게시글 본문내용
|
다음검색
|
지멘스㈜ 메디칼솔루션사업부 Team Assistant 모집
[담당업무]
Supporting head of department
- All necessary internal documents, expense claims, purchase requisition task preparing strategic presentations and etc. for head of department
- Meeting Schedule Management
- Handling incoming calls, fax and mails
- Travel organization, reservation of flight, hotel, travel expenses report
Department Assistant
- Receiving and coordination of incoming calls
- Managing department’s documents and internal files
- To organize of meetings, events, workshops, preparation of necessary documents
- Preparing internal infrastructures for newcomers in department
[자격조건]
- Fluent in English
- Good at MS office (Word, Excel, PowerPoint)
- Good at communication, presentation skill
- Min 1,2 years professional experience in this field
[채용 조건]
- 고용형태 : 정규직
- 직 급 : 지원자 경력에 따름
- 근무지역 : 서울 강남구 역삼동
- 근무시간 : 오전 9시 ~ 오후 6시
[지원 방법]
지멘스 홈페이지(https://www.siemens.co.kr/kor/jobs/current-vacancies.asp)접속 후 온라인지원
[채용 기간]
채용 시 마감 (선접수 선면접 방식으로 진행하고 있습니다. 빠른 지원 바랍니다.)
[채용절차]
서류전형 후 인터뷰 진행
**1차 서류전형 합격자에 한해 합격이 통보되는 점 양해 바랍니다.
문의사항은 02-3450-7091로 부탁 드립니다.
첫댓글 연봉은 얼마정도인가요?