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A pair of innovative satellites for ViaSat and Eutelsat, valued at approximately $800 million, are scheduled to lift off Thursday on an Ariane 5 rocket from French Guiana, hauling the heaviest and costliest commercial payload ever launched. ViaSat과 Eutelsat를위한 혁신적인 인공위성 (한화 약 8 억 달러 상당)이 프랑스 령 기아나 (Arizona 5) 로켓에서 발사 될 예정이며, 출시 된 가장 무겁고 가장 비싼 상업용 탑재물을 운반합니다.
Built by aerospace rivals Boeing and Airbus, the satellites are nestled inside the Ariane 5 rocket's payload fairing for launch at 2345 GMT (7:45 pm EDT) Thursday, the opening of a one-hour launch window. 항공기 경쟁 업체 인 보잉 (Boeing)과 에어 버스 (Airbus)가 만든이 위성은 목요일 1 시간의 진입 창구가 열리는 2345 GMT (동부 시간 오후 7:45) 발사를 위해 아리안 5 로켓의 페이로드 페어링 안에 자리 잡고 있습니다.
The Ariane 5 rolled out of its assembly building for the 1.7-mile (2.7-kilometer) trip to the ELA-3 launch pad Wednesday, and the countdown commenced just after sunrise Thursday with a check of electrical systems and preparations to fill the rocket with cryogenic liquid hydrogen and liquid oxygen propellants. 아리안 5 호는 수요일 저녁에 ELA-3 발사대에 1.7 마일 (2.7 킬로미터)의 여행을위한 조립 건물에서 굴려졌으며 목요일 일출 직후 카운트 다운은 전기 시스템 점검과 로켓을 채우기위한 준비로 시작되었다. 극저온 액체 수소 및 액체 산소 추진체.
The ViaSat 2 and Eutelsat 172B satellites riding on Thursday's mission — the 93rd Ariane 5 flight overall, and the third use of the launcher this year — are on their way to operating posts in geostationary orbit more than 22,000 miles (nearly 36,000 kilometers) over the equator. 목요일의 임무를 수행중인 ViaSat 2와 Eutelsat 172B 인공위성 (총 93 번째 아리안 5 호기와 올해 3 번째 발사기)은 22,000 마일 (거의 36,000 킬로미터) 이상의 정지 궤도를 운영하는 기둥으로가는 중입니다. 적도.
The satellites' combined weight — 21,977 pounds (9,969 kilograms) — will set a record for the heaviest spacecraft stack ever launched into geostationary transfer orbit, the drop-off point for most large communications satellites heading for perches high over the equator, according to Arianespace, the Ariane 5's launch operator. 인공위성의 무게 - 21,977 파운드 (9,969 킬로그램) - 적도보다 높은 위치에있는 대부분의 대형 통신 위성의 드롭 오프 포인트 인 정지 궤도 전송 궤도에 진입 한 가장 무거운 우주선 스택에 대한 기록을 세울 것이라고 아리안 스페이스 , Ariane 5의 착수 운영자.
The mark will best the current record set by an Ariane 5 launch last year. 이 마크는 작년 아리안 5 발사에 의해 가장 잘 기록 될 것이다.
ViaSat 2 was originally booked to launch on a SpaceX Falcon Heavy rocket, but ViaSat switched to an Ariane 5 flight last year, blaming delays in the development of SpaceX's heavy-lifter. ViaSat 2는 원래 SpaceX Falcon Heavy 로켓에 발사되도록 예약되었지만 ViaSat은 작년에 Ariane 5 비행으로 전환하여 SpaceX의 무거운 기중 장치의 개발 지연을 비난했습니다.
The 14,149-pound (6,418-kilogram) ViaSat 2 spacecraft will expand ViaSat's broadband network outside the United States over the Americas and the Atlantic Ocean, offering Internet services via satellite to homes and businesses, and keeping travelers connected in the air. ViaSat 2 우주선 14,149 파운드 (6,418 킬로그램)는 미주와 대서양을 통해 미국 외 지역의 ViaSat 광대역 네트워크를 확장하여 위성을 통해 가정과 기업에 인터넷 서비스를 제공하고 여행객을 공중에 연결시켜줍니다.
“ViaSat 2 is going to be the highest-capacity satellite ever launched, with about 300 gigabits (per second) of total capacity, which is more than double what we had on ViaSat 1, which was launched less than six years ago, and more than 40 times the capacity of WildBlue 1, which was launched by Arianespace about 10 years ago,” said David Abrahamian, director of space systems at ViaSat. "ViaSat 2는 6 년 전 출시 된 ViaSat 1에 비해 두 배 이상인 총 용량이 약 300 기가비트 (초당)이며, 출시 된 최고 용량의 위성이 될 것입니다. 비아 사트의 우주 시스템 담당 이사 인 데이비드 아브라함 (David Abrahamian)은 아리아 네스 스페이스 (Arianespace)가 약 10 년 전 발사 한 와일드 블루 1의 40 배 이상의 용량을 제공한다고 밝혔다. “So that shows you just how fast the technology is moving.” 그래서 기술이 얼마나 빨리 움직이는지를 보여줍니다. "
ViaSat built the Ka-band communications payload on the ViaSat 2 spacecraft, and Boeing manufactured the satellite platform. ViaSat는 ViaSat 2 우주선에 Ka 대역 통신 페이로드를 구축했으며 Boeing은 위성 플랫폼을 제조했습니다. ViaSat 2 is expected to operate for more than 14 years. ViaSat 2는 14 년 이상 운영 될 것으로 예상됩니다.
“ViaSat 2 also brings about seven times the covrage area of ViaSat 1,” Abrahamian said. "ViaSat 2는 또한 ViaSat 1의 공직 영역의 약 7 배를 가져옵니다."라고 Abrahamian은 말했습니다. “It will cover North America, Central America, the Caribbean, the northern part of South America, and the trans-Atlantic bridge, so we'll have the flexibility to move capacity where it's needed. "북미, 중미, 카리브해, 남미의 북부 및 대서양 횡단 교량을 포괄 할 것이므로 필요에 따라 용량을 변경할 수있는 유연성을 갖출 것입니다. There's going to be no trapped or unusable capacity as there have been on prior satellites. 이전 인공위성과 같이 갇혀 있거나 사용할 수없는 용량이 없을 것입니다.
“That will enable better broadband services to the residential market, with virtually unlimited services and faster speesds of 50 megabits per second or more, and better in-flight services,” Abrahamian said. Abrahamian은 "이는 주거용 시장에 더 나은 광대역 서비스를 제공 할 것이며 사실상 무제한 서비스와 초당 50 메가 비트 이상의 빠른 가입자 및보다 나은 기내 서비스를 제공 할 것입니다."라고 Abrahamian은 말했습니다. “In fact, with ViaSat 2, you'll now be able to fly all the way from the US West Coast, across the Atlantic, through Europe, and into the Middle East with ViaSat's network.” 실제로 ViaSat 2를 통해 미국 서부 해안에서부터 대서양을 거쳐 유럽을 거쳐 ViaSat의 네트워크를 통해 중동까지 비행 할 수 있습니다. "
ViaSat says it spent more than $600 million on the ViaSat 2 mission, which is the latest growth for the Carlsbad, California-based operator. 비아 카트 (ViaSat)는 캘리포니아 주 칼스 배드 (Carlsbad)에 위치한 최신 사업자 인 ViaSat 2 임무에 6 억 달러 이상을 지출했다고 밝혔다. A global fleet of at least three ViaSat 3 satellites will begin launching in 2019 and provide ever faster service at lower cost. 최소 3 개의 ViaSat 3 위성으로 구성된 글로벌 함대가 2019 년에 시작되어보다 저렴한 비용으로보다 빠른 서비스를 제공하게 될 것입니다.
ViaSat touts the affordability and bandwidth of its services, which include the introduction of streaming movies to Virgin America and JetBlue passengers via Netflix and Amazon Prime, respectively. ViaSat은 Netflix 및 Amazon Prime을 통해 Virgin America 및 JetBlue 승객에게 스트리밍 영화를 도입하는 등 서비스의 경제성 및 대역폭을 강조합니다.
The Ariane 5 rocket will deploy the ViaSat 2 and Eutelsat 172B satellites — riding in the launcher's upper and lower positions, respectively — into a transfer orbit about 40 minutes after liftoff, aiming for an orbit with a low point of 155 miles (250 kilometers), a high point of 22,186 miles (35,706 kilometers), and an inclination of 6 degrees. Ariane 5 로켓은이 발사 후 약 40 분 후에 155km (250km)의 낮은 지점의 궤도를 겨냥하여 ViaSat 2 및 Eutelsat 172B 인공위성을 각각 발사기의 위 / 아래 위치에 배치하여 이동 궤도에 배치합니다. , 22,186 마일 (35,706 킬로미터)의 높은 지점, 그리고 6 도의 경사.
The two satellites have a combined insured value of around $800 million, according to an official familiar with ViaSat and Eutelsat's insurance arrangements. 두 위성은 ViaSat 및 Eutelsat 보험 계약에 익숙한 관계자에 따르면 약 8 억 달러의 보험 비용을 합친 금액입니다. That is the highest insured value in history for a satellite launch. 그것은 위성 발사에 대한 역사상 가장 높은 보험 가치입니다.
Add in the cost of the Ariane 5 rocket, and the insurance premiums themselves, and the cost of Thursday's launch approaches $1 billion, another record in the commercial space business. Ariane 5 로켓 비용과 보험료 자체를 추가하면 목요일 발사 비용은 상업용 우주 사업의 또 다른 기록 인 10 억 달러에 달합니다.
ViaSat 2's hydrazine-fueled main engine will fire several times over the next few weeks to circularize its orbit and position it over the equator at 69.9 degrees west longitude, where its orbit will synchronize with Earth's rotation, allowing it to remain over a fixed location. ViaSat 2의 히드라진 연료 주 엔진은 궤도를 원형 화시키고 적도 상공의 69.9도 경도에 배치하기 위해 몇 주에 걸쳐 여러 번 발사 할 것입니다. 궤도는 지구 자전과 동기화되어 고정 된 위치를 유지할 수 있습니다.
The craft will also extend its communications antennas and solar arrays to a span of 158 feet (48 meters), wider than the wingspan of a Boeing 737 jet. 이 우주선은 보잉 737 제트기의 날개 폭보다 넓은 58 미터 (48 미터)의 범위까지 통신 안테나와 태양 전지 배열을 확장 할 예정이다.
ViaSat officials expect the new satellite to begin commercial service by the end of this year. 비아 카트 관계자는 새로운 위성이 올해 말까지 상용 서비스를 시작할 것으로 기대하고있다.
The co-passenger on Thursday's launch is Eutelsat 172B, the first spacecraft produced by Airbus Defense and Space with all-electric propulsion, an innovation aimed at producing lighter, less expensive satellites. 목요일에 공동 승객은 Eutelsat 172B를 출시했습니다. Eutelsat 172B는 경량의 저렴한 위성을 생산하기위한 혁신적 기술인 모든 전기 추진 장치를 갖춘 Airbus Defense and Space에서 최초로 제작 한 우주선입니다.
Owned by Paris-based Eutelsat, Eutelsat 172B is heading for an operating position at 172 degrees east longitude, offering its transponders and antennas line-of-sight over Asia, Australia and the Pacific Ocean to Alaska. 파리에 본사를 둔 유 텔샛 (Eutelsat)이 소유하고있는 유 텔샛 (Eutelsat) 172B는 동경 172도에있는 운영 위치로 향하고 있으며 트랜스 폰더와 안테나를 아시아, 오스트레일리아 및 태평양을 통해 알래스카에 제공하고있다.
It will take four months for the 7,828-pound (3,551-kilogram) satellite to reshape its orbit with thrusters fueled by xenon gas and powered by electricity generated by Eutelsat 172B's solar panels. 7,828 파운드 (3,551 킬로그램)의 위성이 크세논 가스로 연료를 공급 받고 유 텔샛 (Eutelsat) 172B의 태양 전지판에 의해 생성 된 전기로 구동되는 추진기로 궤도를 재구성하는 데 4 개월이 걸릴 것이다. The electric engines are low-thrust, but highly-efficient, requiring less propellant but more time to do the job of a conventional liquid-fueled engine. 전기 엔진은 저 추력이지만 매우 효율적이며 추진 장치가 적지 만 기존의 액체 연료 엔진의 작업을 수행하는 데 더 많은 시간을 필요로합니다.
“Using electric propulsion for initial orbit-raising and all on-station manoeuvres has led to a substantial weight reduction, enabling the satellite to be launched in the Ariane 5 lower position and offering more competitive launch costs,” said Arnaud de Rosnay, head of telecommunications satellites at Airbus. "초기 궤도 상승과 온 - 스테이션 기동에 전기 추진력을 사용함으로써 아리안 5 저급 위치에서 인공위성 발사가 가능하고보다 경쟁력있는 발사 비용을 제공 할 수있게되었습니다."라고 Arnaud de Rosnay 에어 버스에서 통신 위성.
Deployable robotic arms will point the electric thrusters in the right orientation during orbit-raising. 전개 가능한 로봇 팔은 궤도를 올리는 동안 전기 방향 지시기를 올바른 방향으로 향하게합니다.
Eutelsat's newest satellite will replace the 10-year-old Eutelsat 172A spacecraft, which will be relocated to another position in geostationary orbit. Eutelsat의 최신 인공위성은 정지 궤도의 또 다른 위치로 이전 될 Eutelsat 172A 우주선을 대체 할 것이다.
Eutelsat 172B is a “triple-mission” satellite, offering high-throughout Ku-band services for in-flight wifi and connectivity for airline passengers in the Asia-Pacific, along with regular Ku-band and C-band transponders for video broadcasting, corporate networks and cellular backhaul. Eutelsat 172B는 "트리플 미션 (triple-mission)"위성으로 아시아 태평양 지역의 항공 승객을위한 공중 와이파이 및 연결을위한 Ku 밴드 서비스를 제공하고 비디오 방송을위한 일반 Ku 밴드 및 C 밴드 트랜스 폰더, 기업 네트워크 및 셀룰러 백홀.
Panasonic Avionics Corp. will use Eutelsat 172B's in-flight connectivity capacity on commercial airline flights. Panasonic Avionics Corp.는 Eutelsat 172B의 상업용 항공기 비행 중 기내 연결 용량을 사용합니다.
“Eleven elliptical spot beams will enable Panasonic to bridge the West coast of North America to Asia, and down to Australia, supporting rapid air traffic growth in the region and surges in bandwidth use across densely-used flight paths,” Eutelsat said in a press release. "11 개의 타원형 스포트 빔은 파나소닉이 북미 서부 해안을 아시아로, 호주까지 연결하여이 지역의 빠른 항공 교통 성장을 지원하고 밀도가 높은 비행 경로에서의 대역폭 사용량을 급증시킬 것"이라고 Eutelsat는 보도에서 밝혔다 해제.
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