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A SpaceX Falcon 9 rocket launched into a starry moonlit sky Thursday from NASA's Kennedy Space Center in Florida, making a speedy trek across the Atlantic Ocean to place a commercial television broadcast satellite into orbit for EchoStar. SpaceX Falcon 9 로켓은 목요일 NASA의 케네디 우주 센터 (Kennedy Space Center)에서 별빛을 보던 달의 하늘로 발사됐다. 대서양을 가로 질러 신속하게 EchoStar 궤도에 상용 텔레비전 방송 위성을 배치했다.
The nearly 23-story rocket, powered by nine Merlin 1D engines, ignited and blasted off from historic launch pad 39A at the Kennedy Space Center at 2 am EDT (0600 GMT), turned east and rumbled skyward on top of 1.7 million pounds of thrust. 9 개의 Merlin 1D 엔진에 의해 구동되는 거의 23 층짜리 로켓은 EDT (오전 6시) 오전 2시에 케네디 우주 센터의 역사적인 발사대 39A에서 발사되어 발사되었으며, 동쪽으로 돌고 170 만 파운드의 추진력 .
The fiery orange takeoff was pushed back 25 minutes Thursday out of concern for unfavorable high-altitude winds. 불타는 높은 고도 바람에 대한 우려로 불타 오렌지 가륙이 목요일 25 분 뒤로 밀렸다. High winds also scrubbed a launch attempt Tuesday. 높은 바람은 또한 화요일에 발사 시도를 문질렀다.
A rush of window-rattling sound reached spectators a few miles away from the launch pad moments after liftoff, as the rocket climbed into the stratosphere trailing a flickering flame of exhaust from its main engines. 로켓이 주 엔진에서 나오는 깜박 거리는 불길을 뒤적 거리며 성층권으로 올라 갔을 때, 발진 패드 발사 순간부터 몇 마일 떨어진 곳에 창문을들이 댄 소리가 울려 퍼졌다.
The rocket passed the speed of sound just after the one-minute mark, and weathered the mission's most crushing aerodynamic forces moments later as SpaceX engineers called out reports on the status of the flight, its altitude, velocity and distance downrange from the launch pad. 우주 비행사 엔지니어가 발사대에서 비행 상태, 고도, 속도 및 거리에 관한 보고서를 발표하면서 로켓은 1 분 표시 후 바로 소리의 속도를 전달하고 우주 비행사의 가장 분쇄 된 공기 역학적 힘을 순간에 풍화시켰다.
The first stage cut off and separated less than three minutes after liftoff to fall into the Atlantic. 첫 번째 단계는 대서양에 이륙하기 위해 이륙 후 3 분 이내에 잘리고 분리되었습니다. Thursday's flight was the first time SpaceX has not attempted to recover a Falcon 9 booster stage since April 2015. 목요일의 비행은 SpaceX가 2015 년 4 월 이후 Falcon 9 부스터 단계를 복구하려고 시도하지 않은 첫 번째 비행이었습니다.
The commercial EchoStar 23 satellite mounted atop the Falcon 9 rocket weighed around 12,345 pounds (5,600 kilograms) at launch, according to its California-based manufacturer, Space Systems/Loral. 캘리포니아에 본사를 둔 Space Systems / Loral에 따르면 Falcon 9 로켓 위에 설치된 상업용 EchoStar 23 위성은 발사시 약 12,345 파운드 (5,600 킬로그램) 가량 나갔다. The heavy weight of the spacecraft required all of the Falcon 9's lift capability, leaving no propellant left over to attempt a propulsive vertical landing on a barge at sea. 우주선의 무게가 무거울 때는 팔콘 9의 리프트 기능이 모두 필요했기 때문에 추진제를 바다에 바지선을 타고 수직으로 착륙 시키려고하지 않았습니다.
The upper stage's single Merlin engine ignited as programmed, its nozzle glowing red-hot in live video from an on-board camera as the rocket disappeared from view in Florida. 상반기의 단일 Merlin 엔진은 로켓이 플로리다의 전망에서 사라짐에 따라 온보드 카메라의 라이브 비디오에서 프로그램 된 것처럼 불을 붙였습니다.
After switching off around eight-and-a-half minutes into the mission, the second stage engine reignited as the rocket crossed the equator to boost the EchoStar 23 satellite into a high-altitude transfer orbit ranging at least 20,000 miles into space. 임무 수행에 약 8 분 30 초를 거친 후, 로켓이 적도를 가로 질러 EchoStar 23 인공위성을 우주로 최소 2 만 마일에 이르는 고고도 전 궤도로 밀어 올리면서 2 단 엔진이 다시 태어났다.
A forward-facing camera showed EchoStar 23 flying free of the rocket, deploying on schedule at T+plus 34 minutes. 앞으로 향하는 카메라는 에코 스타 23이 로켓에서 자유로 우며 T + 34 분에 일정대로 배치했다.
The exact orbital parameters were not immediately available early Thursday, and SpaceX and EchoStar officials did not disclose the altitude or inclination targeted by the Falcon 9's flight computers. 정확한 궤도 파라미터는 목요일 초반에 즉시 이용 가능하지 않았고 SpaceX와 EchoStar 관계자는 팔콘 9의 비행 컴퓨터가 목표로하는 고도 또는 경사를 공개하지 않았습니다.
But SpaceX confirmed a successful release of EchoStar 23 into geostationary transfer orbit, and officials celebrated the smooth ascent, punctuating the third Falcon 9 launch of 2017 and the 31st Falcon 9 flight overall. 그러나 SpaceX는 EchoStar 23을 정지 궤도 궤도로 성공적으로 릴리스 한 것을 확인했고, 관중들은 부드러운 상승을 축하하며 2017 년 3 번째 Falcon 9 발사와 31 번째 Falcon 9 비행을 중단했습니다.
EchoStar 23 will fire its own engine several times in the coming days to circularize its orbit at an altitude of around 22,236 miles (35,786 kilometers) and zero out its inclination over the equator. EchoStar 23은 약 22,236 마일 (35,786 킬로미터)의 고도에서 궤도를 원형 화하고 적도에 대한 경사를 0으로하기 위해 며칠간 자체 엔진을 몇 차례 발사 할 것입니다. The craft will unfurl its antennas and power-generating solar panels, go through a commissioning and test period, and enter service in a couple of months. 우주선은 안테나와 발전 용 태양 전지 패널을 펼치고 시운전 및 시험 기간을 거쳐 2 개월 후에 서비스를 시작합니다.
Ultra-efficient plasma thrusters will keep the satellite's orbit maintained over its 15-year lifetime. 매우 효율적인 플라스마 스러 스터는 인공위성의 궤도를 15 년 동안 유지합니다. EchoStar 23's first mission will be to broadcast direct-to-home television signals to Brazilian customers with a Ku-band communications payload from a position in geostationary orbit at 45 degrees west longitude. EchoStar 23의 첫 번째 임무는 서사경 45 도의 정지 궤도에있는 Ku-band 통신 페이로드로 브라질 고객에게 직접 TV 신호를 방송하는 것입니다.
Based on the SSL 1300 satellite bus, EchoStar 23 was ordered by Colorado-based EchoStar Satellite Services in 2014 and is based on the spacecraft chassis originally built for the CMBStar mobile communications station, a venture into the Chinese market led by EchoStar and canceled in 2008. EchoStar 23은 SSL 1300 위성 버스를 기반으로 2014 년 콜로라도 소재 에코 스타 위성 서비스 (EchoStar Satellite Services)가 주문했으며 EchoStar가 이끄는 중국 시장 진출을 위해 CMBStar 모바일 통신 스테이션 용으로 제작 된 우주선 섀시를 기반으로하며 2008 년 취소되었습니다 .
The tri-band EchoStar 23 satellite is designed with flexibility, according to EchoStar, with the ability to carry out multiple types of missions. 트라이 밴드 EchoStar 23 위성은 EchoStar에 따르면 다양한 유형의 임무를 수행 할 수있는 유연성을 제공하도록 설계되었습니다. Its communications payload includes Ku-band, Ka-band and S-band transponders. 통신 페이로드에는 Ku 대역, Ka 대역 및 S 대역 트랜스 폰더가 포함됩니다.
The craft was originally supposed to launch by the end of 2016, in time to meet a licensing deadline from ANATEL, the Brazilian communications regulatory agency, that requires EchoStar 23 be in service by the end of June. 이 우주선은 원래 2016 년 말에 발사 될 예정이었는데, 브라질 통신 규제 기관인 ANATEL의 면허 기한을 지키기 위해 6 월 말까지 EchoStar 23을 사용할 것을 요구했습니다.
EchoStar says it will meet that deadline for the Ku-band spectrum, which the company intends to use for television broadcast services in Brazil. 에코 스타 (EchoStar)는 회사가 브라질에서 TV 방송 서비스에 사용할 예정인 Ku 밴드 스펙트럼 마감 기한을 지킬 것이라고 말했습니다. The operator has sought an extension on the Ka-band and S-band deadlines, EchoStar said in its annual report released Feb. 24. 에코 스타 (EchoStar)는 2 월 24 일 발표 한 연례 보고서에서 카 밴드 (Ka-band)와 S- 밴드 마감 시간에 대한 연장을 요구했다고 밝혔다.
The company said is still exploring options to use its Ka-band and S-band spectrum rights by the regulatory deadline in mid-2017. 회사는 2017 년 중반에 Ka-band 및 S-band 스펙트럼 권리를 규제 마감 시한까지 사용할 수있는 옵션을 모색 중이다.
Rippling delays in SpaceX's launch manifest caused the slip in EchoStar 23's liftoff after a Falcon 9 rocket exploded Sept. 1 on a launch pad at Cape Canaveral, grounding SpaceX missions more than four months. SpaceX의 발사 지연은 EchoStar 23의 이륙으로 인해 9 월 1 일 Falcon 9 로켓이 Cape Canaveral의 발사대에서 폭발하여 4 개월 이상 우주 X 임무를 수행하게되었습니다.
Thursday's launch also marked a turning point for the US Air Force's Eastern Range, which manages tracking and safety facilities at Cape Canaveral. 목요일의 발사는 케이프 커 내버 럴 (Cape Canaveral)에서 추적 및 안전 시설을 관리하는 미국 공군의 동부 지역의 전환점이되었다. It was the final Falcon 9 flight with a manually-commanded destruct system, in which an Air Force safety officer would destroy an errant rocket if something went wrong after liftoff. 그것은 수동으로 명령 된 파괴 시스템을 갖춘 최종 Falcon 9 비행이었는데, 이륙 후 무언가가 잘못되면 공군 안전 요원이 잘못된 로켓을 파괴 할 것입니다.
“All future SpaceX rockets will utilize an Autonomous Flight Safety System which replaces the ground-based mission flight control personnel and equipment with on-board positioning, navigation and timing sources and decision logic,” the Air Force said in a statement. "모든 미래의 SpaceX 로켓은 지상 기반 임무 비행 통제 인원 및 장비를 탑재 된 위치 확인, 탐색 및 타이밍 소스 및 결정 논리로 대체하는 자율 비행 안전 시스템을 활용할 것입니다."라고 공군은 성명서에서 밝혔다.
The autonomous mechanism has flown numerous times in test mode, and it flew as the primary safety system for the first time on any vehicle on a Falcon 9 launch Feb. 19. 자율 메커니즘은 테스트 모드에서 여러 번 비행했으며, 팔콘 9 출시 2 월 19 일에 모든 차량에서 최초로 기본 안전 시스템으로 비행했습니다.
“The benefits of AFSS include increased public safety, reduced reliance on range infrastructure, reduced range spacelift cost, increased schedule predictability and availability, operational flexibility, and launch slot flexibility,” the Air Force said. 에어 포스는 "AFSS의 혜택에는 공공 안전 강화, 범위 인프라에 대한 의존도 감소, 범위 우주선 비용 감소, 일정 예측 가능성 및 가용성 증가, 운영 유연성 및 우주선 진입 등이 포함된다"고 밝혔다.
The successful Falcon 9 launch Thursday clears the way for two flights by United Launch Alliance at Cape Canaveral in the next week. 팔콘 9 호기가 성공적으로 발사되면 다음 주 케이프 커 내버 럴 (Cape Canaveral)에서 유나이티드 론치 얼라이언스 (United Launch Alliance)가 2 회 비행 할 수있는 길을 확보하게된다.
A Delta 4 rocket is scheduled to launch Saturday with the US Air Force's WGS 9 communications satellite built with funding from military partners in Canada, Denmark, the Netherlands, Luxembourg and New Zealand. 델타 4 로켓은 토요일 미국, 캐나다, 덴마크, 네덜란드, 룩셈부르크, 뉴질랜드의 군사 파트너 기금으로 조성 된 미 공군의 WGS 9 통신 위성으로 발사 될 예정이다.
An Atlas 5 launcher is set for liftoff March 23 or 24 with a NASA-contracted, commercially-owned Orbital ATK Cygnus cargo carrier with supplies and experiments to the International Space Station. NASA가 계약하고 상업적으로 소유 한 Orbital ATK Cygnus화물 운반 대와 함께 3 월 23 일 또는 24 일에 발사 될 Atlas 5 발사대가 국제 우주 정거장에 공급 및 실험을 위해 설치되었습니다.
SpaceX says it will launch missions at a tempo of one every two to three weeks this year. SpaceX는 올해 2 ~ 3 주마다 한 번의 템포로 선교사를 파견 할 것이라고 말했습니다. The space transportation company, founded and led by Elon Musk, has a hefty backlog of launches in its order book, including a $2.6 billion contract with NASA to develop and fly commercial spaceships with astronauts between Earth and the International Space Station. Elon Musk이 설립하고 이끌던 우주 운송 회사는 지구와 국제 우주 정거장 사이의 우주 비행사와 상업용 우주선을 개발 및 비행하는 NASA와의 26 억 달러 계약을 포함하여 수주 대대에 엄청난 양의 출하를 시작했습니다.
An unpiloted version of the Dragon crew capsule could fly before the end of the year, and two astronauts are slated to launch on a Dragon spacecraft next year on a test flight. 익스트림 버전의 드래곤 승무원 캡슐은 연말 전에 비행 할 수 있으며, 2 명의 우주 비행사가 내년 드래곤 우주선을 타고 시험 비행을 할 예정이다.
Other milestone missions coming up for SpaceX include the maiden launch of the Falcon Heavy, a powerful triple-body booster capable of delivering two to three times the payload mass to space as the Falcon 9. The long-awaited inaugural flight, originally set for 2013, is now expected this fall. SpaceX에 대한 또 다른 이정표 임무는 팔콘 헤비 (Falcon Heavy)의 처녀 발사를 포함합니다. 팔콘 9만큼 우주에 2 ~ 3 배의 페이로드 질량을 전달할 수있는 강력한 트리플 바디 부스터입니다. 오랫동안 기다려온 첫 번째 비행은 원래 2013 년 , 올해 가을에 예상됩니다.
But first, SpaceX plans a launch later this month with a previously-flown Falcon 9 first stage, a significant step toward the company's objective of reusing rocket parts with minimal refurbishment, an achievement Musk says will drive down the cost of space launches. 그러나 먼저 우주 비행사는 이번 달 말에 이전에 비행 한 Falcon 9 첫 번째 단계로 발사를 계획하고 있으며, 최소한의 재 설계로 로켓 부품을 재사용하려는 회사의 목표를 향한 중요한 단계로 Musk는 우주 발사 비용을 절감 할 것이라고 말합니다.
The reused booster, with a newly-built second stage and payload shroud on top, will send the SES 10 communications satellite into orbit for SES of Luxembourg. 재사용 된 부스터는 새롭게 구축 된 두 번째 스테이지와 페이로드 슈라우드를 가지고 SES 10 통신 위성을 룩셈부르크 SES의 궤도에 보냅니다.
Before the two-day slip in EchoStar 23's launch, the SES 10 mission on track for liftoff March 27. Officials plan to re-assess the launch date after SpaceX completes inspections of the launch pad following Thursday's takeoff. EchoStar 23이 2 일간 미끄러지기 전에 SES 10 임무는 이륙을 위해 3 월 27 일에 발사 될 예정입니다. 관계자는 SpaceX가 목요일 이륙 후 발사대 검사를 완료 한 후 발사 날짜를 재평가 할 계획입니다.
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