Edits .unit_variant and .atlas files, allowing modders to easily customize models and units.
Right-click copy and pasting is now enabled.
[1.5.4] Extracted .atlas files can be used to generate grid overlays for .dds textures. Overlays are saved as PNG files with transparency so they can be easily imported into an image editor as a new layer.
[1.5.5] The currently selected packed file now shows in the bottom status strip.
[1.5.5] Columns autoexpand to match string length in the .atlas and .unit_variant editors.
[1.5.6] Users may now export atlas and unit variant entries to TSV.
[1.5.7] Previews XML files.
[1.5.9] Thanks to -TopCat- I've added some addition column names.
[1.5.9] Previews .csv files.
Fixes:
Bug that prevented some tables from being read has been fixed.
Miscalculation on .atlas file editor has been fixed.
Memory overflow exception when editing the .atlas file has been fixed. (I hope)
[1.5.3] Fixed save problem in .atlas and .unit_variant files.
[1.5.3.1] Fixed save problem in .unit_variant reference.
[1.5.4] .atlas file editor control now requires double click to edit cells. This makes it consistent with the .unit_variant editor.
[1.5.4] Warning added when "CA packs are read only" is unchecked.
[1.5.5] Columns autoexpansion in .atlas and .unit_variant editors seems to have solved the Out of Memory exception some users experienced with those controls.
[1.5.5.1] Fixed mesh/texture reference save problem in .unit_variant files.
[1.5.6] More work on the memory leak.
[1.5.6] Users may only rename one node before saving.
[1.5.6] Fixed error that prevented some tables from being read.
[1.5.7] Fixed problem with row headers not refreshing properly.
data2.pack에 있는 db파일을 수정하는게 아니라 data4.pack에 있는 db 파일을 수정해야 됩니다. 지금은 나토 삭제해버린터라 확인할길이 없군요. 깔려면 1시간..ㄷㄷ 수정할떄는 data4.pack 에 있는 db파일을 따로 빼내어 파일 새로 만드신후 적용해보세요~
첫댓글 오 드디어 나왓군요
오오오 드디어 나왔네요!! 감사합니다.
아..아직 -_-; 유닛 수정(patch2.pack)해서 저장해도..
수정하 내용이 적용이 안되네요...ㅠ.ㅠ.. 언제쯤 되는 버전 나올려나..
data2.pack에 있는 db파일을 수정하는게 아니라 data4.pack에 있는 db 파일을 수정해야 됩니다. 지금은 나토 삭제해버린터라 확인할길이 없군요. 깔려면 1시간..ㄷㄷ
수정할떄는 data4.pack 에 있는 db파일을 따로 빼내어 파일 새로 만드신후 적용해보세요~
아 ^^; 그랬군요.. 감사합니다 에바님!!
음 에바님이 주신 원본 파일과 patch4.pack를 이용하여 이것저것 해봤습니다만.. ㅠ.ㅠ 아쉽게도
patch4.pack파일을 수정 하거나, 에바님이 올려주신 오리지널 파일을 수정하여 data 폴더에 넣어주면 팅기네요..ㅠ.ㅠ
네 튕길듯 해요. 제가 짐 올려논것은 옛날꺼라..다시 수정해야 되는데 나토가 짐 안깔린 관계로..ㅡ,.ㅡ;;
data4.pack 에 있는 db파일을 따로 빼내어 파일 새로 만들어서 적용을 했는데, 튕기지 않지만 수정 내용이 적용이 안되요....
무비속성으로 바꾸어 주었는지 확인해보세요..
무비속성이 무엇인지요? 어떻게 바꿔야 하나요?
진짜 무비속성이 뭐다냐~
무비 속성으로 선택하면
안튕기고 잘 되네요
팩파일매니져가 뭔가요;;
무비속성으로 바꾸니까 오히려 튕기던데요??
속성 안바꾸면 적용이 안되고.. 어찌하라는건지;;