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CAPE CANAVERAL — Bulking up NASA's constellation of tracking stations in the sky that provides critical links between orbiting spacecraft and ground control, a United Launch Alliance Atlas 5 rocket successfully deployed a new communications hub in space today. CAPE CANAVERAL - 우주선과 지상 관제 궤도 사이에 중요한 연결 고리를 제공하는 NASA의 하늘 추적 국 별 배치를 강화한 United Launch Alliance Atlas 5 로켓은 오늘날 우주에 새로운 통신 허브를 성공적으로 배치했습니다.
NASA's Tracking and Data Relay Satellite series, a program that revolutionized mission operations for US human spaceflight and robotic craft, is now in its fourth decade and this morning orbited its 12th satellite. NASA의 추적 및 데이터 중계 위성 시리즈는 미국의 인간 우주 비행 및 로봇 기술을위한 선교 운영에 혁명을 일으킨 프로그램으로, 현재 4 번째 십 년이며 오늘 아침에 12 번째 인공위성을 선회했습니다.
“TDRS is a critical national asset have because of its importance to the space station and all of our science missions, primarily the Hubble Space Telescope and Earth science missions that use TDRS,” said Tim Dunn, NASA's TDRS-M launch director. NASA의 TDRS-M 발사 책임자 인 팀 던 (Tim Dunn)은 "TDRS는 우주 정거장과 모든 과학 탐사선, 주로 허블 우주 망원경과 TDRS를 사용하는 지구 과학 탐사선에 중요성이 있기 때문에 중요한 국가 자산이다.
With its main engine running at full throttle, the Atlas 5 booster lifted off at 8:29 am EDT (1229 GMT) from Complex 41 at Cape Canaveral. 주 엔진이 최대 스로틀에서 작동 할 때 Atlas 5 부스터는 케이프 커 내버 럴의 Complex 41에서 오전 8시 29 분 (EDT, 1229 GMT)에 해제되었습니다.
The 191-foot-tall rocket, generating 860,000 pounds of thrust, aimed eastward and accelerated out of the atmosphere with NASA's TDRS-M spacecraft. NASA의 TDRS-M 우주선과 함께 동쪽을 향하여 가속하고 가속화 된 191 피트 높이의 로켓은 860,000 파운드의 추력을 발생 시켰습니다.
Within just five minutes, the rocket had shed 92 percent of its liftoff weight and transitioned to the high-energy Centaur upper stage. 단 5 분 만에이 로켓은 이륙 중량의 92 %를 흘렸고 고 에너지 켄타우루스 상부 단계로 전환했습니다.
An elliptical parking orbit was achieved within 18 minutes of takeoff, beginning a 90-minute quiescent coast higher through space to reach the optimum conditions for the second burn by Centaur. Centaur에 의한 두 번째 화상을위한 최적의 조건에 도달하기 위해 공간을 통해 더 높은 90 분의 정지 해안을 시작하여 이륙 18 분 이내에 타원형 주차 궤도가 달성되었습니다.
That minute-long boost over the Indian Ocean propelled the 7,610-pound payload into a customized high-perigee geosynchronous transfer orbit. 인도양에 대한 1 분간의 부스트로 7,610 파운드의 탑재 물을 맞춤식 고지 근 정지 전송 궤도에 몰아 넣었습니다.
The spacecraft was deployed by the launcher at T+plus 1 hour, 53 minutes to cheers and handshakes all around. 이 우주선은 T + 플러스 1 시간 53 분, 환호와 핸드 셰이크에서 런처에 의해 배치되었습니다.
“Obviously, there is a lot of relief on the team right now, a lot of celebration, a lot of excitement. "분명히, 지금은 많은 축하와 많은 흥분을 안겨주고 있습니다. I love spacecraft separation. 나는 우주선 분리를 좋아한다. It is the best part of a launch campaign,” said Dunn. 그것은 발사 캠페인의 가장 중요한 부분입니다. "라고 Dunn은 말했습니다.
“So many hours are spent getting to this exact point when you know you have a healthy satellite that just separated from the launch vehicle about to go do its mission that it was intended for.” "발사체에서 분리 된 건강한 인공위성을 가지고 있다는 것을 알았을 때, 정확한 시간에 도착하는데 많은 시간을 할애했습니다."
Trajectory specialists had worked pre-flight to optimize the TDRS-M orbital injection, using up all of the available Atlas 5 performance to extend the satellite's useful life by two additional years. 궤도 전문가들은 TDRS-M 궤도 주사를 최적화하기 위해 비행 전 작업을 수행하여 위성의 유용한 수명을 2 년 더 연장 할 수있는 모든 Atlas 5 성능을 사용했습니다.
The rocket put the satellite into an orbit that allows the craft to save some of its onboard fuel supply from the upcoming orbit-raising maneuvers and apply that to orbital life. 로켓은 위성을 궤도에 올려 우주선이 다가오는 궤도 상승 기동에서 온보드 연료 공급의 일부를 저장하고 궤도 수명에 적용 할 수 있도록했다.
This marked the 143rd consecutive successful Atlas program launch spanning more than two decades, the 72nd for an Atlas 5 and the 120th for United Launch Alliance. 이로써 Atlad 프로그램이 143 회 연속 성공적으로 시작되었으며, Atlas 5의 경우 72 위, United Launch Alliance의 경우 120 위가되었습니다.
What's more, it was the 15th NASA use of the Atlas 5 and 28th mission conducted by ULA for NASA, all done successfully. 또한 NASA가 NASA에서 실시한 Atlas 5 및 28 번째 미션의 15 번째 NASA 사용이 모두 성공적으로 완료되었습니다.
The Centaur, with its job completed, was expected to fire its engine later to reach a safe disposal orbit with a perigee above the usable low-earth orbit regime and apogee beneath the geosynchronous belt to guard against orbital debris. 켄타우로스는 작업이 끝난 후에 엔진을 나중에 발사하여 쓸모없는 저궤도 정류장 위의 근지를 가진 안전한 처분 궤도에 도달하고 궤도 파편을 막기 위해 정지 동기 벨트 아래의 원위치에 도달 할 것으로 예상되었다.
Contact was established with TDRS-M, allowing controllers to determine that the satellite was healthy following arrival in space. TDRS-M과 연락을 취해 관제사가 인공위성이 우주에 도착한 후 건강하다고 결정할 수있게했습니다. The craft was the 76th and final to be built on Boeing's 601 satellite design, and it's successful launch was the 68th for the program dating back 25 years. 이 우주선은 보잉 사의 601 인공위성 설계에서 76 번째로 최종 제작되었으며, 성공적인 발사는 25 년 전의 프로그램에서 68 번째였다.
The first order of business for TDRS-M will be severing the straps that held the craft's two 15-foot-diameter graphite composite mesh antennas partially curled like taco shells to fit within the rocket's nose cone for launch. TDRS-M 사업의 첫 번째 주문은 발사를 위해 로켓의 코 콘 (nose cone)에 맞게 타코 쉘과 같이 부분적으로 말린 직경 15 피트 직경의 그래파이트 합성 메쉬 안테나 2 개를 잡아 당긴 끈을 절단합니다.
“We need them unfurled and full shape to provide the RF performance for the communications services that our mission is founded upon. "우리의 사명이 수립 한 통신 서비스를위한 RF 성능을 제공하기 위해서는 그것들을 펼쳐야합니다. So one of the first things that happen after we release from the Centaur is we cut the furling straps and unfurl our reflectors It will take a period of a month or so to what we call 'relax' and return to their original shape to give us the full performance,” said Dave Littmann, NASA's TDRS project manager. 그래서 우리가 켄타우로스에서 석방 한 후에 일어나는 첫 번째 일 중 하나는 우리가 주름진 끈을 자르고 반사경을 펼치는 것입니다. 우리가 '긴장을 풀고'우리에게주는 원래 모양으로 돌아가는 데 한 달 정도 걸릴 것입니다 전체 성능 "이라고 NASA의 TDRS 프로젝트 매니저 인 Dave Littmann이 말했습니다.
Animation of TDRS-M orbit raising and deploying antennas and solar arrays in orbit. TDRS-M 궤도의 애니메이션. 궤도에 안테나 및 태양열 집을 올려 놓고 배치합니다. Credit: NASA/Scientific Visualization Studio 제공 : NASA / Scientific Visualization Studio
While giving the antennas time to relax, orbit-raising maneuvers using the satellite's onboard main engine will be conducted over the next two weeks to achieve a circular geosynchronous orbit over the equator. 안테나에 휴식을 취할 시간을주기 위해 위성의 주 엔진을 사용하는 궤도 상승 기동을 적도의 원형 정지동 궤도를 달성하기 위해 다음 2 주 동안 실시 할 예정입니다.
“We need about five burns that will take us from the drop-off spot to the geosynchronous location where we will be operating the spacecraft for its lifetime,” Littmann said. Littmann은 "우리는 5 번 정도 화상을 입어 우리가 탈출 지점에서 우주선을 일생 동안 움직이게 할 정지동 위치로 이동시킬 것"이라고 말했다.
“From there, we go through the deployments. "거기에서부터 배포를 진행합니다. We unfold the solar arrays and deploy our antennas — those unfurled big reflectors and the Space-to-Ground Link antenna, it's smaller but still critical to the mission. 우리는 태양열 어레이를 전개하고 안테나를 배치합니다. 넓은 반사기와 우주 대 접지 링크 안테나는 작지만 작지만 여전히 중요합니다. The SGL is the lifeline to the ground. SGL은 그 생명줄입니다. That process takes 3-5 days.” 그 과정은 3-5 일이 걸립니다. "
If all goes well, control of the satellite will be handed from Boeing's facilities in California to NASA's White Sands Complex in New Mexico about three weeks after launch to begin on-orbit checkout. 모든 것이 잘 진행된다면, 위성의 통제는 궤도 상공에서의 체크 아웃을 시작하기 위해 약 3 주 후에 캘리포니아의 보잉 사의 시설에서 뉴 멕시코의 NASA 화이트 샌즈 복합 단지로 인도 될 것이다.
“The government hasn't accepted the spacecraft yet. "정부는 우주선을 아직 받아들이지 않았다. All of the on-orbit testing (is done) from the White Sands Complex with a Boeing team to check the spacecraft out — the bus and the payload — to make sure all of our RF communications services are ready. White Sands Complex에서 Boeing 팀과 함께 궤도 테스트 (완료)를 수행하여 버스 및 페이로드를 확인하여 모든 RF 통신 서비스가 준비되었는지 확인합니다. About four months after launch, in January or so, we will look to schedule an On-Orbit Acceptance Review to review all of the data accumulated from the test program and determine, hopefully, that the government is in position to accept the spacecraft from Boeing. 발사 후 약 4 개월 후인 1 월에는 테스트 프로그램에서 축적 된 모든 데이터를 검토하고 정부가 보잉의 우주선을 수용 할 수있는 위치에 있는지 결정하기 위해 궤도 진입 확인을 계획 할 예정입니다 . For the whole period to that point the spacecraft is Boeing's responsibility,” Littmann said. 그 기간 전체 기간 동안 우주선은 보잉 사의 책임입니다. "라고 Littmann은 말했습니다.
All of that testing will occur with the satellite parked over 150 degrees West longitude. 이 테스트는 모두 서 경도가 150도 이상인 위성으로 수행됩니다. Once NASA takes acceptance of the craft, the agency's Space Network assumes ownership, performs its own one-month checkout and then repositions the asset, likely over the Atlantic Ocean Region, Littmann said. 미 항공 우주국 (NASA)이 우주선을 수락하면 NASA의 우주 네트워크는 소유권을 주장하고 자체적 인 1 개월 단위의 점검을 수행 한 다음 대서양 지역을 넘어서 자산을 재배치 할 것이라고 리트먼은 말했다.
The $408 million TDRS-M was built and launched with the sole purpose to extend the useful life of NASA's constant communications infrastructure, supporting the astronauts around-the-clock aboard the International Space Station, supplying contact with the Hubble Space Telescope and transmitting the data from almost 40 science spacecraft studying Earth's environment and space. 4 억 8 천 8 백만 달러의 TDRS-M은 NASA의 지속적인 통신 인프라의 유용한 수명을 연장하고 국제 우주 정거장을 타고 우주 비행사를 지원하며 허블 우주 망원경과 접촉하고 데이터를 전송하는 유일한 목적으로 지어졌습니다 지구의 환경과 우주를 연구하는 거의 40 개의 과학 우주선에서.
“The (TDRS-M) spacecraft continues our ability to provide a data path for communications and tracking services from all of the different users out there in orbit today from human spaceflight component of NASA to robotic missions,” Littmann said. "(TDRS-M) 우주선은 NASA의 인간 spaceflight 구성 요소에서 로봇 임무에 이르기까지 오늘날 궤도에있는 모든 다른 사용자들의 통신 및 추적 서비스를위한 데이터 경로를 제공하는 능력을 계속 유지하고 있습니다."라고 Littmann은 말했습니다.
Credit: NASA/Scientific Visualization Studio 제공 : NASA / Scientific Visualization Studio
Looking down from the vantage point of geosynchronous orbit, the TDRS network receives signals from vehicles like the space station flying at a mere 250 miles above Earth and routes the telemetry, voice, video and science information to a dedicated ground terminal for delivery to Houston. 정지 궤도의 유리한 지점에서 내려다 보면서 TDRS 네트워크는 지구 250 마일 상공에서 비행하는 우주 정거장과 같은 차량의 신호를 수신하고 텔레 메 트리, 음성, 비디오 및 과학 정보를 휴스턴으로 배달하기위한 전용 접지 터미널로 라우팅합니다.
No matter where the space station is located at any given moment, TDRS has the outpost in sight for the two-way communications. 어느 순간에 우주 정거장이 어디에 있든 TDRS는 양방향 통신을위한 전초 기지를 갖추고 있습니다.
“It works really well…We are almost spoiled now with how much communication we have. "정말 잘 작동합니다 ... 우리는 얼마나 많은 의사 소통이 있었는지 이제 거의 망가졌습니다. It really makes the science output and the ability to operate space station as miraculous as it is,” said astronaut Stephen Bowen. 우주 비행사가 과학적 산출물과 기적을 수행 할 수있는 능력을 실제로 만들어냅니다. "라고 스티븐 보웬 (Stephen Bowen) 우주 비행사는 말했다.
The TDRS system was born in 1973 to keep astronauts and satellites in constant contact with mission controllers, closing the substantial gaps every orbit as spacecraft passed into and out of range of ground stations scattered around the globe. TDRS 시스템은 1973 년에 우주 비행사와 위성을 임무 조정관과 지속적으로 접촉하도록 유지하기 위해 태어 났으며 우주선이 전 세계에 흩어져있는 우주 정거장의 안팎으로 통과 할 때마다 모든 궤도를 닫습니다.
When TDRS first became operational in late 1983, the initial space shuttle mission to use the system relayed more information to the ground during its 10 days in orbit than in all 39 previous American manned spaceflights. TDRS가 1983 년 후반에 처음으로 작동하게되었을 때 시스템을 사용하기위한 최초의 우주 왕복선 임무는 이전의 미국 유인 우주 비행선 39 개보다 궤도에서 10 일 동안 더 많은 정보를 지상으로 전달했습니다.
Relying on dispersed ground stations was a costly requirement and subjected the sites' operators to dangerous conditions in far-off countries, yet the system provided only 15 percent communications capability per orbit. 분산 된 지상국에 의존하는 것은 비용이 많이 드는 요구 였고 멀리 떨어진 국가에서 현장의 통신 사업자를 위험한 조건으로 처리했지만 시스템은 궤도 당 15 %의 통신 기능만을 제공했습니다.
NASA currently has 7 operational TDRS satellites — two launched by the space shuttle in 1993 and 1995 and five Atlas-launched birds from 2000 to 2014, plus two aged shuttle-era craft from 1988 and 1991 now held in reserve with diminished capabilities. NASA는 현재 운용중인 TDRS 위성 7 대를 보유하고있다. 1993 년과 1995 년 우주 왕복선으로 2 대, 2000 년부터 2014 년까지 아틀라스 발사 조류 5 대, 그리고 1988 년과 1991 년 우주 왕복선 2 대가 감소한 역량을 보유하고있다.
“We need at least 6 active spacecraft and one active spare, so we need at least 7 spacecraft to be ready to meet all of our mission requirements. "최소한 6 개의 우주선과 1 개의 여분의 우주선이 필요하므로 모든 임무 요구 사항을 충족 할 준비가 되려면 최소 7 개의 우주선이 필요합니다. The first generation has some residual capability, (but) TDRS-M is so critical,” said Badri Younes, deputy associate administrator for Space Communications and Navigation at NASA Headquarters. NASA 본부의 Space Communications and Navigation 부국장 인 Badri Younes는 1 세대에 약간의 잔여 능력이 있지만 (TDRS-M은 매우 비판적이다)
A successful TDRS-M extends the projected life of the constellation to the mid-2020s. 성공적인 TDRS-M은 별자리의 예상 수명을 2020 년 중반까지 연장합니다.
While TDRS got its start by supporting space shuttle missions, today's network is even busier with the space station that's been continuously staffed for nearly 17 years. TDRS가 우주 왕복선 임무를 지원함으로써 시작되었지만, 오늘날의 네트워크는 거의 17 년 동안 지속적으로 직원 배치 된 우주 정거장과 함께 더욱 혼잡합니다.
“The thing we saw during the shuttle era was that when a shuttle would go up on a mission, the load on the TDRS system was extremely high. "셔틀 시절에 우리가 본 것은 셔틀이 임무를 수행 할 때 TDRS 시스템의 부하가 극도로 높아졌다는 것입니다. But once it landed that spike in the load would dissipate. 그러나 하중이 가해지면 스파이크가 사라지게됩니다. We would see the spikes mission by mission,” Littmann said. 우리는 임무에 의한 스파이크 선교를 보게 될 것 "이라고 말했다.
“What we see today is a little different because those spikes are no longer there, but with the space station being in continuous coverage where we have astronauts 24/7 in orbit. "우리가 오늘 보는 것은 스파이크가 더 이상 존재하지 않기 때문에 약간 다르다. 그러나 우주 정거장이 24/7 궤도에있는 우주 비행사를 계속해서 포함하고있다. TDRS serves the human spaceflight community in that manner, the comm to the space station is more continuous. TDRS는 그런 방식으로 인간의 우주 비행사 커뮤니티에 봉사하며 우주 정거장과의 통신은 더욱 지속됩니다.
“The spikes have changed to a continuous level to support the International Space Station activities, as well as TDRS developed additional capabilities over the years that it now tracks and provides telemetry for various launch vehicles. "스파이크는 국제 우주 정거장 활동을 지원하기 위해 지속적인 수준으로 변경되었으며, TDRS는 다양한 발사 차량을 추적하고 원격 측정을 제공하는 지난 몇 년간 추가 기능을 개발했습니다. That's been added to the mix. 그게 믹스에 추가되었습니다. The overall usage has remained.” 전반적인 사용량이 남아 있습니다. "
The Atlas 5 rocket that launched TDRS-M, for example, used the constellation's K and L satellites to relay data back to the Cape this morning. 예를 들어 TDRS-M을 발사 한 Atlas 5 로켓은 별자리의 K 및 L 인공위성을 사용하여 오늘 아침에 케이프로 데이터를 다시 전달합니다. Delta 2 and Delta 4 rockets and Orbital ATK's Minotaur 4 rely on TDRS too. 델타 2와 델타 4 로켓과 오비탈 ATK의 미노타 우르 4 역시 TDRS에 의존합니다.
TDRS-M completes the third generation of spacecraft constructed for the Tracking and Data Relay Satellite System as we know it today. TDRS-M은 추적 및 데이터 중계 위성 시스템 용으로 제작 된 3 세대 우주선을 오늘 우리가 알고있는대로 완성합니다. What comes next is being debated, including possibilities of a “technology refresh” by adding laser communications to the follow-on program. 다음으로 오는 것은 레이저 통신을 후속 프로그램에 추가하여 "기술 새로 고침"가능성을 포함하여 토론되고 있습니다.
However, there is no rush to field the next era of relay satellites. 그러나 중계 위성의 다음 시대를 향한 서두가 없습니다. The current TDRS fleet is expected to operate well into the next decade. 현재의 TDRS 함대는 향후 10 년 동안 잘 작동 할 것으로 예상됩니다.
Only two of the six shuttle-launched TDRS satellites have been retired, the rest are functional more than 25 years since their deployment and outliving their design lives by exceptional margins. 6 대의 우주 왕복선 TDRS 인공위성 중 2 개만 퇴역했으며, 나머지는 배치 이후 25 년 이상 기능적으로 뛰어나며 탁월한 여백으로 설계 수명을 연장합니다.
“Just because the 15 years comes to end doesn't mean we stop operating the spacecraft. "15 년이 끝나기 만해도 우리가 우주선을 작동하는 것을 멈추지 않는다는 의미는 아닙니다. Like your electronics or laptop at home, you use it until it doesn't work anymore,” said Paul Buchanan, TDRS deputy project manager. 집에서 전자 제품이나 노트북처럼 더 이상 작동하지 않을 때까지 사용하십시오. "TDRS 대리 프로젝트 관리자 인 Paul Buchanan은 다음과 같이 말했습니다.
For NASA's Launch Services Program, the team has seven high-profile launches scheduled over the next year, including missions to Mars and the Sun, two weather satellites and a planet-hunter. NASA의 Launch Services 프로그램의 경우,이 팀은 화성과 태양에 대한 임무, 두 개의 기상 위성 및 행성 사냥꾼을 포함하여 내년에 예정된 일곱 개의 주목할만한 발사를 계획하고 있습니다.
-Delta 2/JPSS-1 is NET Nov. 10 at 2:48 am local from Vandenberg -Delta 2 / JPSS-1은 11 월 10 일 오전 2시 48 분에 Vandenberg 지역 NET에서 열립니다.
-Pegasus/ICON is Nov. 14 at 10:28 am Eastern from Kwajalein - 페가수스 / 아이콘은 오전 10시 28 분에 11 월 14 일 콰자 레인에서 동방
-Atlas 5/GOES-S is March 1 at 5:01 am at Cape -Atlas 5 / GOES-S는 Cape at 5:01 am에 3 월 1 일입니다.
-Falcon/TESS is NET March 20 at Cape -Falcon / TESS는 케이프에서 3 월 20 일 NET입니다.
-Atlas 5/InSight is May 5 at 4:10 am local from Vandenberg -Atlas 5 / InSight는 5 월 5 일 오전 4시 10 분 Vandenberg 지역 출신입니다.
-Delta 4-Heavy/Parker Solar Probe is July 31 at 10:07 am at Cape -Delta 4-Heavy / Parker Solar Probe는 케이프에서 오전 10시 07 분에 7 월 31 일입니다.
-Delta 2/IceSat-2 is Sept. 12 at 5:45 am local from Vandenberg -Delta 2 / IceSat-2는 9 월 12 일 오전 5:45 Vandenberg 지역에서 열립니다.
The next two United Launch Launch Alliance Atlas 5 flights will deploy critical-but-classified security payloads for the US National Reconnaissance Office. 다음 두 개의 United Launch Alliance Alliance Atlas 5 항공편은 미국 정찰 국 (National Reconnaissance Office)을 위해 치명적이지만 분류 된 보안 탑재 장치를 배치합니다.
NROL-42 will fly from Vandenberg Air Force Base in California using a powerful 541-configured rocket with four side-mounted solid-fuel boosters and NROL-52 occurs from Cape Canaveral on a 421 with two solids. NROL-42는 4 개의 측면 장착형 고체 연료 부스터가있는 강력한 541 구성 로켓을 사용하여 캘리포니아의 Vandenberg 공군 기지에서 날아갈 것이고 NROL-52는 케이프 커 내버 럴에서 421 두 개의 고체로 나옵니다.
See earlier TDRS-M launch coverage . 이전 TDRS-M 발사 범위를보십시오 .
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