New camper shell and roof rack 새 캠핑카를 껍질과 지붕 랙
Hi all, after Callen failed to build me a shell (story here: http://expeditionportal.com/forum/sh...570#post252570 ), I went with a BelAir. 안녕 모두, Callen 날 여기까지 (shell을 이야기 : http://expeditionportal.com/forum/sh...570 # post252570), 전 Belair 같이 갔었는데 구축에 실패했다. I walked into their shop at noon on Labour Day Sunday, and was able to work out a deal in less than an hour and left with a promised delivery date of 21 days. 난 그들의 가게에 노동절 일요일 정오에, 그리고 한 시간 안에 해결하고 21 일 약속한 배달 날짜와 왼쪽의 볼넷 수 있었다. I dealt with the new guy (been there 16 years) Jeff, he called his fabricator about the rack, who answered the call on a Sunday, so we could get a price on that too. 나는 새로운 사람과 (16 년), 제프되고, 그래서 우리도에 대한 가격을받을 수있는 사람은 일요일에 전화를 받으 랙, 대한 그의 조립라는 다뤘다. Here are my custom specs: 44" sidewall, 24"overhang, entry door to the right side, 1 extra roof vent with both vents installed to the left (leaving room up top for a wide kayak without interfering with venting). 여기 내 맞춤 사양 : 44 "sidewall, 24"오다, 오른쪽, 1 여분의 옥상에 진입하는 문 양쪽 통풍구에 설치된 환기구 (왼쪽 나와버을 방해하지 않고)에 대한 다양한 카약 꼭대기 방에서 나갈 수있다. These are standard: wood frame, aluminum skin, front slider window, tinted side sliding windows, interior&running lights, rear cargo door and the rack has a movable center bar. 이러한 표준 위치 : 나무 프레임, 알루미늄 피부, 슬라이더 앞 창문, 착색 쪽 창문, 인테리어 & 실행 조명, 후방화물 랙 슬라이딩 도어와 움직이는 센터 바있다. Shell $1560, rack $760, install $150, OTD was just over $2600. 쉘 천오백육십달러, 랙 760달러, $ 150을 설치, OTD 그냥 2,600달러했다. They finished the work a couple of days early, install took a couple of hours, here is the finished product: 그들은 일을 며칠 일찍, 몇 시간의 여유를 설치했다 완료, 여기가 완성 된 제품입니다 :
I'm pretty happy with the shell, fit & finish are not of Prevost quality, but for 1600 bucks I like it. 내가 꽤 셸과 맞지 & 마무리 행복 해요, Prevost 아니라 품질의 위치 나는 그것을 좋아하지 1600 달러. I didn't really want the cargo door but they only build them that way, so it is what it is. 화물 문 전 정말 싫었지만, 그런식으로 그들은 오직 그들을 구축, 그래서 그것이 무슨 날인지입니다. I don't like the hardware for the cargo door, there is a certaim flimsiness at the bottom of the whole door, if I pull on it I can flex it quite a bit. 만약 내가 그것을 내가 할 수 flex는 당겨 난화물 문에 대한 하드웨어를 좋아하지 않아, 전체 도어의 하단에 certaim 여리성, 그것이 꽤있다. The installer suggested through bolting it if I don't want to use the cargo door, so I plan on doing just that. 만약 내가화물 문을 사용하고 싶지 않아 설치를 통해 그것을 탈당, 그래서 계획을 제안하고 그냥.
The rack is beefy. 선반 찐이다. I like it a lot. 난 아주 좋아. The base is 5/16ths plate steel that runs between the legs, so the weight is support by the entire 8' bed length, instead of just the corners (like Cargomaster racks are), and the rack and shell are both bolted to the bed railes, 4 per side. 기지 강판 5/16ths 그 다리 사이에 체중이 전체 8 '침대의 길이에 의해 실행을 지원하므로, 대신 모서리 Cargomaster 랙 ()처럼, 그리고 랙과 껍질을 모두 침대로 뛰쳐 나이다 railes, 4 쪽 당.
This shows the vents to the left, the dome lighting is tied into the running lights, BelAir will only do it that way (liabilty reasons), I will change it when I add coach batteries. 이것은 왼쪽으로, 돔 조명 실행 조명에 묶여있는 환기구를 보여줍니다, Belair에만 그런식으로 (liabilty 이유로), 배터리를 추가할 때 코치가 바뀔 것인가 그것을 할 것입니다.
The hardware for the slider can only be reached from the truck side which is kind of odd, I'd rather have access from the shell, but it looks like the hardware can be flipped to the other side for an easy fix. 슬라이더를위한 하드웨어만을 종류 이상의 트럭 측면에서 접근할 수 차라리 쉘에서 액세스 권한이 좋겠지만, 하드웨어처럼 반대편으로 쉽게 고칠 수있는 외모에 대한 이성을 상실했다.
Theres a lot of space for storage in that overhang. 오다의 스토리지에 대한 Theres 그 공간을 많이했다.
All in all, I'm a happy camper, even though my milage dropped from the 16s (19s if babied, 15s driving it like a demon, average 16s) to the 13s, I don't know if it's the extra 800lbs or wind drag, some of both I suspect. 또는 팔백파운드 바람 경우 여분의 모두에, 나는 행복하게 캠핑카, 비록 내 총마일수 the 16 기 (19S 경우 babied, 15s 악마처럼 운전에서 제외, 평균 16 기) 13S, 난 모르겠어 드래그하면, 둘 다 내가 용의자 중 일부. Next: I need to build a rear bumper, with a ladder tying the bumper to the rack. 다음 : 내가 사다리를 랙에 범퍼와 뒷 범퍼 회초를 작성해야합니다. Bumper will have tow points, gas can holder or two, flip out step for shell access, and maybe some lighting, but I may put the lighting on the rack instead of the bumper (my budget likes the idea of using cheap tractor lights, flood beams, all around the rack, 2 per side. 8 tractor lights cost about as much as one PIAA). 범퍼 셸 액세스하기위한 단계를 밖으로 던지기, 그리고 약간의 조명을 견인 점, 가스 수있는 소유자 또는 둘 것이다,하지만 난 범퍼 대신 선반에 조명을 넣어 수도있습니다 (제 예산 싼 트랙터 조명, 홍수 사용의 아이디어를 좋아한다 서까래, 옆으로 랙 당 2, 주위의 모든 곳에. 8 트랙터 조명만큼 비용에 대해 한 PIAA). Future projects for the shell: 셸에 대한 미래의 프로젝트 : Flip up bed. 침대를 뒤집습니다. Gun safe. 총을 안전합니다. Water tank. 물탱크. Two coach batteries, solar panels, charge controller, Engel type fridge/freezer. 두 감독은 전지, 태양 전지판, 충전 컨트롤러, 엥겔 유형 냉장고 / 냉동고. Backup camera. 백업 카메라. Future projects for truck: 트럭에 대한 미래의 프로젝트 : 5" exhaust. 5 "배기. Front winch bumper, I'm looking at a Buckstop model. 윈치 앞 범퍼, 난 Buckstop 모델에서 찾고 있어요. Roof rack over the cab. 택시 지붕 위에 랙. Alternator upgrade (Leece-Neville), another battery under the hood. 알터네이터 업그레 이드 (Leece - 네빌), 후드 다른 배터리. On board air. 에어 보드. Wish list: 위시리스트 : Air lockers. 에어 로커. Engine brake. 엔진 브레이크. |