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More than six years after back-to-back failures left the Taurus rocket with an uncertain future, a redesigned version of the launcher sporting a new name is set to loft 10 small Earth-imaging satellites into orbit Tuesday from Vandenberg Air Force Base in California. 연속적인 실패로 인해 황소 자리 로켓이 불확실한 미래를 맞이한 지 6 년이 지난 지금, 새로운 이름을 자랑하는 발사대의 재 설계 버전은 캘리포니아의 밴덴버그 공군 기지에서 10 개의 작은 지구 이미징 위성을 화성 궤도에 로프트하도록 설정되었습니다 .
Now dubbed the Minotaur-C, the four-stage rocket built and operated by Orbital ATK is standing on a launch pad overlooking the rugged Pacific coastline, ready for a 10-minute trip into orbit set to begin at 2:37 pm PDT (5:37 pm EDT; 2137 GMT) Tuesday, the opening of a 30-minute window. 이제는 Minotaur-C 라 불리며, Orbital ATK가 제작하고 운영하는 4 단 로켓은 태평양 태평양 해안선이 내려다 보이는 발사대에 서있으며 오후 2시 37 분 (PDT)부터 시작되는 궤도에 10 분간 대기합니다. : 37 pm EDT, 2137 GMT) 화요일, 30 분짜리 창 열기.
Ground crews spent the last few weeks assembling the rocket at Space Launch Complex 576-East, an austere launch pad at Vandenberg that was last used in March 2011 on the most recent Taurus flight. 지상 승무원은 지난 몇 주 동안 가장 최근의 황소 자리 비행에서 2011 년 3 월에 마지막으로 사용 된 Vandenberg의 엄숙한 발사대 인 Space Launch Complex 576-East에서 로켓을 조립했습니다.
That flight ended in failure, when the Taurus rocket's payload shroud clung to the vehicle as it climbed into space, preventing NASA's Glory climate research satellite from reaching orbit. 이 비행은 실패로 끝났습니다. 토러스 로켓의 페이로드 슈라우드가 우주로 올라가면서 NASA의 영광 기후 연구 위성이 궤도에 진입하는 것을 막았습니다. A similar payload fairing failure doomed the previous Taurus flight in 2009, resulting in the loss of another NASA-funded Earth science mission. 비슷한 페이로드 페어링 실패로 인해 2009 년 이전의 황소 자리 비행이 중단되어 NASA가 자금을 지원 한 또 다른 지구 과학 선교사가 사라졌습니다.
The payload fairing was supposed to drop away from the top of the rocket in a clamshell-like fashion a few minutes after liftoff. 페이로드 페어링은 이륙 후 수 분 후에 대합 조개 모양으로 로켓 위에 떨어지게되었습니다.
The mishaps prompted NASA to switch the launch of the Taurus rocket's sole remaining mission to another rocket, leaving the light-class launcher without an assured future. 사고로 인해 NASA는 황소 로켓의 유일한 남은 임무를 다른 로켓으로 전환 시켰으며, 확실한 미래가없는 가벼운 런처를 남겨 두었다.
But Orbital ATK, then known as Orbital Sciences, revamped the Taurus program in a bid to keep the launcher active, serving a growing slice of the commercial satellite marketplace that has few good US launch options, at least with rockets that have flown before. 그러나 Orbital Sciences로 알려진 Orbital ATK는 Taurus 프로그램을 개선하여 실행기를 계속 유지하면서 이전에 비행 한 로켓과 비교했을 때 미국의 출시 옵션이 거의없는 상용 위성 시장의 성장에 기여했습니다.
“The elephant in the room is that this is a return-to-flight after two failures,” said John Brunschwyler, Orbital ATK's Minotaur-C program manager. "이 코끼리는 방에 두 번 실패한 후에 돌아 오는 비행이다."라고 Orbital ATK의 Minotaur-C 프로그램 매니저 인 John Brunschwyler가 말했다. “We have a significant number of people on the team who were part of those launch campaigns back in 2009 and 2011. Getting back into it, it's surprisingly fresh and people are very motivated.” "우리는 2009 년과 2011 년에 시작된 캠페인에 참여한 상당수의 사람들을 팀에두고 있습니다. 다시 생각해 보면 놀랍도록 신선하고 사람들은 매우 동기 부여가됩니다."
The Minotaur-C rocket will place six SkySat spacecraft into orbit 310 miles (500 kilometers) above Earth to record high-definition video and high-resolution optical still imagery of locales around the world. Minotaur-C 로켓은 6 개의 SkySat 우주선을 지구보다 310 마일 (500 킬로미터) 높은 궤도에 올려 전세계 고화질 비디오 및 고해상도의 광학 아직까지 이미지를 기록합니다.
Four smaller Dove CubeSats, known as Flock 3m, will also hitch a ride on the rocket, joining the SkySats in a growing fleet of Earth-observing satellites owned by Planet, a San Francisco-based company whose mission is to image the entire globe every day. Flock 3m으로 알려진 4 개의 작은 Dove CubeSats도 지구 전체를 이미지화하는 임무를 수행하는 샌프란시스코 기반 회사 인 Planet이 소유하고있는 지구 관측 인공 위성의 증가하는 함대에 SkySats에 합류하면서 로켓에 타고 있습니다. 일.
Built by Space Systems/Loral, each of the SkySats is about the size of a dorm room refrigerator — measuring 2.5 feet by 2 feet by 2 feet (95 by 60 by 60 centimeters) — and weighs around 242 pounds (110 kilograms). SpaceSystems / Loral에 의해 건축 된 SkySats는 2.5 피트 × 2 피트 (95 × 60 × 60 센티미터) 크기의 기숙사 형 냉장고의 크기와 약 242 파운드 (110 킬로그램)의 무게를 자랑합니다. The Doves are built in-house by Planet and are roughly the size of a shoebox. 비둘기는 플래닛 (Planet)에 의해 사내에 건설되며 대략 신발장만한 크기입니다.
The Minotaur-C rocket launching Tuesday has a different fairing than the Taurus rockets launched in 2009 and 2011. The shroud spans 92 inches (2.3 meters) in diameter, wider than the fairings flown on the last two Taurus rockets. 화요일에 발사 된 Minotaur-C 로켓은 2009 년과 2011 년에 발사 된 토러스 로켓보다 다른 페어링을 가지고 있습니다. 슈라우드는 지름이 92 인치 (2.3 미터)에 이르며 마지막 두 개의 황소 로켓에서 날아간 페어링보다 넓습니다.
Investigators probing both fairing failures could not settle on a definite cause, but in both cases, the two halves of the shroud remained on the rocket, weighing it down and keeping it from entering orbit. 양측의 페어링 실패를 조사하는 수사관은 확실한 원인으로 해결할 수 없었지만, 두 경우 모두 슈라우드의 두 반쪽이 로켓에 남아서 무게를 달아 궤도에 진입하지 못하게했습니다.
The 92-inch fairing design has performed without fault on Orbital ATK's Minotaur 4 rocket, most recently in August. 92 인치 페어링 디자인은 Orbital ATK의 Minotaur 4 로켓에 오류없이 수행되었으며, 가장 최근에는 8 월에 수행되었습니다. While similar in design, its separation mechanism is not identical to the one on the smaller fairing. 디자인면에서 비슷하지만 분리 메커니즘은 소형 페어링과 동일하지 않습니다.
“All of our missions receive an incredible amount of scrutiny and independent review,” said Phil Joyce, Orbital ATK's vice president of small launch programs. "우리의 모든 임무는 엄청난 양의 정밀 조사와 독립 검토를받습니다."라고 Orbital ATK의 소형 발사 프로그램 담당 부사장 인 Phil Joyce는 말했습니다. “We did that twice again for this mission, (with) added layers of additional deep dives and other things not only on the fairing, which has been flight-proven on other vehicles … but everything about the changes that we made to the vehicle to take it from the Taurus to Minotaur-C. "우리는이 임무를 위해 다른 두 번의 비행을 입증 한 페어링뿐만 아니라 추가 심층 다이빙과 다른 것들을 추가했습니다. 그러나 차량에 대한 변경 사항에 대한 모든 사항은 다음과 같습니다. 토러스에서 Minotaur-C로 가져 가라.
“We feel really good about this launch coming up on Tuesday,” Joyce said in an interview with Spaceflight Now. 조이스는 Spaceflight Now와의 인터뷰에서 "우리는 화요일에이 런칭에 대해 정말로 기분이 좋다.
“So does that make it any less nerve-racking? "그렇게해서 덜 신경을 굳히는가? No, but it's exciting, and I think we've beaten back as many worries as we could have,” Brunschwyler said. 아뇨,하지만 흥분되는 것 같아요. 우리가 가질 수있는만큼 많은 걱정을 되풀이했다고 생각합니다. "라고 Brunschwyler가 말했다.
Changes from the Taurus XL rocket include modified avionics and guidance systems originally developed for Orbital ATK's Minotaur 1 and Minotaur 4 boosters, which use decommissioned Minuteman and Peacekeeper missile motors. Taurus XL 로켓의 변경 사항에는 원래 Miniteman 및 Peacekeeper 미사일 모터를 사용하는 Orbital ATK의 Minotaur 1 및 Minotaur 4 부스터 용으로 개발 된 항공 전자 공학 및 유도 시스템이 포함됩니다.
Officials said sharing engineering teams and components between the Minotaur, Minotaur-C and the company's air-launched Pegasus rocket will reduce overhead costs. 관리들은 미노타 우르, Minotaur-C 및 항공기가 발사 한 페가수스 로켓 간의 엔지니어링 팀과 구성 요소를 공유함으로써 간접비를 줄일 수 있다고 말했다.
“There are some Taurus components that remain in the system, but one of the reasons we changed the name was we're going to a more common avionics between our Minotaur program, the Minotaur-C, and the Pegasus to maximize the commonality and to really drive down cost,” Joyce said. "시스템에 남아있는 Taurus 구성 요소가 있지만 그 이름을 변경 한 이유 중 하나는 Minotaur 프로그램, Minotaur-C 및 Pegasus 사이의 공동 작업을 통해 공통성을 극대화하고 정말로 비용을 줄인다 "고 조이스는 말했다. “That's what we're all about at Orbital ATK, is driving down the cost of our small space launch offerings, and this is a step on that road.” "이것이 우리가 궤도에 올라온 ATK의 모든 것입니다. 우리의 작은 우주 진입 제품의 비용을 낮추고 있으며, 이것은 그 길의 한 걸음입니다."
Orbital ATK's future in the commercial launch market, at least for now, could hinge on proving the Minotaur-C's reliability and making the solid-fueled rocket affordable. 최소한 상업용 출시 시장에서의 Orbital ATK의 미래는 Minotaur-C의 신뢰성을 입증하고 견고한 연료 로켓을 저렴하게 만들 수 있습니다.
US law prohibits Orbital ATK from selling Minotaur 1 and Minotaur 4 launch services to commercial customers because they use retired missile parts. 미국 법에 따라 Orbital ATK는 미노타 우르 1 및 미노타 우르 4 발사 서비스를 상업 고객에게 판매하는 것을 금지합니다. 왜냐하면 그들은 미사일 부품을 사용하기 때문입니다. Proponents of the law say lifting of the ban would give an unfair advantage to companies like Orbital ATK and slow development of new commercial rockets by undercutting their costs. 법안 지지자들은이 금지령을 해제하면 궤도 공격과 같은 기업에 불공정 한 이득을 줄 것이며 비용을 절감함으로써 새로운 상업용 로켓의 개발이 느려질 것이라고 말합니다.
Orbital ATK has pushed to end the ban, which keeps the Minotaur 1 and Minotaur 4 rockets walled off from the commercial market and available only to launch US military payloads. 궤도 ATK는 미노타 우르 1과 미노타 우르 4 로켓을 상용 시장에서 차단하고 미군 탑재량 만 발사 할 수 있도록하는 금지령을 끝내기로했습니다.
India's Polar Satellite Launch Vehicle has netted new business in recent years, sometimes launching dozens of small satellites for companies and universities based in the United States, Europe and elsewhere 인도의 극지 위성 발사체 (Polar Satellite Launch Vehicle)는 최근 몇 년간 새로운 사업을 시작했으며 때로는 미국, 유럽 및 기타 지역에 기반을 둔 회사와 대학을 위해 수십 개의 작은 위성을 발사했습니다
Europe's Vega rocket, marketed by Arianespace, has also found a niche in launching small-sized Earth observation satellites, often for governments without a vibrant domestic launch capability, such as Vietnam, Peru, Morocco and Kazakhstan. 아리안 스페이스가 판매하는 유럽의 베가 (Vega) 로켓은 베트남, 페루, 모로코 및 카자흐스탄과 같이 활발한 국내 발사 능력이없는 정부를 위해 종종 소형 지구 관측 위성을 발사하는 틈새를 발견했다.
Orbital ATK wants to compete for those launch opportunities. 궤도 ATK는 이러한 출시 기회를 놓고 경쟁하기를 원합니다.
The Minotaur rockets employing retired missile motors are less expensive than the Minotaur-C, even with Orbital ATK's latest cost reduction measures, Joyce said. 은퇴 한 미사일 모터를 사용하는 Minotaur 로켓은 Orbital ATK의 최신 비용 절감 조치에도 Minotaur-C보다 비용이 적게 듭니다.
“We do see this part of the market as potentially very significant, so we're looking and continuing to evolve the Minotaur-C and its propulsion system to drastically reduce the cost of the classic Taurus to what we're going to be able to offer going forward,” Joyce said. "우리는 시장의이 부분이 잠재적으로 매우 중요하다고 생각합니다. 그래서 우리는 Minotaur-C와 추진 시스템을 계속 찾고 기존의 황소 자리 비용을 획기적으로 줄이기 위해 노력하고 있습니다. 앞으로 나아갈 것 "이라고 조이스는 말했다.
Corporate executives touted the 2015 merger of Orbital Sciences and ATK as another way to achieve cost savings. 기업 임원들은 2015 년 궤도 과학 (Orbital Sciences)과 ATK의 합병으로 비용 절감을 달성하는 또 다른 방법을 선전했습니다.
The Minotaur 1 uses two booster stages from decommissioned Minuteman missiles, and the Minotaur 4 family is powered by three rocket motors from the Peacekeeper missile program. Minotaur 1은 폐기 된 Minuteman 미사일의 부스터 스테이지 2 개를 사용하며 Minotaur 4 제품군은 Peacekeeper 미사일 프로그램의 3 개의 로켓 모터로 작동합니다. Both versions of the Minotaur have commercially-produced upper stage motors to place satellites in orbit. Minotaur의 두 가지 버전 모두 위성을 궤도에 배치하기 위해 상업적으로 생산 된 상위 단계 모터가 있습니다.
The Minotaur-C's first stage — called Stage 0 by Orbital ATK — is a Castor 120 rocket motor that is the commercial equivalent of a Peacekeeper first stage. Minotaur-C의 첫 번째 단계 인 Orbital ATK의 Stage 0은 Peacekeeper 첫 단계와 상업적으로 동일한 Castor 120 로켓 모터입니다. Derivatives of Orbital ATK's Orion 50 and Orion 38 rocket motors will do the rest of the job of climbing into orbit. Orbital ATK의 Orion 50 및 Orion 38 로켓 모터의 파생물은 나머지 궤도에 진입 할 것입니다.
The commercially-produced rocket motors are more expensive to prepare for a launch than government-furnished missile components. 상업적으로 생산 된 로켓 모터는 정부가 제공 한 미사일 부품보다 발사 준비에 더 비쌉니다. Government oversight officials have conducted preliminary studies of how retire missile stages could be turned over to commercial launch providers, examining different ways to gauge the cost of the government-owned motors and charge companies for their use. 정부 감시 당국은 은퇴 미사일 단계가 상업용 발사 공급자에게 어떻게 돌아갈 수 있는지에 대한 예비 연구를 실시하여 정부 소유 모터 및 요금 회사의 비용을 측정하는 다양한 방법을 검토했다.
Orbital ATK has sold recent Minotaur 1 and Minotaur 4 missions to the US Defense Department for less than $30 million. Orbital ATK는 최근 Minotaur 1과 Minotaur 4 임무를 미 국방부에 3 천만 달러 미만으로 판매했습니다. While financial details for Tuesday's mission have not been disclosed, data published in a Government Accountability Office in August pegged a Minotaur-C launch at a cost between $40 million and $50 million. 화요일 임무에 대한 재정적 세부 사항은 밝혀지지 않았지만, 8 월에 회계 감사관실 (Government Accountability Office)에 발표 된 데이터는 Minotaur-C 발사를 4 천만 달러에서 5 천만 달러 사이의 비용으로 단속했다.
“We're not going to get down in the price range of Minotaur ICBM launch vehicles with Minotaur-C, but having said that, a lot of the common avionics and other processes that we're starting to apply to all of our launch vehicles will bring down the cost of all of those,” Joyce said. "우리는 Minotaur-C로 Minotaur ICBM 발사체의 가격대에 내려 앉지는 않을 것이지만, 우리가 모든 발사체에 적용하기 시작한 많은 일반적인 항공 전자 공학 및 기타 프로세스들 모든 이들의 비용을 줄일 것 "이라고 조이스는 말했다. “The Minotaur launch vehicle with the propulsion systems provided the government for government payloads has that advantage.” "추진 시스템을 갖춘 미노타 우르 (Minotaur) 발사체는 정부가 탑재해야하는 이점을 가지고 있습니다."
Planet has already launched satellites on the Minotaur-C's would-be competitors like the PSLV, Vega and the Russian Soyuz rocket. Planet은 이미 Minotaur-C의 PSLV, Vega 및 러시아 소유즈 로켓과 같은 경쟁자에 위성을 발사했습니다. The company's contract with Orbital ATK was inherited from Terra Bella, which Planet acquired from Google earlier his year. Orbital ATK와의 계약은 테네라 벨라 (Terra Bella)로부터 물려 받았다.
Terra Bella, formerly known as Skybox Imaging, started the SkySat satellite program, while Planet's heritage lies in the Dove CubeSat constellation. 스카이 박스 이미징 (Skybox Imaging)으로 알려진 테라 벨라 (Terra Bella)는 스카이 위성 (SkySat) 위성 프로그램을 시작했으며 플래닛의 유산은 도브 큐브 셋 (Dove CubeSat) 별자리에있다.
All the SkySat and Dove satellites launched to date have flown as secondary payloads, either aboard a rocket carrying larger spacecraft or as a piggyback on supply ships heading to the International Space Station. 현재까지 발사 된 모든 SkySat과 Dove 인공위성은 더 큰 우주선을 운반하는 로켓에 탑승하거나 국제 우주 정거장으로 향하는 공급 선박에 피기 백으로 부차적 인 탑재 물로 비행했다.
“This is a launch contract that we inherited from originally Skybox, and then Terra Bella under Google, but for us to take over the final stretch, it's been wonderful working with Orbital ATK,” said Mike Safyan, director of launch and regulatory affairs at Planet. "이것은 원래 Skybox에서 상속 한 발사 계약이며 Google에서는 Terra Bella이지만 최종 스트레치를 넘기 위해서는 Orbital ATK와의 협력이 훌륭합니다."라고 Mike Safyan의 발사 및 규제 담당 이사는 말했다. 행성. “The level of professionalism, and all of the preparation activities and the level of attention that we get as a primary customer is quite different than when we're riding in the back seat as we usually do.” "프로 의식의 수준, 그리고 모든 준비 활동과 주 고객으로서 얻게되는주의 수준은 우리가 보통하는 것처럼 뒷좌석에 타는 것과는 완전히 다릅니다."
Small satellite owners like Planet would like to see more launch options for their spacecraft, particularly for dedicated rides. Planet과 같은 소형 위성 소유자는 우주선, 특히 전용 타기를위한 더 많은 발사 옵션을보고 싶습니다. Several companies, such as Rocket Lab and Virgin Orbit, are working on light-class launch vehicles sized to haul up to several hundred pounds into low Earth orbit, but neither have successfully reached orbit. 로켓 연구소 (Rocket Lab)와 버진 궤도 (Virgin Orbit)와 같은 몇몇 회사는 낮은 지구 궤도에 수백 파운드까지 운반 할 수있는 가벼운 등급의 발사체를 개발하고 있지만 궤도에 성공적으로 도달하지 못했습니다.
Customers with satellites hitching a ride on a larger rocket are at the mercy of their co-passengers. 더 큰 로켓을 타기 위해 위성을 타기 시작한 고객은 공동 승객의 자비를 갖고 있습니다. While satellite owners can find reduced launch costs on a rideshare mission, they run the risk of delays, and launch brokers cannot put all of the payloads in their perfectly-desired orbit. 위성 소유주는 라이딩 셰어 임무에서 발사 비용을 줄일 수 있지만 지연 위험이 있으며 발사 중개인은 모든 탑재물을 완벽하게 원하는 궤도에 놓을 수는 없습니다. It's a tradeoff that challenges many satellite owners. 그것은 많은 인공위성 소유자에게 도전하는 교환입니다.
“One of the main advantages is control over schedule and control over the orbit, and that is a big deal for us,” Safyan said. "주요 이점 중 하나는 일정과 제어를 제어하는 것입니다. 우리에게 큰 도움이됩니다."라고 Safyan은 말했습니다.
Most of Planet's satellites are in sun-synchronous-type orbits that fly over imaging targets in the morning. 행성 위성의 대부분은 아침에 이미징 목표를 뛰어 넘는 태양 - 동기식 궤도에있다. The SkySats and Doves going up Tuesday will be positioned in orbits with afternoon coverage. 화요일에 올라가는 SkySats와 비둘기는 오후 범위의 궤도에 위치 할 것입니다.
“Most remote sensing satellites, especially in optical, go into morning (orbits),” Safyan said. "대부분의 원격 탐사 위성, 특히 광학은 아침 (궤도)으로 들어간다."라고 Safyan이 말했다. “For us to be able to say we want a special ride specifically to afternoon, which means that we further diversify our dataset from the rest of the competition, and to basically double the capacity of SkySats that we are flying, that's a really big deal.” "우리가 특별히 오후에 특별하게 타기를 원한다는 것은 경쟁사의 데이터 세트를 다각화하고 기본적으로 SkySats의 용량을 두 배로 늘리는 것을 의미합니다. . "
At the request of Planet, the Minotaur-C rocket has been nicknamed “Planet Express,” a nod to the interplanetary delivery ship crewed by the main characters in the animated television series “Futurama.” Planet의 요청에 따라 Minotaur-C 로켓은 "Planet Express"라는 별명을 붙 였는데, 이는 애니메이션 TV 시리즈 "Futurama"의 주인공들에 의해 제작 된 행성 간 배달 우주선의 끄덕임입니다.
Fueled by a non-toxic “green” propellant blend based on ammonium dinitrimide, the SkySats will spread out in orbit and enter service within a few weeks after launch, Safyan said. 이탄 질산염을 기본으로하는 무독성 "녹색"추진제 혼합물에 의해 연료가 공급되는 SkySats는 발사 후 몇 주 이내에 궤도에 진입하여 서비스에 들어갈 것이라고 Safyan 씨는 말했다.
ECAPS, the Swedish company which builds the SkySat propulsion module, says the high performance green propulsion system offers better performance than conventional hydrazine maneuvering jets, and the units are easier to transport and prepare for launch. SkySat 추진 모듈을 구축 한 스웨덴 회사 인 ECAPS는 고성능 녹색 추진 시스템이 기존의 하이드라진 기동 제트보다 우수한 성능을 제공하며 운송 및 출시 준비가 더 쉽다고 말합니다.
The launch of six SkySats on Tuesday will be the biggest deployment of satellites with “green” propulsion in history, officials said. 화요일에 스카이 위성 6 대가 발사되면 역사상 "녹색"추진력을 가진 인공 위성이 가장 많이 배치 될 것이라고 관측통은 전했다.
“There are different operating modes that the SkySats can do,” he said. "SkySats가 할 수있는 다양한 작동 모드가 있습니다"라고 그는 말했습니다. “They can target specific areas, or they can do more strip or area scanning, and they can do video. "특정 지역을 타겟팅하거나 더 많은 스트립 또는 지역 스캔을 할 수 있으며 비디오를 할 수 있습니다. It's a really flexible, powerful system. 정말 유연하고 강력한 시스템입니다. We've been really pleased with the ones already in orbit, and it's going to be great to have six more.” 우리는 이미 궤도에있는 것들에 정말 만족해 왔으며, 여섯 개를 더 갖게되어서 기쁩니다. "
The SkySats collect imagery with resolution as high as 2.6 feet (80 centimeters), not as sharp as pictures from bigger satellites owned by companies like Airbus and DigitalGlobe. SkySats는 Airbus 및 DigitalGlobe와 같은 회사가 소유 한 더 큰 인공위성의 사진처럼 선명하지는 않지만 2.6 피트 (80 센티미터)의 높은 해상도로 이미지를 수집합니다. But the strength of the multi-satellite constellation is its revisit capability, allowing rapid refresh views of imaging targets around the world, and the video recording capability is a unique offering in the commercial remote sensing market. 그러나 멀티 위성 콘 스텔 레이션의 강점은 재 방문 기능으로 전세계의 이미징 타겟을 신속하게 재생할 수 있으며 비디오 녹화 기능은 상업용 원격 감지 시장에서 독보적 인 제품입니다.
Planet has launched more than 250 satellites since 2013, some of which have ended their missions. 플래닛은 2013 년부터 250 개 이상의 위성을 발사했으며 그 중 일부는 임무를 종료했습니다. The company said last month that it receives imagery from 160 Dove satellites each day covering 131 million square miles (340 million square kilometers), twice the area of all of Earth's land masses. 이 회사는 지난 달 지구의 토지 전체 면적의 2 배인 1 억 3 천 1 백만 평방 마일 (3 억 4 천만 평방 킬로미터)에 달하는 160 개의 비둘기 위성에서 매일 이미지를 수신했다고 전했다.
Space Systems/Loral is building at least eight more SkySats. Space Systems / Loral은 적어도 8 개의 SkySats를 건설 중입니다. Two of them will launch next year on a rideshare mission to sun-synchronous orbit on a SpaceX Falcon 9 rocket, and Planet is will finalizing launch arrangements for the other six. 내년에는 SpaceX Falcon 9 로켓의 일요일 - 동기 궤도에 대한 타기 임무에서 내년에 발사 될 것이며, Planet은 다른 여섯 대를위한 발사 준비를 마무리 할 예정이다.
It will take around 10 minutes for the Minotaur-C rocket to deliver the six SkySats and four Doves to orbit. Minotaur-C 로켓이 6 개의 SkySat와 4 개의 비둘기를 궤도에 진입시키는 데 약 10 분이 소요됩니다.
The first stage Castor 120 rocket motor will propel the 104-foot-tall (32-meter) vehicle off the pad at Vandenberg and guide it to the south, generating more than 400,000 pounds of thrust during a burn lasting nearly one-and-a-half minutes. 첫 번째 단계 Castor 120 로켓 모터는 Vandenberg에있는 104 피트 높이 (32 미터) 높이의 차량을 Vandenberg의 패드에서 밀어 내고 남쪽으로 인도하여 거의 일대일 지속되는 화상 중에 400,000 파운드 이상의 추력을 발생시킵니다 - 분.
After burnout of the first stage, an Orion 50S XLT second stage motor will ignite at T+plus 1 minute, 25 seconds, to continue climbing into space. 첫 번째 단계가 소진 된 후 Orion 50S XLT 2 단계 모터는 T + 1 분 25 초에 점화되어 공간으로 계속 올라갑니다. Ignition of the third stage Orion 50 XLT is programmed for T+plus 2 minutes, 51 seconds, followed by separation of the Minotaur-C's payload fairing about seven seconds later at an altitude of 99 miles (160 kilometers) 3 단 Orion 50 XLT의 점화는 T + plus 2 분 51 초 동안 프로그래밍되고 Minotaur-C의 페이로드 페어링은 약 7 초 후에 고도 99 마일 (160km)에서 분리됩니다.
The rocket will coast more than four minutes after burnout of the third stage motor. 로켓트는 3 단 모터가 소진 된 후 4 분 이상 경과 할 것입니다. The Minotaur-C's Orion 38 fourth stage is scheduled to fire at T+plus 9 minutes, 16 seconds, and complete its burn a little more than a minute later, concluding the powered phase of the mission. Minotaur-C의 Orion 38 네 번째 단계는 T + 더하기 9 분 16 초에 시작하여 1 분 후에 화상을 완성하여 임무의 전원 단계를 마무리합니다.
The first four SkySats will release from their dispenser at 20-second intervals beginning at T+plus 13 minutes, 22 seconds, followed by separation of a bulkhead at T+plus 15 minutes, 22 seconds, to reveal the other two SkySats for deployment. 처음 4 대의 SkySats는 20 분 간격으로 T +에서 13 분 22 초 앞당겨 20 분 간격으로 T +에서 15 분 22 초 간격으로 벌크 헤드를 분리 한 후 배포를 위해 다른 두 SkySats를 공개합니다.
All six SkySats should be away from the rocket by T+plus 17 minutes, and the Dove CubeSats will separate in pairs before the 20-minute mark of the mission. 여섯 명의 스카이 서킷 모두 T + 플러스 로켓에서 멀리 떨어져 있어야하며, 비둘기 큐브 셋 (Dove CubeSats)은 20 분 전에 임무를 수행하기 전에 쌍으로 분리됩니다.
The Minotaur-C launch team will lose contact with the rocket when it passes out of range of a tracking station shortly before beginning the satellite separation sequence. Minotaur-C 발사 팀은 위성 분리 순서를 시작하기 직전에 추적 국의 범위를 벗어나면 로켓과의 접촉을 잃게됩니다. Officials will confirm the final success of the launch when the SkySats pass over another ground antenna soon after deployment in orbit. 관계자는 SkySats가 궤도에 배치 된 직후 다른 지상 안테나를 통과 할 때 발사의 최종 성공을 확인하게 될 것입니다.
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