|
United Launch Alliance, a union of Atlas and Delta rockets formed a decade ago for US government spacelift needs, will conduct its 25th deployment mission for the country's spy satellite agency Thursday night. United Launch Alliance는 10 년 전 미국 정부의 우주선 필요성에 부합하는 Atlas와 Delta 로켓의 조합으로, 목요일 밤에 국가 스파이 위성 기관에 25 번째 배치 임무를 수행 할 것입니다.
The milestone launch in service to the National Reconnaissance Office will occur from Vandenberg Air Force Base in California. National Reconnaissance Office에 대한 이정표 발사는 캘리포니아의 Vandenberg 공군 기지에서 발생합니다.
A heavy-duty Atlas 5 rocket with four side-mounted solid-fuel boosters will loft the classified NROL-42 payload from Space Launch Complex 3-East on Vandenberg's South Base. 4 개의 측면 장착형 고체 연료 부스터가 장착 된 중장비 Atlas 5 로켓은 Vandenberg의 South Base에있는 Space Launch Complex 3-East에서 분류 된 NROL-42 탑재량을 로프트합니다.
Liftoff is scheduled for 10:38 pm local time (1:38 am EDT; 0538 GMT on Friday morning). 승강기는 현지 시각으로 오전 10시 38 분 (동부 표준시 1:38, 금요일 오전 0538 GMT)으로 예정되어 있습니다.
“We are proceeding as scheduled for Thursday,” Lt. Col. Kenneth Decker, 4th Space Launch Squadron commander, said in a telephone interview Tuesday. "우리는 목요일 예정대로 진행 중"이라고 케네스 데커 제 4 우주 비행 중대장이 화요일 전화 인터뷰에서 밝혔다.
“Every National Security Space mission is important. "모든 국가 안보 공간의 임무는 중요하다. It directly supports national security, helps our senior leaders make key decisions and it ultimately provides capability to the warfighters. 그것은 국가 안보를 직접적으로 지원하여 고위 지도자들이 중요한 결정을 내리고 궁극적으로 전투원에게 능력을 제공합니다. Specific to this (launch), I can't go into any details for this mission.” 이것 (발사)과 관련해서는, 나는이 임무를위한 어떤 세부 사항도 들어갈 수 없다. "
The 4th Space Launch Squadron, a team of military and civilian personnel, is the government's on-site team that oversees the rocket preparations from the point it arrives at Vandenberg until liftoff. 군사 및 민간 요원 인 팀인 네 번째 우주 발사 비행 중대는 Vandenberg에 도착한 시점에서 발사 준비까지 감독하는 현장 팀입니다. The engineers and missile maintenance professionals give assurance that processing and testing of the vehicle performed by United Launch Alliance goes properly. 엔지니어 및 미사일 유지 보수 전문가는 United Launch Alliance가 수행 한 차량의 처리 및 테스트가 올바르게 진행됨을 보증합니다.
The squadron was formed in 1994 to support Titan missions at Vandenberg's Space Launch Complex 4, then re-chartered in 2003 for the Atlas 5 and Delta 4 launch systems from Slicks 3 and 6. 비행 중대는 Vandenberg의 Space Launch Complex 4에서 Titan 임무를 지원하기 위해 1994 년에 결성되었으며, 2003 년 Slills 3 및 6의 Atlas 5 및 Delta 4 발사 시스템으로 2003 년에 재 공표되었습니다.
“Both the space vehicle and the launch vehicle are very complex machines. "우주선과 발사체는 매우 복잡한 기계입니다. So we do run into some technical issues. 그래서 우리는 기술적 인 문제에 직면 해 있습니다. Anytime there is something with elevated risk, we step back and perform that independent look, and we want to be thorough…Our focus is to insure these critical payloads make it to orbit,” said Decker. 위험이 높은 무언가가있을 때마다 우리는 뒤로 물러나서 독립적 인 모습을 수행합니다. 우리는 철저히 조사하고 싶습니다. 우리의 중점은 중요한 페이로드가 궤도를 도는 것을 보장하는 것입니다 "라고 Decker는 말했습니다.
The closest spot for the general public to view this launch is along West Ocean Avenue CA-246, immediately prior to the South Gate entrance to Vandenberg Air Force Base. 이 발사를 시청할 수있는 가장 가까운 장소는 사우스 게이트 (South Gate)가 밴덴버그 공군 기지 (Bandenberg Air Force Base)에 들어가기 직전의 웨스트 오션 애비뉴 (West Ocean Avenue) CA-246입니다. The top of the rocket and launch pad will be visible only 2.7 miles away. 로켓과 발사대의 꼭대기는 불과 4.3 마일 밖에 보이지 않습니다.
Weather forecasters project that there's a 60 percent chance of acceptable liftoff conditions, with visibility and ground winds the main worries. 기상 예보관들은 허용 가능한 이륙 조건의 60 %가 가시성 및지면 바람과 함께 주요 걱정거리라고 예측합니다.
A backup launch opportunity is available Friday night, if needed, and the weather odds improve to 90 percent favorable with only winds posing a concern. 필요한 경우 백업 시작 기회를 금요일 밤에 사용할 수 있으며 기상 확률은 바람을 일으킬 우려가있는 경우에만 90 %로 향상됩니다.
The rocket will produce nearly two-and-a-half-million pounds of liftoff thrust and follow a customary coast-hugging trajectory to orbit, according to pre-launch notices issued to mariners. 로켓트는 선적자에게 발행 된 발사 사전 통지에 따라 거의 250 만 파운드의 이륙 추력을 생산하고 궤도에 관습적인 해안 포옹 궤도를 따릅니다.
Analysts believe the payload is destined for a Molniya-style highly elliptical, highly inclined orbit around Earth. 분석가들은 탑재 물이 Molniya 스타일의 고도로 타원형이며 고도의 지구 주위 궤도를 향하고 있다고 믿고있다. That type of orbit enables the clandestine satellite to dwell over the northern latitudes of the globe for long periods of each orbit. 그 종류의 궤도는 비밀 궤도 위성이 각 궤도의 오랜 기간 지구의 북반구 위도에 머무를 수있게합니다.
ULA was formed in December 2006 by marrying Lockheed Martin's Atlas 5 rocket and Boeing's Delta 2 and Delta 4 rockets under a single corporate banner. ULA는 록히드 마틴 (Lockheed Martin)의 Atlas 5 로켓과 보잉의 델타 2 및 델타 4 로켓을 단일 회사 배너와 결합시킴으로써 2006 년 12 월에 설립되었습니다.
The aim: Preserve assured access to space by keeping two paths to orbit — the Atlas 5 and Delta 4 families — viable for national security launches under the Evolved Expendable Launch Vehicle program. 목표 : 진화 된 소모품 발사체 프로그램에 따라 국가 안보를 위해 사용할 수있는 두 가지 궤도 (아틀라스 5 및 델타 4 제품군)를 유지함으로써 공간에 대한 확실한 접근을 보장합니다.
The new company's first launch was an NRO mission from Vandenberg using a Delta 2. 새로운 회사의 첫 번째 출시는 Delta 2를 사용하는 Vandenberg의 NRO 임무였습니다.
All 24 launches to date for the NRO have been successful, putting every payload into a usable Earth orbit. 지금까지 NRO에 대한 24 개의 모든 발사가 성공하여 모든 탑재량을 사용할 수있는 지구 궤도에 올랐습니다.
The only blip was a marginally off-nominal insertion of a tandem payload in 2007, but it had no impact on the mission and the NRO officially deemed the launch a success. 유일한 일시적인 시도는 2007 년에 탠덤 페이로드가 약간 벗어난 것이었지만 임무에 아무런 영향을 미치지 못했고 NRO는 공식적으로 출시가 성공적이라고 간주했습니다. The spacecraft have operated for 10 years. 우주선은 10 년 동안 작동했습니다.
** ULA LAUNCHES FOR NRO ** ** ULA는 NRO를 런칭합니다 ** Delta 322: NROL-21 on D2-7920 (Dec. 14, 2006) Vandenberg 델타 322 : D2-7920에 NROL-21 (2006 년 12 월 14 일) Vandenberg AV-009: NROL-30 using Atlas 5-401 (June 15, 2007) Cape AV-009 : Atlas 5-401을 사용하는 NROL-30 (2007 년 6 월 15 일) 케이프 AV-015: NROL-24 using Atlas 5-401 (Dec. 10, 2007) Cape AV-015 : 아틀라스 5-401을 사용하는 NROL-24 (2007 년 12 월 10 일) 케이프 AV-006: NROL-28 using Atlas 5-411 (March 13, 2008) Vandenberg AV-006 : Atlas 5-411을 사용하는 NROL-28 (2008 년 3 월 13 일) Vandenberg Delta 337: NROL-26 on D4-Heavy (Jan. 17, 2009) Cape 델타 337 : D4-Heavy의 NROL-26 (2009 년 1 월 17 일) 케이프 AV-025: NROL-41 using Atlas 5-501 (Sept. 20, 2010) Vandenberg AV-025 : Atlas 5-501을 사용하는 NROL-41 (2010 년 9 월 20 일) Vandenberg Delta 351: NROL-32 on D4-Heavy (Nov. 21, 2010) Cape Delta 351 : D4-Heavy의 NROL-32 (2010 년 11 월 21 일) 케이프 Delta 352: NROL-49 on D4-Heavy (Jan. 20, 2011) Vandenberg Delta 352 : D4-Heavy의 NROL-49 (2011 년 1 월 20 일) Vandenberg Delta 353: NROL-27 on D4-Medium+ (March 11, 2011) Cape Delta 353 : D4-Medium +에서 NROL-27 + (2011 년 3 월 11 일) 케이프 AV-027: NROL-34 using Atlas 5-411 (April 14, 2011) Vandenberg AV-027 : Atlas 5-411을 사용하는 NROL-34 (2011 년 4 월 14 일) Vandenberg Delta 359: NROL-25 on D4-Medium+ (April 3, 2012) Vandenberg Delta 359 : D4-Medium +에서 NROL-25 + (2012 년 4 월 3 일) Vandenberg AV-023: NROL-38 using Atlas 5-401 (June 20, 2012) Cape AV-023 : Atlas 5-401을 사용하는 NROL-38 (2012 년 6 월 20 일) 케이프 Delta 360: NROL-15 on D4-Heavy (June 29, 2012) Cape 델타 360 : D4-Heavy의 NROL-15 (2012 년 6 월 29 일) 케이프 AV-033: NROL-36 using Atlas 5-401 (Sept. 13, 2012) Vandenberg AV-033 : Atlas 5-401을 사용하는 NROL-36 (2012 년 9 월 13 일) Vandenberg Delta 364: NROL-65 on D4-Heavy (Aug. 28, 2013) Vandenberg Delta 364 : D4-Heavy의 NROL-65 (2013 년 8 월 28 일) Vandenberg AV-042: NROL-39 using Atlas 5-501 (Dec. 5, 2013) Vandenberg AV-042 : Atlas 5-501 (2013 년 12 월 5 일) Vandenberg를 사용하는 NROL-39 AV-045: NROL-67 using Atlas 5-541 (April 10, 2014) Cape AV-045 : Atlas 5-541을 사용하는 NROL-67 (2014 년 4 월 10 일) 케이프 AV-046: NROL-33 using Atlas 5-401 (May 22, 2014) Cape AV-046 : 아틀라스 5-401을 사용하는 NROL-33 (2014 년 5 월 22 일) 케이프 AV-051: NROL-35 using Atlas 5-541 (Dec. 13, 2014) Vandenberg AV-051 : Atlas 5-541 (2014 년 12 월 13 일) Vandenberg를 사용하는 NROL-35 AV-058: NROL-55 using Atlas 5-401 (Oct. 8, 2015) Vandenberg AV-058 : Atlas 5-401 (2015 년 10 월 8 일) Vandenberg를 사용하는 NROL-55 Delta 373: NROL-45 on D4-Medium+ (Feb. 10, 2016) Vandenberg Delta 373 : D4-Medium +의 NROL-45 + (2016 년 2 월 10 일) Vandenberg Delta 374: NROL-37 on D4-Heavy (June 11, 2016) Cape Delta 374 : D4-Heavy의 NROL-37 (2016 년 6 월 11 일) 케이프 AV-065: NROL-61 using Atlas 5-421 (July 28, 2016) Cape AV-065 : 아틀라스 5-421 (2016 년 7 월 28 일) 케이프를 사용하는 NROL-61 AV-068: NROL-79 using Atlas 5-401 (March 1, 2017) Vandenberg AV-068 : Atlas 5-401 (2017 년 3 월 1 일) Vandenberg를 사용하는 NROL-79
This will be the 15th Atlas 5 for the NRO. 이것은 NRO를위한 제 15의 아틀라스 5가 될 것입니다. ULA has flown 9 Delta 4s and one Delta 2 for the agency as well. ULA는 대행사를 위해 9 대의 Delta 4와 1 대의 Delta 2를 비행했습니다.
The collection of rockets has featured Delta 4-Heavy vehicles for maximum performance and high-end Atlas 5s, like the one flying Thursday, to carry large loads to high-energy orbits. 로켓 수집품은 최대 성능을위한 Delta 4-Heavy 차량과 고 에너지 궤도에 큰 부하를 전달하는 목요일 날아가는 것과 같은 High-end Atlas 5를 특징으로합니다.
“The NRO is responsible for developing, acquiring, launching and operating the nation's overhead Intelligence, Surveillance and Reconnaissance (ISR) architecture,” NRO Director Betty Sapp said in testimony to Congress this year. "NRO는 ISR (Intelligence, Surveillance and Reconnaissance) 아키텍처를 개발, 인수, 운영 및 운영하는 책임이 있습니다."NRO 이사 인 Betty Sapp은 올해 의회에서 증언했습니다.
“The unique nature of overhead ISR collection allows timely access to locations around the world without risk of violating international law or putting US personnel in danger. "오버 헤드 ISR 수집의 독특한 특성으로 인해 국제법을 위반하거나 미국 직원을 위험에 빠뜨릴 위험없이 전 세계에 적시에 액세스 할 수 있습니다. It also allows the flexibility necessary to be where we need to be, when we need to be there and for as long as we're required. 또한 우리가 필요로 할 때 필요로 할 때 필요한만큼 유연성을 유지할 수 있습니다. And we continue to deliver innovative solutions and enable intelligence integration, assessment and problem solving across geographic boundaries and intelligence domains.” 또한 우리는 혁신적인 솔루션을 지속적으로 제공하고 지리적 경계와 인텔리전스 영역에서 정보 통합, 평가 및 문제 해결을 가능하게합니다. "
Every aspect of the NRO's mission has flown on the ULA launches, deploying exquisite-class electro-optical and radar-imaging observatories, geosynchronous and Molniya-orbit eavesdropping platforms, the ocean surveillance network and data-relay support spacecraft. NRO의 모든 임무는 ULA 발사에 따라 절묘한 수준의 전기 광학 및 레이더 영상 관측소, 정지 및 Molniya 궤도 도청 플랫폼, 해상 감시 네트워크 및 데이터 릴레이 지원 우주선을 배치했습니다.
This NROL-42 mission was assigned to ULA as part of the 36-core Block Buy from the US Air Force. 이 NROL-42 임무는 미 공군의 36 코어 Block Buy의 일환으로 ULA에 할당되었습니다.
Then-Secretary of the Air Force Deborah Lee James testified to the US Senate, in questions about the Block Buy, that the NROL-42 satellite mass to orbit exceeded the capabilities of SpaceX's Falcon 9 to lift it. 공군 비서관 인 Deborah Lee James는 Block Buy에 관한 질문으로 NROL-42 인공위성 궤도가 SpaceX의 Falcon 9가 그것을 들어 올리는 능력을 초과했다고 미국 상원에 증언했다.
That made this mission unsuitable for competition and left ULA as the only US firm that could launch the payload. 이로 인해이 임무는 경쟁에 적합하지 않았으며 ULA는 페이로드를 출시 할 수있는 유일한 미국 회사로 남았습니다.
The Atlas 5 family is designed to be modular in concept and tailor each vehicle to the given payload being launched, adding SRBs for additional thrust when needed and enclosing the satellite in either a four-meter shroud or a bulbous five-meter one. Atlas 5 제품군은 모듈화 된 컨셉으로 설계되었으며 각 차량은 주어진 페이로드에 맞게 설계되었으며 필요한 경우 추력을위한 SRB를 추가하고 위성을 4 미터 또는 수 구의 5 미터 중 하나에 둘러 쌉니다.
The NROL-42 payload requires a powerful 541 version of the launcher, which has flown four times previously in dispatching NASA's Curiosity rover to Mars in 2011, a pair of NRO missions in 2014 and deployment of the advanced GOES 16 weather observatory last November. NROL-42 탑재물에는 2011 년에 NASA의 호기심 탐사선, 2014 년 NRO 임무 및 지난 11 월에 진행된 GOES 16 기상 관측소의 파견에서 이전에 네 번 비행 한 강력한 541 버전의 발사기가 필요합니다.
See earlier NROL-42 coverage . 이전 NROL-42 범위를 참조하십시오.
|