조각으로 인해 발생하고 구속으로 인해 증가되는 단점:
조각, 자원 획득, 대장장이 활동, 활동 면에서도 다이아몬드 5,000개, 녹색 망치 선물팩, 개발 자원의 구매 한도가 지속적으로 보충되니 걱정하지 않으셔도 됩니다.
격차 측면에서는 경쟁 격차가 위장적으로 축소됐다.
그러나 현재로서는 격차가 크지 않더라도 궁극기 전개로 인해 양측 모두에게 받는 보너스가 너무 크고, PK 간 속성 구속 데미지가 증가하는 것으로 파악된다.
궁극기 재배 업데이트 이전의 게임에서는 여전히 속성을 상대로 승리할 수 있지만, 지금은 궁극기 재배의 단점인 속성 구속으로 인해 구속되는 불리한 상황이 늘어났으면 좋겠습니다. 절제된 면을 개선할 수 있는 것, (이것이 둘 사이의 각인 게임이다)
개선방법 ① : 메커니즘을 토대로 판단하고,
속성에 의해 제한되는지, 각인에 포함된 게임에 속하는지 여부
pk 게임이 시작되기 전에 금지된 당사자에게 이득을 줍니다()
刻印造成的,被克制加大的劣势:
刻印方面,资源获取,方面由于铁匠活动,以及活动方面 还有持续补充的限购5000钻,绿锤礼包,养成资源方面,是不用担心
差距方面,变相缩小了竞技差距,
但是,目前了解到,即使差距不大,终极养成造成的双方加成过大,pk间的,属性克制伤害加大,
更新终极养成前的对局,还可以逆属性胜利,但是现在,由于终极养成的弊端,在于属性克制,被克制的劣势加大了,希望可以改善被克制方的情况,(这是刻印间的对局)
改进方法①:根据机制判断,
是否被属性克制,是否属于包含于刻印的对局
在pk对局开始前,给予被克制方增益()
②:增加新的增益箱,双方抢夺。
另外,希望可以采取下,大家关于死斗之前的建议,死斗真的过于单调,以及坦克的优势过于大了 还有过分强调生存了,提前死亡的甚至没有积分,即使你击杀了,许多对局者
增益箱,可以类似于爆发箱
另外,可以根据回复箱,
增加新的地图,逃亡地图,病毒区扩散,玩家可以选择配合使用回复箱,来增加生存的几率,以及可以选择是否乱斗还是团队合作()
这是增益箱思路,游戏代码中有很多,
thank you
The disadvantages of being restrained due to imprinting:
In terms of imprinting, resource acquisition, due to the blacksmith activities, and the activities, there is a continuous replenishment of 5,000 diamonds, green hammer gift packs, and development resources, there is no need to worry
In terms of the gap, the competitive gap is narrowed in disguise.
However, it is currently understood that even if the gap is not large, the bonus caused by the ultimate development is too large for both parties, and the attribute restraint damage between pk is increased.
In the game before the update of the ultimate development, you can still win against the attribute, but now, due to the disadvantage of the ultimate development, the disadvantage of being restrained is increased. I hope to improve the situation of the restrained party (this is the game between imprinting)
Improvement method ①: According to the mechanism, judge whether it is restrained by the attribute and whether it belongs to the game included in the imprinting
Before the pk game starts, give the restrained party a gain ()
②: Add a new gain box for both parties to grab
In addition, I hope to adopt everyone's previous suggestions on deathmatch. Deathmatch is really too monotonous, and the advantage of tanks is too great. There is too much emphasis on survival. Those who die early will not even get points. Even if you kill, many players
Benefit box can be similar to burst box
In addition, new maps, escape maps, and virus zone spread can be added based on the recovery box. Players can choose to use the recovery box to increase the chance of survival, and can choose whether to fight or teamwork ()
This is the idea of the gain box. There are many in the game code.
Thank you
첫댓글 안녕하세요.
건의해 주신 내용을 관련 부서에 전달드리겠습니다.
이외에도 다른 내용의 건의 사항이 있으시면 말씀해 주세요.
감사합니다.