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이 모델은 Carmarthen Park의 복제품처럼 제작되었습니다.
너무 단조롭고, 적이 그냥 거기에 놔두고 신경쓰지 않습니다.
개선 제안 : ① UI 개선, 전략팀에서는 8인 위치를 4인 위치로 변경하고, 향후 필요에 따라 인원을 늘릴 예정입니다.
② 영웅 캐릭터에 직업적 특성이 추가되면 이런 협동 원정도 구현되지 않을까요?
예를 들어 탱크 캐릭터를 전장에 배치하면 일부 낮은 플레이어를 도발하거나 팀의 방어력을 높이고 팀원을 지원하며 피해를 견딜 수 있도록 돕습니다.
전장에 배치되면 일부 적을 격퇴할 수 있는 전사 캐릭터입니다.
슈터로서 전장에 입장하면 스킬을 공개할 수 있습니다.
보조 역할로 전장에 입장하면 팀원이 버프를 추가하고 혈액을 회복하며 부정적인 효과를 줄이는 등의 도움을 줄 수 있습니다.
③UI 개선, 아래 영웅 아바타를 선택하여 스킬 인터페이스를 배치하고, 왼쪽 상단 또는 오른쪽 상단에 충전 스킬을 추가하고 플레이어가 수동으로 해제할 수 있습니다. 소품의 사용을 늘리고, 일회성 또는 다중 사용을 허용하며 일부 사용 제한을 추가할 수 있습니다.
물론, 충전 스킬과 소품은 처음부터 사용할 수 없습니다. 카마던 파크의 슈퍼 아티팩트처럼 약간의 우여곡절을 거쳐 얻을 수 있습니다.
이를 통해 플레이어는 참여감을 가질 수 있습니다.
④ 적 출현 빈도는 처음에는 매우 단조롭다가 시간이 지날수록 리더의 혈액량이 일정 수준까지 감소하도록 만들어야 하며, 맵 특성이나 메커니즘에 따라 다른 원인이 발생할 수도 있고 경보가 울릴 수도 있다. 줄거리에서는 새로운 적군, 엘리트 적 또는 지도자의 도착을 예고합니다.
⑤리더의 참여의식이 낮아서 플레이가 지루함
이를 통해 리더는 체력을 일정 수준까지 낮추어 새로운 몬스터를 소환하거나 불꽃과 화살을 발사하는 등의 기술을 가질 수 있습니다.
그러면 일부 몬스터는 화면 전체 또는 일부 영웅에게 심각한 부상, 넉다운, 넉백, 어지러움 등의 이상 상태를 추가할 수 있습니다.
이제 비정상적인 효과가 있으므로 앞서 언급한 제안 ②의 보조적인 전문적 특성이나 효과가 도움이 될 것입니다.
⑥몬스터의 종류를 늘리고 특성을 부여하세요.
7챕터 맵은 단조롭고 맵 특성을 높일 수 있습니다. 그룹 영웅 피해 감소, 무작위 영웅 피해 감소, 낙석, 용암 지대, 이런 종류의 던전 경쟁이 구현되지 않았나요, 중독 피해, 장소 메커니즘, 무기
혹은 비행기 폭격, 여기에 용암폭탄 투척 등 이러한 부유 요구사항은 이전에 제작된 화염룡 길바스 특수무기로 구현되며, mk2의 특수무기 소환헬리콥터도 완벽하게 구현될 수 있다.
일부 플롯과 유사하게 몹이 포탑을 제어합니다.
예를 들어 여기 포탑에서 전자기학과 관련된 경우 소품은 펄스 방해기가 될 수 있습니다.
⑧버프 서클을 추가하자는 이전 제안도 여기에 사용할 수 있습니다.
⑨ 저장 사이트를 추가하고 전략을 강화하세요.
⑩기존 충전 스킬을 충전할 수 있는 충전소를 추가하고, 무기 업그레이드, 소품, 유물 제작 등을 할 수 있는 대장간을 추가합니다. 이전 버전의 Carmarthen Park의 특권 기능과 유사하게 이러한 사이트를 입장하기 전에 배치할 수 있으며, 게임 중이나 일부 이벤트 중에도 배치할 수 있습니다.
11. 더 많은 레벨을 만드세요. 7레벨로는 충분하지 않습니다.
12. 더 흥미로운 BOSS, 특성, 몹을 만들고 변수를 추가하여 게임을 루즈하고 무작위로 만드는 것이 전부입니다.
또 다른 점은, 의도적으로 캐릭터를 잘라내지 말고 새로운 계획을 기꺼이 변경하는 것이 좋습니다. (컴퓨터를 사용해서 번역했습니다. 이해가 안 되시면 뜻을 잘못 이해했다고 생각하실 수도 있습니다. 영어 버전을 읽어보시면 됩니다)
Suggestions for improving The Heroes of Thetis
This mode is made like a replica of Camarsun Paradise.
It is too monotonous, and the enemies are just left there.
Suggestions for improvement: ① UI improvement, the strategic team changes the 8-person position to the 4-person position, and will increase it later as needed.
② Add some professional characteristics to the hero role, so that these cooperative expeditions will not be implemented?
For example: Tank role, when put into the battlefield, will taunt some low-level people, or increase the team's defense, support teammates and help teammates bear damage, etc.
Warrior role, put into the battlefield can repel some enemies, etc.
Shooter role, enter the battlefield to release a skill, etc.
Auxiliary role, enter the battlefield to help teammates add a buff, restore blood, reduce negative effects, etc.
③ UI improvement, the hero avatar below chooses to put the skill interface, some positions in the upper left or upper right, add charging skills, and players release manually. Increase the use of props, one-time or multiple use, and add some usage restrictions.
Of course, charging skills and props are not available at the beginning, and they can be made like the super artifacts in Camarsun Paradise before, and they can be obtained after some twists and turns.
With this, players can have some sense of participation.
④ The frequency of enemy appearance is very monotonous at the beginning. As time goes by, the leader's health drops to a certain level, or other reasons can be caused by map characteristics, the influence of mechanisms, or an alarm can be added in the plot to indicate a new batch of enemies, elite enemies, or the leader's attack.
⑤ The leader's sense of participation is low, which makes people bored.
The leader can have skills such as summoning new monsters or releasing fire and arrows when the health drops to a certain level.
Then some monsters can add abnormal states such as full screen or some heroes being seriously injured, knocked down, knocked away, and dizzy.
Since there are abnormal effects, the auxiliary professional characteristics or effects of the previous suggestion ② come in handy.
⑥Increasing the types of monsters can make them have characteristics.
⑦ The chapter map is monotonous, and map features can be added, such as group hero damage reduction, random hero damage reduction, falling rocks, lava field, etc., which can be realized in dungeon competitions, poisoning damage, field mechanisms, weapons
or aircraft bombing, throwing lava bombs here, these floating requirements, the previously made Flame Dragon Gilvas special weapon has been realized, and the mk2 special weapon summoning helicopter has also been realized, which can be fully applied.
Similar to some plots, the monsters will control the turrets,
For example: here, if it is related to electromagnetics, the props can be pulse jammers.
⑧ The previous suggestion to add buff arrays can also be used here
⑨Add save sites to increase strategy.
⑩Add charging sites to charge previous charging skills, add blacksmith shops, upgrade weapons, make props, artifacts, etc. You can put these sites before entering the privilege function similar to the old version of Camarsun Park, you can also put them during the game, or in some events.
11. Make more levels, 7 levels are not enough.
12. Make more interesting bosses, features, monsters, add some variables, make the game roguelike, random, that's about it.
Another point, don't deliberately cut the characters. It's good that the new planner is willing to change. When designing new gameplay, don't always deliberately let players practice unpopular characters. (Using machine translation, if you don't understand it, you may think you misunderstood it. You can read the English version)
thank you
첫댓글 안녕하세요.
새롭게 업데이트된 신규 콘텐츠 테티스 영웅전에 필요한
여러 개선 사항들로 건의 남겨 주셨네요.
해당 내용들을 잘 정리하여 관련 부서에 전달드리겠습니다.
건의 감사드리며 이외에도 다른 내용의 건의 사항이 있으시면 말씀해 주세요.
감사합니다.
비밀글 해당 댓글은 작성자와 운영자만 볼 수 있습니다.24.05.13 21:30
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@타이밍 Heroes of Thetis의 게임 플레이에는 또 다른 단점이 있는데, 이는 게임 플레이가 매우 단조롭고 기본적으로 Legend of the Guardians 게임의 이전 메커니즘을 사용한다는 것입니다. 적들을 단계적으로 파견해서 장면의 속성 보너스 효과를 높이거나, 사이트 디버프 효과를 메커니즘 같은 효과로 만들 수 있었으면 좋겠습니다. 이렇게 하면 게임의 플레이 가능성이 높아집니다.
또한, 게임이 더 많은 돈을 벌고 버전을 개편하고 싶다면 게임의 이유를 고려하여 전설의 메커니즘을 보장하기 위해 카드 풀을 늘리는 것이 좋습니다. 그 자체로는 전설의 생성을 보장하기 위해 작은 메커니즘만 추가하면 됩니다. 또한 향후 개발을 위해 캐릭터의 마법 카드 메커니즘을 개편하고 이 세트의 효과로 최소한 몇 가지 희귀한 속성을 추가할 수 있습니다. 플레이어가 스스로 게임의 균형을 맞출 수 있도록 합니다. 이 기능이 출시된 후에는 개발자가 다시 실수를 하더라도 플레이어는 이에 대처할 수 있을 것이며 앞으로 판매될 새로운 캐릭터와 메커니즘에는 좋은 아이디어가 있을 것입니다. 앞으로는 개발자들이 브레이크스루 히어로즈를 능가하는 특수 무기 같은 부자연스러운 일을 하지 않도록 해주세요. . 이전 트럭 사고와 유사한 조치.