Thank you for your recent correspondence regarding your Vodafone contract taken out through our Tottenham Court Road store.
After making your purchase, you have 14 days to change your mind if you are unhappy for any reason, or if you simply decide not to keep the phone, you can cancel the agreement. This is subject to network terms and conditions, as stated in our brochure and point of sale material.
After the 14-day 'cooling-off' period has expired, your contract is classed as accepted and in place. As your cancellation request was received outside of the allocated cease period, I must advise that Phones 4u are unable to cancel your agreement prior to the expiry date without you incurring early termination fees from your network provider.
Phones 4u cannot accept the return of this handset and arrange for the associated contract to be cancelled. I would suggest that you contact Vodafone to make arrangements to continue regular payments, as Phones 4u will not accept liability for any charges that you may incur for line-rental for any of the period from the date of purchase onwards.
I trust this clarifies our position. Should you require any further information, please contact our Customer Resolution Team on 08450 720222.
첫댓글법적으로 14일간의 환불기간이 있었다. 이 14일이 지나면 계약이 확정되기 때문에, 네트워크 제공자한테 조기해지 위약금을 내기전에는 해지해줄수가 없다. 폰포유는 이 기기의 반환과 계약의 취소를 수용하지 않으며, 보다폰과 연락해서 기본요금으로 계속 사용하기를 권장한다. 나아가서 폰포유는 구매일로부터 어느기간이라도 라인렌탈을 위한 기간동안의 요금에 대한 아무런 책임이 없다. 대충 이런 소리인듯. 한마디로 취소하고 싶으면 보다폰과 협의해라. 이런........
첫댓글 법적으로 14일간의 환불기간이 있었다. 이 14일이 지나면 계약이 확정되기 때문에, 네트워크 제공자한테 조기해지 위약금을 내기전에는 해지해줄수가 없다. 폰포유는 이 기기의 반환과 계약의 취소를 수용하지 않으며, 보다폰과 연락해서 기본요금으로 계속 사용하기를 권장한다. 나아가서 폰포유는 구매일로부터 어느기간이라도 라인렌탈을 위한 기간동안의 요금에 대한 아무런 책임이 없다. 대충 이런 소리인듯. 한마디로 취소하고 싶으면 보다폰과 협의해라. 이런........