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무기 각인 시스템은 그냥 뚫어도 상관없고, 제련석을 제련해도 상관없습니다.
그러면 각인 속성이 랜덤해도 상관없습니다.
그러나 녹색 망치와 동일한 무기를 사용하여 얻은 방향 항목을 다듬을 수 있습니다. 이것은 약간 부적절하지 않습니까?
Green Hammer를 획득하는 것이 얼마나 어려운지도 알고 있습니다. 방법 수를 늘리지 않는 한 권장하지 않습니다. 그렇지 않으면 오래된 플레이어를 잃게 됩니다.
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그러면 일반 망치를 사용하면 높은 값을 얻을 확률이 높아집니다. 이 무기 조각 시스템은 흰색 값을 증가시키지 않지만 여기 있는 녹색 망치 시스템은 사용하지 않는 한 순전히 크립톤을 설득하도록 강요합니다. 녹색 망치, 같은 무기를 또 다른 제련석으로 제련
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또한 업데이트는 모두 신규 이민자에게 좋지만
하지만 자신만의 게임에 대해 생각해 본 적이 있나요?---Guardian Legend
내부에는 도감과 본딩시스템이라는 시스템이 있습니다.
이런 시스템이 있을 때마다 신규 플레이어의 유지율이 문제가 되고, 신규 플레이어가 기존 플레이어를 결코 이길 수 없다는 사실도 있습니다.
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게다가 현재 카드풀은 보장된 시스템이 없는데 부트캠프를 수정해야 할까요?
캐릭터 카드 풀이 트랙을 결정하고 장비 카드 풀이 트랙을 결정하는 시스템이 있다는 것을 알고 있습니다.
하지만 화이트박스를 추출하지 못한다면 흑인 팬을 확보하기 쉽다. 신규 선수에게는 여전히 보증 시스템이 필요하며, 그렇지 않은 경우에도 이 점이 설득력이 있을 것이다.
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우리 게임에는 황도대 시스템이 없기 때문에 약간의 보증만 하시면 됩니다. 물론 이 시스템은 비판받는 죽음 시스템이기 때문에 이 시스템을 사용하지 않는 것이 좋습니다.
따라서, 일반 카드풀 기준으로는 작은 보장만 가능합니다. 공개된 확률표에 따르면, 장비 전문화 확률은 수십 단위로 조정됩니다. (80개까지 설정 가능) . 뽑은 후에는 반드시 흰색 상자를 받게 되지만 반드시 그런 것은 아닙니다. 위로 캐릭터를 얻게 되므로 흰색 상자가 없고 수백 장을 뽑은 플레이어의 기분이 좋아질 수 있습니다.
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그런 다음 카드 풀의 궤적을 결정합니다. 이것이 의미하는 바는 흰색 상자를 얻은 경우 위쪽 캐릭터 또는 장비가 플레이어가 선택한 캐릭터 또는 카드 풀이 된다는 것입니다.
그런데 신인선수들이 오랜 시간 열심히 노력한 끝에 화이트박스 없이 거의 100승에 가까운 무승부를 기록했다는 점은 이것이 그들을 설득할 수 있는 방법이 아니라고 생각하는가? 따라서 새로운 카드 풀은 제가 제안한 소규모 보장 카드 풀에 적합하다고 생각합니다. 그러면 게임 환경에 따라 새로운 카드 풀 캐릭터와 그들의 특수 기술은 다음과 같습니다. 수확 – 얼의 시아버지 카르멜 – 미래의 공주 클로드
이 귀여운 새 카드 풀에 추가되는 귀여운 새 카드 풀의 보장 수는 개발자가 크게 결정합니다. 개인적으로 특수 무기는 40드로 설정되고 캐릭터는 20드로 설정된다고 생각합니다. 뽑힌 카드 풀은 무기 풀이 제일 역겨워요.
그런 다음 카드 풀에서 역할의 궤적, 원래 계획을 결정하는 것이 내 제안입니다.
그렇다면 일반 카드 풀에 대한 나의 제안은 나에게 적용되는 작은 보장이 있는 카드 풀을 사용하는 것입니다. 특정 횟수 후에는 확실히 흰색 상자가 생기겠지만, Up 캐릭터가 떨어질 가능성이 더 높습니다. 일반 카드 풀을 뽑는 사람이 거의 없기 때문에 무작위로 선택됩니다.
그런데 화이트박스에서 유료 다이아몬드가 나오는 카드풀이라는 활동이 있다고 할 수도 있겠네요.
내 평가는 이 카드 풀에 있는 오래된 플레이어는 굳이 그것을 뽑지 않고, 크립토니안인은 보기 위해 그릴 수도 있고, 새로운 플레이어는 멍하니 그릴 수도 있으며 대부분의 플레이어는 그것을 만지지 않을 것이라는 것입니다.
따라서 위의 변경 사항을 적용하면 풀에서 돈을 지불할 필요가 없어 게임 흐름을 높일 수 있을 뿐만 아니라 플레이어 유지율을 보장할 수 있으며 기존 플레이어가 실망하거나 게임을 그만두는 일이 없습니다. 게임.
그럼 그린티켓(소울티켓)을 보관하시고, 최근 출시된 신규 캐릭터와 그들의 특수무기로 교환해보세요.
그런 다음 보라색 티켓(소울 티켓)을 사용하여 기존 캐릭터와 특수 무기를 구매할 수 있습니다.
희귀 아이템을 추가할 수 있으며, 황금 꽃, 씨앗, 환상 낚시 미끼 등이 가능합니다. (낚시 때문에 이 미끼는 얻기가 너무 어렵고, 합성만 가능하며, 1개만 판매할 수 있습니다.)
, 픽셀 스킨 등 물론 보라색 티켓(소울 티켓) 획득도 늘려야 합니다. 그렇지 않으면 새 티켓(그린 소울 티켓)을 추가하는 행위가 확실히 당신을 죽일 것입니다.
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떠다니는 도시 UI와 장식이 추가된 것은 괜찮은 것 같습니다.
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반드시 휴일일 필요는 없는 수상 도시의 배경을 전환하는 기능을 추가하는 것이 좋습니다.
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길드의 경우, 길드의 훈련용 허수아비 스킨으로 전환할 수 있으며, 이후 다양한 상점이나 업적, 플레이어 PVP를 통해 이 스킨을 얻을 수 있습니다.
예를 들어 월드 18이 플레이되지 않았나요? 어떤 분들은 백 박사님인가 뭐 그런 것에 너무 화를 내셔서 백 박사님을 보스로 삼아 허수아비 의상을 만들어 달라고 하기도 합니다.
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앞서 언급한 여행하는 개구리와 비슷하게 플레이어를 파괴하는 게임플레이가 시도될 수 있기를 바랍니다.
⒒미노타우로스 같은 카피라이팅처럼 줄거리가 틀리지 않아야 하고, 부정적인 줄거리가 없어야 하며, 현실을 풍자하고 철학적인 카피라이팅이 가장 좋습니다.
이것은 11가지 제안입니다. 실제로 Green Hammer를 사용하여 돌파하고 개선하지 마십시오. Green Hammer를 얻기 어려운 상황에서 이러한 행동은 게임을 파괴하는 것과 같습니다. 스토리가 끝날 때까지 기다려주시길 진심으로 바랍니다. 전작처럼 서버를 일찍 종료하지 마세요.
My thoughts and suggestions on game changes for Season 3
For the weapon engraving system, it doesn’t matter if you simply break through it, or it doesn’t matter if the refining stone can be refined.
Then I don’t care if the engraving attribute is random.
However, you can use the green hammer and the same weapon to refine the directional entries obtained. Isn't this a bit inappropriate?
You also know how difficult it is to obtain the Green Hammer. Unless you increase the number of ways, I don’t recommend you do this, otherwise you will lose old players.
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Then using an ordinary hammer can increase the probability of obtaining high values. This is okay. Although this weapon engraving system will not increase the white value, the green hammer system you have here is purely forcing krypton to persuade you to retreat. Unless you use the green hammer, Refining the same weapon with another refining stone
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Also, although the updates are all good for newcomers
But have you ever thought about your own game----Guardian Legend
There is a system inside which is the illustrated book and the bonding system.
Whenever there is this system, the retention rate of new players is a problem, and there is also the fact that new players can never beat old players.
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What's more, the current card pool does not have a guaranteed system, so should the boot camp be modified?
I know there is a system where the character card pool determines the track and the equipment card pool determines the track.
However, if you cannot extract the white box, it is easy to get black fans. New players still need a guarantee system, otherwise this will also be a point of dissuasion.
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You can just make a small guarantee, because our game does not have a zodiac system, and of course I don’t recommend you to use this system, because it is a death system that is criticized.
Therefore, in terms of the ordinary card pool, you can only make a small guarantee. According to the published probability table, adjust the probability of the up character. The probability of equipment specialization is in the tens (can be set to 80 draws). After drawing, you will definitely get a white box, but not necessarily You will get an up character, which can make those players who have hundreds of draws and no white box feel better.
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Then determine the trajectory of the card pool. What this means is that if you get a white box, will the up character or equipment be the character or card pool selected by the player?
However, what troubles the new players is that after working hard for a long time, they got nearly 100 draws without a white box. Do you think this is not a way to persuade them to quit? Therefore, I think we can create a new card pool. The new card pool is suitable for the small guaranteed card pool I suggested ⑤. Then, based on the game environment, the new card pool characters and their special skills will be: God of Harvest - Carmel, Earl's father-in-law - Claude, future princess
Added to this cute new card pool, the guaranteed number of cute new card pools is greatly determined by the developer. I personally think that the special weapon is set to 40 draws and the character is 20 draws, because based on the player experience, the drawn card pool is The weapon pool is the most disgusting.
Then up the card pool, my suggestion is to determine the trajectory of the role, the original plan
Then my suggestion for the regular card pool is to use a card pool with a small guarantee that applies to me. There will definitely be a white box after a certain number of times, but there is a higher chance of it falling. Up characters will be randomly selected, because almost no one draws regular cards. Card pool.
By the way, you may say that there is an activity called the card pool where paid diamonds will come out of the white box.
My evaluation is that old players in this card pool don’t bother to draw it, kryptonians may draw it to see, new players may draw it in a daze, and most players will not touch it.
Therefore, if the above changes are applied, there is no need to have a paid-for out of the pool, which can not only increase the game flow, but also ensure the player retention rate and old players will not be discouraged and quit the game.
Then keep the green ticket (soul ticket) and exchange it for the recently released new characters and their special weapons.
Then redeem the purple tickets (soul tickets) for old characters and their special weapons
Additional rare items can be added, these can be golden flowers, seeds, fantasy fishing bait (because of fishing, this bait is too difficult to obtain, it can only be synthesized, and you can only sell 1 piece)
, pixel skins, etc. Of course, you must also increase the acquisition of purple tickets (soul tickets), otherwise, your act of adding new tickets (green soul tickets) will definitely kill you.
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The floating city UI and its decorations have been added. I think this is okay.
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It is recommended to add the function of switching the background of the floating city, which does not necessarily have to be a holiday.
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As for the guild, you can switch skins to the guild's training scarecrow, and then you can get this skin through various stores, achievements, or player pvp.
For example, hasn’t World 18 been played? Some people are very angry with Dr. Beak or something, so they can make a scarecrow costume of Dr. Beak as the boss.
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I think the previously mentioned model like Travel Frog which is suitable for Tanking players can be tried。
⒒The plot should not go wrong, and there should be no negative plot, similar to copywriting like the Minotaur, and it is best to have some copywriting that satirizes reality and is philosophical.
These are the eleven suggestions. Really, don’t use the Green Hammer to break through and refine. In this situation where it is difficult to obtain the Green Hammer, this behavior is tantamount to pushing the game to destruction. I hope you can consider it. I sincerely hope that you can wait until the story It’s over, don’t shut down the server early like the previous game.
첫댓글 안녕하세요.
시즌 3 주요 변경 사항 사전 안내에 대한
기사님의 의견 남겨주신 점 감사드립니다.
말씀해 주신 내용에 대해선 전달드릴 수 있도록 하겠으며,
이외에도 추가 의견이 있으시다면 언제든지 말씀 부탁드립니다.
감사합니다.
개선방안이 바뀌고 값이 바뀌지 않았으면 좋겠습니다. 그렇게 하면 게임이 매우 불균형해질 것이기 때문입니다. 또한, 매직 카드 시스템이 개선된다면 최신 제안과 개선 방안도 고려해 볼 수 있기를 바랍니다. , 개발 제한을 크게 해방시킬 수 있습니다.
한글 번역은 애매하지만, 애정이 가득한 제안이군요.