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A pair of ViaSat and Eutelsat communications satellites — one to broadcast unparalleled high-speed Internet from space, and another to connect the Asia-Pacific — streaked into space Thursday from French Guiana atop an Ariane 5 rocket, setting records for the heaviest and most valuable commercial payload ever put into orbit. 비아 사트 (ViaSat)와 유 텔샛 (Eutelsat) 통신 위성은 우주에서 비할 데없는 초고속 인터넷을 방송하기위한 것이고, 다른 하나는 아리아네 5 로켓 위에 프랑스 령 기아나에서 우주에 발끈한 것으로, 무겁고 값진 상용 궤도가 궤도에 올랐다.
The ViaSat 2 and Eutelsat 172B satellites, manufactured by aerospace rivals Boeing and Airbus, respectively, were deployed from the Ariane 5's upper stage less than an hour after lifting off at 2345 GMT (7:45 pm EDT; 8:45 pm French Guiana time) from a European-run spaceport on the northern coast of South America. 보잉 사와 에어 버스 사가 각각 제조 한 ViaSat 2와 Eutelsat 172B 위성은 아리안 5 호기 상단에서 2345GMT (오후 7시 45 분, 오후 8시 45 분, 프랑스 령 기아나 시간 ) 남미의 북부 해안에 유럽 실행 spaceport에서.
ViaSat says its newest satellite, which weighed 14,149 pounds (6,418 kilograms) at launch, can process and relay more bandwidth than any commercial communications spacecraft in history. 비아 카트 (ViaSat)는 발사시 14,149 파운드 (6,418 킬로그램) 무게의 최신 위성은 역사상 상업용 통신 우주선보다 더 많은 대역폭을 처리하고 중계 할 수 있다고 말한다. ViaSat 2 is built to beam high-speed Internet into homes and businesses across the Americas, and link air travelers high above the North Atlantic Ocean. ViaSat 2는 미주 전역의 가정과 기업에 초고속 인터넷을 연결하고 북대서양보다 높은 곳에있는 항공 여행객을 연결하기 위해 만들어졌습니다.
The Carlsbad, California-based broadband provider said ViaSat 2's Ka-band communications instruments can handle 300 gigabits per second of total network capacity, offering customers more bandwidth and lower cost. 캘리포니아의 Carlsbad에 위치한 광대역 제공 업체는 ViaSat 2의 Ka 대역 통신 장비가 초당 300 기가비트의 총 네트워크 용량을 처리 할 수있어 고객에게 더 많은 대역폭과 저렴한 비용을 제공 할 수 있다고 말했다.
The powerful new satellite “will enable us to deliver higher speeds, more bandwidth to more users, and to deliver that service into more places than we've ever done before,” said Mark Dankberg, ViaSat's chairman and CEO. ViaSat의 회장이자 CEO 인 Mark Dankberg는 강력한 새 위성을 통해 "우리는 이전보다 빠른 속도와 더 많은 대역폭을 제공하여 더 많은 사용자에게 서비스를 제공 할 수있게되었습니다. “We'll be able to serve more people at home, we'll be able to extend our coverage cross the Atlantic Ocean, into South America, and into the Caribbean, for aeronautical customers, cruise ships and other applications.” "우리는 집에서 더 많은 사람들에게 봉사 할 수있게 될 것이고, 항공 고객, 크루즈 선박 및 기타 응용 프로그램을 위해 대서양을 넘어 남미 및 카리브해 지역으로 서비스 범위를 확장 할 수있을 것입니다."
An upgraded ground network will work with ViaSat 2 to beam broadband into more homes, and ViaSat's strategic partnership with Eutelsat will allow airline passengers flying from North America through Europe to stay connected. 업그레이드 된 지상 통신망은 ViaSat 2와 함께 광대역을 더 많은 가정으로 보냅니다. ViaSat과 Eutelsat의 전략적 제휴를 통해 북미에서 유럽을 통해 비행하는 승객들이 연결 상태를 유지할 수 있습니다. ViaSat 2's Internet signals will mix with Eutelsat's KA-SAT broadband satellite, which is positioned over Europe, North Africa and the Middle East. ViaSat 2의 인터넷 신호는 유럽, 북아프리카 및 중동에 위치한 Eutelsat의 KA-SAT 광대역 위성과 혼합됩니다.
“That will enable better broadband services to the residential market, with virtually unlimited services and faster speesds of 50 megabits per second or more, and better in-flight services,” said David Abrahamian, director of space systems at ViaSat. 비아 사트 (ViaSat)의 우주 시스템 담당 이사 인 데이비드 아브라 미만 (David Abrahamian)은 "이는 주거용 시장에 더 나은 광대역 서비스를 제공 할 것이며 무제한 서비스와 초당 50 메가 비트 이상의 빠른 스피드와 향상된 기내 서비스를 가능하게 할 것"이라고 말했다. “In fact, with ViaSat 2, you'll now be able to fly all the way from the US West Coast, across the Atlantic, through Europe, and into the Middle East with ViaSat's network.” 실제로 ViaSat 2를 통해 미국 서부 해안에서부터 대서양을 거쳐 유럽을 거쳐 ViaSat의 네트워크를 통해 중동까지 비행 할 수 있습니다. "
The Eutelsat 172B communications satellite rode into the lower position inside the Ariane 5's dual-payload stack, debuting a new satellite design built by Airbus Defense and Space that relies on a plasma thruster deck deployed on maneuverable robotic arms for pointing. 유 텔샛 (Eutelsat) 172B 통신 위성은 아리안 5의 듀얼 페이로드 스택 안쪽 아래쪽으로 궤도에 올라서 기동을위한 로봇 팔에 배치 된 플라스마 스러 스터 데크에 의존하는 에어 버스 디펜스 앤 스페이스 (Aerbus Defense and Space)가 제작 한 새로운 위성 디자인을 선보였다.
The xenon-ion propulsion system, which is more efficient but generates less thrust than conventional liquid-fueled engines, will take around four months to guide Eutelsat 172B from the orbit reached by Thursday's Ariane 5 launch into its final circular geostationary orbit over the Asia-Pacific region. Eutelsat 172B를 아리안 5 호 발사가 이끄는 궤도에서 아시아 - 태평양 지역의 최종 순환 정지 궤도로 유도하는 데있어보다 효율적이지만 추력이 적은 기존의 액체 연료 엔진보다 크세논 - 이온 추진 시스템은 약 4 개월이 걸릴 것이다. 태평양 지역.
Eutelsat 172B is the first commercial European-built satellite to rely entirely on electric propulsion, but Airbus satellites have employed similar thrusters for fine-tuning their orbits on past missions. 유 텔샛 (Eutelsat) 172B는 전기 추진에 전적으로 의존하는 최초의 상업용 유럽 인공 위성이지만 에어 버스 인공위성은 과거의 임무에서 궤도를 미세 조정하기 위해 유사한 추진 장치를 사용했다.
Airbus's all-electric satellite design, called the Eurostar E3000e, is the second such spacecraft platform to use xenon-ion thrusters for all orbit-raising maneuvers. 유로 스타 E3000e 라 불리는 에어 버스의 전 전기 위성 설계는 모든 궤도 상승 기동을 위해 크세논 이온 추력기를 사용하는 두 번째 우주선 플랫폼입니다. Boeing pioneered the technique in the commercial satellite market, and has built five all-electric communications satellites that have launched since 2015 for Eutelsat, Asia Broadcast Satellite and SES. 보잉 社는 상업용 위성 시장에서이 기술을 개척했으며 2015 년 이후 Eutelsat, 아시아 방송 위성 및 SES 용으로 출시 된 5 개의 모든 전기 통신 위성을 건설했습니다.
“Eutelsat 172B is a shining example of the best that Europe's industry can achieve together,” said Yohann Leroy, chief technology officer and deputy CEO of Paris-based Eutelsat. "Eutelsat 172B는 유럽의 산업이 함께 달성 할 수있는 최고의 빛나는 사례"라고 파리 소재의 Eutelsat의 CTO이자 부회장 인 Yohann Leroy는 말했다. 'It's much more than than a Eutelsat success. '그것은 유 텔샛의 성공 이상입니다. It is the success of three European companies who worked as a team — a true team — with Airbus, who delivered in a record time the first european and the world's most powerful all-electric satellite, and Arianespace, who demonstrated tonight its reliability with Ariane to put, efficiently and competitively, a very powerful electric propulsion satellite into orbit.” 최초의 유럽 및 세계에서 가장 강력한 전 전기 위성을 기록적인 시간에 전달한 Airbus와 진정한 팀으로 일했던 유럽의 3 개 회사의 성공과 아리안 스페이스는 Ariane과의 신뢰를 오늘 보여주었습니다 효율적이고 경쟁적으로 매우 강력한 전기 추진 위성을 궤도에 올리는 것 "이라고 말했다.
The European Space Agency and CNES, the French space agency, also contributed to the all-electric satellite development. 유럽 우주국 (European Space Agency)과 CNES (프랑스 우주국)도 모든 전기 위성 개발에 기여했다.
The benefits of all-electric propulsion include smaller-sized, lighter satellites, allowing spacecraft to launch on less expensive rockets, or in the lower-cost lower position on the Ariane 5. But satellite owners must trade that benefit with the longer journey between launch and a geostationary satellite's entry into service, several months in which the spacecraft is not generating revenue. 모든 전기 추진의 장점은 더 작고 가벼운 인공위성을 포함하여 우주선이 덜 비싼 로켓 또는 아리안 5의보다 저렴한 위치에 발사 될 수있게하는 것입니다. 그러나 위성 소유주는 발사와 발사 사이의 더 긴 여정을 통해 그 이익을 교환해야합니다 우주 비행사가 수익을 창출하지 못하는 몇 달 동안 정지 위성이 서비스에 들어갔다.
The nearly 180-foot-tall (55-meter) Ariane 5 took off on 2.9 million pounds of thrust, lighting up a mostly cloudy evening at the Guiana Space Center as it arced to the east over the Atlantic Ocean. 거의 180 피트 높이의 아리안 5 호는 290 만 파운드의 추력으로 이륙했으며, 대서양을 통해 동쪽으로 향하는 기아나 우주 센터에서 대부분 흐린 저녁을 밝혀 냈습니다.
The rocket jettisoned two solid rocket boosters just after the flight's two-minute point, and released its Swiss-made nose fairing after climbing through the rarefied layers of the upper atmosphere into space. 로켓은 비행 2 분 직후에 2 개의 고체 로켓 부스터를 버렸고, 상부 대기의 희박한 층을 우주로 올라간 후 스위스 제 코 앞쪽에있는 페어링을 공개했다. The Ariane 5's Vulcain 2 main engine, burning a mix of cryogenic liquid hydrogen and liquid oxygen, shut down around nine minutes after liftoff, and an upper stage HM7B engine, also consuming hydrogen fuel, fired more than 16 minutes to attain the speed required to enter orbit. 극저온의 액체 수소와 액체 산소를 혼합 한 아리안 5의 Vulcain 2 주 엔진은 이륙 후 약 9 분 후에 폐쇄되고, 수소 연료를 소비하는 상위 단계의 HM7B 엔진이 필요한 속도를 달성하기 위해 16 분 이상을 발사했다. 궤도를 입력하십시오.
The Ariane 5 aimed for an orbit with a low point of 155 miles (250 kilometers), a high point of 22,186 miles (35,706 kilometers), and an inclination of 6 degrees. 아리안 5 호는 155 마일 (250 킬로미터)의 낮은 지점, 22,186 마일 (35,706 킬로미터)의 높은 지점 및 6 도의 경사를 가진 궤도를 겨냥했다.
The satellites' combined weight — 21,977 pounds (9,969 kilograms) — set a record for the heaviest spacecraft stack ever launched into geostationary transfer orbit, the drop-off point for most large communications satellites heading for perches high over the equator, according to Arianespace, the Ariane 5's launch operator. 아리안 스페이스 (Arianespace)에 따르면 인공위성의 총 무게 - 9,969 파운드 (9,969 킬로그램) - 정지 궤도 전송 궤도에 진입 한 가장 무거운 우주선 스택에 대한 기록을 세웠는데, 적도 상공에서 가장 큰 통신 위성의 하락 지점이었습니다. 아리안 5 호 발사 요원
The Ariane 5's Sylda structure built to accommodate two large satellites on the same rocket is also technically part of the payload. 같은 로켓에 2 개의 대형 위성을 수용 할 수 있도록 만들어진 아리안 5의 실다 (Sylda) 구조도 기술적으로 페이로드의 일부입니다. Including that piece, the performance required on Thursday's launch totaled 23,953 pounds (10,865 kilograms). 그 곡목을 포함 해 목요일 발매시 요구되는 공연은 총 23,953 파운드 (10,865 킬로그램)에 달했다.
Telemetry radioed through ground stations in Africa confirmed the Ariane 5 deployed ViaSat 2, released the Sylda dual-payload adapter, then separated Eutelsat 172B after reaching the planned orbit. 아프리카의 지상 관측소를 통해 원격 측정 한 결과, Ariane 5는 ViaSat 2를 배치하고 Sylda 이중 하중 어댑터를 출시 한 다음 계획된 궤도에 도달 한 후 Eutelsat 172B를 분리했다. Officials said ground controllers made contact with both satellites soon after deployment, verifying their health after the launch. 관계자는 지상 관제사가 배치 직후 두 위성과 접촉하여 발사 후 건강을 확인했다고 전했다.
Stephane Israel, Arianespace's chairman and chief executive, declared the mission a success, extending the Ariane 5's streak to 79 straight successful launches dating back to 2003. 아리안 스페이스의 회장이자 최고 경영자 인 스테판 이스라엘 (Stephane Israel)은 아리안 5 연승을 2003 년까지 79 회 연속 성공으로 이끈 사명을 성공으로 선언했다.
“Tonight, Ariane 5 delivered for two major customers at the service of global connectivity,” Israel said. "오늘 밤 아리안 5는 글로벌 연결 서비스를 제공하는 두 명의 주요 고객에게 제공되었습니다."
The two telecom satellites launched Thursday were insured for nearly $800 million, the highest-ever insured value for a single launch. 목요일 발사 된 2 개의 통신 위성은 단일 발사를위한 가장 높은 보험 가치 인 거의 8 억 달러에 대해 보험에 가입했다.
“This was a big one,” said Mark Spiwak, president of Boeing's satellite production division. 보잉 사의 위성 생산 사업부 사장 인 마크 스피 위크 (Mark Spiwak)는 "이것은 큰 것이었다. “This was a big one for us all.” "이것은 우리 모두에게 큰 것이 었습니다."
Engineers have squeezed more capability out of the Ariane 5's commercial configuration, dubbed the Ariane 5 ECA, since the version made its first successful flight in 2005, adding more than 3,300 pounds (1,500 kilograms) to the rocket's capacity by scrubbing unnecessary weight and margins from the vehicle, according to Israel. 기술자들은 아리안 5의 상업적 구성에서 더 많은 능력을 쥐어 냈다. 아리안 5 ECA는 2005 년에 처음으로 성공적인 비행을 한 이후로, 로켓의 용량에 3,300 파운드 (1,500 킬로그램)를 추가하여 불필요한 무게와 마진을 제거했다. 이스라엘에 따르면, 차량.
“With the support of ESA and CNES, and in partnership with our prime (contractor), Airbus Safran Launchers, activities are underway to further increase this performance, step-by-step, by about 250 kilos (551 pounds) until the end of 2019 to always exceed the expectations of our customers,” Israel said. "ESA와 CNES의 지원과 함께 총리 (계약자), Airbus Safran Launchers와의 협력을 통해이 성능을 단계별로 단계적으로 약 250 킬로그램 (551 파운드) 늘릴 수있는 활동이 진행 중입니다. 2019 년에는 고객의 기대치를 항상 초과 달성 할 수있었습니다.
The ViaSat 2 and Eutelsat 172B satellites should be operational before the end of this year once reaching their final perches in geostationary orbit nearly 22,300 miles (35,800 kilometers) over the equator. ViaSat 2와 Eutelsat 172B 인공위성은 적도에서 약 22,300 마일 (35,800 킬로미터)에 가까운 정지 궤도에서 최종 궤도에 도달 한 올해 말까지 작동해야합니다.
ViaSat 2 is heading for a position at 69.9 degrees west longitude, offering line-of-sight coverage of the Americas and the Atlantic Ocean. ViaSat 2는 미국과 대서양의 시야 범위를 제공하면서 서 경도 69.9도에 위치합니다.
“We at ViaSat feel we're on a mission,” Dankberg said. "우리는 ViaSat에서 우리가 사명을 수행하고 있다고 느낍니다. “We see this as a very big step forward in that mission, (and) we think we can make satellite as competitive for broadband services at home as any other terrestrial technology. "우리는 이것을이 임무에서 매우 큰 발전으로보고 있으며, 다른 어떤 지상 기술처럼 위성을 광대역 서비스에 경쟁력있는 것으로 만들 수 있다고 생각합니다. We know that's an audacious goal. 우리는 그것이 대담한 목표라는 것을 압니다.
“To do that, we have a lot of tough technology problems to solve,” Dankberg said. Dankberg는 "그렇게하기 위해서는 해결해야 할 많은 기술 문제가 있습니다. “We've done several of them in ViaSat 2. Not only do we have a very large amount of bandwidth — the most ever — and a large coverage area, but for the first time at this scale, we've added measures of flexibility in the performance and our ability to allocate that bandwidth to the places where it's most needed in ways that have never been done before.” "우리는 ViaSat 2에서 몇 가지 작업을 수행했습니다. 우리는 매우 많은 양의 대역폭 (대부분의 경우)과 넓은 통신 범위를 제공 할뿐만 아니라 처음으로이 규모에서 유연성 측정을 추가했습니다 이전에 한번도 해보지 못한 방식으로 가장 필요한 장소에 대역폭을 할당 할 수있는 성능과 역량을 갖추고 있습니다. "
Dankberg said ViaSat 2 is the next step in transitioning the company from a domestic player in the US market, to a regional operator, and eventually into a global competitor with the ViaSat 3 program, which features at least three satellites that will begin launching in 2019. Dankberg는 ViaSat 2가 미국 시장의 국내 업체에서 지역 사업자로, 그리고 결국에는 2019 년에 출시 될 최소 3 개의 위성을 갖춘 ViaSat 3 프로그램을 통해 글로벌 경쟁 업체로 전환하기위한 다음 단계라고 말했습니다 .
“ViaSat 2 is the largest commercial satellite that Boeing has built,” Spiwak said in post-launch remarks. "ViaSat 2는 보잉 사가 건설 한 상업용 위성 중 최대 규모입니다."라고 Spiwak은 발사 후 발언에서 말했다. “It will provide twice the capacity and seven times the coverage of the ViaSat' 1 satellite thats up there. "그것은 ViaSat '1 위성의 2 배 용량과 7 배 커버리지를 제공 할 것입니다. When the solar arrays are fully deployed, it will be the wingspan of a (Boeing) 767 aircraft, with solar array power in excess of 18 kilowatts.” 태양 전지판이 완전히 배치되면 태양 광 발전 능력이 18 킬로와트를 초과하는 (보잉) 767 항공기의 날개 폭이 될 것입니다. "
ViaSat touts the affordability and bandwidth of its services, which include the introduction of streaming movies to Virgin America and JetBlue passengers via Netflix and Amazon Prime, respectively. ViaSat은 Netflix 및 Amazon Prime을 통해 Virgin America 및 JetBlue 승객에게 스트리밍 영화를 도입하는 등 서비스의 경제성 및 대역폭을 강조합니다.
“We have more technology to do,” Dankberg said. 덩크 버그는 "우리는 할 수있는 기술이 더 많다. “We have already begun, and are well in the middle of, our ViaSat 3 program, and (we're) very pleased and thankful to be working again with both Boeing and Ariane on the first our ViaSat 3 satellites.” "우리는 이미 ViaSat 3 프로그램의 시작 단계에 있으며, ViaSat 3 위성의 첫 번째 보잉과 아리안 모두와 다시 일하게되어 매우 기쁩니다."
The 7,828-pound (3,551-kilogram) Eutelsat 172B satellite is heading for an operating position at 172 degrees east longitude in geostationary orbit. 7,828 파운드 (3,551 킬로그램)의 유 텔샛 (Eutelsat) 172B 위성은 정지 궤도에서 동경 172도 (172 degrees)의 작동 위치로 향하고있다.
Eutelsat's newest satellite will replace the 10-year-old Eutelsat 172A spacecraft, which will be relocated to another position in geostationary orbit. Eutelsat의 최신 인공위성은 정지 궤도의 또 다른 위치로 이전 될 Eutelsat 172A 우주선을 대체 할 것이다.
Eutelsat 172B is a “triple-mission” satellite, offering high-throughout Ku-band services for in-flight wifi and connectivity for airline passengers in the Asia-Pacific, along with regular Ku-band and C-band transponders for video broadcasting, corporate networks and cellular backhaul. Eutelsat 172B는 "트리플 미션 (triple-mission)"위성으로 아시아 태평양 지역의 항공 승객을위한 공중 와이파이 및 연결을위한 Ku 밴드 서비스를 제공하고 비디오 방송을위한 일반 Ku 밴드 및 C 밴드 트랜스 폰더, 기업 네트워크 및 셀룰러 백홀.
“From its prime location at 172 degrees east, (Eutelsat 172B) will bring improved coverage, power and flexibility to a vast and dynamic region from Australia up to Alaska,” Leroy said. "동쪽으로 172도에있는 주요 위치에서 (Eutelsat 172B) 오스트레일리아에서 알래스카까지 광대하고 역동적 인 지역에 향상된 적용 범위, 힘 및 유연성을 가져다 줄 것입니다"라고 Leroy가 말했습니다. “Eutelsat 172B is the 32nd satellite launched by Arianespace for Eutelsat in nearly as many years.” "Eutelsat 172B는 Eutelsat에 Arianspace가 시작한 32 번째 위성입니다."
Panasonic Avionics Corp. will use Eutelsat 172B's in-flight connectivity capacity on commercial airline flights. Panasonic Avionics Corp.는 Eutelsat 172B의 상업용 항공기 비행 중 기내 연결 용량을 사용합니다.
“Eleven elliptical spot beams will enable Panasonic to bridge the West coast of North America to Asia, and down to Australia, supporting rapid air traffic growth in the region and surges in bandwidth use across densely-used flight paths,” Eutelsat said in a press release. "11 개의 타원형 스포트 빔은 파나소닉이 북미 서부 해안을 아시아로, 호주까지 연결하여이 지역의 빠른 항공 교통 성장을 지원하고 밀도가 높은 비행 경로에서의 대역폭 사용량을 급증시킬 것"이라고 Eutelsat는 보도에서 밝혔다 해제.
The next Ariane 5 launch from French Guiana is scheduled for June 28 with two communications satellites for Inmarsat and the Indian Space Research Organization. 프랑스 령 기아나에서 발사 된 아리안 5 호는 6 월 28 일 인말 새트 (Inmarsat)와 인도 우주 연구기구 (Indian Space Research Organization)를위한 두 개의 통신 위성으로 예정 돼있다. That will be followed by a mission by Arianespace's lightweight, solid-fueled Vega booster in late July with several Israeli satellites on-board. 7 월 하순에 Arianespace의 가볍고 견고한 연료 베가 부스터 (Vega booster)가 임무를 수행 할 예정이며, 여러 이스라엘 위성이 탑승하고 있습니다.
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