협동 게임 금지 및 제안에 관해:
금지 신고 요구 사항은 원래 누군가가 온라인에서 살아 있는 동안 팀의 이익을 악의적으로 해치는 것을 방지하기 위해 설정되었습니다.
문제는 탐지에 있습니다. 매치에 참여하고 전화를 끊으면 차단됩니다.
패치가 추가될 수 있을 것으로 생각됩니다. 플레이어가 죽어도 유휴 상태로 감지되지 않으며 플레이어 캐릭터가 살아 있으면 감지될 것입니다.
현재 상황은 생존 여부와 관계없이 조이스틱을 움직여 팀의 발자취를 따라가야 하며, 그렇지 않으면 이용이 금지됩니다.
감사해요
关于合作游戏禁赛的情况及其建议:
要求举报禁赛的设立最初是为了防止有人在在线且存活的情况下恶意损害团队利益。
问题出在检测上,如果你是在对局中,且存在挂机情况,将会被禁赛,
我认为可以添加一个补丁,如果玩家处于死亡的情况下,将不会被检测为挂机 从而不被禁赛,只有玩家角色处于存活情况下,会被检测,希望可以调整一下机制。
目前的情况,就是无论你是否存活,你都必须移动摇杆,跟随团队的脚步,否则你会被禁赛。
谢谢
Regarding the ban situation and suggestions for cooperative games:
The original purpose of requiring reporting bans was to prevent someone from maliciously damaging the interests of the team while online and alive.
The problem lies in the detection. If you are in the game and there is an idle situation, you will be banned.
I think a patch can be added. If the player is dead, it will not be detected as idle and thus not banned. Only when the player character is alive will it be detected. I hope the mechanism can be adjusted.
The current situation is that whether you are alive or not, you must move the joystick and follow the team's footsteps, otherwise you will be banned.
Thank you
첫댓글 안녕하세요.
건의해 주신 내용을 관련 부서에 전달드리겠습니다.
이외에도 다른 내용의 건의 사항이 있으시면 말씀해 주세요.
감사합니다.