209. ‘‘Cattārome, bhikkhave, acchariyā abbhutā dhammā [abbhutadhammā (syā. ka.)] ānande. Katame cattāro? Sace, bhikkhave, bhikkhuparisā ānandaṃ dassanāya upasaṅkamati, dassanena sā attamanā hoti. Tatra ce ānando dhammaṃ bhāsati, bhāsitenapi sā attamanā hoti. Atittāva, bhikkhave, bhikkhuparisā hoti, atha kho ānando tuṇhī hoti. Sace, bhikkhave, bhikkhunīparisā ānandaṃ dassanāya upasaṅkamati, dassanena sā attamanā hoti. Tatra ce ānando dhammaṃ bhāsati, bhāsitenapi sā attamanā hoti. Atittāva, bhikkhave, bhikkhunīparisā hoti, atha kho ānando tuṇhī hoti. Sace, bhikkhave, upāsakaparisā ānandaṃ dassanāya upasaṅkamati, dassanena sā attamanā hoti. Tatra ce ānando dhammaṃ bhāsati, bhāsitenapi sā attamanā hoti. Atittāva, bhikkhave, upāsakaparisā hoti, atha kho ānando tuṇhī hoti. Sace, bhikkhave, upāsikāparisā ānandaṃ dassanāya upasaṅkamati, dassanena sā attamanā hoti. Tatra ce, ānando, dhammaṃ bhāsati, bhāsitenapi sā attamanā hoti. Atittāva, bhikkhave, upāsikāparisā hoti, atha kho ānando tuṇhī hoti. Ime kho, bhikkhave, cattāro acchariyā abbhutā dhammā ānande.
209. ‘‘Cattārome, bhikkhave, acchariyā abbhutā dhammā [abbhutadhammā (syā. ka.)] ānande.
116.[세존]“수행승들이여, 아난다에게는 아주 놀랍고 예전에 없었던 이와 같은 네 가지 원리法가 있다.
5.16.“비구들이여, 아난다에게는 네 가지 놀랍고 경이로운 법이 있다.
Katame cattāro?
네 가지란 무엇인가?
무엇이 넷인가?
Sace, bhikkhave, bhikkhuparisā ānandaṃ dassanāya upasaṅkamati, dassanena sā attamanā hoti.
*1)수행승들이여, 만약 수행승의 무리가 아난다를 보기 위해 가까이 가면, 보는 것만으로도 그들의 마음은 흡족해진다.
비구들이여, 만일 비구의 무리가 아난다를 보기 위해서 다가가면 보는 것만으로 그들은 마음이 흡족해진다.
Tatra ce ānando dhammaṃ bhāsati, bhāsitenapi sā attamanā hoti.
그 때 아난다가 가르침을 설하면, 설하는 것만으로도 그들의 마음은 흡족해진다.
만일 거기서 아난다가 법을 설하면 설하는 것만으로도 그들의 마음은 흡족해진다.
Atittāva, bhikkhave, bhikkhuparisā hoti, atha kho ānando tuṇhī hoti.
수행승들이여, 만약 수행승의 무리가 흡족해 하지 않았다면, 아난다가 침묵한 것이다.
수행승들이여, 만일 아난다가 침묵하고 있으면 비구의 무리는 흡족해 하지 않는다.
첫댓글