36 The release The lease of the air stream can be easily examined by blowing on the back of the hand with the lips pureed, noting the pressure of the air stream. to keep this stream equalized,an increasing support from the diaphragm is necessary, and regular drill in this process is valuble. the timing of the release is helpful, with the effort directed toward extending the duration of the exhalation while maintaining a steady pressure uniform pressure permits the playing of longer phrases which contribute to greater beauty and more control of the tone
공기 흐름의 압력은 공기 흐름의 압력을 일정하게 하면서 입술을 펴고 손등을 불어서 쉽게 확인할 수 있습니다. 이 스트림을 균등하게 유지하려면 횡경막의 지원이 증가해야하며 이 과정에서 정기적인 훈련이 필요합니다. 일정한 압력을 유지하면서 부는 시간을 연장하기위한 노력으로 균일 한 압력을 유지하면 더 긴 프레이즈를 연주 할 수있어 더 큰 아름다움과 톤 조절에 기여합니다.
Breathing exerises should be practiced in both standing and sitting positions. if the posture is correct,no great differnce in result will be noted. however, a slouched sitting position reduces the chest capacity and inhabits the action of the abdominal muscles. people whi always practice while standing must reallize that the muscular arrangement is slightly different when sitting. As most performing takes place while seated,it is logical that this position should also be used when practing. One must learn to breathe efficently in either position. 호흡 운동은 기립 자세와 앉은 자세 모두에서 실시해야합니다.
자세가 정확하면 결과에 큰 차이가 나타나지 않습니다. 그러나 앉은 자세는 가슴의 용량을 줄이고 복부 근육의 작용을합니다. 서있는 동안 항상 연습하는 사람들은 앉아있을 때 근육 배열이 약간 다르다는 것을 깨달아야합니다
It is beneficial to learn to stop and start the air without taking a new breath. This procedure is very common in actuaql perpormance, .and the physical action which takes place is worth xamination.there ate two ways by which the air release may be controlled. one is by the altertaion of the size of the throat. the other is a change in the pressure on the chest cavity. the mastary of both methods is esirable, as each has its place in the art of musical phrasing A udimentary exercise for the development of these skills may easily be invented by student, and the same exercise can be used for both methods
새로운 호흡을하지 않고 공기를 멈추고 시작하는 법을 배우는 것이 도움이됩니다. 발생하는 물리적 조치는 검토 할 가치가 있습니다.
공기 방출을 제어 할 수있는 두 가지 방법이 있습니다
하나는 인후의 크기의 대안에 의한 것이다. 다른 하나는 흉강의 압력 변화입니다. 각각 음악 연주에 자리를 잡았기 때문에 이러한 기술 개발을위한 기초 운동은 학생이 쉽게 만들 수 있으며 두 방법 모두에 동일한 운동을 사용할 수 있습니다. this also should be practice without the instrument at first
1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 Blow........hold... blow hold 1. keep the lips open and stoping the air stream by freezing the muscles to the chest and addomen,these muscles to restart the atream with at all times. 2. do just the opposite of the above. the air pressure atays constant, but the stream is cut off by closing the throat. the lips should remain open throught, 3. altemation of these two methods should be practiced in same exercise until one is adept at both.
4. A fine demonstration which points up the use of the air stream consists of placing the hands on the sides of the abdomen and starting to count to ten, beginning with a whisper and ending with a shout. you will discover that most of the air will be used on the vocal chords. doubters should try counting as many numbers as possible in a nomal tone of voice, then repeat the same thing in a whisper.
1. 입술을 열어두고 가슴과 근육에 근육을 멈추어서 공기 흐름을 막습니다. 2. 위의 반대의 작업을 수행하십시오. 공기압은 일정하지만 목구멍을 막음으로써 흐름이 차단됩니다. 입술은 계속 열려 있어야합니다.
3.이 두 가지 방법의 대체는 하나가 둘 다에 적응할 때까지 동일한 운동에서 실시되어야한다.
4. 기류의 사용을 가리키는 훌륭한 시연은 복부 측면에 손을 대는 것으로 구성됩니다. 속삭임에서 시작하여 소리 지르며 10으로 계산하기 시작합니다. 대부분의 공기가 성대에 사용된다는 것을 알게 될 것입니다. 의심하는 사람들은 정상적인 목소리로 가능한 많은 숫자를 세어보고 속삭이면서 같은 것을 반복해야합니다. . summary The above discussion of the structure and the fuctions of the breathing apparatus has but one aim to awaken the consciousness to the impotance of the force which produces the tone,and to use all the available facilities at hand with the utmost efficiency. a few reminders may point up these thoughts;
1.play on a full breath as much as possible. 2.Get the feel of the rhythem of the breathing procedure.
3.the inhalation should be a quick, composite, and complete action,
4.the upper chest should be kept high, but relatively motionless.
5.the muscles involved should be flexible and relaxed, but always controlled,
6.shoulders must remain stationary, not raised on the intake. think of breathing as a horizontal motion, not vertical.
7.use spare moments to practice the breathing tecniques.
8.invent procedures of your own, any exercise which emphasizes control id valuable.
9.keep the body relaxed to conserve air and reduce fatigue.
10.use the natural elasticity of the music as much as possible to avoide forcing.
요약 호흡 장치의 구조 및 기능에 대한 상기 논의는 톤을 생성하는 힘의 무력에 대한 의식을 일깨우려는 목적을 가지고 있으며 사용 가능한 모든 시설을 최대한 활용하십시오. 몇 가지 알림이 이러한 생각을 지적 할 수 있습니다.
1. 최대한 숨을 크게 쉬십시오. 2. 호흡 과정의 리듬 느낌을 얻습니다.
3. 흡입은 빠르고 복합적이며 완전한 행동이어야합니다 .
4. 상부 가슴은 높지만 비교적 움직이지 않아야합니다. 5. 근육은 유연하고 편안해야하지만 항상 통제되어야합니다.
6. 어깨는 흡입구에서 올라가지 말고 고정되어 있어야합니다.
호흡을 수직이 아닌 수평 운동으로 생각하십시오. 7. 여분의 순간을 사용하여 호흡 기술을 연습하십시오.
8. 자신의 절차, 발명의 가치를 강조하는 운동을 발명하십시오.
9. 공기를 보존하고 피로를 줄이기 위해 몸을 편안하게 유지하십시오.
10. 강제로 힘으로 하지말고 가능한 한 음악의 자연스러운 탄성을 사용하십시오.
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