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Investigators who studied the crash of the European Space Agency's Schiaparelli lander on Mars last year have recommended more stringent testing and computer modeling before the launch of a joint European-Russian landing craft in 2020 to avoid a repeat of the mistakes that doomed the probe's descent through the Martian atmosphere. 작년에 유럽 우주국 (European Space Agency)의 화성에서의 스키 아 렐리 (Schiaparelli) 착륙선의 충돌을 연구 한 수사관은 2020 년에 조종사의 하강을 저지른 실수를 되풀이하지 않기 위해보다 엄격한 시험과 컴퓨터 모델링을 추천했다. 화성 대기.
The Schiaparelli lander, named for the Italian astronomer, was a technical pathfinder for the more ambitious ExoMars rover mission designed to place a Russian-built landing platform and a European rover on the surface of Mars in early 2021. 이탈리아의 천문학자인 Schiaparelli 착륙선은 2021 년 초에 러시아의 착륙 플랫폼과 유럽의 로버를 화성 표면에 배치하기 위해 설계된보다 야심적인 ExoMars 탐사선 임무를위한 기술 패스 파인더였습니다.
But the saucer-shaped landing demonstrator ran into trouble after deploying a supersonic parachute to slow its descent Oct. 19. While the parachute functioned as designed, Schiaparelli's Inertial Measurement Unit, or IMU, struggled to sense unexpected high rotation rates as the parachute unfurled, triggering a chain of events that led to the lander's demise. 그러나 낙하산이 설계된대로 작동하는 동안 Schiaparelli의 관성 측정 장치 (IMU)는 낙하산이 펼쳐질 때 예상치 못한 높은 회전 속도를 감지하기 위해 애를 썼다. 착륙선의 붕괴를 초래 한 사슬 사슬을 촉발 시켰습니다.
“There were clearly a number of areas that should have been given more attention in the preparation, validation and verification of the entry, descent and landing system,” said David Parker, ESA's director of human spaceflight and robotic exploration, in a statement. ESA의 우주 비행 및 로봇 탐사 담당 이사 인 데이비드 파커 (David Parker)는 성명서를 통해 "입국, 하강 및 착륙 시스템의 준비, 검증 및 검증에 더 많은 관심을 기울여야 할 부분이 분명히있었습니다. “We will take the lessons learned with us as we continue to prepare for the ExoMars 2020 rover and surface platform mission. "우리는 ExoMars 2020 탐사선과 표면 플랫폼 임무를 계속 준비하면서 우리에게 배운 교훈을 얻을 것입니다. Landing on Mars is an unforgiving challenge but one that we must meet to achieve our ultimate goals.” 화성에 착륙하는 것은 용납 할 수없는 도전이지만 우리의 궁극적 인 목표를 달성하기 위해 만나는 것이기도합니다. "
ESA released Wednesday a summary of a report written by investigators tasked with identifying the causes of the crash landing, confirming initial suspicions that the IMU, which measures the lander's rotation rate, fed data to Schiaparelli's guidance system that led the computer to believe the lander was nearly upside-down. ESA는 수요일 착륙 착륙의 원인을 확인하고 착륙선의 회전 속도를 측정하는 IMU가 Schiaparelli의 유도 시스템에 데이터를 입력하여 컴퓨터에 착륙선이 있다고 믿는 초기 의심을 확인하는 조사관의 보고서를 발표했다. 거의 거꾸로.
The IMU became saturated, meaning it exceeded its expected measurement range, when Schiaparelli rotated faster than predicted. IMU는 포화 상태가되어 Schiaparelli가 예상보다 빠르게 회전했을 때 예상되는 측정 범위를 초과했습니다. The lander stabilized, but the guidance computer kept the erroneous orientation reading instead of updating its attitude. 착륙선은 안정화되었지만 안내 컴퓨터는 태도를 업데이트하는 대신 오류가있는 방향 판독을 유지했습니다.
The bad attitude estimate, coupled with data from a radar altimeter, led Schiaparelli's guidance system to calculate that it was below ground level, according to ESA. 레이더 고도계의 데이터와 결합 된 나쁜 태도는 ESA에 따르면 스키 아빠 렐리의 유도 시스템이 지표면 아래라고 계산했다. The lander jettisoned its parachute and backshell, then fired its braking rockets for three seconds — not the 30 seconds intended — before turning them off and dropping to the Martian surface. 착륙선이 낙하산과 백쉘을 버렸고, 30 초가 아닌 3 초 동안 제동 용 로켓을 발사하여 화성 표면으로 떨어 뜨려 떨어 뜨렸다.
The lander impacted at 335 mph ( 540 kilometers per hour) after plunging from an altitude of 12,000 feet (3,700 meters), ESA said. 착륙선은 고도 12,000 피트 (3700 미터)에서 급강하 한 후 시속 335 마일 (시속 540 킬로미터)에 영향을 미쳤다고 ESA는 밝혔다.
The board of inquiry did not identify any hardware issues with the parachute itself, and the braking rockets appeared to work as designed during their abbreviated firing. 조사위원회는 낙하산 자체에 대한 하드웨어 문제를 파악하지 못했고 제동 로켓은 단축 발사 중에 설계대로 작동하는 것처럼 보였다. Limited data from the radar altimeter also indicated it functioned as intended, and engineers wrote that the rotation rates detected by the IMU were real, but could have been mitigated by more stringent testing and verifications. 레이더 고도계의 데이터가 제한되어있어 의도 된대로 기능하는 것으로 나타 났으며 엔지니어는 IMU에서 감지 한 회전 속도가 실제이지만 더 엄격한 테스트 및 검증을 통해 완화되었을 수 있다고 썼다.
An independent team of engineers from Europe and the United States concluded four root causes led to the failure: 유럽과 미국의 엔지니어 팀으로 구성된 독립적 인 팀이 실패로 이어진 네 가지 근본 원인을 결론지었습니다.
Schiaparelli aimed to become the first European spacecraft to successfully land and operate on Mars. Schiaparelli는 성공적으로 화성에 착륙하고 운영하기위한 최초의 유럽 우주선이되는 것을 목표로 삼았습니다. It rode piggyback to the red planet with ESA's ExoMars Trace Gas Orbiter, which slipped into orbit around Mars on Oct. 19 as Schiaparelli descended to the surface. 그것은 ESA의 ExoMars Trace Gas Orbiter로 붉은 행성에 피기 백을 탔다. ExiMars Trace Gas Orbiter는 Schiaparelli가 표면에 내려와 10 월 19 일 화성 주변으로 궤도에 진입했다.
The Trace Gas Orbiter is working as designed and collected preliminary sets of science data in November and March before beginning a series of dips into the Martian atmosphere to reshape its orbit into a circular perch around 250 miles (400 kilometers) above the planet. Trace Gas Orbiter는 11 월과 3 월에 과학 데이터의 예비 세트를 설계하고 수집 한 후 화성 대기로 250 킬로미터 (400 킬로미터) 정도의 원형 퍼치로 궤도를 재구성하기 위해 일련의 딥을 시작했다.
TGO's science mission will formally start in early 2018 once the “aerobraking” maneuvers are complete. TGO의 과학 임무는 "에어 브레이크"기동이 완료되면 2018 년 초 공식적으로 시작됩니다. The orbiter's chief objective is to measure trace constituents of the Martian atmosphere, particularly methane, a gas detected intermittently over the last decade that scientists think could be produced by microbes or undiscovered ongoing geological activity. 인공위성의 주요 목적은 화성 대기, 특히 메탄 가스의 미량 성분을 측정하는 것이다. 과학자들은 미생물이나 발견되지 않은 진행중인 지질 학적 활동에 의해 생성 될 수 있다고 생각하는 지난 10 년 간 간헐적으로 발견 된 가스이다.
Other instruments on the Trace Gas Orbiter will look for signs of water hidden just below Mars's desert surface and take color and stereo images. 추적 가스 인공위성에있는 다른 장비는 화성의 사막 표면 바로 아래에 숨겨진 물의 흔적을 찾고 색상과 스테레오 이미지를 찍을 것입니다.
Schiaparelli was primarily built as an engineering pathfinder, but it carried a meteorological station to gather data on the conditions at the landing site in Meridiani Planum, a broad equatorial plain selected for its safe topography. Schiaparelli는 주로 엔지니어링 패스 파인더로 지어졌지만 안전 지형으로 선정 된 적도 평원 인 Meridiani Planum의 착륙장 상태에 대한 데이터를 수집하기 위해 기상 관측소를 운영했습니다. The battery-powered lander was supposed to operate for a few days after touchdown. 배터리로 작동하는 착륙선은 터치 다운 후 며칠 동안 작동해야했습니다.
A radio aboard TGO collected status signals from Schiaparelli during its descent as the orbiter fired its main engine to steer into orbit around Mars. TGO에 탑승 한 라디오는 시아파 렐리가 우주선의 주 엔진을 발사하여 화성 주변 궤도를 도는 동안 신호를 수집했다. It was the first time a Mars craft has conducted simultaneous relay and orbit insertion maneuvers. 화성 우주선이 동시 중계와 궤도 삽입 조작을 한 것은 이번이 처음입니다.
“The real-time relay of data during the descent was crucial to provide this in-depth analysis of Schiaparelli's fate,” Parker said. "하강하는 동안의 실시간 데이터 중계는 Schiaparelli의 운명에 대한 심층 분석을 제공하는 데 중요했습니다."라고 Parker는 말했습니다. “We are extremely grateful to the teams of hard-working scientists and engineers who provided the scientific instruments and prepared the investigations on Schiaparelli, and deeply regret that the results were curtailed by the untimely end of the mission.” "우리는 과학 장비를 제공하고 Schiaparelli에 대한 조사를 준비한 열심히 일하는 과학자 및 엔지니어 팀에 매우 감사하고 있으며 결과가 임무가 끝날 때까지 단축되었다는 사실에 깊은 유감을 표합니다."
Investigators identified several recommendations for designers of the ExoMars 2020 mission, which will depart Earth in July 2020 on a Russian Proton rocket and arrive at Mars in February 2021 to search for biomarkers and other signs of past life on the red planet. 연구원은 2020 년 7 월에 러시아 프로톤 (Proton) 로켓에서 지구를 떠나 2020 년 2 월 화성에 도착하여 적색 행성에서 생물 마커와 다른 과거의 흔적을 찾을 수있는 ExoMars 2020 임무에 대한 몇 가지 권장 사항을 확인했습니다.
The descent module on the ExoMars 2020 will be built in Russia by NPO Lavochkin, a Russian aerospace contractor, but some of its critical components will by supplied by European companies, including an on-board computer, software, the guidance system, radar altimeter and parachute. ExoMars 2020의 하강 모듈은 러시아 우주 항공 계약자 인 NPO Lavochkin이 러시아에 건설 할 예정이지만, 중요한 부품 중 일부는 온보드 컴퓨터, 소프트웨어, 유도 시스템, 레이더 고도계 및 낙하산.
The Inertial Measurement Unit on ExoMars 2020's descent module will also come from Europe, but it will be of a different design than the unit on Schiaparelli. ExoMars 2020의 하강 모듈에있는 관성 측정 단위는 유럽에서 나온 것이지만, Schiaparelli의 단위와 다른 설계가됩니다.
“The Schiaparelli Inquiry Board report noted that the module was very close to landing successfully at the planned location and that a very important part of the demonstration objectives were achieved,” ESA said in a press release Wednesday. "Schiaparelli Inquiry Board 보고서는 모듈이 계획된 위치에 성공적으로 착륙하는 데 매우 가까웠으며 시연 목표의 매우 중요한 부분이 달성되었다고 지적했습니다."ESA는 수요일 보도 자료에서 밝혔다. “The flight results revealed required software upgrades, and will help improve computer models of parachute behavior.” "비행 결과는 필수 소프트웨어 업그레이드를 나타내었고 낙하산 행동의 컴퓨터 모델을 개선하는 데 도움이 될 것입니다."
Investigators also recommended cross-checking the European parachute behavior models with experts at NASA's Jet Propulsion Laboratory, double-checking the strength of parachute bridles, and the inclusion of two IMUs on ExoMars 2020 for redundancy. 수사관들은 또한 NASA의 제트 추진 연구소 (Jet Propulsion Laboratory)의 전문가와 유럽 낙하산 행동 모델을 교차 점검하고 낙하산 굴착의 강도를 두 번 확인하며 이중화를 위해 ExoMars 2020에 2 개의 IMU를 포함하도록 권장했습니다.
ESA should also reconsider an external peer review of the overall ExoMars 2020 entry, descent and landing system design and additional testing and analysis to account for missing flight data on the descent module's final retrorocket landing sequence not acquired by Schiaparelli, officials wrote in the report. ESA는 Schiaparelli가 인수하지 않은 하강 모듈의 최종 레트로로 착륙 시퀀스에 대한 누락 된 비행 데이터를 설명하기 위해 ExoMars 2020 진입, 하강 및 착륙 시스템 설계 및 추가 테스트 및 분석 전반에 대한 외부 동료 검토를 재검토해야한다고 공무원은 보고서에서 밝혔다.
The failure review team also urged closer ties between NPO Lavochkin of Russia and Thales Alenia Space of Italy, prime contractor on the Schiaparelli mission and head developer of the ExoMars 2020 mission's European segment. 실패 검토 팀은 또한 러시아의 NPO Lavochkin과 Schiaparelli 임무를 맡고 ExoMars 2020 미션의 유럽 부문 수석 개발자 인 Thales Alenia Space of Italy와 긴밀한 관계를 촉구했다.
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