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CAPE CANAVERAL — Carrying more science research gear to the International Space Station than ever launched before by US commercial logistics vehicles, the next Orbital ATK Cygnus freighter takes flight Tuesday. CAPE CANAVERAL - 미국 상업용 물류 차량이 전에 발사 한 것보다 과학 연구 장비를 더 많이 국제 우주 정거장에 운반 한 다음 Orbital ATK Cygnus 화물선이 화요일에 비행합니다.
The cargo ship, ceremonially dubbed the SS John Glenn, will be boosted into orbit atop a United Launch Alliance Atlas 5 rocket from Cape Canaveral at 11:11 am EDT (1511 GMT). SS 존 글렌이라고 공식적으로 별명을 붙인 화물선은 11:11 am EDT (1511 그리니치 표준시)에 케이프 커 내버 럴 (Capa Canaveral)에서 유나이티드 발사 연합 아틀라스 5 로켓 위에 궤도에 진입 할 것입니다.
A 30-minute launch window, spanning 15 minutes before and 15 minutes after the exact moment the station's orbital plane passes over the Complex 41 launch pad, allows flexibility for the Atlas 5 to wait out unfavorable weather or seek resolution to a technical issue that could crop up in the countdown. 역 궤도 비행기가 복합체 41 발사대 위로 지나가는 정확한 순간 15 분 전 15 분에 걸친 30 분 발사 창을 통해 Atlas 5는 불리한 날씨를 기다리거나 기술적 문제에 대한 해결책을 찾을 수 있습니다. 카운트 다운에서 자르십시오.
Liftoff will be possible during any of five specific opportunities — at every 7-minute 30-second interval — that simplified the analytical work for mission control. 이륙은 임무 조정을위한 분석 작업을 단순화 한 5 가지 특정 기회 (매 30 분 간격으로 7 분 간격) 중 언제든지 가능합니다. The rocket's in-flight steering capabilities will be employed during ascent to guide Cygnus into the station's orbital plane: 로켓의 기내 조종 기능은 시그너스를 역의 궤도면으로 유도하기 위해 상승하는 동안 사용됩니다.
Opportunity 1: 11:11:23 am EDT 기회 1 : 11:11:23 EDT
Opportunity 2: 11:18:53 am EDT 기회 2 : 11:18:53 EDT
Opportunity 3: 11:26:23 am EDT 기회 3 : 11:26:23 EDT
Opportunity 4: 11:33:53 am EDT 기회 4 : 11:33:53 EDT
Opportunity 5: 11:41:23 am EDT 기회 5 : 11:41:23 EDT
(* exact times will be tweaked by a few seconds based on final radar tracking of the station's orbit on launch day.) (발사 일의 정거장의 궤도를 추적하는 최종 레이더를 기준으로 정확한 시간이 몇 초 조정될 것입니다.)
The System Certification Review was completed Friday and the Launch Readiness Review was successfully passed on Saturday morning. 시스템 인증 검토가 금요일 완료되었고 토요일 아침에 Launch Readiness Review가 성공적으로 통과되었습니다.
Weather forecasters, as of Saturday, predict an 80 percent chance of favorable liftoff conditions, with partly cloudy skies, light winds and a temperature of 75 degrees F.. 토요일 현재 기상 예보관들은 흐린 하늘, 가벼운 바람 및 75도 화씨 온도의 유리한 이륙 조건의 80 %를 예측합니다.
An optimal spot for the general public to view the late-morning launch will be Playalinda Beach, located just north of Complex 41 along the Canaveral National Seashore and accessed from Titusville via State Highway 402. 늦은 아침 발사를보기위한 일반 대중을위한 최적의 장소는 Canaveral National Seashore를 따라 Complex 41의 북쪽에 위치하고 Titusville에서 State Highway 402를 통해 접근하는 Playalinda Beach입니다.
Walking down the beach to the barrier fence line will put you just 4.8 miles away from the rocket at takeoff. 장벽 울타리 라인으로 해변을 걸어 내려 가면 이륙 할 때 로켓에서 4.8 마일 밖에 떨어지지 않을 것입니다.
The park charges $5 per car to enter. 공원은 자동차 한 대당 5 달러를 내야합니다.
The Kennedy Space Center Visitor Complex also offers viewing options, but those require the standard admission fee plus a launch access pass, per person. Kennedy Space Center Visitor Complex는보기 옵션도 제공하지만 표준 입장료와 발사 액세스권을 한 사람당 필요합니다.
It will be the 71st Atlas 5 launch and the third to deploy a Cygnus for the space station. 우주 정거장 용으로 Cygnus를 배치하는 것은 71 번째 Atlas 5 발사와 3 번째 발사가 될 것입니다.
NASA pushed for Orbital ATK to buy an Atlas for the OA-7 launch vehicle because the powerful rocket enables the Cygnus to carry more cargo than the company's own Antares rocket. NASA는 강력한 로켓이 회사의 자체 Antares 로켓보다 Cygnus가 더 많은화물을 운송 할 수 있기 때문에 OA-7 발사 용 아틀라스를 구입하기 위해 Orbital ATK를 밀었습니다.
“These missions are very special to us at Orbital ATK. "이 임무는 궤도 공격에서 우리에게 매우 특별합니다. To us, it is all about the crew, giving them the supplies they need to live and work in low-Earth orbit, but also to deliver the scientific experiments so they can perform that valuable experimentation while while in low-Earth orbit,” said Frank DeMauro, vice president and general manager of Orbital ATK's Advanced Programs Division in its Space Systems Group. 우리에게는 낮은 지구 궤도에서 살면서 일하는 데 필요한 물품을 제공하는 승무원뿐 아니라 저궤도에있는 동안 가치있는 실험을 수행 할 수 있도록 과학 실험을 제공하는 것이 전부입니다. " Space Systems Group의 Orbital ATK 고급 프로그램 사업부 부사장 겸 총책임자 인 Frank DeMauro
The spacecraft weighs 15,928 pounds, and it is loaded with 7,443 pounds of internal cargo and an 183-pound external deployer for cubesats. 이 우주선의 중량은 15,928 파운드이며, 내부화물은 7,443 파운드이고, 큐브는 183 파운드의 외부 배치 장치가 장착되어 있습니다.
But, notably, it is carrying 2,072 pounds of science equipment, more than any of the 16 previous commercial resupply vehicles launched by Orbital ATK or SpaceX for NASA's privatized station cargo-delivery service. 그러나 NASA의 민영화 된화물 운송 서비스를 위해 Orbital ATK 또는 SpaceX가 출시 한 16 개의 이전 상업용 보급 차량 중 2,072 파운드의 과학 장비를 보유하고 있습니다.
“The Cygnus spacecraft is a very robust and reliable vehicle. "Cygnus 우주선은 매우 견고하고 신뢰할 수있는 차량입니다. It is crucial to meeting our resupply needs. 보급 요구를 충족시키는 것이 중요합니다. This mission, specifically, will showcase the Cygnus' ability to accommodate science,” said Holly Vavrin from the International Space Station program office in Houston. 이 임무는 구체적으로 과학을 수용 할 수있는 시니우스의 능력을 보여줄 것입니다 "라고 휴스턴의 국제 우주 정거장 프로그램 사무소의 Holly Vavrin은 말했다.
“There are four refrigerator-freezers onboard that contain biological samples for several investigations and there's over 1,000 kg of other science that spans all fields from astronomy to meteorology to biology/medical research and technological demonstrations. "여러 조사를 위해 생물학적 샘플을 포함하고있는 4 개의 냉장고 냉동고가 있으며 천문학에서 기상학, 생물학 / 의학 연구 및 기술 시연에 이르기까지 모든 분야에 걸쳐 1,000 킬로그램이 넘는 과학이 있습니다. There's also a lot of hardware onboard needed to maintain operations and keep the crew healthy and happy during their six-month expedition.” 또한 6 개월간의 원정 기간 동안 작업을 유지하고 승무원을 건강하고 행복하게 유지하는 데 필요한 많은 하드웨어가 탑재되어 있습니다. "
Cygnus will take a four-day trek to the orbiting laboratory for rendezvous on Saturday. Cygnus는 토요일에 궤도에 진입하기 위해 궤도에 진입하는 실험실로 4 일간 트레킹을 할 것입니다. Grapple of the vessel by the station's robotic arm is planned for 6:05 am EDT (1005 GMT). 역의 로봇 팔에 의한 선박의 장갑은 동부 표준시로 오전 6시 5 분 (1005 GMT)에 계획됩니다.
Approaching the station from behind and below, it will use Global Positioning navigation and rendezvous laser sensors to arrive at a point within 40 feet of the lab complex. 뒤쪽과 아래쪽에서 역에 접근하면 GPS (Global Positioning navigation)와 랑데뷰 레이저 센서를 사용하여 연구실 단지에서 40 피트 이내에 도달 할 수 있습니다.
The astronauts are responsible for monitoring the Cygnus vehicle's approach, able to abort the rendezvous with the push of a button to make the craft retreat away if they spot something amiss. 우주 비행사는 Cygnus 차량의 접근 방법을 모니터링하고, 무언가 저조한 점을 발견하면 공예품을 퇴각시키는 버튼을 눌러 랑데뷰를 중단 할 수 있습니다. Expedition 51 flight engineer Thomas Pesquet, a Frenchman from the European Space Agency, will be prime from working the Canadarm2 to capture the ship, while commander Peggy Whitson of NASA serves as backup arm operator. 유럽 우주국 (European Space Agency)의 프랑스 탐사선 인 토마스 페스 케 (Thomas Pesquet) 원정대 51 항공기는 Canadarm2를 이용하여 우주선을 포획하고, NASA의 페기 위츠 튼 (Peggy Whitson) 지휘관은 백업 암 (arm) 운영자로 근무하게된다.
Ground controllers will remotely-operate the arm to maneuver and then seat the Cygnus into the berthing mechanism on the underside of the station's Unity module. 지면 제어기는 암을 원격으로 조작하여 Cygnus를 스테이션의 Unity 모듈 밑면에있는 정박 장치에 안착시킵니다. Sixteen electrically-driven bolts will be engage to firmly attach the two craft together, allowing the hatchway to be opened to begin a three-month stay. 16 개의 전동식 볼트가 2 개의 선박을 단단히 연결하여 승강구를 열어 3 개월간 체류 할 수있게합니다.
“Cygnus can accommodate a truly impressive amount of cargo of all shapes and all sizes, and this vehicle can remain attached to station for up to three months, providing us the flexibility we need in planning the complicated dance of vehicle traffic,” Vavrin said. "고니 너는 모든 모양과 크기의 모든화물을 실제로 수용 할 수 있으며 차량은 최대 3 개월 동안 스테이션에 연결되어있어 차량 교통의 복잡한 춤을 계획하는 데 필요한 유연성을 제공합니다"라고 Vavrin은 말했습니다.
Vehicle hardware: 2,677 pounds 차량 하드웨어 : 2,677 파운드
* Express Carrier Avionics (ExPCA) box and jumper cable, lab external handrail wireless communication antennas, improved Payload Ethernet Hub Gateway (iPEHG) hardware, external high definition camera and enhanced MDM hardware * Express Carrier Avionics (ExPCA) 상자 및 점퍼 케이블, 랩 외부 손잡이 무선 통신 안테나, 향상된 페이로드 이더넷 허브 게이트웨이 (iPEHG) 하드웨어, 외부 고화질 카메라 및 향상된 MDM 하드웨어
* Student-built spacewalk tools * 학생이 만든 우주 유영 도구
* Food warmer, medical accessory kits and sleeping bag and liners * 식품 보온 장치, 의료용 액세서리 키트 및 침낭 및 라이너
* Microbial sampling hardware, filter and batteries for smoke detectors, acoustic dosimeter and data receiver, cabin air assembly heat exchanger * 연기 탐지기, 음향 선량계 및 데이터 수신기, 캐빈 공기 어셈블리 열교환 기용 미생물 샘플링 하드웨어, 필터 및 배터리
* Exercise harnesses for treadmill to be used by Paolo Nespoli and Randy Bresnik * 파울로 네스 폴리 (Paolo Nespoli)와 랜디 브레스 닉 (Randy Bresnik)이 사용하는 러닝 머신 운동기구
* Cabling for Waste and Hygiene Compartment, Nitrogen/Oxygen Recharge System tanks and ventilation monitor and air filters * 폐기물 및 위생 용 칸막이, 질소 / 산소 재충전 시스템 탱크 및 환기 모니터 및 공기 필터 케이블 링
* New distillation and fluid and pressure control pump assemblies for the urine-to-water recycler * 소변 - 물 재생기를위한 새로운 증류 및 유체 및 압력 제어 펌프 어셈블리
* Solid-state lights, multipurpose glue, standard socket, L-wrench * 솔리드 스테이트 라이트, 다용도 글루, 표준 소켓, L- 렌치
* Waste water bags * 폐수 주머니
* Urine and solid waste disposal containers * 소변 및 고형 폐기물 처리 용기
* Toilet paper package * 화장지 패키지
Crew supplies: 2,103 pounds 대원 공급 : 2,103 파운드
* Crew suitcases and provisions * 승무원 가방 및 조항
* 92 Bulk Overwrap Bags of food * 식품의 벌크 오버랩 가방 92 개
* Public affairs items for European Space Agency astronaut Paolo Nespoli launching to the station in July * 유럽 우주국 우주 비행사 인 파올로 네스 폴리가 7 월에 발사되는 공공 업무 품목
* Personal items for Mark Vande Hei launching in September 9 월에 Mark Vande Hei 런칭을위한 개인 용품
* NASA items for Russian crew * 러시아 승무원을위한 NASA 품목
* Procedure manuals * 절차 매뉴얼
Science utilization: 2,072 pounds 과학 사용 : 2,072 파운드
* European Space Agency: Extremophiles kit and the Portable PFS facility for human research in respiratory, cardiovascular and metabolic physiology * European Space Agency : 호흡기, 심혈관 및 신진 대사 생리학 분야의 인체 연구용 Extremophiles 키트 및 휴대용 PFS 시설
* JAXA: Group Combustion hardware, ELF hardware, Probiotics * JAXA : 그룹 연소 하드웨어, ELF 하드웨어, Probiotics
* NASA: Alpha Magnetic Spectrometer 1553 terminator connector, Antibody Drug Conjugates in Microgravity, Magnetic 3D Cell Culturing, Genes in Space 2 and 3, Osteo-omics, Nanoracks equipment and deployers, Plant Habitat, Rodent Research 5 Animal Access Unit, VEGGIE, SAFFIRE-3 * NASA : 알파 자기 분광계 1553 터미네이터 커넥터, 미세 중력의 항체 약물 접합체, 자기 3 차원 세포 배양, 공간 2 및 3의 유전자, Osteo-omics, Nanoracks 장비 및 배치자, 식물 서식지, 설치류 연구 5 동물 출입 유닛, VEGGIE, SAFFIRE -삼
EVA gear: 161 pounds EVA 장비 : 161 파운드
* Hard upper torso, arms, legs, boots, checkout fixture for spacesuit * 딱딱한 상반신, 팔, 다리, 부츠, 우주복 용 계산대
* Spacewalk tool kit, tethers, tape, scissors * Spacewalk 도구 키트, 테더, 테이프, 가위
Russian hardware: 40 pounds 러시아어 하드웨어 : 40 파운드
* Bulk Overwrap Bags of food for cosmonauts Fyodor Yurchikhin, launching April 20, and Sergey Ryazanskiy launching in July * 우주 비행사를위한 식품의 벌크 오버랩 가방 Fyodor Yurchikhin, 4 월 20 일 시작, Sergey Ryazanskiy 7 월 출시
Computer resources: 4 pounds 컴퓨터 자원 : 4 파운드
* Plant Habitat software * 식물 서식지 소프트웨어
* System upgrade CD and DVD for the Columbus module * 콜럼버스 모듈 용 시스템 업그레이드 CD 및 DVD
* M12 to RJ45 adapters * M12 ~ RJ45 어댑터
With packing material included, the total “up-mass” on this Cygnus in the pressurized cargo module is 7,443 pounds. 포장 재료가 포함되어있는 경우, 가압화물 모듈에있는이 고니 (Cygnus)의 총 "질량"은 7,443 파운드입니다.
The ExPCA avionics box and the 1553 cable for AMS will be dug out of the Cygnus quickly because both items are part of the spacewalk planned for early May. ExPCA 전자 제품 상자와 AMS 용 1553 케이블은 두 품목 모두 5 월 초에 계획된 우주 유영의 일부이기 때문에 신속하게 Cygnus에서 파내게됩니다.
That EVA, the 200th for the space station program, will replace the box to upgrade the capabilities of the ExPRESS Logistics Carrier pallet to hold external payloads on the starboard truss and the AMS cable will guide future upgrade planning for replacing cooling pumps on the particle physics experiment. 우주 정거장 프로그램을위한 200 번째 EVA는 우현 트러스에 외부 탑재 물을 보유하기 위해 ExPRESS 물류 운반선 팔레트의 기능을 업그레이드하기위한 상자를 대체 할 것이며 AMS 케이블은 입자 물리학에 냉각 펌프를 교체하기위한 미래의 업그레이드 계획을 안내 할 것입니다 실험.
For the upcoming launch, Cygnus was partially loaded with its payload at Kennedy Space Center's Space Station Processing Facility, the same building where much of the outpost had been readied for space shuttle launches from the late 1990s through 2011. 곧 출시 될 Cygnus는 케네디 우주 센터 (Kennedy Space Center)의 우주 정거장 시설 (Space Station Processing Facility)에서 부분적으로 탑재되었으며, 1990 년 말부터 2011 년까지 우주 왕복선 발사를 위해 많은 전초 기지가 준비된 건물과 동일한 건물입니다.
After the pressurized cargo module and the propulsion tug of Cygnus were mated together, the spacecraft was relocated to KSC's Payload Hazardous Servicing Facility to be loaded with 1,825 pounds of maneuvering propellant, the final stowage of cargo, closure of the hatch and encapsulation within the Atlas 5 rocket's 45-foot-long, 14-foot-diameter aluminum nose cone, the longest available in that diameter. 가압화물 모듈과 고니 추기 예인선이 함께 결합 된 후, 우주선은 KSC의 페이로드 위험 서비스 시설로 옮겨져 1,825 파운드의 기동 추진체,화물의 최종 적재물, 아틀라스 내에서의 해치 및 캡슐 폐쇄 5 로켓의 45 피트 길이, 14 피트 직경의 알루미늄 코 콘은 그 직경에서 가장 길다.
The shrouded freighter then moved to United Launch Alliance's rocket assembly building at Complex 41, where the two-stage Atlas 5 had been stacked aboard a mobile launch platform, and hoisted atop the rocket. 이 슈라우드 화물선은 2 단계 아틀라스 5가 모바일 발사 플랫폼에 쌓여 로켓 위에 올랐던 콤플렉스 41의 유나이티드 론치 얼라이언스 로켓 조립 건물로 옮겼습니다.
The 194-foot-tall Atlas/Cygnus vehicle will be rolled out to the launch pad at 8 am EDT on Monday and the seven-hour countdown begins early Tuesday morning. 194 피트 높이의 Atlas / Cygnus 차량은 월요일 오전 8시 (동부 표준시)에 발사대에 실려 나가고 7 시간 카운트 다운은 화요일 아침 일찍 시작됩니다.
This is the fourth flight of the Enhanced Cygnus, which features a lengthened pressurized section, produced in Italy by Thales Alenia Space, to increase the interior volume capacity by 25 percent, circular UltraFlex solar arrays, manufactured in Goleta, California, that are lighter and more compact, and updated fuel tanks made with new diaphragm technology for better control of propellant. 이것은 Enhanced Cygnus의 4 번째 비행으로, Thales Alenia Space에서 이탈리아에서 생산 한 가압 된 부분을 특징으로하여 캘리포니아의 Goleta에서 제조 된 순환 형 UltraFlex 태양열 어레이의 내부 용적을 25 % 늘릴 수 있습니다. 더 작고, 연료 탱크가 추진제의 더 나은 제어를위한 새로운 다이어프램 기술로 만들어진 업데이 트되었습니다.
The changes to Cygnus enable the vessel to launch 2,600 pounds more cargo than the previous spacecraft version. 시그너스의 변경으로 선박은 이전 우주선 버전보다 2,600 파운드 더 많은화물을 발사 할 수있게되었습니다.
The cargo container is a smaller diameter version of the Italian-made Multi-Purpose Logistics Modules that flew up and down on space shuttles to outfit the station. 화물 컨테이너는 이탈리아 제 다목적 물류 모듈 (Multi-Purpose Logistics Modules)의 작은 직경 버전으로 우주 왕복선을 타고 역을 정비했습니다.
Cygnus stands 21 feet tall and 10 feet in diameter, clad in its silver-metallic shielding. 고니 (Chiusus)는 키가 21 피트, 지름이 10 피트에 달하며 은색 금속 차폐를 입었습니다. It has one 100-pound-thrust main engine and 32 small thrusters for 7-pound-thrust. 그것은 100 파운드 스러스트 주 엔진과 7 파운드 추력을위한 32 스러스트 스러스트를 가지고 있습니다.
Continuing Orbital ATK's tradition of naming its Cygnus ships for late astronauts, this freighter was christened after the first American to orbit the Earth. 우주 비행사의 이름을 Cygnus 우주선의 이름을 우주 비행사에게 지명하는 것을 계속하면서,이 화물선은 최초의 미국인이 지구를 궤도에 진입 한 이후에 세례를 받았습니다.
“It is my humble duty and with great pride to announce this mission, this spacecraft is named the SS John Glenn,” DeMauro said. "이 임무를 발표하는 것은 나의 겸손한 임무이며 큰 자부심을 갖고 있으며,이 우주선은 SS John Glenn으로 지칭된다"고 DeMauro는 말했다.
“He was my hero as a young boy. "그는 어린 시절의 영웅이었습니다. I was 9 years old when in February of '62 he became the first American to orbit the Earth. 나는 '62 년 2 월에 지구를 도는 최초의 미국인이되었을 때 9 살이었습니다. There wasn't a single youngster within 10 years of my age that didn't know who John Glenn was,” said Brian Duffy, a Hall of Fame astronaut who flew on four space shuttle missions and now serves as Orbital ATK's vice president of Exploration Systems. 존 글렌 (John Glenn)이 누군지 모르는 내 나이의 10 년 이내에 한 젊은이가 없었습니다. "라고 우주 비행사 임무를 수행 한 Brian Duffy는 4 개의 우주 왕복선 임무를 수행했으며 현재 궤도 공격의 부사장으로 봉사했습니다. 시스템.
“He was the epitome of a public servant, someone who was always looking out for the best for his country. "그는 공무원의 축도였으며, 항상 자신의 나라를 위해 최선을 다하는 사람이었습니다. He entered into the Marine Corps. 그는 해병대에 입대했습니다. shortly after Pearl Harbor and served as a fighter pilot in World War II as well as the Korean War. 진주만 직후에 제 2 차 세계 대전과 한국 전쟁에서 전투기 조종사로 근무했습니다. He was selected in the first group of astronauts and became very famous for that. 그는 우주 비행사의 첫 번째 그룹에서 선정되었고 그걸로 유명 해졌다. But he was a humble man throughout. 그러나 그는 내내 겸손한 사람이었습니다. After becoming an astronaut, he opened up the space frontier for all of us.” 우주 비행사가 된 후에, 그는 우리 모두를위한 공간 개척자를 열었습니다. "
There is a poster of Glenn directly behind the hatch that the station crew will see immediately after opening the hatch. 해치를 열면 역 승무원이 즉시 볼 수있는 해치 바로 뒤에 글렌 포스터가 있습니다. Otherwise, there are no commemorative items being carried aboard the spacecraft. 그렇지 않으면 우주선에 탑승 한 기념 아이템이 없습니다.
“We felt this mission, Sen. Glenn would want to be all about cargo, he would want us to focus on getting that to the space station. "우리는 Glenn 상원 의원의 이러한 임무가화물에 관한 모든 것이되기를 원한다고 느꼈다. 그는 우주 정거장에 집중하기를 원했다. So we've not allocated any mementoes,” DeMauro said. 그래서 우리는 어떤 기념비도 할당하지 않았다 "고 말했다.
Orbital ATK is under contract to perform four additional resupply missions through the end of 2018. NASA bought 11 flights in all under its Commercial Resupply Services 1 contract. Orbital ATK는 2018 년 말까지 4 회의 추가 보급 임무를 수행하기로 계약을 맺고 있습니다. NASA는 Commercial Resupply Services 1 계약에 따라 11 건의 항공기를 구입했습니다.
The company is guaranteed to get six additional missions under the CRS 2 contract. 이 회사는 CRS 2 계약에 따라 추가로 6 회의 임무를 수행하게됩니다. NASA has authorized the schedule for the first, slated for late 2019. 미 항공 우주국 (NASA)은 2019 년 말로 예정된 첫 번째 계획을 승인했다.
“Back in the fall, this mission was originally slated for Antares. "가을에,이 임무는 원래 Antares를 위해 예정되었다. One of the things we do on a regular basis is we're always talking about the manifest and cargo and when NASA needs the missions to fly. 우리가 정기적으로하는 일 중 하나는 항상 NASA가 비행선을 필요로 할 때 매니페스트와화물에 대해 이야기하는 것입니다. After the SpaceX mishap on the pad, as part of that, we entered into discussions about if we could fly a little bit more cargo for NASA. 패드의 SpaceX 사고로 인해, 우리는 NASA를 위해 더 많은화물을 날 수 있는지에 대한 논의에 들어갔다. In those conversations, the topic came up if there was a way to convert this mission to an Atlas 5. Orbital ATK is about the mission, we're about supporting our customers,” DeMauro said. 이러한 대화에서이 임무를 아틀라스 5로 전환 할 수있는 방법이 있다면 주제가 떠 올랐습니다. 궤도 공격은 임무에 관한 것이고 우리는 고객 지원에 관한 것입니다 "라고 말했습니다.
“We are looking at getting back on Antares this summer with OA-8, but this mission it was in NASA's best interests, collectively as a mission's best interests, to convert the mission to an Atlas.” "우리는 이번 여름에 OA-8로 Antares로 돌아갈 생각을하고 있습니다. 그러나이 임무는 미션을 아틀라스로 전환하기 위해 NASA의 이익을 최대한으로 추구하는 것이 었습니다."
** CYGNUS FLIGHT HISTORY ** ** CYGNUS 비행 역사 **
Name….Rocket…..Cargo up-mass…Launch date 이름 .... 로켓 ... .. 화물량 ... 발사일
Demo — Antares — 1,299 pounds — Launched Sept. 18, 2013 데모 - 안타레스 - 1,299 파운드 - 2013 년 9 월 18 일 출시
Orb 1 — Antares — 2,780 pounds — Launched Jan. 9, 2014 구형 1 - 안타레스 - 2,780 파운드 - 2014 년 1 월 9 일에 출시되었습니다.
Orb 2 — Antares — 3,293 pounds — Launched July 13, 2014 오브 2 - 안타레스 (Antares) - 3,293 파운드 - 2014 년 7 월 13 일에 출시되었습니다.
Orb 3 — Antares — 4,883 pounds — Launched Oct. 28, 2014 *Failure 오브 3 - 안타레스 - 4,883 파운드 - 2014 년 10 월 28 일 출시 * 실패
OA-4 — Atlas 5 — 7,746 pounds — Launched Dec. 6, 2015 OA-4 - 아틀라스 5 - 7,746 파운드 - 2015 년 12 월 6 일 출시
OA-6 — Atlas 5 — 7,758 pounds — Launched March 22, 2016 OA-6 - 아틀라스 5 - 7,758 파운드 - 2016 년 3 월 22 일 출시
OA-5 — Antares — 5,163 pounds — Launched Oct. 17, 2016 OA-5 - 안타레스 - 5,163 파운드 - 2016 년 10 월 17 일 출시
OA-7 — Atlas 5 — 7,626 pounds — … OA-7 - 아틀라스 5 - 7,626 파운드 - ...
** DRAGON FLIGHT HISTORY ** ** 드래곤 비행 역사 **
Name….Cargo up-mass…Launch date 이름 .... 화물량 ... 발사일
Demo — 1,014 pounds — Launched May 22, 2012 데모 - 1,014 파운드 - 2012 년 5 월 22 일에 출시되었습니다.
CRS-1 — 1,001 pounds — Launched Oct. 8, 2012 CRS-1 - 1,001 파운드 - 2012 년 10 월 8 일 출시
CRS-2 — 1,493 pounds — Launched March 1, 2013 CRS-2 - 1,493 파운드 - 2013 년 3 월 1 일 출시
CRS-3 — 4,608 pounds — Launched April 18, 2014 CRS-3 - 4,608 파운드 - 2014 년 4 월 18 일 출시
CRS-4 — 4,885 pounds — Launched Sept. 21, 2014 CRS-4 - 4,885 파운드 - 2014 년 9 월 21 일 출시
CRS-5 — 5,108 pounds — Launched Jan. 10, 2015 CRS-5 - 5,108 파운드 - 2015 년 1 월 10 일 출시
CRS-6 — 4,387 pounds — Launched April 14, 2015 CRS-6 - 4,387 파운드 - 2015 년 4 월 14 일 출시
CRS-7 — 5,275 pounds — Launched June 28, 2015 *Failure CRS-7 - 5,275 파운드 - 2015 년 6 월 28 일 출시 * 고장
CRS-8 — 6,914 pounds — Launched April 8, 2016 CRS-8 - 6,914 파운드 - 2016 년 4 월 8 일 출시
CRS-9 — 4,976 pounds — Launched July 18, 2016 CRS-9 - 4,976 파운드 - 2016 년 7 월 18 일 출시
CRS-10 — 5,490 pounds — Launched Feb. 19, 2017 CRS-10 - 5,490 파운드 - 2017 년 2 월 19 일 출시
See earlier OA-7 Cygnus coverage . 이전 OA-7 Cygnus 범위를 참조하십시오.
Our Atlas archive . 우리의 아틀라스 아카이브 .
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