving without going through the fan club manager will not be delivered to the members.
4. Fill out the form and send it to me by e-mail, and I'll contact you after checking it.
[ Support application form ]
- E mail : drmusic19@daum.net
- Title Form : [Apply Support] Date / Schedule Name / Group or Individual Applicant Name
- Content form :
1. Name of representative (applicant) / contact information
2. Support Delivery Schedule and Time
3. Support delivery method (field or visit delivery / quick delivery)
4. Support Goods (Detailed)
[ Caution when applying for support ]
1. The email above is for support applications only.
2. Only the support that has been discussed with the fan club manager in advance can be delivered.
3. Applications for support must be made at least two days prior to the schedule after the schedule has been uploaded, and applications for the same day are not accepted.
4. For support applications, please apply after the schedule has been uploaded to the official cafe.
5. Only one team can be supported per schedule.
- If multiple teams apply for a schedule, the first team to apply will be given priority.
6. Please note that non-consultative support will be returned or refused.
7. Food gifts can only be applied for unconditional support.
8. Applications can only be made via email, only through the fan club manager.
9. Cakes can be received only on anniversary such as birthday, debut date
- Please beware that food presents can be gone sour before we receive.
10. If a team ask fanclub manager, or company staff for direct authorification or signature, the team’s support will not be able to be accepted.
Thank you.
비밀글 해당 댓글은 작성자와 운영자만 볼 수 있습니다.22.05.09 16:34