关于刻印:刻印系统,并不是只是往上升的晋升养成
但,刻印系统,他会往降里洗,这里就很恶心,保留了原属性,但是,洗练用的绿锤没了
你确定不把绿锤洗练刻印,换成新的资源刻印石吗?
新老玩家都会喷你的,平民,氪佬,也是。
即使你在每期扭蛋机增加了绿锤获取,但是这治标不治本,
核心养成资源,让本就难获取的绿锤更加的稀有,你这真的是,活该挨喷啊。
还有:刻印系统真的很无聊,确定不采取一下之前的第三季建议,让游戏更有趣吗?
那也是我对刻印的一个改进方案,也有为你的各种因素考虑
About the imprint: The imprint system is not just a promotion and development upwards
But, the imprint system will wash downwards, which is disgusting. The original attributes are retained, but the green hammer used for refining is gone
Are you sure you don’t want to refining and imprint the green hammer and replace it with the new resource imprint stone?
New and old players will criticize you, civilians, krypton players, too.
Even if you increase the acquisition of green hammers in each gashapon machine, this is only a temporary solution,
a core development resource that makes the already difficult to obtain green hammers even rarer. You really deserve to be criticized.
Also: The engraving system is really boring. Are you sure you don't want to take the previous suggestions from Season 3 to make the game more interesting?
That's also my plan to improve the engraving, and it also takes into account various factors for you.
조각 정보: 조각 시스템은 단지 홍보와 개발에 관한 것이 아닙니다.
하지만 조각 시스템에서는 그걸 씻어내는데, 여기서는 역겨운데, 원래의 속성은 유지되지만 제련에 사용되는 녹색 망치가 사라졌습니다.
정말 녹색 망치를 새로운 자원 조각석으로 교체하고 싶지 않으신가요?
신규 및 기존 플레이어는 민간인 및 크립톤인과 마찬가지로 당신을 비판할 것입니다.
가샤폰 기계의 이슈마다 초록해머를 늘려도 증상만 치료할 뿐 근본 원인은 치료하지 않습니다.
핵심 개발 리소스로 인해 이미 구하기 힘든 Green Hammer가 더욱 희귀해졌습니다.
또한: 조각 시스템이 정말 지루합니다. 게임을 더 흥미롭게 만들기 위해 이전 시즌 3 제안을 받아들이지 않으시겠습니까?
그것은 조각에 대한 나의 개선 계획이기도 하며, 당신의 다양한 요소도 고려합니다.
9%——〉6%
me:😅
첫댓글 게임 내 자원 문제는 쉽지 않은 영역이지만, 에픽 망치의 기존 가치와 현재의 수요공급을 생각하면 유저 친화적인 정책으로는 보이지 않습니다.
각인제도의 정책이 인도적이지 않다는 말씀인가요, 아니면 제가 각인석을 이용하여 다듬는다는 제안이 인도적이지 않다는 말씀이신가요? 전자라면 그렇죠, 하하.
또한 게임이 더욱 재미있어지고 플레이어들과 더 오랫동안 함께할 수 있기를 바랍니다.
@洛雨 게임사의 각인제도의 정책이 인도적이지 못하다는 전자입니다. :)
한글로는 인도적이다는 표현보다는 “유저 친화적이지 못하다”가 더 적절하구요.
@타이밍 고마워하는
안녕하세요.
건의해 주신 내용은 관련 부서에 전달드리겠습니다.
이외에도 다른 건의 사항이 있으시면 말씀해 주세요.
감사합니다.