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A SpaceX Falcon 9 rocket sporting a fresh cleaning and several refurbishments took off Thursday from a seaside launch pad in Florida to send an SES communications satellite into space, then landed on a platform in the Atlantic Ocean to repeat a feat the same booster achieved nearly one year ago. 신선한 청소를 자랑하는 SpaceX Falcon 9 로켓은 플로리다에있는 해변 발사대에서 목요일 SES 통신 위성을 우주로 보낸 다음 대서양의 플랫폼에 착륙하여 동일한 부스터가 거의 달성 한 위업을 반복했다. 년 전.
The success buoys SpaceX's ambition to eventually land and launch rockets routinely, and at a fraction of the cost of current launch vehicles, according to Elon Musk, the tech entrepreneur who founded the space company in 2002. 이 성공은 2002 년 우주 회사를 설립 한 기술 기업가 엘론 머스크 (Elon Musk)에 따르면, 우주 발사체를 정기적으로 착륙 및 발사하려는 SpaceX의 야심을 부각시킨다.
Musk said the achievement marks a turning point in a “huge revolution in spaceflight.” Musk는이 성과가 "우주 비행에서의 거대한 혁명"의 전환점이 될 것이라고 말했다.
“This represents the culmination of 15 years of work at SpaceX to be able to refly a rocket booster,” Musk told reporters Thursday night. 머스크는 목요일 밤 기자 회견에서 "이것은 우주 엑스에서 15 년 동안의 작업이 절정에 달했던 것을 의미한다"고 말했다.
The first stage provides the bulk of the energy needed to put an object into orbit, and Musk said it is responsible for up to 70 percent of the total cost of a rocket flight. 첫 번째 단계는 물체를 궤도에 올리는데 필요한 많은 양의 에너지를 제공하며 머스크는 로켓 비행의 총 비용의 최대 70 %를 책임지고 있다고 말했다.
“The most expensive part of the whole mission, from a launch standpoint, is the boost stage,” Musk said. "발사의 관점에서 전체 사명 중 가장 비싼 부분은 부스트 단계입니다."라고 머스크가 말했다.
Thundering away from launch pad 39A at NASA's Kennedy Space Center, the two-stage rocket turned east over the Atlantic Ocean, climbing into a cloudless early evening sky after blasting off at 6:27 pm EDT (2227 GMT). NASA의 케네디 우주 센터에서 발사대 39A를 날아 다니면서 2 단 로켓은 대서양을 동쪽으로 돌며 6:27 pm EDT (2227 GMT)에 발파 된 구름이없는 이른 저녁 하늘로 등반했다.
The first stage of the Falcon 9, driven by nine kerosene-burning Merlin 1D main engines, was the star of the show, making a historic relaunch after SpaceX recovered the booster on a mission last April. 9 개의 등유 타는 Merlin 1D 주요 엔진에 의해 가동 된 Falcon 9의 첫 번째 단계는 지난 4 월 우주 비행사가 우주 비행사를 보완 한 후 역사적인 재 탄생을 한 공연의 주역이었습니다.
The rocket stage performed well, officials said, dropping away from the upper part of the Falcon 9 launcher less than three minutes after liftoff. 로켓 발사 단계는 잘 수행됐다고 관계자들은 발사 후 3 분 이내에 팰컨 9 발사대의 상부에서 떨어지는 것으로 말했다.
The Falcon 9's first stage stands about 156 feet (47 meters) tall and 12 feet (3.7 meters) in diameter. 팔콘 9의 첫 번째 무대는 47 피트 (156 피트), 12 피트 (3.7 미터) 크기입니다. Its nine Merlin engines put out about 1.7 million pounds of thrust at full throttle. 그 9 대의 Merlin 엔진은 풀 스로틀에서 약 170 만 파운드의 추력을 내 보냅니다.
The first stage that flew Thursday logged nearly nine minutes of flight time during a space station resupply launch on April 8, 2016, soaring above the 62-mile-high (100-kilometer) internationally-recognized boundary of space before descending to a vertical landing on a platform in the Atlantic Ocean. 목요일에 비행 한 첫 번째 단계는 2016 년 4 월 8 일에 우주 정거장 보급을 시작한 지 9 분 만에 비행 시간을 기록했으며 수직 착륙하기 전에 국제적으로 인정 된 62 마일 높이의 (100 킬로미터) 경계 위로 급증했습니다. 대서양의 한 플랫폼에서.
The previously-flown booster, designated No. 21 in SpaceX's fleet of Falcon rocket cores, pulled off an almost identical feat Thursday, launching and landing as the Falcon 9's expendable upper stage maneuvered in space to deploy the SES 10 communications satellite. SpaceX의 Falcon 로켓 코어 21 호로 선정 된 이전에 추진 된 부스터는 목요일에 거의 동일한 기상을 시작했으며, 발사와 착륙은 SAL 10 통신 위성을 배치하기 위해 우주에서 움직이는 팔콘 9의 소모성 상단 단계로 착륙했다.
Touchdown on SpaceX's sea-based landing platform occurred around 340 miles (550 kilometers) east of Cape Canaveral, just as the second stage engine placed SES 10 into a low-altitude parking orbit. SpaceX의 해상 착륙 플랫폼에 대한 터치 다운은 2 단계 엔진이 SES 10을 저고도 주차 궤도에 배치 한 것처럼 케이프 커 내버 럴 (Cape Canaveral)에서 동쪽으로 340km (550km) 떨어진 지점에서 발생했습니다.
The second stage reignited for nearly a minute at 2253 GMT (6:53 pm EDT) to push the 11,644-pound (5,282-kilogram) SES 10 spacecraft, built by Airbus Defense and Space, into the correct egg-shaped geostationary transfer orbit. 두 번째 단계는 2253 GMT (6:53 pm EDT)에 약 1 분 동안 재연되어 Airbus Defense and Space에서 제작 한 11,644 파운드 (5,282 킬로그램)의 SES 10 우주선을 정확한 달걀 모양의 정지 궤도 궤도로 밀었습니다.
The rocket's navigation computer targeted an orbit with a high point of 22,002 miles (35,410 kilometers), a low point of 135 miles (218 kilometers) and an inclination of 26.2 degrees. 로켓의 내비게이션 컴퓨터는 22,002 마일 (35,410 킬로미터)의 높은 지점, 135 마일 (218 킬로미터)의 낮은 지점 및 26.2 도의 경사를 가진 궤도를 목표로 삼았습니다.
Spacecraft separation was confirmed at T+plus 32 minutes, and a rocket-mounted camera streamed down a live view of the SES 10 satellite receding into space. 우주선 분리는 T +에서 32 분이 더 걸렸으며, 로켓 장착형 카메라가 SES 10 위성의 라이브 뷰를 우주로 물러나게했습니다.
SES officials confirmed the satellite was in a good orbit and communicating with ground controllers as anticipated. SES 관계자는 위성이 좋은 궤도에 있고 예상대로 지상 컨트롤러와 통신하고 있음을 확인했습니다. SES 10's own engine will raise its orbit to geostationary altitude of nearly 22,300 miles (about 35,800 kilometers) over the equator in April. SES 10의 자체 엔진은 4 월에 적도 상공에서 약 22,300 마일 (약 35,800 킬로미터)의 정지 궤도로 궤도를 상승시킵니다. At that altitude, SES 10 will move around Earth at the same speed the planet rotates, allowing it to remain in a fixed geographic location. 그 고도에서 SES 10은 행성이 회전하는 속도와 동일한 속도로 지구를 돌아 다니며 고정 된 지리적 위치에 남을 수 있습니다.
Once it completes in-orbit testing, SES 10 should be operational by mid-May in a slot at 67 degrees west longitude, giving the spacecraft's antennas and Ku-band transponders visibility from Mexico and the Caribbean to the southern tip of Argentina. 궤도 비행 시험이 완료되면 SES 10은 5 월 중순 경 경도 67도에있는 슬롯에서 작동하여 멕시코 및 카리브해에서 아르헨티나의 남쪽 끝에 이르는 우주선의 안테나 및 Ku 대역 트랜스 폰더를 볼 수 있습니다.
“This is an extremely important satellite for SES and the development of our business in Latin America,” said Martin Halliwell, chief technology officer of Luxembourg-based SES. 룩셈부르크 (Luxembourg) 소재 SES의 CTO 인 마틴 할리웰 (Martin Halliwell)은 "이것은 SES 및 라틴 아메리카에서의 사업 개발에 매우 중요한 위성이다. “Predominately, this is going to be for video, and predominately, this is going to be for the development of the Ultra HD capability of SES into these various different areas.” "이것은 주로 비디오를위한 것이며, 주로 SES의 Ultra HD 기능을 다양한 분야로 발전시키는 데 도움이 될 것입니다."
Designed from the start to be partially reusable, SpaceX's Falcon 9 rockets have flown 32 times with the conclusion of Thursday's mission. 부분적으로 재사용이 가능하도록 처음부터 설계된 SpaceX의 Falcon 9 로켓은 목요일의 임무 종료와 함께 32 회 비행했습니다. On those 32 flights, SpaceX has tried to recover the first stage — either at sea or back at Cape Canaveral — on 14 occasions with nine intact landings. 32 회 비행 중 SpaceX는 케이프 커 내버 럴 (Cape Canaveral)에서 바다에서 또는 다시 우주 비행 중 첫 번째 단계를 9 번의 무착륙으로 14 회에 걸쳐 복구하려고 시도했습니다.
Thursday was the first time SpaceX attempted to relaunch one of the previously-flown boosters in the company's inventory. 목요일은 SpaceX가 회사 재고 목록에서 이전에 비행 한 승압기 중 하나를 재 착수하려고 시도한 첫 번째 날이었습니다.
“It's really a great day, not just for SpaceX, but for the space industry as a whole, proving something can be done that many people said was impossible,” Musk said. "많은 사람들이 불가능하다고 말한 것을 할 수 있다는 것을 증명하는 것은 SpaceX만의 것이 아니라 우주 산업 전체를위한 좋은 날입니다."라고 Musk가 말했다.
Halliwell represents one of SpaceX's major commercial customers. Halliwell은 SpaceX의 주요 상업 고객 중 하나입니다. He is also one of SpaceX's biggest cheerleaders in the satellite industry. 그는 또한 우주 산업에서 가장 큰 SpaceX의 치어 리더 중 하나입니다.
“There have been naysayers,” Halliwell said before Thursday's launch. Halliwell은 목요일 발매 전에 말했다. “I can tell you there was a chief engineer of another launch provider — I will not say the name — who told me, categorically to my face, you will never land a first stage booster. "나는 다른 발사 공급자의 수석 기술자가있다는 것을 말할 수 있습니다 - 나는 그 이름을 말하지 않을 것입니다 - 누가 내 얼굴에 말하면서, 당신은 첫 단계 승압기를 착륙시키지 않을 것입니다. It is impossible, and if you do it, it will be completely wrecked.” 그것은 불가능하며 당신이 그렇게한다면 그것은 완전히 파멸 될 것입니다. "
“You've got to decouple the emotion from the engineering,” Halliwell said after Thursday's launch. Halliwell은 목요일 발사 이후 "감정을 공학에서 분리해야한다. “The engineering team that Elon has working for him is really second to none. "Elon이 그를 위해 일하고있는 엔지니어링 팀은 실제로 아무도 뒤지지 않습니다. He asks very simple profound questions, and he gets very good answers. 그는 아주 간단한 심오한 질문을하고 아주 좋은 대답을 얻습니다. The proof is in the pudding.” 증거가 푸딩에있다. "
SpaceX engineers refurbished the first stage last year, taking several months to fully inspect components, replace some hardware, and put the booster through a new round of hotfire testing at the company's development site in Central Texas. SpaceX 엔지니어는 작년에 첫 단계를 재구성하여 구성 요소를 완전히 검사하고 일부 하드웨어를 교체하고 중앙 텍사스에있는 회사 개발 현장에서 핫 파이어 테스트의 새로운 라운드를 통해 몇 달을 보냈습니다.
“With this being the first reflight, we were incredibly paranoid about everything,” Musk said. "이것이 처음으로 재개되던 시절, 우리는 모든 것에 대해 매우 편집증 적이었습니다."사향이 말했다. “The core airframe remained the same, the engines remained the same, but any sort of auxiliary components that we thought might be slightly questionable, we changed out,” Musk said. "핵심 기체는 동일하게 유지되었지만 엔진은 동일하게 유지되었지만 약간의 의심스러운 부분이 있다고 생각되는 보조 부품의 종류는 모두 변경되었습니다."라고 Musk는 말했습니다.
SES announced in August an agreement to place the SES 10 satellite on the first reused Falcon 9 booster, days before a Falcon 9 rocket exploded on the Complex 40 launch pad at Cape Canaveral Air Force Station, grounding SpaceX missions more than four months and expediting the company's plans to begin launching off nearby pad 39A on NASA property. SES는 지난 8 월 Cape Canaveral Air Force Station에서 Falcon 9 로켓이 Complex 40 발사대에서 폭발하기 몇 개월 전 SES 10 위성을 첫 번째 재사용 된 Falcon 9 부스터에 배치하기로 합의했으며 SpaceX 임무를 4 개월 이상 유지하고 신속하게 회사의 계획은 NASA 재산에 가까운 패드 39A 떨어져 발사 시작한.
But SES, operator of around 57 satellites currently in orbit with the launch of SES 10, stuck by its commitment to purchase a flight of a reused rocket. 그러나 SES 10의 발사와 함께 현재 궤도에있는 약 57 개의 인공위성의 운영자 인 SES는 재사용 된 로켓 비행을 구매하겠다는 의지로 고집했다.
SpaceX intends to cut down on the refurbishment and hardware swapouts on future reused rockets. SpaceX는 향후 재사용되는 로켓에 대한 수리 및 하드웨어 교체를 줄이려고합니다. Design upgrades are coming soon to address several weak points, such as the booster's steering grid fins, which are prone to heating and can catch fire in flight. 승객이 가열하기 쉽고 비행 중에 화재를 잡을 수있는 부스터의 스티어링 그리드 핀과 같은 몇 가지 단점을 해결하기위한 설계 업그레이드가 곧 제공 될 예정입니다.
“The next thing is to try and figure out how do we achieve very rapid reuse with minimal refurbishment, and without any sort of hardware changes on the vehicle,” Musk said. "다음은 최소 재 설계로 매우 신속한 재사용을 달성하는 방법과 차량에 하드웨어를 변경하지 않고 어떻게 작동하는지 파악하는 것입니다."라고 Musk는 말했습니다.
“Our aspiration will be zero hardware changes (with) a reflight in 24 hours, and the only thing that changes is we reload propellant,” Musk said. "우리의 열망은 24 시간 안에 리플렉션을 통한 하드웨어 변경이 없을 것이며 변경되는 유일한 것은 추진체를 다시로드한다는 것"이라고 머스크는 말했다. “We might get there toward the end of this year, but if not this year, I'm confident we'll get there next year.” "올해 말까지 갈 수는 있지만, 올해가 아니라면 내년에 우리가 거기에 올 것"이라고 말했다.
SpaceX hoped to re-fly this booster last year, but the extensive inspections and refurbishment, coupled with the ground of the the Falcon 9 fleet late last year, delayed the SES 10 launch to March. SpaceX는 작년에이 부스터를 다시 비행하기를 희망했지만, 지난 해 말 팔콘 9 함대의 땅과 결합 된 광범위한 검사 및 보수 작업으로 SES 10 발사가 3 월로 연기되었습니다.
Officials have not disclosed how much of a discount SES received to be the first customer to fly on one of SpaceX's reused boosters. 공무원은 SES가 SpaceX의 재사용 된 부스터 중 하나를 사용하여 비행 한 최초의 고객으로 얼마만큼 할인을 받았는지 공개하지 않았습니다.
Musk aims for a 100-fold reduction in launch costs in the long run, but the pricing effects will be more modest in the beginning. 사향은 장기적으로 발사 비용을 100 배 줄이는 것을 목표로하지만 초기 가격 결정 효과는 더 완만해질 것입니다. Gwynne Shotwell, SpaceX's president and chief operating officer, said last year the company will initially offer a 10 percent discount to clients willing to put their payloads on previously-flown rockets. SpaceX의 사장 겸 최고 운영 책임자 인 Gwynne Shotwell은 작년에는 이전에 비행 한 로켓에 탑재 물량을 기꺼이 지불 할 고객에게 10 % 할인을 제공 할 것이라고 밝혔다.
“It will be a meaningful discount,” Musk said, without citing a number. 머스크는 숫자를 언급하지 않고 "의미있는 할인이 될 것"이라고 말했다. “We'll figure out some way to pay off the development costs of reusability, so the price discount won't be as much as the cost savings because we need to repay the massive development cost. "우리는 재사용의 개발 비용을 지불 할 수있는 방법을 찾아 낼 것입니다. 따라서 막대한 개발 비용을 보상해야하기 때문에 가격 할인은 비용 절감만큼 효과가 없을 것입니다.
“But it will certainly be less than the price of our current rockets, and will be far lower than any other rocket in the world,” Musk added. "그러나 그것은 현재의 로켓의 가격보다 확실히 낮을 것이고, 세계의 다른 어떤 로켓보다도 훨씬 낮을 것이다."라고 머스크가 덧붙였다.
SpaceX says a regular commercial launch of a Falcon 9 rocket now costs about $62 million, already making it the least expensive option in its lift category. SpaceX에 따르면 Falcon 9 로켓의 상용 상용 발사는 현재 6 천 2 백만 달러에 달하며 이미 승강기 카테고리에서 가장 비싼 옵션입니다.
Musk said SpaceX made the Falcon 9 rocket's first stage reusable with entirely private funding, investing at least $1 billion in the effort through development of sophisticated guidance algorithms, heat shields, propulsive steering capabilities, and the outfitting of mobile ocean-going platforms as landing targets. Musk에 따르면 SpaceX는 정교한 유도 알고리즘, 방열 장치, 추진 조향 장치 및 착륙 목표물 인 이동용 해양 플랫폼의 구성을 통해 최소 10 억 달러를 투자하여 팔콘 9 로켓의 첫 번째 단계를 완전히 개인 자금으로 재사용 할 수있게했습니다 .
Thursday's launch also got SpaceX closer to recovering and reusing the Falcon 9's payload fairing, the clamshell-like nose shroud that covers satellites during the first few minutes of flight. 목요일의 발사는 또한 SpaceX가 비행의 처음 몇 분 동안 위성을 덮는 대합 조개 껍질 모양의 덮개 인 Falcon 9의 페이로드 페어링을 회복하고 재사용하는 데 더 가까워졌습니다.
Musk said one-half of the fairing launched with SES 10 landed intact in the Atlantic Ocean. Musk는 SES 10으로 시작된 페어링의 절반이 대서양에 그대로 상륙했다고 전했다.
“That's definitely the cherry on the cake,” Musk said. "그건 분명 케이크의 벚꽃이야."라고 사향이 말했다.
“The fairing has its own thruster control system and a steerable parachute,” he said. "페어링에는 자체의 스러 스터 컨트롤 시스템과 조종 가능한 낙하산이 있습니다"라고 그는 말했습니다. “It's like its own little spacecraft, so the thrusters maintain its orientation as it comes in — as it re-enters — and then we throw out a parachute, and the parachute steers it to a particular location.” "그것은 작은 우주선과 같기 때문에 스러 스터는 방향이 그대로 유지됩니다. 다시 들어서면서 낙하산을 버리고 낙하산이 특정 위치로 이동합니다."
According to Musk, the fairing costs about $6 million to produce. Musk에 따르면, 페어링 비용은 약 6 백만 달러입니다.
“At one point, we were debating whether we should try to recover it,” Musk said. "어느 시점에서, 우리는 그것을 되 찾으려고 노력해야하는지에 대해 논쟁을 벌였습니다,"라고 머스크는 말했다. “Imagine you had $6 million in cash in a pallet flying through the air, and it's going to smash into the ocean. "항공기를 타고 날아 오는 팔레트에서 6 백만 달러의 현금을 가지고 있다고 상상해보십시오. 바다로 날아 갈 것입니다. Would you try to recover it? 그것을 복구하려고합니까? Yes, you would.” 그렇습니다. "
He said the fairing recovery plan is “looking quite promising” after several years of experimenting with the technique. 그는 공정 기술 회복 계획이 기술을 가지고 수년간 실험을 해본 결과 "꽤 유망 해 보인다"고 말했다.
“What we'll have is kind of like a bouncy castle for it to land on, and we aim to reuse the fairing as well,” Musk said. "우리가 가질 수있는 것은 성큼 성큼 착륙하는 것과 같으며, 우리는 페어링을 재사용하는 것을 목표로합니다."라고 머스크가 말했다.
“The only thing left is the upper stage, which we originally didn't intend for the Falcon 9 to have a reusable upper stage, but it might be fun to try a 'Hail Mary.'” "남은 유일한 것은 상단 단계인데, 팔콘 9가 재사용이 가능한 상단 단계를 원했던 것은 아니지만, '우박의 메리'를 시도하는 것은 재미있을 것입니다."
The first stage that landed offshore Thursday will return to Port Canaveral in a few days. 근해에 상륙 한 첫 번째 단계는 며칠 안에 Port Canaveral로 돌아갑니다. Musk said the booster will be retired from service and put on display somewhere at Cape Canaveral. Musk는 부스터가 서비스에서 은퇴하고 케이프 커 내버 럴 (Cape Canaveral) 어딘가에서 전시 될 것이라고 말했다.
“Assuming the fairing reuse works out, and as we optimize the cost of reusing the booster, you're really looking at maybe three-quarters of the rocket cost dropping by an order of magnitude, and maybe more,” Musk said. "페어링 재사용을 가정하고, 부스터 재사용 비용을 최적화 할 때 로켓 비용의 4 분의 3이 엄청난 규모로 떨어지고, 어쩌면 그 이상이 될 것"이라고 머스크는 말했다.
NASA's space shuttle orbiters and segments of their solid rocket boosters flew dozens of times, but they took months to reconfigure between missions at significant cost, requiring thousands of engineers and technicians in hands-on jobs and in support roles. 미 항공 우주국 (NASA)의 우주 왕복선 궤도와 단단한 로켓 발사체가 수십 번 비행했지만 실무 작업과 지원 업무에서 수천 명의 엔지니어와 기술자가 필요하면서 상당한 비용으로 선교 사이를 재구성하는 데 수개월이 걸렸다.
SpaceX is emphasizing rapid reuse, and other launch firms are trying to catch up. SpaceX는 신속한 재사용을 강조하고 있으며 다른 출시 기업도 따라 잡고 있습니다.
Blue Origin, the space company founded by Amazon.com's Jeff Bezos, is developing the powerful New Glenn rocket for a maiden flight from Cape Canaveral in 2020. The methane-fueled New Glenn, named for Mercury astronaut John Glenn, will land on an offshore platform for reuse in a manner similar to the concept pioneered by SpaceX. Amazon.com의 Jeff Bezos가 창립 한 우주 회사 인 Blue Origin은 2020 년 케이프 커 내버 럴 (Cape Canaveral)에서 처녀 비행을위한 강력한 뉴 글렌 로켓을 개발 중입니다. 수성 우주 비행사 인 존 글렌 (John Glenn)이라는 이름의 메탄 연료를 사용하는 뉴 글렌은 해상에서 플랫폼을 SpaceX가 개척 한 개념과 유사한 방식으로 재사용 할 수 있습니다.
“What's that saying about the best form of flattery?” Musk said. "가장 훌륭한 형태의 아첨에 대해 말하는 것은 무엇입니까?"머스크가 말했다. “Actually, I think it's good if a company shows that a path is working, then other companies should copy that. "실제로 회사에서 경로가 작동 중이라고 표시하면 다른 회사는이를 복사해야합니다. It would be silly not to … Rapid and complete reusability of rockets is really the key to opening up space and becoming a space-faring civilization, and a multi-planet species, and having a future that's incredibly exciting that we can all look forward to.” 그것은 바보가 아닙니다 ... 로켓의 신속하고 완전한 재사용 가능성은 우주를 개방하고 우주 개발 문명이되고, 다중 행성 종이되고, 앞으로 우리가 기대할 수있는 엄청난 흥미를 불러 일으키는 열쇠입니다. . "
More entrenched rocket companies are taking a more conservative approach to reuse. 더 확고한 로켓 회사는 재사용에보다 보수적 인 접근 방식을 취하고 있습니다.
United Launch Alliance, a 50-50 joint venture between Boeing and Lockheed Martin, is working on the next-generation Vulcan rocket, which is likely to be powered by Blue Origin-built BE-4 engines. 보잉과 록히드 마틴 사이의 50 대 50 합작 회사 인 United Launch Alliance는 차세대 Vulcan 로켓을 개발 중입니다. Blue Origin에서 제작 한 BE-4 엔진으로 구동 될 것입니다. The initial Vulcan flights will be expendable, but ULA is studying a way to retrieve the engines with a heat shield and a parachute. Vulcan 초기 비행은 소모적 일 것이지만 ULA는 방열 장치와 낙하산으로 엔진을 회수하는 방법을 연구하고 있습니다.
Europe's new Ariane 6 rocket will be single-use when it debuts in 2020, but the European Space Agency, the French space agency CNES and Airbus Safran Launchers have partnered to work on the reusable Prometheus engine, which could be installed on a future European booster outfitted to fly multiple times. 유럽의 새로운 아리안 6 로켓은 2020 년에 첫 선을 보일 예정이지만, 유럽 우주국, 프랑스 우주국 CNES 및 에어 버스 사프란 발사기는 재사용 가능한 프로 메테우스 엔진과 협력하여 향후 유럽 부스터에 설치 될 수있다. 여러 번 날아 다닐 수있는 복장.
ULA and European officials, which oversee rocket programs with near-perfect success records over the last decade, question the economic payoff of reusing rockets, claiming launchers must fly much more often than today to close the business case. 지난 10 년 동안 거의 완벽한 성공 기록을 가진 로켓 프로그램을 감독하는 ULA와 유럽 당국자들은 로켓을 재사용 할 때의 경제적 이익에 대해 질문하고 발사대는 비즈니스 사건을 마무리하기 위해 훨씬 더 자주 날아 와야한다고 주장했다.
“What we want to do is encourage the launcher industry to follow this way forward,” Halliwell said before the launch. Halliwell은 "우리가하고 싶은 것은 런처 산업이 이러한 방향으로 나아갈 수 있도록 장려하는 것"이라고 말했다. “Maybe Bezos will be able to do this. "아마도 베조 스가이 일을 할 수있을 것입니다. Maybe, one day, Ariane will be able to to this.” 어쩌면, 어느 날 아리안이이 일을 할 수있을 것입니다. "
“In order to be competitive in launch costs, I think it's going to be necessary for other launch companies to do the same thing,” Musk said. "발사 비용면에서 경쟁 우위를 확보하기 위해서는 다른 발사 회사들이 똑같은 일을해야 할 필요가 있다고 생각합니다."라고 머스크는 말했다.
“Once it's clear that something can be done, then I think that will encourage others in that direction, and I hope it does,” Musk said. "무언가를 할 수 있다는 것이 분명 해지면, 그 방향으로 다른 사람들을 격려하게 될 것이라고 생각한다. 나는 희망한다."라고 머스크는 말했다. “I think it shouldn't be just SpaceX. "나는 그것이 단지 SpaceX가되어서는 안된다고 생각한다. There should be many other launch companies that succeed.” 성공할 수있는 다른 많은 출시 회사가 있어야합니다. "
SpaceX plans to refly up to six used first stage boosters this year. SpaceX는 올해 여섯 번째로 사용 된 1 단계 승압기를 사용할 계획입니다. Two of them will launch as side boosters on the maiden flight of SpaceX's new Falcon Heavy, now set to lift off in “late summer,” Musk said. 그들 중 두 명은 SpaceX의 새로운 Falcon Heavy의 처녀 비행에 대한 사이드 부스터로 출시 될 예정이며, 이제는 "늦여름"에 이륙 할 예정이다.
The triple-body Falcon Heavy is made of three Falcon 9 first stages bolted together. 팔콘 헤비 (Falcon Heavy)는 3 개의 팔콘 9 첫 번째 스테이지가 함께 고정되어 있습니다. The core will be a new vehicle on the inaugural flight, which will be a purely demonstration of the heavy-lifter. 중핵은 취임 비행에 새로운 차량, 무거운 기중 장치의 순전히 시범 일 것이다. Musk said the test flight will be a “high-risk” mission. Musk는 테스트 비행이 "위험도가 높은"사명이 될 것이라고 말했다.
Musk said three or four other other customers have agreements to fly on partially reused Falcon 9 rockets that were contingent upon the outcome of Thursday's mission. 머스크는 3 ~ 4 명의 다른 고객들이 목요일 미션 결과에 따라 부분적으로 재사용되는 팔콘 9 로켓을 타기로 합의했다고 밝혔다.
“I think a bunch of companies are waiting to see (what happens),” an insurance underwriter who works in the satellite and launch markets said before the SES 10 mission. SES 10 임무가 있기 전에 위성 및 발사 시장에서 일하는 보험업자는 "(어떤 일이 벌어지는 지) 많은 회사가 기다리고 있다고 생각한다"고 말했다. “A lot of it does have to do with the insurance market. "많은 것은 보험 시장과 관련이 있습니다. If this goes successfully, then a lot of customers are going to assume that the insurance community is OK with reused stages, which will be the case.” 이것이 성공적으로 이루어지면 많은 고객들이 보험 커뮤니티가 재사용 된 단계로 정상이라고 가정 할 것입니다. "
“The bottom line is reused rockets are here to stay,” the underwriter said. "결론은 로켓이 재사용되는 것을 의미합니다.
“My belief is within 24 months, SpaceX … will offer a service to orbit and it'll be irrelevant,” Halliwell said. Halliwell은 "내 믿음은 24 개월 안에, SpaceX는 궤도를 도는 서비스를 제공 할 것이고 그것은 무의미 할 것"이라고 말했다. “It'll be irrelevant whether it's new or pre-flown.” "새로운 것이 든, 예비 비행 이건 상관 없습니다."
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