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USER'S MANUAL BY TOM BENTLEY In war there is no substitute for victory. -Douglas MacArthur Design: Jim Simmons, Peter Fokos, Nick Corea Programming: Peter Fokos Production: Jim Simmons, Ron Fortier, Peter Fokos Assistant Producers: Gary Graeper, Scott Cuthbertson, Patrick Gilmore Additional Design: Lee Hamer Art Direction and Theroid Animation: Nick Corea Additional Art: John Fiorito, Fred Weimer, Leonard Boyarsky, John Duggan, Kelli Pearson Music: Doug Brando§ Sound Effects Ken Burton Sound Effects Editing Judy Graeper Audio Driver / Audio Compression: Cary Hara Lab Experiments: Lee Hamer Testing Judy Graeper (Lead Tester), Da§ Winters, Amy Steiner, Roger Kung, John Fair, Thomas Waung, Stewart Irel, David Fries, Howard Drossin, Greg Archibeque, Joe Santos, Nick Palahnuk, Anne Wolanski Quality Assurance: Jo§ Doellstedt, Jeff Moore Product Marketing: Joe Adney Marketing Coordination: Helen Fillman Public Relations: Kirk Green Colo nel Griggs Dr. 사용자 설명서 톰 BENTLEY 전쟁에서는 승리를 대신할만한입니다. - 더글러스 맥아더 디자인 : 짐 시몬스, 피터 Fokos, 닉 한국 프로그래밍 : 피터 Fokos 제작 : 짐 시몬스, 론 Fortier, 피터 Fokos 어시스턴트 프로듀서 : 게리 Graeper, 스캇 Cuthbertson, 패트릭 길모어 부가 디자인 :李Hamer 아트 디렉션과 Theroid 애니메이션 : 닉 한국 부가 미술 : 존 Fiorito, 프레드 Weimer, Boyarsky 레너드, 존 Duggan, Kelli 피어슨 음악 : 더그 브란도 켄 § 음향 효과 음향 효과 편집 버튼 주디 Graeper 오디오 드라이버 / 오디오 압축 : 캐리하라 연구소 실험 :李Hamer 테스트 주디 Graeper (납 테스터), 다 § 윈터스, 에이미 스타이너, 로저 쿵, 존 페어, 토마스 Waung, 스튜어트 Irel, 데이비드 계란 후라이, 하워드 Drossin, 그렉 Archibeque, 조 산토스, 닉 Palahnuk , 앤 Wolanski 품질 보증 : 조 § Doellstedt, 제프 무어의 제품 마케팅 담당 : 조 Adney 마케팅 조정 : 헬렌 Fillman 홍보 담당 : 커크 그린 콜로 Nel 그릭스 박사 Andy Andreus Dr. 앤디 Andreus 박사 Ingrid Skinner Soldiers Voice of Dr. Jackson Voice of Theroids Voice of DigiLife Videopraphy Gaffer Audio Recording Makeup &Hair Location Scout Frank Farmer Keith McKechnie lngrid Rameau Scott Cuthbertson, David Ethridge. John Hedley Corey Burton Frank Welker Nancy Berman Joseph Mealey Randy Eccles John Lusitana Carolyn Simon Ray Kaufman The Manual Written By: Tom Bentley Editing: Michael Bremer, Debra Larson Design and Layout: Vera Jaye, Michelle Brown. Gentry Johnson Contributions to the Manual: Lee Hamer, Gary Graeper, Barbara Pollak The Maxis Support Team Producer: Jim Siefert Lead Tester: Alan Barton QA: Don Horat, Manny Granillo, Chris Weiss, Roger Johnsen, Kathleen Robinson, Don Walters Tech Support: Carter Lipscomb, Kevin O*Hare, Peter Ala§, Chris Blackwell, Kirk Lesser Product Manager: Beckie O*Brien Public Relations: Sally Vandershaf Manufacturing: Val Garcia, Kim Vincent Thanks To: Jeff Braun, Joe Scirica, Pete Fokos, the Primordial Goo The movie shots were photographed on the US. 잉그리드 스키너 병사 잭슨 박사 음성 음성 Theroids 음성 DigiLife Videopraphy 주임 오디오 녹음 메이크업 & 헤어 위치 스카우트 프랭크 파머의 키이스 McKechnie. 존 헤들리가 코리 버튼 Welker 낸시 버먼 프랭크 조셉 Mealey 랜디 Eccles 존 Lusitana 캐롤린 Rameau 스콧 사이먼 Cuthbertson, 데이비드 Ethridge lngRid 레이 카우프이 매뉴얼에 의해 쓰여진 : 톰 벤틀리 편집 : 마이클 브리머, 데브라 라슨 디자인 및 레이아웃 : 베라 Jaye, 미셸 브라운. 젠트 존슨 기여 수동 :李Hamer, 게리 Graeper, 바바라 폴락의 Maxis 지원 팀 프로듀서 : 짐 Siefert 리드 테스터 : 앨런 바튼 품질 : 돈 Horat, 매니 Granillo, 크리스 와이즈, 로저 Johnsen, 캐슬린 로빈슨, 돈 월터스 기술 지원 : 카터 Lipscomb, 케빈 오 * 헤어, 피터 Ala §, 크리스 블랙웰, 커크 레서 제품 관리자 : Beckie 오 * Brien 홍보 담당 : 샐리 Vandershaf 제조 : 발 가르시아, 김 빈센트 감사하려면 : 제프 브라운, 조 Scirica, 피트 Fokos, 원시 구대 장면이 영화는 미국에서 촬영됐다. Bonhomme Richard, San Pedro, CA iii INTRODUCTION ............................................... Bonhomme 리차드, 산 페드로, 캘리포니아 III에 소개 ............................ ...... 2 TUTORIAL ......................................................... 2 TUTORIAL ................................................ ......... 6 REFERENCE .................................................... 6 참조 ................................................ .... 30 The Basics ................................................................................ 30 기본 ............................................... ................................. 30 Types of Games ........................................................................ 게임의 30 종류 .............................................. .......................... 33 Brief Lab Overview .................................................................. 33 간략한 연구소 개요 .............................................. .................... 36 In the Habitat: New Experiments ............................................ 36 집짓기 있음 : 새로운 실험 ........................................... . 37 The Synthetic Neural Injector: Grow Your Own .................... 37의 합성 신경 엘피지 : 너의 자신의 .................... 철 40 Body Types: A Medley of Monsters ....................................... 40 바디 타입 : 메들리 괴물의 ....................................... .42 A Lab with a View .................................................................... 0.42 한 연구소와 함께보기 ........................................... ......................... 46 The Census Module: Body Counts .......................................... 46 센서스 모듈 : 바디 카운트 .......................................... 49 The Database Module: Getting to First Base with all this Data .. 49 데이터베이스 모듈 : 우선 자료에 대한 모든 방법이 데이터 .. .50 File and System Commands: Save the Theroids! .50 파일 및 시스템 명령 : Theroids 할인! ................... ................... 54 Variables .................................................................................. 54 변수 ................................................ .................................. 58 Going to Battle: It*sa War Zone Out There! 58 배틀을하러 가네 : * SA 전쟁 지대 없음 저기! ........................... ........................... 66 On the Island: The Views of War ............................................. 66 그 섬에 : 전쟁 ............................의 조회 .... 67 The Briefing: Get Your Briefs On ............................................ 67 브리핑 : ..........................................에서 귀하 Briefs! .. 68 Aircraft ...................................................................................... 68 항공기 ................................................ ...................................... 68 Aircraft Deployment: Nice of You to Drop By ........................ 68 항공기 배포 : 당신의 무기를 ........................으로 만나서 72 Battle Encounters: Friends, Foes and Blows .......................... 72 배틀 만남 : 친구, 적을과 도망가 .......................... 74 A Hasty Retreat ....................................................................... 74 졸속 후퇴다 .............................................. ......................... .75 The SatBeam: That Little Extra Something ........................... .75이 SatBeam : 그게 뭔가 특별한 ........................... .76 The View Level: Look ABit More Closely.. 0.76보기 수준 : 더 자세히 ... abit보세요 ............................ ............................ .78 Battle File and System Commands: Disk Driving ................... 0.78 배틀 파일 및 시스템 명령 : 디스크 드라이빙 ................... 80 Challenges and Limitations of Top Secret Games ................ 80 과제와 한계 탑의 비밀 게임 ................ .81 Strategies .................................................................................. 0.81 전략 ............................................... ................................... 85 The Ways of a Theroid .......................................................... 85이 될수 Theroid ............................................의 .............. 105 EXPERIMENTING WITH ARTIFICIAL LIFE..... ING가 105 실험과 인공 생명 ..... .108 The Standard Laboratory Setup ........................................... 0.108 표준 연구실 설치 ........................................... 110 The Experiments .................................................................... 110 실험 ............................................... ..................... 111 INDEX .......................................................... 111 인덱스 ................................................ .......... 132 IN Lea compare, INTRODUCTION Welcome to the world of UnNatural Selection, where the fancies of the laboratory are wed to the furies of the battlefield. 132 레아 인디애나, 소개를 좋아한다는 어디 실험실의 부자연스러운 선택의 세계에 오신 것을 환영 전장의 furies에 결혼하는 비교할 수있습니다. Your role is that of abrilliant (naturally) scientist battlingrampagingmutant Theroids (big, nasty monsters) with your own craftily bred combatants on a chain of islands. Your insights, intuitions and inspirations--or lack thereof-in the creature-design business will be quickly put to the test. 귀하의 역할 (자연스럽게) 과학자 battlingrampagingmutant Theroids (냄새나는 큰 괴물) 자기와 교활 섬의 고리에 전투원 자란 abrilliant입니다. 귀하의 통찰, 직관과 영감을 - 또는 그것의 부족 - 8472 - 디자인 사업있을 것입니다 신속하게 테스트를 거쳐야합니다. Successfully engineered creatures will thrive in your lab, fighting, mating and reproducing, and consequently thrive on the battlefield, fighting, mating and reproducing. 성공적으로 설계하여 실험실에서 생물, 싸움, 짝짓기 번성하고 재생산, 그리고 결과적으로 전장에서, 싸움, 짝짓기와 번영을 재현했다. Bad designing = bad battling. Page 2 The lab is equipped with the DigiLife AL-2000, a genetic engineer- &engine of magnificent sophistication, allowing you to fine-tune every characteristic of your creations. = 나쁜. 페이지 2를 갖춘 실험실에서 DigiLife 아메리칸 - 2000, 유전 공학 - 웅대한 세련 & 엔진, 괜찮 - 당신의 창조물의 모든 특성을 조정할 수 있도록 설계 전쟁이 잘못되었습니다. You build &em, look at &em, count &em and sort &em-the strong are keepers, the weak are throwaways. 빌드 & 일자,시 & 안에, 카운트 & 안에 및 정렬 & 안에 보이는 - 강한 임자야, throwaways 약하다. On the battlefield, your theories about creature breeding are put to the test. 전장에서, 동물의 번식에 대한 이론 테스트를 거쳐야합니다. Your only weapons are your test-tube warriors: only the strongest (or sometimes the speediest, or the heartiest-maybe even the hungriest) survive. Then again, if ruthless warfare isn*t your cup of chromosomes, you can spend all of your time in the lab, testing and tinkering with your organisms. 당신의 유일한 무기 테스트 - 튜브 전사 :에서만 (혹은 가끔 speediest 강한, 혹은 진심 - 어쩌면 심지어는 가장 굶주린) 살아남을 수있습니다. 그리고 또, 염색체의 무자 비한 전쟁 않는 경우 * 네 컵, 여러분 모두의 지출을 할 수 실험실에서 시간, 테스트 및 귀하의 유기체와 땜질. In the Maxis tradition of open-ended exploration. UnNatural Selection*s simulation engine can be rewed up to as high an RPM as you like. 오픈의 전통 - 탐험 Maxis 끝났다. 부자연스러운 선택 * 원하는만큼 RPM을 높이까지 시뮬레이션 엔진 rewed 수있습니다. The Theroids produced in your labs can be genetically adjusted, prodded and poked to explore and record all sorts of theories and experiments, a host of which we*ve provided for you on disk and in this manual. Page 3 The dynamic interplay of the creatures demonstrates some of the complexities of living systems, wherebygeneticminglings, behavioral adaptation and environmental changes produce new creatures and fresh experimental elaborations. 이 Theroids하여 실험실에서 생산 유전, 조정할 수있습니다 prodded하고 탐구하고 이론 및 실험, 우리 * 없는데 당신을 위해 디스크에서이 설명서를 제공하고있습니다. 페이지 3의 생물 상호 작용의 동적 호스트는 모든 종류의 기록을 poked 일부 시스템에서는, wherebygeneticminglings, 행동적 환경 변화에 적응하고 삶의 복잡성을 보여주는 새로운 생물의 신선한 실험 elaborations 생산하고있습니다. Of course, if you don*t give a hoot about experimental elaborations, you can just build a bunch of bullies and go stomp the stuffing out of your enemieswe just want you to have fun doing it. There*sa tutorial here to get your lab up and running, and a reference section to cover the details, with astrategies chapter to give you a fighting chance. 물론, 경우 * 마 elaborations 실험에 대해서는 야유를, 당신은 단지의 무리를 구축할 수 괴롭힘과 당신의 enemieswe의 때우는게 재미있게 놀고 싶으면 그냥 네가하고 춤추는 가야겠다. 도착 * SA 실험실을 얻으려면 여기 입문서 설치 및 운영, 그리고 레퍼런스 섹션, 챕터와 싸울 기회를 astrategies 세부 커버합니다. Co warm up the Bunsen burner and turn on those lab lights-it*s time for a trip to the islands.... See the included machinespecific addendum for complete instructions on installing and starting UnNatural Selection. Page 4 UnNatural Selection -Introduction War is much entruste ORIAL t d Take calculated risks. 공동 알콜 버너 몸풀지와 그 실험실을 불타게 - 그것 * 섬으로의 여행에 대한 .... 시간을 설치하고있습니다. 페이지 4 부자연 셀렉션 - 소개 전쟁 시작 부자연 선택에 대한 지침은 포함 machinespecific 부록보기 완료입니다 많이 entruste 계산된 위험을 감수하지 ORIAL 버 렸 었죠. That is quite different from being rash. - GS Patton (Old Blood and Guts) TUTORIAL Welcome to the UnNatural Selection Tutorial, where all of you mad (or perhaps just slightly annoyed) scientists and military strategists will learn the basic procedures to genetically engineer a diverse crop of Theroids. 꽤되고 발진과는 다르다. - GS 패튼 (올드 블러드와 배짱) 부자연스러운 선택하는 유전자 a 기술자에게 튜토리얼, 어디 당신의 (또는 아마도 그냥 약간) 과학자와 군사 전략의 기본 절차를 배우게됩니다 화나 짜증에 오신 것을 환영합니다 TUTORIAL Theroids의 다양한 작물. You*ll nurture their development and breedingwinnow out the weak and select the strong-and send them into combat for the good of us all. * 곧 그들의 개발과 육성 breedingwinnow 약한와 강한 -와 전투로 우리 모두의 안녕을 위해 그들을 보낼를 선택합니다. Tutorial instructions are in boldface and explanations are in roman type. The Tutorial invites you to examine the game*s broad fundamentals of creature design and combat deployment, but cautions you that there are many more subtle and complicated techniques for surer success on both counts, and that those are found in full elaboration in the Reference section. 튜토리얼 지침을 굵은 글씨로와 로마의 유형을 설명하고있다. 그 자습서 * 생물 디자인과 전투 전개의 광범위한 기초 조사로 초대 s는 게임이지만,이 두 건의에 확실히 성공을 위해 더 많은 미묘하고 복잡한 기술을하는 당신을위한주의 사항, 그리고 그 레퍼런스 섹션에서 전체 고심작에서 발견된다. The Reference section contains complete information on all game commands and functions, and also a Strategies chapter. 참조 섹션을, 그리고 또한 모든 게임 전략 장 명령과 기능에 대한 완전한 정보가 들어있습니다. That*s followed by a section with explanations for all of the lab*s Textbook Experiments. 그게 전부야 * * 교재 s는 실험실의 실험에 대한 설명과 함께 섹션 순이었다. Acomplete education all for the cost of a few page turnings! Please refer to your addendum for installation and loading procedures forthegame. 몇 페이지 turnings의 비용을 모두 acomplete 교육! 제발 설치 및로드 절차를 forthegame에 대한 부록을 참조하십시오. Once the game is loaded, you*ll see thesweetly sentimental title screen, which can be whisked away at a click of your mouse. 일단 게임을로드하는 경우 *주지는 멀리 마우스의 클릭 수 thesweetly whisked 감상 타이틀 화면을 참조하십시오. That brings you to the game*s ※desktop,§ where you can take turns in two directions: Top Secret games and Independent Research experiments. 그것은 게임에 * s ※ 어디에 걸릴 수있습니다 § 바탕 오시게 번갈아 두 방향 : 탑 시크릿 게임과 독립적 연구 실험. Top Secret games are accessed by clicking in the Top Secret box. 톱 시크릿 게임 톱 시크릿 상자를 클릭하여 액세스할 수있습니다. Those games, a variation on those initiated from the lab, have their own fascinating account in the Reference section. , For our purposes, click on the Independent Research box. Page 6 UnNatural Selection - Tutorial An Independent Research dialog box will appear, displaying a scrollable list of any saved experiments. 그 게임, 그 실험실에서 시작에 변이, 매혹적인 레퍼런스 섹션에 자신의 계정이있습니다., 우리의 목적을 위해, 독립적 연구 상자를 클릭합니다. 페이지 6 부자연 셀렉션 - 튜토리얼의 독립적 연구 대화 상자, 표시가 나타납니다 저장된 실험의 스크롤 목록입니다. If you click on the TEXTBOOK EXPERIMENTS radial button, you can scroll through some predesigned experiments by clicking on the scroll arrows, clicking in the scroll bar or clicking and dragging on the scroll box. However, we want a spanking-new experiment. Click on USER EXPERIMENTS and then on NEW. You are now in the laboratory, beh ind the wheel of the DigiLife AL- 2000 computer, and it*sa powerful vehicle. 교과서 실험에 요골 버튼을 클릭하면 몇 가지 실험을 통해 미리 스크롤 화살표를 클릭하여, 스크롤 스크롤 막대를 클릭하거나 스크롤 상자를 클릭하고 드래그합니다. 그러나, 우리는 때리기요 - 새 실험 싶어요. 클릭 신규 사용자의 실험을 누른. 이제 실험실에있다면, beh, 그리고 * SA 강력한 차량은 DigiLife 아메리칸의 바퀴 - 2000 컴퓨터를 찾아라. At the top-left of the screen is the lab clock, whichdisplays the hours, minutesand fivesecond intervals for your experiments, a useful counter for noting population and behavior changes over time in your creations. 화면의 왼쪽 상단 - 연구실 시계, 시간, 실험, 주목을위한 유용한 카운터에 대한 당신의 창조물에 minutesand 오초 whichdisplays 간격으로 시간이 지남에 인구와 동작을 변경합니다. The month/day count is below that. The large black box to the clock*s right is the view screen for all of the lab*s ※creature pen,§ capable of three levels of magnification, which are controlled by the vertical row of three buttons to the screen*s left. 달 / 일 카운트는 아래와 같습니다.의 시계에 큰 블랙 박스 * 모든 실험실 *의보기 화면입니다 ※ 생물 펜, §는 수직 행의에 의해 제어되는 배율, 세 가지 수준의 s 성능 * s 화면 왼쪽에있는 세 개의 버튼이있습니다. The screen is currently blank except for the empty selection bracket, but we*ll soon fill it with squiggling savages. Zoom Buttons A ONE*S OWN Muutation Dial Food Tube Movie Buttons Page 7 Below the view screen are four buttons that access the DigiLife*s different modules, with their variant observation and command functions for your creations. 브라켓을 제외하고는 현재 비어있는 선택 화면이 비어있습니다,하지만 우리 * 곧 야만인 squiggling 함께 기입하십시오. 버튼 하나 * S 소유 Muutation 다이얼 식품 튜브 영화 화면 확대 버튼 페이지 7 아래는보기 4 개 버튼이있습니다 액세스가 DigiLife * , 당신의 창조물에 대한 자신의 변형 관찰 및 명령 기능을 가진 다른 모듈. We are in the Habitat module, as noted by the highlighting of its button. 우리는 해비타트 모듈에서 하이라이트는 버튼으로 지적되고있다. Leave that as is for now, because we*re going to do a little habitat construction. 왜냐하면 우리가 다시 약간의 서식지를 건설 할 것 *가로 지금은 남겨주세요. Our tools are the two buttons under the HABITAT button. Click on the WALLS button. The view screen now shows a grid of linear dots, which will become the ※anchor points§ for our wall building. 우리의 도구는 해비타트 버튼 아래의 두 개의 버튼이있습니다. 가장 WALLS 버튼을 클릭합니다.이보기 화면을 이제는 우리의 벽면을 구축하기위한 § ※ 앵커 포인트가 될 선형 점들의 그리드를 보여줍니다. When the mouse pointer is brought into the pen view screen, it will have a horizontal line, a wall, attached to it. Bring the wall pointer to the top-left corner of the pen on the first anchor point and click. 마우스 포인터가 펜을 볼 때 화면으로 데려가, 그것은 수평 라인, 벽, 그것을 첨부해야합니다. 가기 벽에 포인터를 가져와 - 첫 앵커 지점과 펜의 왼쪽 모서리를 클릭합니다. You*ve placed your first wall. The Wall Grid Click again to the right of that wall to place another. You can remove walls drawn mistakenly by clicking on their respective horizontal or vertical line. Now, hold down the Shift key with your cursor on the edge of your leftmost wall. * 이제 막 첫 벽에 배치. 그리드 장성 벽의 오른쪽 클릭 다른. 넌 벽을 실수는 각각 수평 또는 수직 라인을 클릭하여 제거할 수있는 곳으로 다시 그려. 자, 여러분의 커서에서 Shift 키를 누른 귀하의 왼쪽 벽면의 가장자리. (Note the wall cursor is now vertical.) Click and drag the cursor down to the fifth anchor point. (커서를 참고 벽을 지금 수직입니다.) 다섯 번째 앵커 지점을 클릭하고 아래로 커서를 끕니다. Release the Shift key and place two more horizontal walls to the right. Click again on the Shift key and completely enclose your pen by drawing the second vertical wall. You should have an eightcell pen, four walls high, two wide. 오른쪽에 출시 Shift 키를과 장소를 두 개 더 수평 벽. Shift 키를 다시 한 번 클릭에 완전히 번째 수직 벽 그리기하여 펜을 묶습니다. 당신은 eightcell 펜, 4 벽이 높은 두 폭이 있어야합니다. Congratulations! 축하! Even savage animals need a home, and you*ve just built one. 아무리 잔인한 동물, 그리고 당신 * 없는데 그냥 하나 만들어 가정이 필요합니다. Walls can also be placed at the second level of magnification, but we*ll get to that. Page 8 UnNatural Selection - Tutorial Build two more pens that each share one wall with the pen adjacent, approximately the size and shape of those in the graphic. the food flow levels, a measure of how much food (which is constantly replenished) is placed and then grown in the pens. 벽도 확대의 두 번째 수준에서 자리를 바꿀 수있다지만, 우리 * 겠군요. 페이지 8 부자연 셀렉션 - 튜토리얼 빌드 펜 두 개 더 받아 펜 인접한 약 크기와 모양은 그래픽에서 각 공유할 한쪽 벽에 . 음식 흐름 레벨, 얼마나 많은 음식 (은 끊임없이 보충의 측정) 및 배치 후 펜에서 재배. The chosen level operates collectively for all pens. Click on 3, the highest food flow. 선택된 수준을 총체적으로 모든 펜에 대한 운영하고있습니다. 3를 클릭하면, 가장 높은 음식 흐름. The Food Tube will fill. With your now-square cursor, click and drag through your pens to fill all of the pen*s quadrants with food. Anymisplacedfood can be erased byclickingonit again. 미국 식품의 튜브를 작성합니다. 귀하의 지금 - 평방 커서를 클릭하고 드래그하여 펜 * 음식과 함께 탐문 수사를 통해 모든 s는 펜을 채우기 위해. Anymisplacedfood byclickingonit 다시는 지울 수있습니다. You can perform interesting experiments with food reduction or tricky food placement in the future, as there is a host of behavioral dynamics associated with the Theroid*s nutritional needs, but for now, let*s give them full plates. Three*s Company Page 9 HERE A MONSTER, THERE A MONSTER There is really no such creature as a sing/e individual; he has no more life of his own than a cast-off cell marooned from the surface of your skin. -Lewis Thomas Page 10 It*s time to be introduced to the Synthetic Neural Injector (SNI), the engine behind all of these Theroid tinkerings. 거기에는 행동 역학 the Theroid * 영양 필요,하지만 지금은, * 완전 번호판을 버리자과 관련된 그들의 주인은 당신이, 음식 감소 또는 미래에 까다로운 음식 배치와 함께 재미있는 실험을 수행할 수있습니다. 3 * 회사명 페이지 9 이곳은 괴물이야, 저 사람은 괴물이 정말 노래 같은 생물 / 전자 개별; 그는 깁스를보다 자신의 인생 - 세포 더 이상 당신의 피부의 표면에서 고립을하고있다. - 루이스 토마스 페이지 10 * 시간을 합성 신경 엘피지 (SNI), 이들 모두가 Theroid tinkerings의 뒤에 엔진을 소개한다. The SNI console is at the bottom-left corner of the DigiLife, containing the controls for creature engineering. 본체 하단의 SNI -, 생물 공학에 대한 컨트롤이 포함된 DigiLife의 왼쪽. Using the right and left arrow buttons, you determine the values for two categories: instincts and characteristics. 왼쪽 오른쪽 화살표 버튼을 사용하여, 당신은 두 가지 범주 : 본능과 특성에 대한 값을 결정합니다. Fight, Mate and Fat are those instincts or urges that compel Theroid behavior. Speed, Strength, Stamina and Vision are the physical components of the animal*s makeup. There are three fundamental creatures that can be constructed here: Zips, Hulks and Slugs. , 친구와 뚱땡이 그 본능을하는 행동을 강요하거나 재촉 Theroid 싸워라. 속도, 힘, 체력과 비전 * 메이크업은 동물의 물리적 구성 요소입니다.가 여기에 건설 될 수있는 세 가지 근본적인 생물 : 우편, Hulks와 굼벵이가없습니다. In short, Zips are fast, Hulks are strong and Slugs have stamina. , Hulks 강한하는 짧은 있음, 옷은 빨리하고 굼벵이 스태미너가. Within those dimensions are manifold genetic combinations, but we*ll just deal with the basics. 이러한 차원 매니폴드 내의 유전자 조합이 있지만, 기본과 우리 * 곧 거래. Consult your Reference section for elaborations on Theroid design. The series of bars to the right of each named attribute will highlight when fluid levels are increased and dim when levels are decreased. Theroid 디자인에 대한 참고 자료 섹션 elaborations 업체에 문의하십시오. 바의이 시리즈는 각각의 명명된 속성의 오른쪽을 강조할 예정 액체 레벨을 때 수치가 감소하면 증가하고 희미합니다. The creature that will result from the mixing of attributes will be pictured at the top-right of the console: currently, you see a smiling Slug. 그 속성의 믹싱 콘솔에 바로 가기 - 8472 결과에서 그릴때 될 것입니다 : 현재, 당신은 웃고 민달팽을 참조하십시오. The ascending bar graph below the creature icon represents how much of the SNI fluid limits you have used in your design, with the numerical figure above. The fluid limits are calculated by each added characteristic value-each positive click of an arrow-button adds 16 milliliters. The limit is 256 milliliters of total fluid per creature. 8472 아이콘을 아래 오름차순 나타내는 막대 그래프가 얼마나 당신의 디자인에 사용되는 액체 SNI 한계의 위의 숫자 인물. 액을 계산하는 데 한계가 각 추가 특성 값별로 - 화살표의 각 긍정 - 버튼을 클릭과 함께 16에 추가 밀리리터. 액의 256 밀리리터 당 총 한도는 생물이다. Since we*ve already got a Slug going, let*s finish him up. UnNatural Selection - Tutorial Don*t click on the Fight arrow button, click twice on the Mate arrow button, twice on Eat, once on Speed, once on Strength, nine times on Stamina and once on Vision. New Slug Settings The bar graph will display 256; no more additions can be made. You*ve created a Slug prototype with an interest in procreation and a body type that would tend to move steady and slow. 우리 * 없는데 벌써 민달팽 건드린거 이후, * 그를 끝내 버리자. 부자연 선택 - 한번 강도에 속도에 화살표 버튼, 메이트 화살표 버튼을 두 번 클릭 먹기에 두 번, 한번 싸워에 튜토리얼을 클릭 돈 * 마 256이 표시됩니다, 비전에 대한 체력에 9 번이나 한번. 뉴 민달팽이 설정 막대 그래프; 더 이상의 추가 만들 수있습니다. 당신은 * 출산에 관심이 없는데하고 이동하는 경향이 지속적인 것이 몸에 민달팽이 프로토 타입과 함께 만든 느리다. Let*s give them a chance to (slowly) strut theirstuff. 가자 * 그들 (천천히) 잘난 체 theirstuff에게 기회를주지. Belowtheattribute buttons are a series of buttons labeled 1, 3 ,5, 7, and 9, and one named INJECT. Belowtheattribute 버튼은 버튼의 시리즈 1, 3, 5, 7로 분류, 9, 그리고 하나의 이름을 주사할 수있습니다. These control the number of Slugs you*ll put in the pen and the administration of the SNI fluid. Click on 9 and then click on INJECT. You*ll see a little animation of your injection act in the top-left of the screen. 이러한 컨트롤을 굼벵이의 펜에서 *주지 넣어주고 SNI 유체의 관리 번호. 9 일 주사를 클릭하고 다음을 클릭합니다. 넌 * 왈츠랑 가기에 주사 행위의 작은 애니메이션을 볼 - 화면의 왼쪽에있다. Your cursor has become a little box with the number 9 in it. Move the cursor over to the first pen you made and click the right mouse button within the pen walls. Nine little blue squares will make up a larger square and the bracket cursor will be in their middle. 커서를 그 안에있는 숫자 9와 작은 상자가되고있다. 당신이 만든 마우스 오른쪽 버튼을 클릭 펜 벽들 사이에 최초의 볼펜을 위로 커서를 이동합니다. 나인 작은 파란색 사각형 큰 광장과 브라켓 커서를 만들 것이다 그들의 중간에 있어야합니다. You*ve deposited nine Slugs in the pen. * 없는데 펜 9 굼벵이 맡겼다. You can also deposit creaturesoneatatimebyclickingwiththeleft mouse button. 또한 마우스 버튼을 creaturesoneatatimebyclickingwiththeleft 입금하실 수있습니다. You might notice that they*re very slow, but that*s because you haven*t animated them with the Neural Pattern Regulator (NPR) yet, silly. Page 11 Put about SO (nine at a time) or so Slugs in the pen. 당신은 그 사람들이 * 다시 아주 천천히,하지만 예고 것 때문에 피난처 * 쓰지마 신경 패턴 레귤레이터 (NPR) 아직, 바보 같이 않으므로 (9. 페이지 11 넣어 한 번에들을 애니메이션 그 *) 또는 그래서 교도소에 굼벵이 s . If all of your injectees don*t drop with a mouse click, click in a more open area. The science of life is a superb and dazzlingly lighted hall which may be reached only by passing through a long and ghastly kitchen. -Claude Bernard Now click on the Full heading on the NPR tube to the left of the pen magnification buttons. You will see your Slugs make their merry way around the pen. 만약 귀하의 모든 영역에서 더 개방적 injectees의 마우스 클릭, 클릭 * T는 드롭 않는다. 생명의 과학은 단지 긴 지독한 부엌을 통해 전달하여 도달 수있습니다 dazzlingly 조명과 뛰어난 복도입니다. - 클로드 베르나르하세요 전체 배율은 펜 버튼의 왼쪽에있는 NPR 튜브에 표제를 클릭하십시오. 당신이 당신의 주위에 그들의 명랑한 굼벵이 펜 방법을 보게됩니다. The NPR tube can be regarded as the "fuel tank" for your Theroids. 이번 NPR 튜브를 Theroids위한 "연료 탱크"로 간주 될 수있습니다. The higher the level of fluid, the less power given to a creaturecontrolling radio frequency, and thus the more active your Theroids will be. 액체의 수위가 높을수록 적은 전력 creaturecontrolling 라디오 주파수로, 따라서 더 많은 여러분의 적극적인 주어진 Theroids됩니다. The NPR frequency puts the animals in a state of physiological suspension; when you click the tube to Max, you are actually turning off the frequency that renders them inactive. You will see squares of black in various areas after creature movement-those are spots where food has been eaten. 주파수는 NPR 정지 상태에있는 동물을 박았 생리적; 맥스 관을 클릭하면, 당신은 실제로는 주파수가 렌더링 운영중지된들을 해제합니다. 당신은 다양한 분야에서 운동 후 생물 검정의 사각형이 표시됩니다 - 그 자리에있는 음식을 먹어왔다. Because you have the Food Flow up to 3, those areas will be quickly refreshed. 왜냐하면 당신은 최대 3 일 미국 식품의 흐름이, 그 영역을 빠르게 새로 고쳐집니다. Some creatures will disappear from the pen: they have died. 일부 생물 펜에서 사라질 것입니다 : 그들이 목숨을 잃었다. New ones will appear: they are children of your originals. 새 게시물이 나타납니다 : 그들은 당신의 원래의 자녀입니다. All in a day*s work. Tom the NPR solution off. Return to the SNI and decrease the Stamina to six bars, Vision to one, Strength to one, and increase the Speed to eight. 전체 * SNI. 톰은 NPR 솔루션을 끕니다. 돌아가기 과제네 6 바, 비전을 하나 할 수있는 스태미나를 감소는 하루 아침에, 강도로 한, 8로 속도를 높일 수있다. Pot about SO Zips in the second pen. Page 12 UnNatural Selection - Tutorial Return to the SNI and decrease the Speed to one and increase the Strength to eight. 냄비 않으므로 우편 번호에 대한 두 번째 펜. 페이지 12 부자연 셀렉션 - 튜토리얼 돌아가기 SNI에게 하나에 속도 감소 및 8에 대한 강도 증가시킬 수있습니다. Place about 80 Hulks in the third pen. Return the NPR to Full. The magnification buttons to the right of the view screen give you a more detailed view of your creatures' actions and also let you get right in their faces. Click on one of your creatures in the Slug pen and then click on the middle magnification button. Zoom 2 You*re in Zoom level 2. 보기 화면의 오른쪽에 귀하의 생물 '의 행동에 대한 자세한를 볼 수있는 제 3 펜에 넣어 약 80 Hulks. 돌아가기 전체로 NPR. 배율 버튼과 또한 그들의 얼굴에서 오른쪽하자. 클릭 하나의 중간 확대 버튼에 민달팽 펜에서 귀하의 생물 누릅니다. 넌 * 다시 줌 레벨 2에서 2 줌. This level gives you more details about the pen, walls and food, and some general sense of the movements of your creations. 이 수준은 당신을, 당신의 창조물의 움직임을 몇 가지 일반적인 의미의 펜, 벽 및 식품에 대한 자세한 내용을 제공합니다. There will be an small overview screen at the top left of the DigiLife*s console. 거기 가기 DigiLife * 콘솔의 왼쪽에 작은 개요 화면이있을 것입니다. You can click in the small view screen on a creature. 창조물에있는 작은 화면에서 볼 수있습니다 클릭합니다. and the Zoom 2 screen will center on that creature. You can also scroll around the pen itself by clicking or clicking and holding on the right mouse button at the edge of the main view screen in the direction you want to go. Make sure a Slug* is still selected. 그 생물에 줌 2 화면 것입 센터. 또한 클릭하거나 마우스 오른쪽 버튼을 클릭하고 이동하고자하는 방향으로 기본보기 화면의 가장자리에 들고하여 펜 자체를 스크롤할 수있습니다. 확신 민달팽 확인 * 여전히 선택되어있습니다. Click on tbe third magnification button. You*re in Zoom level 3. 제 3 TBE 확대 버튼을 클릭합니다. 당신은 줌 레벨 3에 * 재. Your creature has a face-does it have your nose? 네 생물의 얼굴이다 - 코를 갖고 있지? Depending on its attributes and its current urges, you might see it wandering around, fighting or even mating and reproducing. 의 특성과 현재의 충동을 따라하면, 그 주위를 배회 싸움이나 짝짓기와 재현도 볼 수있습니다. (This is better than any 900 number.) You can only use Zoom 3 when you*ve selected a creature in Zoom 1 or 2. (이것은 900 번호보다 더 좋다.) * 없는데 때만 줌 1 또는 2에있는 생물을 선택한 줌 3 사용할 수있습니다. If it dies, you*ll be shot back to a lower level of magnification. TAKE A EFR Page 13 TAKE A SLUG OF THIS Page Now, the best way to ensure interesting propagations is to add a ittle radioactivity to the environment. 면, 당신은 * 곧 죽으면 다시 기회가 될 배율의 낮은 수준에있습니다.이 페이지의 지금 EFR 페이지 13 받으시고 탄환을 받아, 흥미로운 propagations 보장하는 최선의 방법은 환경에 대한 리틀 방사능에 추가하는 것입니다. This way, all of your children's children can have the possibility of greatly evolved genes, as well as, sad to say, horrifically debilitating viruses. Click on the 2 on tbe Mutation Dial below the FOOD button. This will begin to produce more diversity in your population. Hulks might pop up with Slugs, Zips with Hulks. 이 방법은, 모든 자녀의 자녀뿐 아니라, 말 슬픈, 엄청시리 쇠약 바이러스 유전자가 크게 발전의 가능성을 가질 수있습니다.을 클릭 2 TBE 돌연변 다이얼 버튼 아래에있는 식품. 이것에 더 많은 다양성을 생산하기 시작할 것입니다 귀하의 인구. Hulks 슬러그, 우편 번호와 함께 팝업 Hulks 할 수도있습니다. And diversity, not table manners, is the key to better breeding. 그리고 다양성, 안 테이블 매너, 더 번식의 열쇠입니다. If you want to see who*s doing the breeding, you can click on the MATE button on the left of the panel. * 경우에 MATE 버튼을 클릭할 수 번식하고보고 싶은 사람 패널의 왼쪽에있다. Any numbers in the button indicate current romances. 버튼의 모든 숫자를 현재의 연애를 나타냅니다. Clicking on the FIGHT button will give you those numbers. 시합이 버튼을 클릭하면 그 숫자를 줄 것이다. Any Theroids engaging in these activities will be highlighted on your viewing screen. UnNatural Selection provides you with many ways of getting to know your kids a bit better, and getting better kids to know. 모든 Theroids 이러한 활동에 참여하여 보는 화면. 부자연스러운 선택이 강조 표시됩니다 조금 더 알아가는 아이의 여러 가지, 그리고 아이들이 점점 더 알 수있습니다. The View panel is one of them. Click on the VIEW button below tbe main view screen. The numbered buttons under the attributes on the left side of the panel indicate the highest values for that characteristic within your population. 패널보기 그들 중 하나이다. TBE 기본보기 화면 아래의보기 버튼을 클릭하십시오. 패널의 왼쪽에있는 특성을 나타내는 숫자 버튼 아래에 귀하의 인구는 그 특성이 시간에 대한 최고의 가치. If you click on the buttons, the creatures in your pen with that high value will be highlighted. 버튼을 클릭하면, 그 높은 가치를 가진 펜에있는 생물을 강조 표시됩니다. (MOM stands for Momentum and VRS indicates how many creatures in the population have viruses. See Reference for details.) Click on one of the Theroids and the right side of the panel will come to life (at least as long as that Theroid is alive). Your selection can be seen at the top-right of the panel, with its behavior spelled out below. (적어도로 오래 살아으로 Theroid (엄마 기세 약자와 VRS 인구에 바이러스가 얼마나 많은 생물을 나타냅니다. 자세한 내용은 참조를 참조하십시오.) Theroids 중 하나를 클릭하고 패널의 오른쪽에있는 생활에 올 것이다 ). 귀하의 선택 사항에서 볼 수있는 패널 - 오른쪽은 아래의 철자와 함께 동작 가기. Any current lovers or combatants will be pictured below that. 모든 현재 연인 또는 전투원 그 아래에 묘사된다. The types of any viruses will be displayed in the boxes below the creature icons. 바이러스의 종류는 8472 아이콘 아래 상자에 표시됩니다. The interests of the selected being are dynamically detailed by the bar graphs to the right of the named characteristic. 선택된되는 막대 그래프로 명명된 동적 특성의 오른쪽에 자세히 나와있습니다의 관심사. Attribute names (Fight, UnNatural Selection - Tutorial Mate, etc.) are in white type, though the name of its most dominant current need will be in its body color. Selected Theroid Current Behavior Selected Theroid View Traits White bars on the Fight, Mate and Eat graphs show the maximum potential for that attribute, and the body color of the creature moving up the graphs represents its current level. 속성 이름 (, - 튜토리얼 메이트 등) 부자연스러운 선택 싸워 백인 유형에서, 비록 현재의 가장 지배적인 필요는 몸 색깔에있을 것이다의 이름입니다. 선택된 Theroid 전류 동작을 선택한 Theroid 특성보기 화이트 바, 메이트 싸움에 그리고 먹어 그래프, 그리고 생물의 몸 색깔은 그래프를 움직이는 속성을위한 최대한의 잠재력을 보여주는 현재 수준을 나타냅니다. A yellow bar at the end of the graphs means it is peaked, maxed out. 그래프의 끝에 노란색 막대, 끝나가는 정점에있다는 것을 의미합니다. For the Stamina graph only, yellow indicates how much of the creature*s stamina is used up. 오직, 노랑 * 얼마나 많은 체력을 소진한 다음은 생물의 체력을 그래프로 나타냅니다. The small dot graphs under the bars show the levels for lovers or opponents. I*m presuming your creatures are thriving in their beastly fashion, and that you*ve got many to choose from for these observations. If not, just inject some more. 그래프 아래에있는 작은 술집 점이 연인이나 상대에 대한 수준을 보여줍니다. 난 네 생물 염치없는 * 자신의 야만적 패션, 그리고 번성하는 경우 * 없는데 이러한 관측을 위해 선택할 수 많은 있어요. 그렇지 않다면 좀 더 주사. You can try different attribute levels if there seems to be a breeding problem, but don*t load up Fight or Eat, or you*ll just breed a bunch of fat corpses Let*s see what you*ve got so far. Click on CENSUS. 번식하는 경우에는 문제가있는 것 같습니다, 다른 속성 레벨을 시도할 수 있지만 * T는 최대 부하 돈 싸움이나 먹어라, 또는 당신이 * 곧 뚱뚱한 시신 * * 없는데 당신이 지금까지 무엇을 좀 보자 잔뜩 엿먹이지. 클릭 센서스. The Census panel will come up. ACCOUNTING FOR IT ALL Click on GENES and then on NEEDS to see the varying figures. This panel gives you a total population (bottom-left corner), and an up-to-the-second report on current behaviors. 이번 센서스는 IT 패널의 유전자를 다음 필요에 괴팍한 인물을보고 ALL을 클릭합니다. 회계학을 온 것입니다.이 패널), 그리고 최대에 - - - 2 보고서는 전체 인구 (하단 왼쪽 모서리 준다 - 현재 행동. When Genes is selected, the numbers of your population with genetics inclining them to Fight, Mate or Eat are given a running count for each body type. Page 15 / I / Death and sorrow will be the companions of our journey; hardship our garment, constancy and valor our only shield We must be united, we must be undaunted, we must be inflexible. -Winston Churchill The SORT button will display a running percentage of the total sorted, and the creatures with the highest selected values will appear at the top of the list. When Needs is chosen, the numbers representingthose Theroids that are currently interested in performing the Fight, Mate or Eat acts are tallied. 유전자를 선택하면, 유전학, 메이트이나 먹어. 페이지 15 / 전 / 죽음과 슬픔이 우리의 여정의 동반자 될 각 신체 유형에 대한 실행 수를 주어진 싸워 그들을 쏠림하여 인구의 숫자; 어려움을 우리의 의류, 항성과 용기를 우리가 우리의 유일한 방어막 연합해야합니다, 우리는 융통성이 있어야합니다. - 윈스턴 처칠 정렬 버튼은 총 정렬의 실행 비율이 표시됩니다, 그리고 최고의 선택된 값을 가진 생물 상단에 나타납니다 당황하지되어야합니다 목록. 욕구를 선택하면, 그 숫자는 현재, 친구 또는 먹기 전투 행위를 집계하는 공연에 관심이있는 Theroids representingthose. Buttons for respective body types and for each attribute can be clicked on or off, removing the onscreen highlight If all of those entities experiencing the chosen urge or attribute. You*ve seen &em-now let*s sort &em. . Click on the DATABASE button. The Database panel will appear and the NPR will be shut off. 각각의 신체 유형에 대한 버튼 및 각 속성을 켜거나 클릭할 수있는 모든 엔티티를 선택한 충동이나 속성을 겪고있다. 세이브 * 봤습 & 안에 - 이제 * 정렬 & 안에 버리자를 제거하는 경우 화면의 하이라이트..을 클릭하여 데이터베이스에 버튼을 클릭합니다.이 데이터베이스 패널이 나타납니다 NPR 껐더군됩니다. The Database view lets you sort your creatures by characteristic. Clicking on any of the buttons will assign them a sort value, numbered in importance by when they are clicked. 당신은 특성하여 생물 종류의 데이터베이스를 볼 수있습니다. 누르면 아무 버튼들을, 중요성에 의해 번호를 클릭하는 경우는 일종의 값을 할당합니다. A value of 1 means that characteristic is most important, and those creatures with the highest value for that trait will be listed first. If two creatures have the same value for trait 1, then the greater of trait 2 is used to determine which creature is listed first and so on. 그것의 특성에 대해 가장 높은 가치를 지닌 1 의미하는 특성을 가장 중요하다의 가치, 그리고 그 생물을 먼저 나열됩니다. 만약 두 생물의 특성 1에 대해 동일한 가치를 가지고, 다음의 특성 2의 위대한 창조물을 결정하는 데 사용하는 것입니다 나열하고 있으므로 첫 번째. Only one trait needs to be selected for sorting. 단 하나의 특성이 정렬을 위해 선택이 필요합니다. You can clear choices individually by clicking again on the trait buttons, or you can clear your total sort pattern by clicking on CLR. 다시 개별적 특성 버튼을 클릭하거나, CLR은 일종의 패턴을 클릭하여 전체를 지울 수있습니다하여 선택을 지울 수있습니다. Your population total is under the CLR button. Click on the MATE, STA, STR and SPD buttons respectively, and then click on SORT. Use the scroll box to scroll toward the end of your list, and then click on GRAB. 귀하의 총 인구는 CLR을 버튼을 받고있다. 친구, STA, STR과 사민당은 각각의 버튼을 클릭하고 다음 구분을 클릭합니다. 귀하의 목록의 끝 부분을 향해, 그리고 GRAB를 클릭 스크롤 스크롤 상자를 사용합니다. Your cursor becomes a box with three zeros in it. Click at a point on the list about 30 animals from the bottom and keep the mouse button depressed. The cursor box numbers will fill and the ※grabbed§ creatures will disappear from the viewing screen. This is the means by which you cull the weak from the strongyou get to accelerate the survival-of-the-fittest evolutions. 커서 그것에 3 0 함께 한 상자가된다. 클릭 하단에서 약 30 동물과 마우스 버튼을 우울하게 유지 목록에있는 시점에서. 기입하고 시청 화면에서 사라지게됩니다 ※ § 생물 잡고 커서 상자의 숫자입니다. 이것은 당신이 strongyou - - 적자 진화 -의 생존을 촉진 할 수있는 약한 추려 수단이다. Grabbed creatures can be repositioned anywhere in their old pen or a new pen by moving the cursor to the selected spot and clicking; one at a time with the left mouse button, all at once with the right. 어디서나 자신의 옛 펜을 잡고 생물이나 새 펜을 선택한 지점을 클릭하는 커서를 이동하여 재배치 될 수 있으며, 하나의 마우스 왼쪽 버튼으로 한 번에, 오른쪽 모두 동시에. The cursor numbers will decrease accordingly. 커서를 숫자에 따라 줄어 듭니다. However, repositioning isn*t what we have in mind here. Click on the KILL button. The screen will shiver and your Database will show a new tally. You just removed some of your, shall we say shabbier creatures and sent them heaven*s way. 죽이는 버튼을하지만, 우리가 염두에두고 조정을 잘못 * T는 어떤 게 있나.을 클릭하십시오.이 화면과 떨다됩니다 데이터베이스에서 새 집계를 보여줍니다. 당신은 그저 당신의 일부를 제거, 우리가 말할 수 있겠습니까 shabbier 생물과 하늘에서 보낸 사람 * s 길. Better put on your dark glasses so no one will recognize you-we*re gonna do it again. Clear your sort and click on VRS. 더 나은 당신의 어둠이 안경을 아무도 - 우리 * 다시거야 다시 정렬 및 VRS에 지우기를 누릅니다. 할 당신을 알아보는 것이다. Click on SORT. 구분을 클릭합니다. Grab all of those animals that display a virus and boot them to Pluto. Viruses aren*t for sharing, you know. 공유. 바이러스 때로 * T는 바이러스와 명왕성 부팅들을 디스플레이의 모든 동물들을 잡아, 알잖 아요. What you*ve done is a little weeding, so that your breeding stock is slanted towards higher production values. * 없는데 무슨 짓을 좀 잡초, 그래서 귀하의 번식 재고 높은 생산 가치를 향해 한쪽으로 치우 쳤던입니다. It*s cold, I know, but a warm heart won*t win you any battles. Page 17 DO I HAVE TO WATCH? Click on HABITAT, click on WALLS, and remove the inner walls from your pens. 그것은, 나도 알아,하지만 따뜻한 마음 * 내가 봐야 할 거 어떤 전투. 페이지 17 이길 그렇지? 해비타트를 클릭, 벽을 클릭 원, 감기 * 귀하의 펜에서 내부 벽을 제거합니다. Click the NPR back to Full. This isn*t the best prescription for controlled breeding, but it will produce a real goulash for our first battle encounter. NPR 다시 전체를 클릭합니다.이 잘못 * T는 제어가 번식을위한 최상의 처방,하지만 우리가 처음으로 전투를 지칭하기 위해 진짜 굴라시 생산할 예정이다. (Check your Reference section for a variety of childcare techniques.) Let your creatures mingle, returning to your Database occasionally to do a little astute killing. Note in the View level the boosting of trait values through mutation, and sort in the Database for breeding, stamina, strength, speed or fighting ability in whatever assignments you think worthy. (보육 기법의 다양한 섹션에 대한 참조를 확인합니다.), 귀하의 데이터베이스 가끔 좀 시켜줄 죽이는 복귀 할 네 생물이 어울려 보자. 참고 수준에서보기 특성 값의 변이를 통해 증폭과 번식을위한 데이터베이스의 일종 , 체력, 힘, 속도, 또는 당신이 가치있는 생각을하는지 숙제 싸우는 능력. Try to get a good base of 500 or 600 creatures, providing them more pen space if necessary. Click in the area of the disk drive (on the DigiLife*s far right) when you think you*ve fathered and mothered some mighty creatures. The viewing screen will be replaced by a menu bar that provides access to file and system commands. Bring the pointer to File and a drop-down menu will appear. 500 또는 600 생물의 좋은 자료를 얻기 위해 그들을 더 펜을 제공하는 공간이 필요한 경우 시도하십시오. 클릭하여 디스크 드라이브의 영역에서 DigiLife * 맨 오른쪽) * 기억 할 때 당신의 아버지와 일부는 거대한 생물 mothered 생각 (. 시청 화면 및 시스템 명령을 파일에 대한 액세스를 제공하는 메뉴 표시줄로 대체됩니다. 파일 및 드롭 다운 메뉴에 나타납니다 - 포인터를 가져와. Click on SAVE, type in your goldfish*s name (whatever), and hit SAVE. 귀하의 금붕어에 저장을 클릭하여 이름을 입력 * (무엇), 및 저장 기록했다. (Might as well keep this as a history lesson.) Party In The Pen Bring the moose to Battle, leave BEGINNER checked, and click on PICK ISLAND. (뿐만 아니라 역사 수업이 계속있습니다.) 파티 펜에서 전투에 사슴 가져와, 초보자 확인해두고 주우 섬을 클릭합니다. 1 When the Go to Battle dialog box appears, click on BOG and then click on LOAD. 1 배틀 때 대화 상자로, 나가지를 클릭하고 다음을 클릭합니다 부하에 나타납니다. Don*t look back. Page 18 UnNatural Selection - Tutorial It*s best to get the big picture right away. 돈 * 보이지 다시. 페이지 18 부자연 셀렉션 - 튜토리얼 * 큰 사진을 한 장 찍고 바로 최선의 선택 일까. The central viewing screen displays Bog Island in all its glory, a swampy scoop of land bubbling with two types of Theroids, as you can see. 당신이 볼 수 있듯이 중앙보고있는 화면의 모든 영광을, 토지 버블링의 늪의 특종에 Theroids의 두 종류가 함께 나가지 섬을 표시합니다. Terrain features will play a part in your future strategies, elaborated upon in the Strategies section. Click on the BRIEFING button beneath the screen to get an island overview. 지형 기능이 여러분의 미래 전략, 전략 섹션에 따라 정교 한 부분을 담당할 것입니다. 브리핑 버튼을 클릭하여 화면 아래에있는 섬에 대한 개요를 파악할 수있다. The controls to the right of its message bar can be used to rewind, forward or replay the message. The Briefing The structural concept of the battle encounters is that you are on an aircraft carrier equipped with a lab, where your creatures are held in ready. 는 메시지 표시줄의 오른쪽에있는 컨트롤, 앞으로 메시지를 되감기 또는 재생하는 데 사용할 수있습니다. 전투의 개념 브리핑 구조가 발생하면 항모 실험실, 어디 생물 개최 준비에 장착된 것입니다 . The panel below the view screen now displays the aircraft (a fleet of six helicopters and one transport plane) from which you deploy your Theroids and cargo to take over the island. Each craft has a line of information about operating conditions and status. 보기 화면 아래 패널 이제 비행기를 표시 (6 헬기와는 당신이 섬을 정복하여 배포하는 한 Theroids 및화물 수송 비행기)의 함대. 각 공예 운영 조건과 상태에 대한 정보의 라인이있습니다. See the Reference section for the Top Secret games variant. Click on SATCAM. This is the view from which you launch your planes and observe the results. 톱 시크릿 게임 변종에 대한 참조 절을 참조하십시오. SATCAM을 클릭합니다. 이것은 당신이 비행기에서 발사하고 결과를 관찰 전망이다. The Sea Stallion 1 (SS 1) is selected by default. Click on AIRCRAFT and the island view is replaced by an image of the selected craft. The shadowed squares to the right represent the empty cargo spaces to be filled with Theroids or materials. MOTHER OF ALL BATTLES Page 19 Click on LAB and you will see a list much like the first lab*s Database. SS 1 is highlighted on the left-hand button below the craft*s image. Click on MATE and STA as the first and second sort values and click on SORT. After the sort is finished, put your cursor on any of the info entries for the first Theroid and click on the right mouse button. The human mce has today the means for annihilating itself--either in a fit of complete lunacy, ie, in a big war; by a brief fit of destruction, or by careless handling of atomic technology, through a slow process of poisoning and of deterioration in its genetic structure. - Max Born The plane will fill with critters in the mood for love. 바다 종마 1 (SS 친위대 1) 기본적으로 선택되어있습니다. 항공기에 섬보기를 클릭하고 선택한 공예의 이미지로 대체됩니다. Theroids 또는 물질로 가득있을 오른쪽 빈화물 공간을 상징하는 사각형의 그림자. 엄나 연구실에있는 모든 전투 페이지 19을 클릭하고 * 첫 실험실 훨씬 같은 목록이 나타납니다 왼쪽 - * 이미지 s는 공예 손을 아래 버튼을 강조 표시됩니다. 친위대 1 데이터베이스. 동료 역을 클릭하여 첫 번째와 두 번째로 일종의 가치와 구분을 클릭합니다. 후 정렬이 완료되면, 언제 처음 Theroid 및 오른쪽 마우스 버튼을 클릭하십시오에 대한 정보의 항목에 커서를 이동합니다. 오늘날 인간의 MCE와 자체 전멸을위한 수단 - 적합도에있다 완료 전광, 즉, 큰 전쟁에서; 중독의 느린 과정 파괴의 간단한 맞게, 또는 원자력 기술의 취급 부주의에 의해 유전자 구조의 악화를 통해하고있다. - 맥스 출생 비행기에서 작성합니다 들아 사랑에 대한 분위기. Loaded creatures are ghosted in the Database. There are as many battle approaches as there are battle situations. Here the notion is to attempt to get some Theroids reproducing in number before they have any combat encounters. 로드됨 생물 데이터베이스에 고스트있다. 도착하는 방식으로 많은 전투가 전투 상황에있다. 전에 어떤 전투 재현 일부 Theroids 번호 얻을려고 시도하는 일로 여기는 개념이다. Thus we need to deposit them in an area where there aren*ta lot of enemies, trying to avoid the swampiest parts of Bog Island. Click on SS 2 to get to Sea Stallion 2, and fill it as with SS 1. 그러므로 우리는 지역에서 예금을 어디에 적을의 친위대 2만의 * 따 많이 나가지 섬의 swampiest 부품을 피하려고합니다. 클릭 바다 종마 2을 얻기 위해서 필요한 친위대 1로 채운다. Do so for all of the remainiog craft until you get to Sea Knight 3. Game time is suspended while you are loading your choppers, so don*t get anxious that your enemies are reproducing like mutant rabbits. Click on SK 3 and then click on CARGO. Page 20 UnNatural Selection - Tutorial You are given unlimited amounts of the various nutrients and hardware in Beginner level games from the lab. 헬기가 로딩하는 동안 당신 때문에 원수를 돌연변이 토끼처럼 재현 * 불안 해하지 말고 바다 나이트 3 때까지 일시 중단됩니다. 게임 시간에 도착 remainiog 모든 공예의 너무 많은 것들에 대해 마십시오. SK는 3을 클릭하고 다음을 클릭합니다 화물. 페이지 20 부자연스러운 선택 - 튜토리얼 당신은 각종 영양소 및 초급 수준의 경기에서 하드웨어가 실험실에서 무제한 금액을 주어집니다. It won*t be so easy for other games at other levels. * T는 다른 수준에 따라 다른 게임도 쉽지 않을 것이다. Explanations and instructions for these materials are in the Reference section, but for now, just figure what you might need to get a little lovin' going among your troops. Click with the left mouse button on LUST until you*ve filled half the craft with lust-inducing food. Now click on NORMAL to fill the rest of the copter with some square (literally) meals as well. Click on SATCAM and then on Sea Stallion 1. A prince should therefore have no other aim or though, nor take up any other thing for his study, but war and its organization and discipline, for that is the only art that is necessary to one who commands. - Niccolo Machiavelli Page 21 THESE CHOPPERS AIN*T FOR VEGETABLES We*ll want to place our beasties in a zone without too many opponents so that we can establish a beachhead. 이러한 자료에 대한 설명과 지침은 레퍼런스 섹션에,하지만 지금은, 조금 사랑 '병력 가운데 가야 이는 무엇을해야 할 수있습니다. 정욕에 마우스 왼쪽 버튼으로 클릭 때까지 * 없는데 절반 공예로 가득 정욕 - 음식을 유도했다. 사범에 바다 종마 1 일부 평방 (그대로) 식뿐 SATCAM. 누른 다음과 헬리콥터 소리 때문에 내가 듣지의 나머지 부분을 채우기 위해 지금 클릭하십시오. 왕자 따라서 다른 목표 또는 비록어야도 소요될 그의 연구에 대한 어떤 다른 일이지만, 전쟁과 그 조직과 규율, 그 한 사람의 명령을 필요가있는 유일한 예술이다. - 니콜로 마키아벨리 페이지 우리 *주지에 배치하려는 우리의 beasties 야채 * T는 아인 21 본 검사팀 너무 많은 상대를하지 않고 영역 그래서 우리는 해변으로 설정할 수있습니다. I'm choosing the far right of the island, but you can go at it wherever your eagle eyes lead you. Bring the cursor into the area of the island where you want to make your drop. The cursor becomes a cross-hair, and a time appears in the ETA column indicating how much game time the transport will take. Click on the site, and an ※A§ will appear, matched by the A in the Target column. 내가 지금까지 섬의 오른쪽을 선택 해요,하지만 당신은 그것을 어디 독수리 눈. 섬의 영역으로 만들고 싶어 어디서 당신 드롭 커서를 가져와 리드 갈 수있습니다. 커서 크로스 - 머리, 그리고집니다 도착 예정 시간이 걸릴 것이다 열을 수송 시간은 얼마나 많은 경기를 나타내는에 나타납니다. 해당 사이트를 클릭하고 ※ 한 §, 대상 칼럼에서 A에 의해서만 나타납니다. The Status column will read ※Deployed.§ Site your other deployments near the first and watch the times for their landings. You*ll see the bodv colors of your animals on the island when they*re dropped and ※Returning§ appear in the Status column, soon to be replaced by ※On Deck§ when the craft is ready for refilling. 상태 열에는 ※ 최초의 근처에 배치했다. § 사이트 구축을 읽을 것이며 귀하의 다른 시계들은 착륙에 대한 번. 넌 * 게요 * 때 다시 반납하고 ※ § 떨어진 섬에하여 동물의 색깔을 볼 수 bodv 상태로 표시 열에 의해 갑판 곧 ※ § 공예 refilling 때 준비가 교체되어야합니다. The cargo will show up as a different color. 화물을 다른 색상으로 표시됩니다. Don*t get too engrossed in observing your first sortie though, there*s a lot of work to do. When your planes have all returned, click again on AIRCRAFT. / Sort for Fight, Strength and Stamina. 돈 * 너무 비록 첫 출격 관찰에 몰두 얻을, 거기 * 할 일이 많이있다.되면 비행기를 모두 다시 클릭 항공기에 돌아왔습니다. / 정렬, 전투에 대한 강도와 체력. - Fill each chopper with feisty brutes, but fill the last one with Rage. Click again on SATCAM, and this time throw them into the thick of it to see if you*ve got any heavyweights. I*m placing this batch near the Hulks on the left edge of the island. Try to place the Rage cargo near your animals, not theirs. Page 22 UnNatural Selection - Tutorial dck Click on FRIEND to see the constantly updating numbers of your troops. - 짐승 나쁘고 각 헬기를 채우지만, 분노와 마지막 한 기입하십시오. SATCAM 다시 한 번 클릭하십시오, 그리고 그것의 두께로 던져이 시간을보고 어떤 기업인 경우 * 봤어요. 나도 여자고 Hulks 근처에있는이 일괄 배치 * 섬의 왼쪽 가장자리에있습니다. 귀하의 동물이 근처에 그들의없습니다. 페이지 22 부자연 셀렉션 - 튜토리얼 dck 친구를 클릭하여 군대의 숫자를 지속적으로 업데이 트를보고 분노화물 곳으로 봅니다. Do tbe same for ENEMY. Choosing these buttons will highlight their respective entries on the viewing screen and ghost the opposites. Click on FlGHT to see how many of yours and theirs are tussling. You may see the fighters that you dropped near the Hulks haven*t done so well, because you really didn*t breed for fighters. 적을 위해 TBE 같은 마십시오. 이러한 버튼을 선택하면 볼 화면과 영혼 어느쪽에 해당 항목을 강조 표시됩니다. 투사를 보고싶어하는데를 클릭하면 당신의 많은 것은 그들의 tussling하는 방법을 볼 수있습니다. 당신은 당신이 근처 * Hulks 피난처가 떨어졌다 전투기를 볼 수있습니다 T는 다 그렇게 잘 번식하기 때문에 전투기를 위해 당신이 정말로 않았다 * 마. Hey, lovers can win too. All of your scheming to this point has been done at the Command level, as seen by the highlighted COMMAND button to the view screen*s right. 이봐, 연인도 이길 수있습니다. 모든 계획이 지점의 명령 수준에서 명령 단추로보기 화면으로 강조 *로 본 다되었습니다 맞아. Above that button is the other level, View, along with the same magnification buttons as seen in the lab. 위의 버튼을 동일한 배율 버튼으로 실험실에서 본와 다른 수준의,보기, 함께합니다. You can use the magnification buttons from both the Command and View levels, but individual creature selection to access behavioral info must first be done in View. Click on VIEW and you*ll see the trait buttons that you saw in the lab*s View panel. 당신들 둘 다 명령 및보기 수준에서 확대 버튼을 사용할 수 있지만 개별 생물 먼저보기에서 선택하십시오. 클릭을해야 * 줄께 *에가 본 연구실의 특성 버튼이 표시 행동 정보에 액세스할 s 패널보기 .
여기까진 훼이크고, 2만원 주시면 해드릴지도 모릅니다.
첫댓글 ..................ㄷㄷㄷㄷㄷㄷ
눈아파
무서워 ;ㅅ;