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헌터 고속도로
17억 달러 규모의 헌터 고속도로 프로젝트는 호주 정부와 공동으로 자금을 지원한다
15억 달러를 제공하고 NSW 정부는 최대 2억 달러를 기부했다.
이 편지는 다음 세 가지 공사에 대한 최신 정보를 제공합니다
40킬로미터 프로젝트를 따라 몇 달 동안.
2012년 8월
동부 섹션 –
F3 고속도로 쿠리쿠리
도로 및 해양 서비스(RMS)가 동맹을 맺었다
티스, 파슨스 브린커호프, 하이더 컨설팅과 함께
프로젝트의 13km 구간을 건설하다
쿠리 쿠리로 가는 F3 고속도로. 공사는 계속되고 있다
프로젝트의 동부 구간을 가로질러 진행하다.
동맹군은 180만 입방미터 이상을 이동했다
2010년 8월에 건설이 시작된 이래로 재료의. 이것.
약 85%가 될 물질의 전체 부피이다
동쪽 구역으로 옮겼어요. 대량 토공은 지금
Sugarloof Range의 Minmi Creek 지역에 초점을 맞춘
그리고 뷰캐넌과 쿠리 쿠리 사이에.
뉴캐슬 인터체인지의 공사는 공사를 포함한다
8개의 인터체인지 다리 위에, 3개의 다리를 포함하여
F3 고속도로. 교량 공사가 잘 진행되고 있다
그리고 8개의 다리 중 2개가 완성되었다.
8월 말에 F3 고속도로 북행 출구 경사로는 다음과 같다
뉴캐슬 연결 도로가 다시 개통될 것이다. 동시에
F3 Freeway 남쪽 방향 진입로의 시간을 측정합니다
뉴캐슬 링크 로드가 폐쇄됩니다. 정보가 있다
프로젝트 웹 사이트의 이러한 변경 사항에 대해 설명합니다.
새로운 헌터 고속도로의 갑판을 시작합니다
F3 고속도로를 지나는 시드니 경사로는
8월에 완성된. 양쪽에서도 작업이 진행 중입니다
거더 설치 준비를 위한 민미 크리크의
이 다리들을 위해.
다음으로 알려진 높은 다리의 건설 작업
고가도로, 슈가로프 산맥을 통해 잘 진행되고 있다.
블루 껌 크릭 상공에 있는 3번 고가교의 갑판 건설은
이제 파라펫 공사가 진행될 것이다.
2번 고가교 기둥의 설치는 최근에 있었다
완료된. 대형 런칭 트러스는 현재 구축 중입니다
2번 고가교의 갑판 세그먼트. 기둥의 설치
1번 고가교 구간이 현재 진행 중입니다.
동부 구간에서 가장 깊은 곳은 35미터이다
슈가로프 산맥의 깊은 "스카이라인 컷". 얼라이언스
56만 입방미터 이상의 땅을 파냈다
655,000 입방 미터의 재료가 이 컷에 있고 거기에 있을 것이다
이 위치에서 시추 및 폭파 통제를 진행 중입니다
9월 중순까지.
Buchanan 지역에서 일이 잘 진행되고 있고
동맹은 최근에 첫 두 개의 다리를 완성했다
프로젝트의 동부 구간. 다리 하나가 끝났다
조지 강에 인접한 뷰캐넌의 측량 기사 크릭
부스 드라이브 우회로. 25미터 다리는 다리의 일부이다
새로운 존 렌쇼 드라이브 정렬.
이 다리는 월리스 위의 인접한 다리와 함께 있다
크릭, 기존의 50년 된 다리 두 개를 대체할 것이다
그것과 평행하게 달리는, 새로운 존 렌쇼의 일부로서
드라이브 정렬.
교통은 8월에 새로운 다리의 일부로 운전될 것이다
뷰캐넌 인터체인지의 교통 스위치. 있을 것이다
조지 부스 드라이브의 작은 구역의 주말 폐쇄
슈가로프 레인지의 발사 갠트리는 교통 스위치가 진행될 수 있도록 8월에 갑판을 배치하는 데 사용된다.
임시 건설을 허용하려면 폐쇄가 필요합니다
조지 부스 드라이브와 새로운 것 사이의 연결
존 렌쇼 드라이브의 정렬. 새로운 임시
George Booth Drive의 정렬은 다음과 연결됩니다
존 렌쇼 드라이브의 임시 로터리
또한 새로운 Buchanan Road 지하도를 연결합니다. 작품
주말 휴무 기간 동안 수행되므로 수행하지 않습니다
평일 교통량에 대한 영향. 정보
프로젝트 웹 사이트에 폐쇄에 대한 정보가 있습니다.
향후 작업 – 2012년 8월 ~ 10월
다음 작업은 다음 달에 예정되어 있습니다:
• 뉴캐슬의 토공과 교량공사
점진적으로 헌터를 출시하는 것을 포함한 교환
F3 고속도로를 통해 시드니 다리로 가는 고속도로입니다.
• F3 고속도로 교통정리 변경사항
팔월 말. 변경 사항이 북행 트래픽에 영향을 미칩니다
F3 고속도로를 빠져나와 남쪽으로 향하는 차량들이 진입한다
뉴캐슬 링크 로드에서 출발하는 F3 고속도로.
• Sugarloof 산맥의 고가교량에 대한 작업은 다음을 포함한다
교량 부분을 따라 운반하는 대형 차량
조지 부스 드라이브입니다.
• 슈가로프 산맥의 스카이라인 컷에서 통제된 폭파.
• Buchanan의 부분적인 교통 정리 변경
Buchanan 인터체인지 건설의. 이 의지
조지 부스의 일부 구간의 폐쇄를 포함하다
주말에 드라이브하다.
• 메인 콘크리트 및 아스팔트 포장 시작
고속도로의 동쪽 구간 정렬.
서부 구간 – Kurri Kurri - Branxton
아비그룹은 서쪽 27km 구간을 건설하고 있다
쿠리 쿠리에서 브랜스턴으로 가는 프로젝트의.
Hunter Expressway - Whole Project Construction Update - August to October 2012
Hunter Expressway
The $1.7 billion Hunter Expressway project is jointly funded, with the Australian Government
providing $1.5 billion and the NSW Government contributing up to $200 million.
This letter provides an update on the construction and the upcoming work for the next three
months along the 40 kilometre project.
AUGUST 2012
Eastern section –
F3 Freeway to Kurri Kurri
Roads and Maritime Services (RMS) formed an alliance
with Thiess, Parsons Brinckerhoff and Hyder Consulting
to construct the 13 kilometre section of the project from
the F3 Freeway to Kurri Kurri. Construction is continuing to
progress across the eastern section of the project.
The Alliance has moved more than 1.8 million cubic metres
of material since construction started in August 2010. This
is about 85 per cent of the total volume of material to be
moved in the eastern section. Bulk earthworks are now
focussed in the areas of Minmi Creek, Sugarloaf Range
and between Buchanan and Kurri Kurri.
Construction at the Newcastle interchange includes work
on the eight interchange bridges, including three that span
the F3 Freeway. Work on the bridges is progressing well
and two of the eight bridges are complete.
In late August the F3 Freeway northbound exit ramp to
the Newcastle Link Road will reopen to traffic. At the same
time the F3 Freeway southbound entry ramp from the
Newcastle Link Road will be closed. There is information
about these changes on the project website.
Launching the deck of the new Hunter Expressway to
Sydney ramp over the F3 Freeway is expected to be
completed in August. Work is also underway on both sides
of Minmi Creek in preparation for installation of the girders
for these bridges.
Work on the construction of the high bridges, known as
viaducts, through Sugarloaf Range is progressing well.
Deck erection for viaduct three, over Blue Gum Creek, is
complete and parapet construction will now proceed.
Erection of the columns for viaduct two has recently been
completed. The large launching truss is currently erecting
deck segments at viaduct two. Erection of the column
segments for viaduct one is now underway.
The deepest cut on the eastern section is the 35 metre
deep “Skyline Cut” in the Sugarloaf Range. The Alliance
has excavated more than 560,000 cubic metres of the
655,000 cubic metres of material in this cut and there will
be ongoing drilling and controlled blasting at this location
until mid-September.
Work is progressing well in the Buchanan area and
the Alliance recently completed the first two bridges in
the eastern section of the project. One bridge is over
Surveyors Creek at Buchanan, adjacent to the George
Booth Drive roundabout. The 25 metre bridge is part of the
new John Renshaw Drive alignment.
This bridge, together with the adjacent bridge over Wallis
Creek, will replace the two existing 50-year old bridges
that run parallel to it, as part of the new John Renshaw
Drive alignment.
Traffic will drive on the new bridges in August as part of
a traffic switch at Buchanan interchange. There will be a
weekend closure of a small section of George Booth Drive
The launching gantry in Sugarloaf Range is used to place deck in August to allow the traffic switch to proceed.
The closure is required to allow construction of a temporary
connection between George Booth Drive and the new
alignment of John Renshaw Drive. The new temporary
alignment of George Booth Drive will be connected to a
temporary roundabout at John Renshaw Drive, which will
also connect the new Buchanan Road underpass. The work
is being carried out during a weekend closure so it does not
impact on high traffic volumes on weekdays. Information
about the closure is on the project website.
Upcoming work – August to October 2012
The following work is scheduled for the coming months:
• Earthworks and bridgework for the Newcastle
interchange, including incrementally launching the Hunter
Expressway to Sydney bridge over the F3 Freeway.
• Changes to traffic arrangements at the F3 Freeway at
the end of August. Changes will affect northbound traffic
exiting the F3 Freeway and southbound traffic entering
the F3 Freeway from Newcastle Link Road.
• Work on viaduct bridges in the Sugarloaf Range including
oversized vehicles carrying bridge segments along
George Booth Drive.
• Controlled blasting at Skyline Cut in the Sugarloaf Range.
• Changes to traffic arrangements at Buchanan as part
of construction of Buchanan interchange. This will
include closure of a short section of George Booth
Drive for a weekend.
• Start concrete and asphalt pavements for the main
alignment of the expressway in the eastern section.
Western section – Kurri Kurri to Branxton
Abigroup is constructing the 27 kilometre western section
of the project from Kurri Kurri to Branxton. In the western
section, major earthworks are progressing well with
approximately 2.6 million cubic metres of bulk earthworks
now complete.
Construction is underway on all of the 22 bridges in the
western section of the project. Bridge decks have been
poured at a number of bridges including Anvil Creek,
Branxton, Camp Road and Tuckers Lane, Greta and the
Old Maitland Road bridge in Sawyers Gully.
Girders have been installed at the bridges over the
Main Northern Railway at the Branxton interchange and
at the bridge over the expressway alignment at Wine
Country Drive.
Upcoming bridge work includes the installation of girders
at Allandale interchange and Swamp Creek, Loxford.
Other upcoming milestones in the western section include
opening the Camp Road underpass to traffic and opening
the overbridges at Old Maitland Road and Tuckers Lane.
Paving of the main alignment of the expressway in the
western section has started. Paving work is done in
stages, known as “runs”, which are typically undertaken
in a progressive, linear fashion. Abigroup started its first
paving runs in early August, using concrete made at the
batching facility in Allandale. The peak production period
for the batching facility is expected to be from late 2012
to mid-2013.
Paving is completed for the first stage of the new
roundabout at Wine Country Drive, Branxton. Paving of
the western roundabout at the Allandale interchange is
also complete.
Work has been progressing well on the Kurri Kurri
interchange with completion of piling, columns and
abutments while work continues on the reinforced earth
walls. The bridges for the interchange will be cast-in-situ
due to the curved nature of the design. The falsework
will start on the northern side of the Kurri Kurri interchange
in mid-September, with deck work scheduled for the end
of October.
Mine fill work at Kurri Kurri has started and is ongoing.
Drilling has started at the location of the Stanford
Merthyr permanent roundabout.
Work from Black Creek to Standen Drive, Lower Belford
is progressing well and archaeological excavations are
continuing, in consultation with a range of Aboriginal
stakeholders. Work on the bridges over Black Creek, as
part of the Hunter Expressway’s main carriageway, is
progressing. All the foundation preparation is complete
and piling work will continue along with preparation work
for the culverts.
Upcoming work – August to October 2012
The following work is scheduled for the coming months:
• Major earthworks will continue along the length of the
project between Kurri Kurri and Branxton.
• Mine void treatment at Kurri Kurri will continue and will start
at Stanford Merthyr.
• Local traffic will be switched onto a temporary side track at
Main Road for the Kurri Kurri interchange.
• Traffic will be switched onto the permanent alignment of
Camp Road, Greta.