平衡的那些建议,已经在第三季,Qa建议整体中说了,我还是想说
从资源获取方面,限制,你在尽力做
平衡方面,从短期是没问题,算个大洗牌,但是提的建议里面的两个适应机制如果不搞的话,长此以往,必出问题。
然后从游玩体验上来看,主线方面,基本都考验玩家的练度,配队,装备穿搭方面,
凡是能打完世界18凯登boss的基本上都能拥有几队角色了,然后新的养成,刻印系统
,新玩家基本不用考虑,先考虑满破再说。
中等玩家,摆烂的老玩家方面,根据主线的全收集情况获取(绿色锤子,以及黄色锤子,祝福书📚)
每个需要的人权角色,人人只敲一次刻印,
这些是极大的方便了这些人追进度以及追排名,前提是规划好的话。
但是,体验上讲,只是根据用珍惜资源(不管你采不采用刻印石方案)洗练词条的养成,你凭心而论,你觉得好玩吗?
以前的配队养成,装配装备,这些养成基本现在是人手都会,我觉得还是采取我的qa建议(刻印可以增加或者增强角色或者武器的新特性,而让游戏更加的丰富多彩,让其更有规划性),说真的你如果这样做,之后随着更新不断的推出,更新,就像角色升阶一样,让老角色可以发生一种质变,我觉得这才是好的养成
The suggestions for balance have been mentioned in the third season and Qa suggestions. I still want to say that
In terms of resource acquisition and restrictions, you are doing your best
In terms of balance, there is no problem in the short term, it is a big reshuffle, but if the two adaptation mechanisms in the suggestions are not implemented, there will be problems in the long run.
Then from the perspective of the game experience, the main line basically tests the player's training, team matching, and equipment matching.
Anyone who can beat the world 18 Kaiden boss can basically have several teams of characters, and then the new development and engraving system
New players basically don't need to consider it, just consider full break first.
For medium players and old players who are playing badly, they can obtain it according to the full collection of the main line (green hammer, yellow hammer, blessing book 📚)
Everyone only needs to knock once for each human rights character they need,
These are greatly convenient for these people to chase progress and rankings, provided that they are well planned.
However, in terms of experience, do you think it is fun to cultivate items based on the use of precious resources (regardless of whether you adopt the engraving stone solution)?
The previous team formation and equipment assembly are basically now done by everyone. I think it is better to take my qa suggestion (engraving can add or enhance new features of characters or weapons, making the game more colorful and more planned). To be honest, if you do this, as updates are continuously released, updates, just like character upgrades, allow old characters to undergo a qualitative change. I think this is a good development.
밸런스에 대한 제안은 이미 세 번째 시즌에서 언급되었으며 Qa 제안은 전체적으로 말씀드리고 싶습니다.
자원획득, 제한 등 최선을 다하고 있습니다
균형적인 측면에서는 단기적으로는 문제가 없으며 대규모 개편이지만 제안된 두 가지 적응 메커니즘이 구현되지 않으면 장기적으로 문제가 발생할 것입니다.
그런 다음 게임 경험의 관점에서 볼 때 주요 스토리 측면에서 기본적으로 플레이어의 훈련, 팀 구성 및 장비를 테스트합니다.
월드 18 카이덴 보스를 물리칠 수 있는 사람은 기본적으로 여러 팀의 캐릭터를 보유할 수 있으며, 그 다음에는 새로운 개발 및 각인 시스템을 갖게 됩니다.
, 신규 플레이어는 기본적으로 그것에 대해 생각할 필요가 없으며 먼저 완전한 휴식에 도달하는 것을 고려해야 합니다.
중급 플레이어와 서투른 노년 플레이어의 경우 메인 라인 전집(녹색 망치, 노란색 망치, 축복의 책📚)을 기반으로 획득할 수 있습니다.
필요한 모든 인권 역할에 대해 각인을 위해 모든 사람이 한 번만 입력하면 됩니다.
이는 잘 계획된 경우 진행 상황과 순위를 추적하는 데 매우 편리합니다.
하지만 경험상, 단지 희귀한 자원을 사용하여(조각석 솔루션을 채택하는지 여부에 관계없이) 항목 개발을 다듬는 것에 불과하다고 생각하십니까?
예전에는 팀 개발과 장비 조립이 기본적으로 모두가 하게 됐는데, 지금은 QA 제안을 채택하는 게 더 낫다고 생각해요. .더 예정) 솔직히 이렇게 계속해서 업데이트를 하게 된다면 캐릭터 업그레이드와 마찬가지로 오래된 캐릭터도 질적인 변화를 겪을 수 있을 거라 생각합니다.
thank you
첫댓글 안녕하세요.
건의해 주신 사항을 관련 부서에 전달드리겠습니다.
이외에도 다른 건의 사항이 있으시면 말씀해 주세요.
감사합니다.