50. 피지컬 계속. then play several measure in one breath, with the same tonal concept. after each breath, repeat the above procedure before starting next phrase, disregard articulation at first and play the entire phrase.legato until it is smooth and free, next ob seve the indicated articulations while keeping the tone quality uniform. repeat each phrase in accordance with the procedure indicated above.
그런 다음 같은 음조 개념으로 한 번의 호흡으로 여러 소절을 연주합니다. 각 호흡 후 다음 문구를 시작하기 전에 위의 절차를 반복하십시오. 처음에는 조음을 무시하고 전체 프레이즈를 연주합니다. 다음으로, 음질을 균일하게 유지하면서 지시 된 관절을 관찰하십시오. 위에 표시된 절차에 따라 각 문구를 반복하십시오.
A technical passage should be played with the same tone quality as a melodic phrase, except that vibrato is not used. bear in mind that the vibrato retains its normal position. one shoulds never divorce tone from technique, as all studies are tone studies, and a resonant tone helps to promote technical facility. the above procedure should be applied to the practice of scales, thirds, arpeggios,and etudes,only after competence is gained in these procedures should long tones be attempted, in the following matter'
기술적 인 구절은 멜로디 프레이즈와 동일한 음질로 연주되어야합니다. 그 비브라토는 사용되지 않습니다. 비브라토는 원래 위치를 유지합니다. 모든 연구가 톤 연구이므로 기술과 톤을 이혼해서는 안됩니다. 공명 음은 기술 시설을 홍보하는 데 도움이됩니다. 위의 절차는 비늘 연습에 적용되어야합니다. 3 분의 1, 아르페지오 및 etudes,이 절차에서 역량을 얻은 후에 만 다음과 같은 상황에서 음조가 시도됩니다. '
the rate of crescendo and diminuendo should be the same,so that the volume of each count in the first measure should equal its corresponding number in the second. the top of the crescendo should be rounding. not peaked. the tendency is to make both the crescendo and the diminuendo too soon, and to start louder than finish. graphically it assume this form.
crescendo와 diminuendo의 비율은 같아야하므로 각 카운트의 양이 첫 번째 측정에서 두 번째 측정의 해당 숫자와 같아야합니다. 크레센도의 상단은 반올림해야합니다. 정점에 도달하지 않았습니다. 경향은 crescendo와 diminuendo가 너무 빨리 끝나고 마무리보다 더 크게 시작합니다. 그래픽으로이 형식을 가정합니다. volume change shouldinvolve only an alteration in the speed of the stream . any change of embouchure will have an adverse effect on both pitch and tone quality. the following group of long tone studies may serve as apectice patterns'
볼륨 변경은 스트림 속도의 변경에만 관련됩니다. 앙부쉬를 바꾸면 음질과 음질 모두에 부정적인 영향을 미칩니다. 다음과 같은 장음 연구 그룹이 정점 패턴으로 작용할 수 있습니다.
|