IT Management and Services (ITMS) is a departmental organization that provides the support necessary for the use and advancement of technology across the campus community.
ITMS는 캠퍼스 내의 뛰어난 테크놀로지 기술과 학습에 필요한 도움을 주기 위해 제공된다.
The ITMS staff provides a wide variety of services and training to the DISTED College community to ensure that users are enabled to gain access to a wide variety of technological knowledge that best suits the academic needs of the campus community.
ITMS는 학생들이 다양한 지식을 습득할 수 있도록 지원하고 교육하고 있다.
The ITMS maintains and operates the following facilities for the college: 학교를 위한 ITMS의 유지와 운영
- Maintaining classrooms and 6 computer labs for the purpose of teaching and practical work. This involves the installation of the relevant software needed and also ensuring that computers are in good working order. 교실은 물론 6개의 컴퓨터실을 갖추어 가르치고 익히는데 목적을 두고 있다. 다양한 소프트웨어를 포함하여 언제나 컴퓨터 사용에 불편이 없도록 지원하고 있다.
- Ensuring the security of the labs by monitoring student’s usage of the computers. The centre is also servicing students with their multifarious needs for information and related help. 보안을 위해 항상 컴퓨터실은 모니터링 되어 있다. 이 센터는 학생들의 다양한 지식과 정보, 도움을 주기 위해 존재한다.
- Providing computers for staff and ensuring that they receive the necessary support so that they are able to use the computers for their day-to-day work. 컴퓨터는 스태프들을 위해서도 필요한 만큼 지원되고 있다.
- Maintaining servers and Internet Access. 서버를 유지하고 인터넷이 연결되어 있다.
Internet Services 인터넷 서비스
There is ample bandwidth for accessing the Internet and any web-based applications. The college has redundant broadband and wireless PTP connections installed, and adding to these are the WiFi hotspots, to enable students and staffs to have fast and wide access to the Internet resources and communications facilities.
인터넷 서비스는 신청자들에게 넓게 사용되고 있으며 대학은 무선PTP로 연결되어 있어 어디서든 WiFi 사용이 가능하다.