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As Orbital ATK engineers aim for the next launch of the company's Antares rocket from Virginia this fall, early planning for missions to keep the International Space Station supplied through the early 2020s is already underway. Orbital ATK 엔지니어들이 올 가을 버지니아에서 Antares 로켓을 차기 출시 할 예정이므로 2020 년 초까지 국제 우주 정거장을 유지하기위한 초기 임무 계획이 이미 진행 중입니다.
The Cygnus supply ship is booked for at least 10 more hardware delivery missions to the space station, joining SpaceX's Dragon freighter and Sierra Nevada's Dream Chaser spaceplane in the US fleet of unpiloted commercial cargo transporters under contract to NASA. Cygnus 공급선은 미 항공 우주국 (NASA)과 계약을 맺은 미국의 무인 상업용화물 운송 업체에 SpaceX의 Dragon 화물선과 Sierra Nevada의 Dream Chaser 우주 비행선에 합류하여 우주 정거장에 최소한 10 가지 이상의 하드웨어 배달 임무를 위해 예약되었습니다.
Orbital ATK plans to send heavier loads, and perhaps large unpressurized elements, to the space station in the future. 궤도 ATK는 앞으로 더 무거운 하중과 아마도 큰 압력을받지 않은 요소를 우주 정거장에 보낼 계획이다. SpaceX's Dragon and Japan's HTV supply ship currently haul up payload packages and spare parts for mounting outside the complex. SpaceX의 Dragon과 일본의 HTV 공급 선박은 현재 복합 건물 외부에 탑재하기위한 탑재물 패키지와 예비 부품을 운반합니다.
NASA has penciled in Oct. 11 for Orbital ATK's next station cargo launch aboard an Antares rocket from pad 0A at the Mid-Atlantic Regional Spaceport, a launch complex located NASA's Wallops Flight Facility on Virginia's Eastern Shore. 미 항공 우주국 (NASA)은 버지니아 동부 해안의 NASA Wallops 비행 시설에 위치한 발사 단지 인 Mid-Atlantic Regional Spaceport의 0A 패드에서 안타레스 로켓에 탑승 한 Orbital ATK의 다음 정거장화물 착륙을 위해 10 월 11 일에 연필을 썼다.
Frank DeMauro, vice president and general manager of Orbital ATK's advanced programs division, said the company's rocket and spacecraft teams would be ready to launch as soon as NASA confirms the space station is ready to receive the robotic cargo craft. Frank DeMauro, Orbital ATK의 고급 프로그램 사업부 부사장 겸 총책임자는 NASA가 우주 정거장이 로봇화물을받을 준비가되었음을 확인하자마자 회사의 로켓 및 우주선 팀이 발사 준비를 마칠 것이라고 말했다.
“With Cygnus, the hardware is ready to go to the next phase, which is launch site integration,” DeMauro said in a recent interview with Spaceflight Now. "Cygnus를 사용하면 하드웨어가 다음 단계로 진입 할 준비가되었습니다. 이는 발사 사이트 통합입니다."DeMauro는 Spaceflight Now와의 최근 인터뷰에서 말했다. “Antares is also in great shape. "안타레스도 훌륭한 모습입니다. They've completed all their integration and testing, and they've gotten it all the way to the point where they're ready for their next phase of integration.” 그들은 모든 통합 및 테스트를 완료했으며, 다음 단계의 통합 단계에 대비할 수있는 시점까지 제공하고 있습니다. "
“The Antares rocket, as well as the Cygnus spacecraft that it will launch on the next cargo mission to the space station are now essentially built and tested and ready for cargo loading at the Wallops Island launch site,” said David Thompson, president and CEO of Orbital ATK, during a quarterly call with investment analysts Thursday. "우주선에 대한 다음화물 임무에서 발사 될 Cygnus 우주선뿐만 아니라 Antares 로켓은 Wallops 섬 발사 기지에서화물 적재를 위해 기본적으로 건설되고 시험되고 준비되어있다"고 David Thompson 사장 겸 CEO가 말했다. 목요일 투자 분석가들과의 전화로 궤도 공격에 대해 언급했다. “We were, and are, on schedule to carry (cargo loading) out this month, but I think NASA's going to delay that probably until October in order to provie a full load of cargo.” "우리는 이번 달에화물을 적재 할 계획 이었지만,화물의 모든 적재량을 공급하기 위해 NASA가 아마도 10 월까지이를 지연시킬 것으로 생각합니다."
“There's one particular item, a spare part or subsystem for the space station, that they'd like us to carry on this mission, and that cargo element is going to pace the launch and it's running a bit later than previously expected,” Thompson said. "우주 정거장을위한 예비 부품 또는 서브 시스템이 있는데, 우리가이 임무를 수행하기를 바라고 있으며,화물 요소가 발사 속도를 맞추고 있으며 이전에 예상했던 것보다 조금 늦게 가동되고 있습니다."톰슨 고 밝혔다.
Orbital ATK officials said in June they could be ready to launch the next Antares rocket before the end of the summer, with liftoff then targeted for Sept. 12. 궤도 ATK 관계자는 6 월에 9 월 12 일을 목표로 한 이륙으로 6 월에 그들은 다음 여름 안타레스 로켓을 발사 할 준비가 될 것이라고 말했다.
The launch date has been rescheduled for Oct. 11, according to Sam Scimemi, director for the International Space Station program at NASA Headquarters. NASA 본부의 국제 우주 정거장 프로그램 책임자 인 Sam Scimemi에 따르면, 발사 일은 10 월 11 일로 예정되어있다. Scimemi briefed members of the NASA Advisory Council's human exploration and operations committee on the station's status in late July. Scimemi는 NASA 자문위원회 (NASA Advisory Council)의 인간 탐사 및 운영위원회 위원들에게 7 월 하순에이 기지의 상태에 대해 설명했다.
DeMauro said the Cygnus spacecraft, which comes in two major pieces, is nearly ready for the flight this fall, named OA-8 in Orbital ATK's mission sequence. DeMauro는 2 개의 큰 조각으로 오는 Cygnus 우주선이 올 가을 비행 준비가 거의 끝났으며 Orbital ATK의 임무 순서에서 OA-8이라고 명명했습니다. The ship's pressurized cargo module, transported from its Thales Alenia Space factory in Turin, Italy, is at Wallops, and the Cygnus service module for the OA-8 mission has completed testing at Orbital ATK's manufacturing facility in Dulles, Virginia, and is ready for the trip to Wallops launch site, he said. 이탈리아 토리노의 Thales Alenia Space 공장에서 운반 된이 가압화물 모듈은 Wallops에 있으며, OA-8 임무를위한 Cygnus 서비스 모듈은 Virginia Dulles에있는 Orbital ATK의 생산 시설에서 시험을 마쳤으며, Wallops 발사 사이트로의 여행, 그는 말했다.
Thompson said Thursday that the OA-8 launch delay makes it unlikely the company can fit two more station cargo flights this year. 톰슨 (Thompson)은 OA-8 발사 지연으로 인해 올해 2 개의 더 많은 역화물 항공기를 맞출 수는 없다고 목요일 밝혔다. The next one, OA-9, is expected to lift off in the first quarter of 2018, and DeMauro said the Italian-built cargo module for that Cygnus spacecraft is already at Wallops, too. 다음 번 OA-9는 2018 년 1 사분기에 새롭게 부상 할 것으로 예상되며, DeMauro는 Cygnus 우주선을위한 이탈리아 건설화물 모듈이 Wallops에도 이미 있다고 전했다.
Three of Orbital ATK's last four Cygnus flights have lifted off on United Launch Alliance Atlas 5 rockets as engineers redesigned the Antares first stage propulsion system in the wake of a launch failure in October 2014. The first Antares launch with new Russian-made RD-181 engines last October went well, officials said, increasing the weight of cargo that can be lofted by the rocket. 엔지니어가 2014 년 10 월 발사 실패로 안타레스 1 단계 추진 시스템을 재 설계함에 따라 Orbital ATK의 마지막 4 대의 Cygnus 비행 중 3 대가 United Launch Alliance Atlas 5 로켓에서 해제되었습니다. 첫 번째 Antares는 러시아 제 RD-181 지난 10 월에 로켓에 의해 로프트 될 수있는화물의 무게가 증가함에 따라 지난 10 월에 엔진이 잘 작동했다고 관계자는 말했다.
The earlier version of the Antares could send an “enhanced” Cygnus spacecraft — flying with a lengthened cargo module — packed with up to 5,950 pounds (2,700 kilograms) of supplies to the space station. Antares의 초기 버전은 5,950 파운드 (2,700 킬로그램)의 보급품을 우주 정거장에 포장 한 "강화 된"Cygnus 우주선 (길어진화물 모듈로 비행)을 보낼 수 있습니다. Engineers initially predicted the upgraded Antares could lift up to 7,050 pounds (3,200 kilograms) of cargo and experiments, but the redesigned rocket performed better than expected, and the OA-8 mission will be capable of hauling up to 7,385 pounds (3,350 kilograms) of payloads to the space station, according to Kurt Eberly, the Antares program manager at Orbital ATK. 엔지니어들은 업그레이드 된 안타레스가화물 및 실험을 최대 7,050 파운드 (3200 킬로그램)까지 들어 올릴 수 있다고 예측했으나 재 설계된 로켓은 예상보다 잘 수행되었으며 OA-8 임무는 최대 7,385 파운드 (3,350 킬로그램)를 운반 할 수 있습니다. 우주 정거장에 탑재되는 우주선은 궤도 공격기의 안타레스 프로그램 매니저 인 커트 에버리 (Kurt Eberly)에 따르면,
“We've done a detailed data review from all the data on that mission, and it was a very clean mission,” Eberly said in a June press briefing. 에버리 (Eberly)는 6 월의 기자 회견에서 "우리는 그 임무에 관한 모든 데이터를 상세하게 검토했다. 매우 깨끗한 임무였다. “Very good performance. "아주 좋은 성능. We got a little more energy out of the first stage and the second stage than we were counting on. 첫 단계와 두 번째 단계에서 우리가 기대했던 것보다 더 많은 에너지를 얻었습니다. We always put a little margin in, and it turns out we can release a lot of that margin, and that's helping us achieve some of these higher performance levels.” 우리는 항상 약간의 마진을두고 있으며, 우리는 그 한계를 상당 부분 풀어 낼 수 있음을 알았습니다.
By the time Orbital ATK launches its 11th cargo mission, a flight scheduled no earlier than December 2018, officials said the Antares/Cygnus combination will be able to deliver more than 7,700 pounds (3,500 kilograms) of logistics and provisions to the space station per launch. 당국은 궤도 공격이 2018 년 12 월 이전에 예정된 11 번째화물 임무를 시작할 때까지 Antares / Cygnus 조합은 발사 당 우주 정거장에 물류 및 공급 물 7,700 파운드 (3,500 킬로그램) 이상을 제공 할 수있을 것이라고 말했다. .
The new RD-181 engines produce more thrust than the Antares rocket's previous AJ26 engines, and they burn their kerosene and liquid oxygen propellants more efficiently. 새로운 RD-181 엔진은 안타레스 로켓의 이전 AJ26 엔진보다 많은 추진력을 생산하며, 등유 및 액체 산소 추진체를보다 효율적으로 연소시킵니다.
Eberly said mission designers took a conservative approach on the Antares launch last October, the first with RD-181 engines. 에버리 (Eberly)는 임무 설계자들이 지난 10 월 안타레스 (Antares) 발사에 보수적 인 접근법을 취했다고 말했다. RD-181 엔진은 처음이다.
“We flew to a delta velocity threshold,” Eberly said. "우리는 델타 속도 임계 값으로 비행했습니다."Eberly가 말했습니다. “When we hit that, we shut down the engines. "우리가 그것을 때, 우리는 엔진을 종료. We had a lot of fuel left in the tanks. 탱크에 연료가 많이 남아있었습니다. Now, we're just going to move that threshold a little higher and burn more of the fuel in the first stage. 이제, 우리는 단지 그 문지방을 조금 더 높이 이동시키고 첫 단계에서 더 많은 연료를 태울 것입니다. At that point in the flight regime, the acceleration is pretty high because the stage is pretty light. 비행 정권의 그 시점에서, 무대가 꽤 가볍기 때문에 가속이 꽤 높습니다. Most of the propellant is gone, so you actually pick up quite a bit of performance by burning just a few more seconds into that propellant residual in the tanks.” 대부분의 추진체는 사라 졌으므로 탱크의 추진체 잔여 물에 불과 몇 초 더 태워 성능이 상당히 향상됩니다. "
NASA awarded Orbital ATK — then called Orbital Sciences — its first commercial resupply contract alongside SpaceX in December 2008. The space agency selected the companies to ferry equipment to the space station after the space shuttle's retirement. NASA는 2008 년 12 월에 SpaceX와 함께 Orbital Sciences라는 Orbital Sciences를 최초 상용 공급 계약을 체결했습니다. 우주 비행사는 우주 왕복선이 은퇴 한 후 우주 정거장에 장비를 운반 할 회사를 선정했습니다.
Each company has suffered one launch failure while attempting to deliver supplies to the station. 각 회사는 방송국에 공급품을 공급하려고 시도하는 중 하나의 발사 실패를 겪었습니다.
NASA asked for bids again in 2014 for contracts to meet the station's logistic's needs from 2019 through 2024, and again chose Orbital ATK and SpaceX. NASA는 2019 년부터 2024 년까지 역의 물류 수요를 충족시키기위한 계약을 위해 2014 년 입찰을 다시 요청했으며, 다시 궤도 공격 및 우주 X를 선택했습니다. The agency added Sierra Nevada Corp.'s Dream Chaser spaceplane as a third cargo transportation provider. 이 기관은 Sierra Nevada Corp.의 Dream Chaser 우주선을 세 번째화물 운송 업체로 추가했습니다. Each company is guaranteed at least six missions under the new cargo contract. 각 회사는 새로운화물 계약하에 최소 6 건의 임무를 보장받습니다.
DeMauro said Orbital ATK's future missions will give NASA flexibility in choosing what type of equipment it needs to haul to the orbital research outpost. DeMauro는 Orbital ATK의 미래 임무는 NASA가 궤도 연구 전초 기지로 이동하는 데 필요한 장비 유형을 선택할 때 유연성을 부여 할 것이라고 말했다.
Starting in 2019, station managers can pick between three different types of Cygnus resupply missions. 2019 년부터 스테이션 매니저는 세 가지 유형의 고니 사급 보급 임무 중 하나를 선택할 수 있습니다.
“The first mission type is a pressurized cargo mission on Antares, very similar to what we're flying on OA-8 to OA-11,” DeMauro said in a July 11 interview. "첫 번째 임무 유형은 안타레스에서의 압축화물 임무이며, OA-11에서 OA-8로 비행하는 것과 매우 유사합니다."라고 DeMauro는 7 월 11 일 인터뷰에서 말했다. “Those will have a little bit more cargo capacity, but it's an Antares-based mission. "그것들은화물 용량이 조금 더 많지만 Antares에 기반을 둔 임무입니다.
“The second mission type is an Atlas-based mission,” he said. "두 번째 임무 유형은 아틀라스 기반 임무"라고 그는 말했다. “It's still a pressurized cargo mission, but it has even more cargo. "여전히 가압화물 임무이지만,화물은 훨씬 더 많습니다. We included that as an option for NASA just so they could optimize what they wanted in terms of cargo delivery from our system.” 우리는이를 NASA의 선택 사항으로 포함 시켰기 때문에 시스템에서화물을 운송하는 데있어 원하는 것을 최적화 할 수있었습니다. "
The Antares missions will continue to lift off from Virginia, while future Atlas 5 launches with Cygnus cargo carriers will depart from Cape Canaveral. Antares 임무는 버지니아에서 계속적으로 해제 될 것이며, Cygnus화물 운반선을 가진 미래의 Atlas 5 발사는 Cape Canaveral에서 출발 할 것입니다. Thales Alenia Space would build a bigger version of the Cygnus pressurized cargo module for the Atlas 5 flights, DeMauro said. Thales Alenia Space는 Atlas 5 항공편을위한 Cygnus 가압화물 모듈의 더 큰 버전을 만들 것이라고 DeMauro는 말했습니다.
“The third mission type is an unpressurized cargo mission, and that's based on Antares,” DeMauro said. DeMauro는 "제 3의 임무 유형은 압력을받지 않은화물 임무이며 Antares를 기반으로합니다. “So two of the three are Antares-based and one is Atlas-based, and we included that Atlas-based mission (option) just to give NASA the flexibility for a larger pressurized cargo delivery.” "3 개 중 2 개는 안타레스 기반, 다른 하나는 아틀라스 기반이며 NASA는 더 큰 가압화물 운송을위한 유연성을 제공하기 위해 아틀라스 기반 미션 (옵션)을 포함 시켰습니다."
Orbital ATK's concept for the unpressurized cargo system would involve removing the Cygnus pressurized cabin from the service module and adding a platform to hold experiments and spare parts that will go outside the space station. 압력이 가해지지 않은화물 시스템에 대한 Orbital ATK의 개념은 서비스 모듈에서 Cygnus 가압 캐빈을 제거하고 우주 정거장 외부로 나가는 실험 및 예비 부품을 보관할 플랫폼을 추가하는 것입니다. Many of those components are the size of a coffee table and are relocated from cargo ships to the station with the aid of robotic arms. 그 구성 요소 중 많은 부분이 커피 테이블 크기이며 로봇 팔을 사용하여 화물선에서 역으로 이전됩니다.
“You can think of it as having various shelving and strongback structures to be able to carry those big ORUs (Orbital Replacement Units) up inside an Antares,” DeMauro said. DeMauro는 "Antares 내부에서 대형 ORU (Orbital Replacement Units)를 운반 할 수있는 다양한 선반과 강력한 구조를 가지고 있다고 생각할 수 있습니다.
NASA has authorized the first of the six Cygnus flights planned from 2019 through 2014. Named OA-12, that mission will launch on an Antares booster from Wallops Island with pressurized cargo. 미 항공 우주국 (NASA)은 2019 년부터 2014 년까지 계획된 6 개의 고니 비행을 승인했다. OA-12라고 명명 된이 임무는 Wallops 섬의 안타레스 (An Antares) 승압기로 가압화물으로 발사 될 것이다.
“We have six missions that have been contracted for on CRS-2,” said Frank Culbertson, a former astronaut and president of Orbital ATK's space systems group. 전 우주 비행사이자 Orbital ATK 우주 시스템 그룹의 사장 인 Frank Culbertson은 "우리는 CRS-2에서 계약 한 6 가지 미션을 가지고있다. “The first one has been given a go-ahead for activity, so we are doing long-lead purchasing, beginning the process to … start building the structure. "첫 번째 프로젝트는 활동을 위해 계속 진행되었습니다. 그래서 우리는 긴 리드 구매를하고 있으며, 구조를 시작하기위한 프로세스를 시작합니다. That one should launch in, we hope, 2019.” 우리는 2019 년에 시작해야한다고 생각합니다. "
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