velotron is a computer-controlled, electronic bicycle ergometer of a proprietary new design (patent pending) with associated interactive Windows PC software.
Velotron이 소유의 새로운 디자인의 computer-controlled한 , 전자의 자전거 ergometer입니다 ( 임박한 특허 ) 공동으로 된 대화적 창문들 퍼스널컴퓨터 소프트웨어를 가지고.
The design uses an innovative eddy current brake built around a heavy (55lb), large diameter flywheel with an internal freewheel.
디자인은 혁신적인 와상 전류 브레이크를 사용합니다 주변에 무겁고 ( 55lb ) 만들었습니다 , 내부의 큰 직경 플라이휠은 자유롭게 움직입니다.
It can incorporate most bike frames, and utilizes a fixed ratio, high efficiency chain drive.
그것이 대부분의 자전거 프레임들을 포함시킬 수 있습니다 , 그리고 고정 비율 , 높은 효율 체인 구동을 이용합니다.
Shifting is accomplished electronically through the PC control software which simulates 24 gear ratios.
이동하는 것은 전자적으로 24 기어 비율들을 시뮬레이트하는 퍼스널컴퓨터 제어 소프트웨어를 통해 이룩됩니다.
The Velotron뭩 mechanical design provides laboratory grade accuracy, the widest load range of any commercially available electronic ergometer, high durability/low maintenance, and an authentic road feel that closely simulates riding outdoors.
Velotron뇹 기계 디자인은 실험실이 정확성에 등급을 매긴다고 규정합니다 , 얼마간의 상업상 이용 가능한 전자의 ergometer , 높은 durability/low 유지의 가장 폭 넓은 짐 범위 , 그리고 밀접하게 옥외에서 승마를 시뮬레이트하는 믿을 만한 길 느낌.
This combination of outstanding technical performance and realistic bike simulation qualifies the Velotron for a variety of applications in sports science, health/fitness clubs, medical rehabilitation, personal training, etc.
눈에 띄는 전문적 퍼포먼스의 이 조합 그리고 현실적인 자전거 가장이 Velotron에게 적용들의 변화에 대해 스포츠 과학 , health/fitness 클럽안에(서) 자격을 갖추게 합니다 , 의학(의) 복직 , 개인적인 훈련 , 기타.
Accuracy.
정확성.
+/- 1.3% of reading across the entire load range with repeatability of 0.1 % or better.
/ - 전체의 짐을 가로지르는 1.3R0of 독서들 잘 0.1 R0or들 of repeatability를 가진 범위.
This level of accuracy/repeatability meets or exceeds that of competitive laboratory bicycle ergometers costing $10,000 to $20,000.
accuracy/repeatability의 이 레벨은 만나거나 , 또한 자전거가 10,000 $ to 20,000 $ ergometers에 값이 든 경쟁적 실험실의 저것을 초과합니다.
Permanent (no-drift) factory calibration.
영구적인 ( no-drift ) 공장 calibration.
The system also features the quick, Accuwatt electronic check procedure which provides positive proof of system repeatability (Patent Pending).;Load Range.
시스템이 또한 빠르게 주연으로 나옵니다 , Accuwatt 시스템 repeatability의 확증을 제공하는 전자의 체크 과정 ( 임박한 특허 ) . ; 짐 범위.
5 to 2000Watts to cover the entire range of human performance capability.
사람 퍼포먼스 능력의 전체의 범위를 포함할 5 to 2000Watts.
The system뭩 negligible internal friction makes possible a lower load limit of 5 Watts which sets a new minimum limit for electronic bicycle ergometers.
system뇹 사소한 내재적인 마찰이 전자의 자전거 ergometers를 위하여 새로운 최소의 한계를 정하는 가능한 5 와트들의 더 낮은 짐 한계를 약속합니다.
Velotron is controlled by system software which runs on Windows 95, 98, ME, 2000 and XP laptop and desktop computers.
Velotron이 창문들위에 시스템 소프트웨어에 의하여 조절됩니다 95 , 98 , 나 , 2000 그리고 XP 휴대용 퍼스널 컴퓨터 그리고 탁상용의 컴퓨터들.
The software includes state-of-the-art interactive graphics programs for performance data display, data recording/graphing, biomechanical feedback, motivational 3D racing competition for single and dual riders on simulated courses, and computer controlled watts/time exercise regimens.
최첨단기술의 대화적 그래픽들을 포함하는 소프트웨어 퍼포먼스 데이타 전시를 위한 프로그램들 , recording/graphing한 데이타 , biomechanical 피드백 , motivational 시뮬레이트해진 코스들위 유일한 그리고 이의 타는 사람들을 위한 3D 달려가는 경쟁들 , 그리고 watts/time을 조절된 컴퓨터가 섭생들을 연습합니다.
Available data includes instantaneous, average and peak values for watts, cadence, heartrate, speed, distance, calories and time.
순간적이고 , 평균 포함하는 이용 가능한 데이타 그리고 와트들 , 운율 , heartrate , 속도 , 거리 , 칼로리들 그리고 시간동안의 피크 가치들.
Velotron is shipped fully assembled in a palletized carton for forklift handling.
palletized한 상자안에(서) forklift 핸들링을 위하여 모이어져서 Velotron이 충분히 운송되었습니다.
Shipping weight approx.
해운 무게 approx.
200 lbs
200 lbs들
핸들내용..!!
Hed handlebar
Hed 핸들
March 5, 2003, by Dan Empfield
Dan Empfield에 의한 , 3월 5 , 2003
(www.slowtwitch.com)
( www.slowtwitch.com )
When I sit atop my tri bike I can't help my fixation with whatever is the biggest extant problem with it.
내가 나의 tri를 자전거를 있을 때 나는 그것을 가진 가장 성장하는 아직도 남아 있는 문제인 것을 가지고 나의 정착을 도울 수 없습니다.
I spent the last couple of years complaining about my ass and regions just around the corner from it.
내가 나의 항문에 대해 불평하는데 년들의 마지막 커플을 썼습니다 그리고 그것으로부터의 단지 모퉁이 지역들.
My saddle problem largely having been fixed, however, I now whine about the sorry state of aero bar technology.
나의 안장 대부분 , 하지만 , 내가 aero 막대기 기술의 유감인 상태에 대해 지금 불평하는 것을 고정시켜진 문제.
So I'm on this handlebar kick for now and then I'll be onto something else, maybe pedals or derailleurs.
so1 나는 이 핸들위에 있습니다 당분간(은) 찹니다 그리고 그 때 아마도 , 나는 다른 무언가위에 있을 것입니다 페달들 , 또한 derailleurs.
There were some reasons to hope after this past Fall's Interbike show.
이 지난 가을의 Interbike가 보인 후에 바랄 약간의 이유들은 있었습니다.
Deda, Oval, Easton and Profile Design all had promising designs.
Deda , 달걀형의 , Easton 그리고 프로필 디자인 모든 약속하는 것을 가지고 있었습니다 디자인합니다.
Especially Profile in the mid-range category, and Hed on the high end.
특히 mid-range 범주 , 그리고 높은 끝위 Hed안의 프로필.
It's that latter bar I'll write about.
내가 대략 쓸 것은 저 나중의 막대기입니다.
Steve Hed performed a Vulcan mind meld on John Cobb, whom he was engaging at the time to, among other things, co-design new products, and this bar was the result of their collective thinking.
Steve Hed는 Vulcan을 수행합니다 마음 그가 시간에(서) 다른 사물들 , co-design 신제품들의 가운데 , 동화되고 있는 , 존 Cobb위 meld , 그리고 이 막대기는 그들의 집단적인 생각의 결과이었습니다.
Lance Armstrong also had a hand in it, as this was the bar that Hed hoped that Lance would ride.
창 Armstrong은 또한 이것이 창으로 찌르기를 바라지는 Hed가 탈 것이라는 막대기일 때 , 그것안에(서) 손을 가지고 있었습니다.
It is the bar Lance wanted.
그것은 막대기 창이 바란 것입니다.
But Lance didn't ride it, because he was holding out for a certain target weight that this bar didn't hit (Lance has a low tolerance for weight?this bar is quite light).
그러나 창은 그가 정확한 타겟이 이 막대기가 부딪치지 않는 것에 무게를 더하기 때문에 뒷받침이 되고 있기 때문에 , 그것을 타지 않았습니다 ( 창으로 찌릅니다 weight?this 막대기가 매우 밝기 때문에 낮은 관용을 가지고 있습니다 ).
Also, for some reason which I've yet to fathom, Lance reportedly insisted that the bars and stem be out of one solid piece of carbon, like Profile's Carbon-X and VistionTech's bars (the latter is of aluminum, but is of one piece).
프로필의 Carbon-X 그리고 ( 후자가 aluminum의 있지만 , 그러나 하나의 조각의인 ) VistionTech의 막대기들과 내가 깊이를 재야 하는 약간의 이유때문에 , 또한 , 창으로 찌르시오 전하는 바에 의하면 주장했고 that 막대기들 그리고 유래하고 , 탄소의 하나의 견고한 조각으로부터 같습니다.
I don't understand why this is.
나는 이것이 있다는 것을 이해하지 않습니다.
The ability to mount an otherwise one-piece bar on a variety of stems is a huge plus, for both length and tilt adjustment.
그렇지 않으면 원피스의 막대기를 줄기들의 변화에 올려놓을 능력이 거대합니다 플러스 , 양쪽의 길이를 위하여 그리고 조정을 기울입니다.
But what do I know?
그러나 내가 무엇을 압니까?
The Hed bar is a revolution on several fronts.
Hed 막대기가 몇몇 앞들위 혁명입니다.
First, it is the first time that I can remember since the late '80s when a one-piece bar was in production that included its own built-in brake levers.
첫번째 , 첫번째 시간 내가 늦은후로 기억할 수 있을입니다 ' 80s 원피스의 막대기가 그것의 자신의 붙박이 브레이크 레버들을 포함하는 생산안에(서) 있었을 때.
Aerolite, and Aerosports before it, had this feature.
Aerolite , 그리고 그것전 Aerosports , 이 특징을 가지고 있었습니다.
Hed's levers are nice, too.
Hed의 레버들이 too1 , 좋습니다.
The bar comes to you with brake cables already routed through the levers, prepared for use.
막대기가 당신에게 사용을 준비되는 , 레버들을 통해 벌써 운송된 브레이크 케이블들을 가지고 옵니다.
They don't have return springs, but the action is easy and light.
그들이 봄들을 돌려주는 것을 가지고 있지 않지만 , 그러나 움직임은 쉽고 그리고 밝습니다.
The springs on the calipers are sufficient.
캘리퍼스들위 봄들이 충분합니다.
Also, when you look at this bar from head on, it disappears.
또한 , 당신이 이 막대기를 위에 머리로부터 볼 때 , 그것은 사라집니다.
There almost is no frontal profile.
어떤 직접적인 프로필이 거의 없습니다.
And third, it's got adjustment features that no bar has had to my recollection, but without a penalty paid in lack of solidity and structure.
그리고 3번째 , 조정 특징들을 어떤 막대기가 나의 회상을 가지고 있지 않는 것은 가지고 있습니다 , 그러나 고체성 그리고 구조의 결핍안에(서) 지불된 형벌없이.
But let's get to the particulars, especially what's wrong with the bar, and here's a hint:
그러나 세부로 , 특히 막대기를 가진 악인 것을 얻읍시다 , 그리고 여기 힌트입니다:
you can tell when I really like a product, by the degree to which I pick it apart like a naggy wife (or husband).
당신은 내가 내가 naggy 아내와 같이 떨어져서 그것을 고르는 조금씩 , 정말로 생산물을 좋아할 때 말할 수 있습니다 ( , 또한 남편 ).
First, this bar might be too aero for its own good, and yours?before you make an adjustment or two, that is.
첫번째 , 이 막대기는 그것의 위하여 너무 aero일 수 있었습니다 좋은 것을 소유합니다 , 그리고 yours?before 당신은 조정을 만듭니다 , 또한 둘 , 저것은 그렇습니다.
This bar only exists in two dimensions, at least that's practically the way it seems.
이 막대기가 두 치수들에 단지 존재하고 , 적어도 저것은 실용적으로 그것이 보이는 길입니다.
It has no depth to it.
그것이 그것에 어떤 깊이를 가지고 있지 않습니다.
This creates a challenge, which is to find spots to grab onto and lean your weight against when braking and descending.
이것이 장소들에게 붙잡는 것을 찾아주고 그리고 당신의 무게를 when에 기대어 놓는 것인 , 도전을 창조합니다 제동을 걸고 그리고 경사집니다.
It's not so much that you can't put your hands anywhere, it's that you can't wrap tape anywhere on the base bar.
당신이 어디에도 당신의 손들을 놓을 수 없는 것이 그렇게 많이 없고 , 그것은 당신이 기초적인 막대기위에 어디에도 테이프를 포장할 수 없는 것입니다.
There are no surfaces even approaching tubular, as is the case with any standard bar.
얼마간의 표준 막대기를 가진 케이스일 때 , 관형이게 다가오는 심지어 어떤 표면들이 없습니다.
When the bar is wet, when you're sweaty, if you wear cotton gloves, then your hands might tend to slip forward when braking.
막대기가 적셔지고 , 그때 당신이 면 장갑들을 입는다면 , 땀이 날 때 , then1 당신의 손들은 앞에 제동을 걸 때 미끄러지는 경향이 있을 수 있었습니다.
I have a potential solution for this.
내가 이것을 위한 잠재적인 해결을 가지고 있습니다.
As I watched my local HVAC guy install ducting for my new swamp cooler, he painted on a sealant that has a grit in it.
내가 볼 때 나의 지방(의) HVAC 사람이 나의 새로운 늪을 위하여 ducting하게 냉장고를 설치하고 , 그는 그것안에(서) 모래알을 가지고 있는 밀봉재위에 그렸습니다.
The sealant dries to the consistency of a thin coat of rubber, and the "grit" or "aggregate" keeps one's hands?in theory?from losing their grip.
밀봉재가 고무의 얇은 코트의 일관성에 마릅니다 , 그리고 " 모래알 " , 또한 " 종합한 " 그의 hands?in theory?from을 그들의 잡음을 잃어버리게 합니다.
So I'm going to try painting this on the pursuit hand-hold position, and on the brake levers.
so1 내가 시도할 예정입니다 추적 hand-hold 위치위 이것을 칠합니다 , 그리고 브레이크 레버들위에.
I'll report back.
내가 응답할 것입니다.
There is really only one style element of this bar that is closely borrowed, and these are the extensions.
밀접하게 빌려지는 이 막대기의 단지 하나의 스타일 요소가 정말로 있고 , 그리고 이들은 확장들입니다.
Profile Design has extensions which appear almost identical for its Carbon X.
프로필 디자인이 그것의 탄소 X를 위하여 거의 동일하게 보이는 확장들을 가지고 있습니다.
These extentions make a pair of dog-leg angles, each pointing the extension progressively more skyward.
이들 extentions가 dog-leg 각도들의 쌍을 만듭니다 , 각 뾰족하게 함 확장 진보적으로 더 하늘을 향해.
My desire was to ride these bars with the armrests flat against the base bar, that is, without any risers under them.
나의 욕망은 팔걸이들을 가지고 이들 막대기들을 타는 것이었습니다 기초적인 막대기를 배경으로 한 플랫 , 저것은 그들아래의 얼마간의 기상자들없이 , 있습니다.
This means your forearms are going to be paralleling the extensions as they proceed forward.
이것은 당신의 팔뚝들이 그들이 앞에 계속할 때 확장들과 병행하고 있을 예정이라는 것을 의미합니다.
The extensions proceed in this direction?parallel to the ground?for a substantial distance, and then they start to bend upward.
확장들은 이 direction?parallel안에(서) ground?for로 계속됩니다 실질적인 거리 , 그리고 그 때 그들은 위로 향한 구부러지기 시작합니다.
It is up to you, the user, to determine the appropriate length of the extension and then cut the back end of the unneeded carbon tube off.
확장의 적당한 길이를 결정하고 그리고 그 때 unneeded한 탄소 튜브의 뒤끝을 자른 것은 , 당신 , 사용자에게 up합니다.
This is the same way Profile Design does it.
이것은 같은 길 프로필 디자인이 그것을 하는 것입니다.
But I prefer my bar end shifters to be right about armrest height, or not far above it.
그러나 나는 나의 막대기가 바로 팔걸이 높이에 관하여 있기 위하여 shifters를 끝마치거나 , , 또한 그것이상으로 멀리 하지 않는 것을 선호합니다.
This causes me to want to cut off much of the upturned section of ANY clip-on I use.
이것은 내가 클립으로 고정되게 아무것도의 많은 위로 돌리는 부분을 끊기를 원하도록 유발했습니다 나는 사용합니다.
The problem with the Hed bar is that the carbon tubes are provided with very cool black-ano aluminum sleeves in their ends which perfectly house a Dura Ace bar end shifter.
Hed 막대기를 가진 문제는 탄소 튜브들이 그들의 끝들안의 매우 찬 black-ano aluminum 소매들을 공급되는 것입니다 완벽하게 집 Dura 에이스 막대기 끝 shifter.
Yes, I could've cut this off, but I didn't want to.
예 , 내가 이것을 자를 수 있었지만 , 그러나 나는 원하지 않았습니다.
So I cut off the arse end of the tube instead.
so1 내가 그 대신 튜브의 궁둥이 끝을 중단했습니다.
Now I don't have the hand-hold position I want.
지금 나는 내가 바라는 hand-hold 위치를 가지고 있지 않습니다.
There are three solutions to this dilemma.
이 딜레마에의 세 해결들이 있습니다.
First, I could just cut off the front part of the tube, and ream the carbon a bit and just stick my shifter in there.
첫번째 , 내가 단지 튜브의 정면의 부분을 중단할 수 있었습니다 , 그리고 연 탄소 약간 그리고 단지 막대 거기안의 나의 shifter.
Second, I could figure out how to separate the epoxy bond between the aluminum sleeve and the carbon tube into which it fits, remove it, mitre the tube, and re-epoxy it it.
두번째 , 나는 밖에 그것이 맞는 aluminum 소매 그리고 탄소 튜브사이의 epoxy 채권을 떼어놓고 , 그것 , mitre 튜브를 제거할 방법을 상상할 수 있었습니다 , 그리고 re-epoxy 그것 .
Third, I could bug Hed about providing a second model of extension, where the aluminum sleeve is fitted into the tube after only one of the two dog-legs.
3번째 , 나는 aluminum 소매가 튜브에 단지 하나의 두 dog-legs들의 뒤에 맞추어지는 , 확장의 두번째 모델들을 제공하는 것에 관하여 Hed를 도청할 수 있었습니다.
Speaking of additional options, I've been harping after aero bar companies for a year or two to please make me a bar with a longer armrest (fore to aft).
부가의 옵션들에 대해 말하면서 , 내가 aero 막대기 회사들의 뒤에 년동안 하프를 타고 있었습니다 , 또한 더 긴 팔걸이를 가지고 나를 제발 막대기로 만들 둘 ( 앞 부분의 고물에 ).
I've become a pest about this, and as a result none of these aero bar companies are inviting me to their parties anymore.
내가 이것에 관하여 해충이 되었고 , 그리고 결과 아무도 이들 aero 막대기 회사들은 이제는 그들의 파티들로 나를 초청하고 있지 않습니다.
They know I'll eventually bring this subject up and cause an awkward moment.
그들이 나를 위로 결국 이 주제를 가져올 것이고 그리고 어색한 순간을 유발할 것에게 압니다.
I'm a pariah.
내가 최하층민입니다.
But since I have this opportunity to vent, I shall take it.
그러나 내가 환기장치로 이 기회가 있은 이후로 , 나는 그것을 가져갈 것입니다.
The Hed bar has an acceptably comfortable armrest.
Hed 막대기가 기꺼이 쾌적한 팔걸이를 가지고 있습니다.
Nobody but me will complain.
나 아무가 불평하지 않을 것입니다.
It's not that common, though, that you find a bar that is made with such stability and with such a base of support that one could attach a longer armrest?one substantially longer fore/aft?and have the complex still be very safe and stable.
그것은 그런 안정을 가지고 그렇지만 , 당신이 만들어지는 막대기를 찾고 그리고 하나가 더 긴 armrest?one을 붙일 수 있었다는 지지의 그런 기초를 가지고 대체로 더 긴 fore/aft?and가 컴플렉스를 여전히 매우 안전하고 그리고 안정되도록 하고 , 저 공유지가 아닙니다.
This is that bar, because of that strong base of support, and because the armrest is not already positioned heavily to the rear of the stem clamp (i.e., there is knee clearance room for the amrest to extend both fore and aft).
이것은 지지의 저 강한 기초때문에 , 저 막대기입니다 , 그리고 팔걸이가 심하게 벌써 줄기 거멀못의 뒤로 놓이지 않기 때문에 ( 예를 들면 , 무릎은 양쪽 모두 앞 부분의 연장될 amrest를 위한 정리 방입니다 그리고 고물에 ).
A longer armrest is another aftermarket option I'd like to see Hed, or somebody, eventually offer with this bar.
더 긴 팔걸이가 다른 하나의 aftermarket 옵션이고 나는 Hed를 봅니다 , , 또한 누군가 , 이 막대기를 가지고 결국 제공합니다.
Then there will at least be one bar on the market that has an armrest the length that I'd prefer.
팔걸이를 가지고 있는 시장위에 하나의 막대기는 적어도 그 때 있을 것입니다 내가 선호하는 길이.
The brake levers are short.
브레이크 레버들이 짧습니다.
I can't get my entire hand around the lever.
내가 레버 나의 전체의 손을 얻을 수 없습니다.
My index finger curls over the front, with room for the other four behind the lever.
다른 넷 뒤들을 위한 방을 가진 , 앞위의 나의 집게손가락 컬들 레버.
I'm not bothered by this, it's fairly easy to get used to.
내가 이것에 의하여 , 익숙하게 되는 것이 공정하게 쉬운 것을 신경써지지 않습니다.
One benefit is that if forces you to place your weight a bit further back when out of the saddle, and so there is less of a problem with knee clearance.
하나의 이익이 당신에게 안장에서 나올 때 뒤에 약간 더 더 한층의 당신의 무게를 놓도록 강요한다면 저것이고 , 그리고 그렇게 거기 무릎 정리를 가진 더 적은 것 문제입니다.
I believe that after I find my grip solution mentioned above, the lever issue goes away.
나는 믿습니다 내가 나의 잡음 해결이 위에서 , 레버 문제가 떠난다고 언급한 것을 알게된 후에.
Well, that's it for the gripes.
well1 , 저것이 불평들을 위한 그것입니다.
What do I like about this bar?
내가 이 막대기에 관하여 무엇을 좋아합니까?
First, I guess, is the fact that since its an aero bar, it's nice when you see one that is truly aero.
첫번째 , 나는 추측합니다 , 사실입니다 그것의 aero 막대기이래의 저것 , 당신이 참으로 aero인 하나를 보는 때는 좋습니다.
Has it been wind tunnel tested?
그것은 풍동( )이 시험한 것이었습니까?
don't know.
모르시오.
Perhaps it's not aero.
아마 그것이 aero가 아닙니다.
I'm just relying on my intuition, and wagering that something little punches a smaller hole in the wind than something big.
내가 단지 나의 직관에 의존하고 있습니다 , 그리고 내기를 겁니다 무언가 작은 펀치들 성장하는 무언가를 바람안의 더 작은 홀.
Then there are those twin virtues which seem to always work in opposite directions:
그 때 안에서 항상 방향들의 맞은편에 작동하는 것 같은 그런 쌍둥이의 미덕들이 있습니다:
stability and adjustability.
안정 그리고 adjustability.
The Hed bar's extensions are nested into an aluminum housing onto which the armrests are bolted.
Hed 막대기의 확장들은 팔걸이들이 잠가지는 aluminum 주거안으로 둥지를 틀어집니다.
This housing can be rotated in or out, causing the extension's hand positions to be closer or farther from each other.
이 주거가 안에서 회전시켜질 수 있습니다 , 또한 밖에 , 더 가까운 것에게 확장의 손 위치들을 유발합니다 , 또한 더 멀리 서로로부터.
The armrests pivot at the same time.
팔걸이들이 동시에 피벗합니다.
And, of course, the extensions can be cut to length, and the bar tilted up or down because it's not stem-inclusive.
그리고 , 물론 , 확장들은 길이에 잘릴 수 있습니다 , 그리고 막대기는 위로 기울었습니다 , 또한밑으로 그것은 stem-inclusive가 아닙니다.
None of this makes the bar any less rock-solid.
아무도 이것이 적게 매우 단단하게 막대기를 아무것도로 만들지 않습니다.
There is another virtue that is only appreciated by a guy who likes to go down low and stay down long.
낮게 내려가고 그리고 오래도록 잠수하는 것을 좋아하는 사람에 의하여 단지 인식되는 다른 하나의 미덕이 있습니다.
I have a fairly aggressive aero position, and there are a lot of bikes on which I can't get my bars low enough without extraordinary measures.
내가 공정하게 적극적인 aero 위치를 가지고 있고 , 그리고 내가 비상한 치수들없이 나의 막대기들을 충분히 낮게 할 수 없는 많은 자전거들도 있습니다.
The pads lay right down on the base of the Hed's wing-shaped base bar, and I gain 35mm of additional drop versus a Syntace or Profile Design.
패드들이 바로 아래에 Hed의 wing-shaped한 기초 막대기의 기초위에 놓여 있고 , 그리고 나는 Syntace , 또한 프로필 디자인 부가의 저하의 35mm을 얻습니다.
that's like having a head tube more than four centimeters shorter.
저것이 머리 튜브를 가지고 있는 것과 같이 더 짧은 넷 이상 centimeters들입니다.
This is either a good or a bad thing depending on whom you are.
이것은 어느 쪽도입니다 좋습니다 , 또한 좋지 않은 사물 의존합니다 당신은 그렇습니다.
This makes an Aegis Trident, for example, an appealing bike all of a sudden.
이것이 예를 들면 , 보호 Trident를 만듭니다 , 호소력있는 자전거 갑자기.
Previously, the thing that kept me from even considering this bike was its very tall head tube.
이전에 , 내가 심지어 이 자전거에 대해 생각하는 것을 막는 사물은 매우 그것의 키 큰 머리이었습니다 튜브.
The Hed bar makes the Trident come back into line for me, geometrically.
Hed 막대기는 Trident가 기하학적으로 , 나를 위하여 선안으로 돌아오도록 합니다.
Likewise, road bikes like Kestrel's Talon have head tubes that are just too tall for tri riding if you ride aggressively.
마찬가지로 , 황조롱이의 발톱과 같은 길 자전거들은 머리를 가지고 있습니다 저것이 당신이 공격적으로 탄다면 tri 승마를 위하여 단지 too1 키 큰 튜브들.
A Hed bar on top of a Talon, or an OCLV, makes a lot of sense.
발톱위쪽의 Hed 막대기 , , 또한 OCLV , 이치에 맞습니다.
This is a new product, and as mentioned there are a few things I'd eventually change.
이것은 신제품입니다 , 그리고 내가 결국 바꿀 몇몇의 사물들이 있다고 언급되었을 때.
It's good enough right now to keep as my everyday tri bar.
나의 일상적 tri 막대기 남아있는 것은 바로 지금 충분히 좋습니다.
Fiddler that I am, though, this bar will look a bit different on my bike within a month.
내가 , 이 막대기가 달속에 나의 자전거위에 약간 달라 보일 것 그렇지만 ,인 바이올린 켜는 사람.
SELLE SAN MARCO TRIATHGEL ASPIDE
SELLE SAN MARCO TRIATHGEL ASPIDE
Son of Azoto, this is.
Azoto의 아들 , 이것이 그렇습니다.
Italian saddle maker Selle San Marco had its triathlon design?the Azoto Triathgel?languishing in retail purgatory for three years.
이탈리아 안장 제작자 Selle San Marco가 세 년들동안 소매 연옥안에(서) 그것의 트라이슬론 design?the Azoto Triathgel?languishing을 가지고 있었습니다.
Like an Oscar-worthy movie that just can't get a distributor, the Azoto sat there unnoticed, except for a few pro triathletes who knew about it and wouldn't ride anything else.
단지 배급 없자를 얻을 수 없는 Oscar-worthy 영화와 같이 , Azoto가 그것에 대하여 알고 그리고 그밖에 아무것도를 타지 않을 몇몇의 프로 triathletes도 , 거기 주목되지 않은 것에 앉았습니다.
Then, all of a sudden, the Azoto caught fire.
그 때 , 갑자기 , Azoto가 불을 잡았습니다.
Now Selle San Marco had a hit, and like any movie studio, figured, "Why not a sequel?" Now showing at a bike shop near you is the Aspide (ass-pee-day).
지금 Selle San Marco가 히트를 가지고 있었습니다 , 그리고 얼마간의 영화 스튜디오와 같이 , 찾아내졌습니다 , " why 속편 ? " 자전거 가게에(서) 지금 당신가까이에 보이는 것은 Aspide ( ass-pee-day )입니다.
The Aspide is the Azoto on a diet.
Aspide가 다이어트에 Azoto를 있습니다.
Much in the same way that Selle Italia brought out the Flite and revolutionized the cycling world with its minimalist approach, the Aspide is an attempt to see how much you can build down an Azoto and still have it perform its functions.
Selle Italia가 Flite를 발표하고 그리고 그것의 미니멀리스트 방법을 가진 순환하는 세계를 대변혁이 일어난 같은 길안의 많은 것 , Aspide는 당신이 Azoto밑으로 만들 수 있고 그리고 그것을 여전히 그것의 기능들을 수행하도록 할 수 있는 것을 알 시도입니다.
And what functions are these?
그리고 이들이 무엇 기능들입니까?
properly-made triathlon saddle must comfortably support a triathlete while he or she rides in the aero position.
properly-made 트라이슬론 안장은 그 , 또한 그녀가 aero 위치안에(서) 타는 동안 기분 좋게 triathlete를 지지해야 합니다.
The more aggressive?steep and low in front?the rider's position, the harder the saddle has to work.
번역 실패했습니다
It takes a special saddle to cradle and support a triathlete when one's pelvis is rotated forward, and the rider's weight is no longer sitting on one's sitzmark.
그의 골반이 앞에 회전시켜질 때 triathlete를 조심스레 안고 그리고 지지하는 것이 특별한 안장을 가져가고 , 그리고 타는 사람의 무게는 더 이상 그의 sitzmark에 없습니다.
That is the special "talent" the Azoto (pictured above) has.
저것이 특별한 " 재능 "입니다 Azoto ( 위에서 상상했고 ) 가지고 있습니다.
The Azoto supplies a lot of "fat" artifically.
Azoto 공급들 많은 " 살찌는 " artifically.
This is needed because the rider has his fat in places other than where he rests himself on the saddle while in the triathlon position.
이것은 타는 사람이 장소들안에(서) 그의 지방을 가지고 있기 때문에 필요합니다 그가 트라이슬론 위치안에(서) 있는 동안 자신을 안장에 기대는 where를 다른 것.
Some riders, however, complain that the Azoto is overkill.
약간의 타는 사람들은 , 하지만 , Azoto가 과잉 살상력이라고 불평합니다.
It's too wide for some.
그것이 약간을 위하여 too1 넓습니다.
Too heavy for others.
다른 것들을 위하여 too1 무겁습니다.
Is there not a middle ground?
사주( 가 없습니까?
If the Azoto is built around Selle San Marco's Rolls shell, is there a way to build up a smaller shell out of the minimalist tradition?
Azoto가 Selle San Marco의 두루마리들 조개를 만들어주어진다면 , 거기 미니멀리스트 전통으로부터 더 작은 조개를 증가시킬 길입니다?
This is the idea behind the Aspide.
이것이 Aspide뒤 아이디어입니다.
I rode the Aspide over several days, climbing, descending, on the flats.
플랫들위에 , 올라가고 , 경사지면서 , 내가 몇몇 날들내내의 Aspide를 탔습니다.
I didn't ride long-distance rides.
내가 장거리의 타기들을 타지 않았습니다.
Each session was about two hours in duration.
각 세션이 지속에 대략 두 시간들이었습니다.
In every case I rode it with a neoprene seat pad over-top, because that's how I ride my Azoto and I wanted an apples-to-apples comparison.
neoprene 의자를 가진 모든 케이스안에(서) 나는 그것을 탔습니다 패드 over-top , 저것이 내가 나의 Azoto를 타고 그리고 내가 apples-to-apples 비교를 바란 방법이기 때문에.
The Aspide with the seat cover on it is pictured adjacent.
그것위에 의자를 가진 Aspide가 대리를 맡습니다 인접한 것을 상상됩니다.
As any avid reader of Slowtwitch knows, I'm extremely picky about where I contact the bike.
Slowtwitch의 얼마간의 열심인 독자가 알다시피 , 나는 내가 자전거와 접촉하는 where에 관하여 상당히 까다롭습니다.
Everything from handlebar tape to cycling shoes to pedals, armrests, up to and including shorts, seat pad, and of couse saddle, these are all important to me.
사이클링에의 핸들 테이프로부터의 모든 것 페달들 , 팔걸이들에의 구두들 , 그리고 반바지 , 의자 패드 , 그리고 couse 안장의 , 이들이 나에게 모두 중요합니다.
I was frankly skeptical about the Aspide, because if anything I'm a fan of MORE padding, not less.
나는 아무것도 내가 많은 패딩의 팬이라면 , 적게 not , Aspide에 관하여 솔직히 의심 많았습니다.
But I had a lot of new things I wanted to try?Orb pedals, Hed aerobars, and I had some new Carnac Quartz shoes to break in?so what the hey, let's slap an Aspide on the bike for good measure.
그러나 나는 내가 try?Orb 페달들에 바라는 많은 새로운 사물들 , Hed aerobars를 가지고 있었습니다 , 그리고 나는 약간의 새로운 Carnac 석영을 가지고 있었습니다 in?so를 깰 구두들 hey , 충분한 치수를 위하여 자전거위에 Aspide를 찰싹 때립시다.
This saddle felt exactly how it ought, in the sense that it's somewhere inbetween the Azoto and a "normal" road saddle.
이 안장이 정확하게 느낀 것 그것은 inbetween을 그것이 어딘가에이라는 감각안에(서) , 합니다 Azoto 그리고 " 정상적이게 " 길 안장.
This solves certain problems for those who consider the Azoto just too much saddle, both in height and width.
이것이 Azoto를 단지 너무 많은 안장이라고 생각하는 그들 , 높이 그리고 폭안의 양쪽을 위하여 정확한 문제들을 해결합니다.
For about ninety minutes this saddle and the Azoto were a toss-up.
대략 아흔 분들동안 이 안장 그리고 Azoto가 반반의 가능성이었습니다.
Only after that did the lack of Azoto's padding start to make itself evident to me.
저것을 단지의 뒤에 Azoto의 패딩의 결핍이 그 자체를 나에게 명백하게 만들기 시작했습니다.
Whether this is the right saddle for you depends on just how much a standard saddle underserves you, or an Azoto overserves you.
이것이 당신을 당신이 단지 how much2위에 표준 안장 underserves를 의존하기 때문에 옳은 안장에게 있는지 , , 또한 Azoto overserves 당신.
One word of advice:
충고의 하나의 단어:
consider whether you'll ever ride this with only a women's one-piece or bikini cut suit, or with a men's brief.
당신이 결코 단지 여성들의 원피스를 가진 이것을 탈 것이거나 , 또한 비키니가 슈트를 잘랐는지에 대해 생각하시오 , , 또한 사람들의 대의를 가지고.
If so, the embroidery on the side of the nose and/or the stitching that attaches the gel to the saddle upper might chafe.
그렇게 있다면 , 코 and/or의 측위 자수 겔을 안장 상단에 붙이는 뜨개질이 비벼댈 수 있었습니다.
In this case, a neoprene saddle cover is not just a luxury, but would be mandatory.
이 케이스안에(서) , neoprene 안장 커버가 단지 사치가 아니지만 , 그러나 위임되었을 것입니다.