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궁극수련(조각,축복)에 대하여
신을 하다:
개인적인 경험으로 볼 때 메인 스토리에 모인 책들은 거의 괜찮습니다. 테티스의 경우에는 700권이 너무 비싸지만 400권 정도가 딱 맞을지 지켜봐야겠습니다.
전용 무기 각인 개선 사항:
원래 무기가 완전 파괴된 기준(상위 레벨 제한 + 5)을 기준으로 무기가 각인됩니다(레벨 상한이 5 추가되며, 2개의 입장 보너스가 주어지며, 세 번째 입장이 부여됩니다). 확률표에 따라, 확률에 따라 증가됩니다.)
단점 ① [권장 및 채택 : 강화 망치를 사용하여 강화 확률은 최대 25%)
이러한 확률 증가는 너무 추상적이며, 치프가 아닌 플레이어에게는 실제로 불가능합니다. ]
단점 ② [무기 각인은 최대 5회까지 사용 가능하며 가장 높은 속성 입장값을 획득할 수 있습니다. ]
개선 제안 : [협동 원정대 상점에 조각 확률 보너스 카드를 추가하면 조각 확률이 높아집니다. 게다가 강화 망치로 강화할 수 있는 최대 확률은 다소 낮아서 강화 확률은 25% 정도만 권장합니다. 최대 65%까지 강화 망치를 사용하거나 최대 25%까지만 올릴 수 있으며, 추가로 40%는 강화 확률 카드를 사용해야 합니다. ]
장점: 협동원정대 상점의 보상 처리 개선 및 카드 개선 확률이 있기 때문에 상품의 가치가 높아지고, 각인의 부정적인 영향이 전체적으로 최적화되어 플레이어가 협동원정에 참여할 확률이 높아집니다. 재생되는 양이 늘어납니다.
녹색 망치 획득 측면에서: 조각 시스템으로 인해 플레이어에게 필요한 녹색 망치의 양이 크게 증가했으며, 조각 시스템을 통해 가져온 개선 사항이 매우 크고, 캐릭터와 모드가 많아 상한선이 늘어났습니다. 그리고 개발 비용이 증가했기 때문에 선물 팩으로 구매하든, 다른 방법으로 무료로 획득하든 상관없이 그린 해머의 획득량을 통제해야 합니다.
단점: 역시 단기적으로는 문제가 없겠지만 장기적으로는 분명 문제가 있을 것입니다. 여전히 진행 상황을 쫓는 복귀 플레이어가 있기 때문에 Green Hammer를 엄격하게 제한하는 것은 효과가 없습니다.
개선 제안: 전설의 각성석 합성을 참고하여 녹색 망치를 획득하세요(매주 전설의 각성석 7개). 녹색 망치는 일주일에 한 번만 사용할 수 있습니다. (녹색 망치 1개로 제한됩니다.)
그런 다음 녹색 망치 합성을 위해 망치 강화를 통해 무기 및 장비에 의해 제공되는 연금술 업그레이드 경험치 막대가 필요하며, 필요한 레벨 막대는 일반 레벨 70과 거의 동일하며 녹색 망치는 매주 제한됩니다. , 녹색 망치 합성에는 금화가 300,000 소모됩니다.
그러다가 선물팩의 경우에는 금화와 강화해머에 대한 수요가 크게 증가했고, 그때쯤에는 여러 가지 고레벨 강화해머 선물팩과 금화 선물팩이 출시되어 회사의 수익을 증대시킬 수 있을 것입니다.
카페 개발 팀원들에게: 제 제안을 고려해 주시고 게임이 더 발전할 수 있기를 바랍니다. 감사합니다.
关于终极养成(刻印,祝福)
祝福:
个人体验,主线全收集的就差不多还行,忒提斯那些嘛,看着调整吧,700一个祝福书太贵了,400一个就差不多。
专属武器刻印提升:
在原有武器满破(等级上限加5)的基础上,进行武器刻印(等级上限再加5,且给予2条词条加成,第三条根据概率表给予,并且根据概率提升)
弊端①[建议且采取的:使用强化锤强化概率,最高为25%)
这样的概率提升,属于是太抽象了,非酋玩家是真的就不行了。]
弊端②[武器刻印最高5次获取最高属性词条值。]
改进建议:[合作远征商店处加入提升刻印概率的刻印概率加成卡,并且,刻印用强化锤强化的最高概率有点少,只有25%,建议强化概率条采取到最高65%,用强化锤还是只能最高25%,额外的40%需要使用强化概率卡。]
优点:改进合作远征商店的奖励待遇,并且因为有概率提升卡,这样商品价值提升了,整体又优化了刻印带来的负面影响,还提高了合作远征的玩家游玩的概率。
绿锤获取方面:因为刻印系统,玩家需要的绿锤量大大提升,而刻印系统带来的提升又十分的大;然后角色众多模式众多,上限提升,养成成本增加;所以需要控制住绿锤获取量,无论是礼包方面购买,还是其他方面免费获取,
弊端:还是,短期不会出现问题,长期来看,必出问题,因为还有追进度的回归玩家,所以,死限制绿锤,也不行。
改进建议:参考传说觉醒石的合成(限7),来获取绿锤,绿锤每周只能(限量1绿锤)
然后绿锤的合成,通过强化锤,武器装备所给予的炼金升级经验条,需要的等级条就弄到正常70级就差不多,且每周限量的绿锤,合成一次绿锤消耗金币30w就差不多。
然后礼包方面,金币和强化锤需求量大大提升,届时可以出几个高等级的强化锤礼包和金币礼包,用来提升公司获取的利润量。
对于咖啡厅开发组人员的话:希望可以考虑一下我的建议,期望游戏可以走的更远,谢谢。
About the ultimate development (engraving, blessing)
Blessing:
In my personal experience, it is almost OK to collect all the main lines. As for Thetis, let's adjust it. 700 for a blessing book is too expensive, 400 for one is enough.
Exclusive weapon engraving improvement:
On the basis of the original weapon full break (level cap plus 5), the weapon is engraved (level cap plus 5, and 2 items are given bonus, the third item is given according to the probability table, and improved according to the probability)
Disadvantage ① [Recommended and adopted: Use the reinforcement hammer to enhance the probability, up to 25%)
Such a probability improvement is too abstract, and it is really not good for non-African players. ]
Disadvantage ② [Weapon engraving can obtain the highest attribute item value up to 5 times. ]
Improvement suggestions: [Add an engraving probability bonus card to increase the engraving probability at the cooperative expedition store, and the maximum probability of engraving with a reinforcement hammer is a bit low, only 25%. It is recommended to take the enhancement probability bar to a maximum of 65%. Using a reinforcement hammer can still only reach a maximum of 25%, and the additional 40% requires the use of an enhancement probability card. ]
Advantages: Improve the rewards of cooperative expedition stores, and because there are probability upgrade cards, the value of goods has been improved, the overall negative impact of engraving has been optimized, and the probability of players playing cooperative expeditions has been increased.
Green hammer acquisition: Because of the engraving system, the amount of green hammers required by players has been greatly increased, and the improvement brought by the engraving system is also very large; then there are many characters and modes, the upper limit has been increased, and the cost of cultivation has increased; so it is necessary to control the amount of green hammers obtained, whether it is purchased in gift packs or obtained for free in other aspects,
Disadvantages: Still, there will be no problems in the short term, but in the long run, there will be problems, because there are still returning players who chase the progress, so it is not okay to limit the green hammer.
Improvement suggestions: Refer to the synthesis of the legendary awakening stone(7 Awakening Stones per week) to obtain the green hammer. The green hammer can only be (limited to 1 green hammer) per week
Then the synthesis of the green hammer, through the strengthening hammer, the alchemy upgrade experience bar given by the weapon equipment, the required level bar is almost the same as the normal level 70, and the green hammer is limited to 30w gold coins per synthesis.
Then in terms of gift packs, the demand for gold coins and enhanced hammers has greatly increased. At that time, we can release several high-level enhanced hammer gift packs and gold coin gift packs to increase the company's profit.
To the coffee shop development team: I hope you can consider my suggestions and hope that the game can go further. Thank you.
첫댓글 这是你的建议还是你们的建议呢?
共同商讨的结果
@洛雨 啊哈 你给他发电邮吧。
@洛雨 https://m.cafe.daum.net/GuardianTales/DdXn/33?svc=cafeapp
https://m.cafe.daum.net/GuardianTales/DdXn/34?svc=cafeapp
之前我们建议的结果 如果你可以读的话看一看吧
@뚱숭이 这些早就建议过了,其实挑战任务获取绿锤的任务也是在qa发布之前提的绿锤获取方面,但是,这些无非就是饮鸩止渴,没啥大用,只能解决一开始的普通获取,,就算有活动获取兑换,但是,这些都是限时的,也就是后续的玩家例如回归的玩家想要追进度很难,想要长线运营且让资源保值且升值最好的方法就是合成限定获取,还能解决合作远征的游玩概率。
안녕하세요.
건의해 주신 내용을 관련 부서에 전달드리겠습니다.
이외에도 다른 내용의 건의 사항이 있으시면 말씀해 주세요.
감사합니다.