it is important to note that your child's make-believe dramas can contain elements that are both realistic and fantastic .
당신의 아이의 거짓 드라마들이 실재적일뿐만 아니라 환상적인 요소를 포함할 수 있는 것을 기억하는 것은 중요합니다.
she can use everyday objects like bowls , spoons , and telephones as her pretend play unfolds , yet suddenly shift the action to the realm of superheroes .
그녀는 사발들, 숟가락들, 그리고 그녀의 가공 놀이 전화들이 열리처럼 날마다 대상물을 사용할 수 있고, 슈퍼 히어로들의 영역에 행동을 아직 갑자기 바꿉니다.
for instance , Bat woman could munch on very real corn flakes and then suddenly decide to fly to the moon because she wanted a piece of green cheese .
예를 들면, 배트 여성은 그녀가 생치즈의 조각을 원하였기 때문에 매우 실제한 콘프레이크에 우적우적 먹을 수 있었고 달에 비행하는 것을 갑자기 결정할 수 있었습니다.
As long as what is real and what is unreal are tied together with a logical connecting thought ( hunger ) , your little girl is well on her way to becoming a logical , abstract thinker .
무엇이 실제하는 것과 그리고 무엇이 실재하지 않는 것이 논리적인 연결한 생각과(배고픔) 함께 묶인 한 , 당신의 작은 소녀가 논리적인 추상적인 사상가로 상당히 되고 있다 .
Describing Feelings
느낌을 설명하는 것.
Your chid's ability a wide range of feelings is another hallmark of emotional thinking .
느낌의 광 범위가 정서적인 생각의 또 다른 순분 인증각인인 당신의 chid의 능력 .
Very recently , she might typically have expressed her ideas about anger through pretend play that featured bickering stuffed animals .
매우 최근에 , 그녀는 언쟁하는 것을 대서특필하였던 가공 놀이를 통하여 노여움에 대하여 그녀의 생각이 박제한 동물들이라는 것을 일반적으로 표시하였어도 좋습니다.
A tear ago , she might have merely acted out her angry feelings with aggressive behavior .
눈물 전 , 그녀는 호전적인 행동과 그녀의 성난 느낌 밖에 단지 행동하였을지도 모릅니다.
Now , however , she's more than likely to express her stuffed animals' pretend fury with statements like " I'm really , really mad at you ! " similarly , during good times she might reflect on her own feelings and say something along the lines of " When Daddy came back home I felt so happy ! " or have her dolls hug each other during pretend play and utter words like " I love you " or " Come back real soon ! "
지금, 그러나그녀는 마찬가지로 " 나는 정말로 있고, 당신에게 정말로 성내는군요! "처럼 진술에 대해서는 그녀의 채운 동물의 가공 맹렬함을 표현할 것 더 많이 그럴듯하보다 입니다, 좋은 때동안에 그녀는 그녀 자신의 느낌에 숙고하였을지도 모릅니다 그리고 " 아빠가 집으로 돌아왔을 때, 나는 그렇게 행복하게 생각하였습니다! "의 선을 따라 어떤 것을 말하거나 그녀의 인형들이 가공 놀이동안에 포옹 서로라는 것을 시키고 " 나는 당신을 사랑합니다 " 혹은 " 정말로 곧 돌아오십시요 "처럼 말을 냅니다.
Some children may be able to express certain emotional themes , such as dependency or their need for nurturance , in only the most concrete manner - through actions , not words .
약간의 아이들은 행동을 통하여 오직 가장 구체적인 태도에 특정한 정서적인 테마를 표현할 수 있고, 의존과 같은 있거나, 양육에 대한 그들의 필요일지도 모릅니다, 단어가 아니라
They act out their needs directly , and hug or cling to you .
그들은 직접적으로 그들의 필요 밖에 행동합니다, 그리고 또한 당신에게 포옹 혹은 집착하는것 입니다
You'll soon start noticing which emotional themes are easy for your child to verbalize , and which ones are more problematic .
당신이 어떤 정서적인 테마를 알아채기를 곧 시작할 것은 어구가 장황해진 당신의 아이에게 쉽습니다 ,그리고 어떤 어떤 사람은 더 많이 문제가 됩니다.
She may be able to describe feelings of curiosity and pleasure , but not aggressive feelings , or vice versa .
그녀는 호기심과 즐거움의 느낌을 설명할 수 있을 것입니다, 그러나 그녀는 침략적인 느낌지 않습니다, 또는 또한 반대로입니다
As your little girl explores various emotions and themes via pretend play and words , she will progress from linking two or more logically connected ideas to linking three or more complex ideas .
당신의 작은 소녀가 가공 놀이 그리고 단어를 경유하여 여러가지 감동과 테마를 탐구할 때, 그녀는 3 또는 더 많은 복잡한 생각을 연결하는 것에 2 또는 더 많은것에 논리상 이어진 생각을 연결하는 것으로부터 전진할 것입니다.
Her emotional thoughts express a broad range of themes , including :
그녀의 정서적인 생각은 (다음과 같은 것)을 포함하여 테마의 명백한 범위를 표현합니다 : ..
Closeness and dependency .
접근과 보호령 .
A doll gets hurt and Mommy doll fixes it ( 36 months ) and then the doll goes to a ball and dances with the prince ( 48 months )
인형은 파손되게 됩니다 그리고 Mommy 인형은 (36개월)을 처리합니다 그리고 그 다음에 그 인형은 왕자와(48개월) 함께 공 그리고 춤에 놓입니다
Pleasure and excitement .
즐거운 일과 흥분 .
The toddler says bathroom words like " doody " and laughs ( 36 months ) and then turns to Mommy and says the same word , while waiting for her reaction ( 48 months )
그 아장아장 걷는 아이는 " 응가 "처럼 욕실 단어를 말합니다 그리고 그녀의 반응을(48개월) 기다리는 것 동안에 웃고(36개월) 그리고 그 다음에 Mommy에 돌고 같은 단어를 말합니다.
Assertiveness and exploration .
단호함과 탐구 .
Good guys search for a missing Indiana Jones ( 36 months ) and then have to fight spiders in the Temple of Doom ( 48 months )
좋은 녀석들은 행방불명된 Indiana주 존스를(36개월) 위하여 찾고 그 다음에 운명의(48개월) 사원에서 거미들을 싸움 붙이어야만 합니다.
Cautious or fearful behavior .
조심하거나 무서운 행동 .
A scary monster makes the Rugrats afraid ( 36 months ) and then the Rugrats hide under the covers ( 48 months )
어떤 무서운 괴물은 (36개월) 그리고 그 다음에 Rugrats를 두려워하게 합니다 , 그 Rugrats는 덮개(48개월) 아래 숨습니다.
Anger .
노하여 주십시오!.
Good soldiers fight bad ones ( 36 months ) and then the trick them to defeat the enemy ( 48 months )
좋은 군인들은 나쁜 한사람과(36개월) 싸웁니다 그리고 또한 그 다음에 적을(48개월) 쳐부수는 민첩한 솜씨 그들도 입니다
Limit setting .
편성을 제한하여 주십시오!.
Only the good soldiers can hit the bad soldiers because of the rules ( 36 months ) .
단지 좋은 군인들은 규칙때문에(36개월) 나쁜 군인들을 맞힐 수 있습니다.
By 48 months , the child can set limits for herself by reasoning about consequences ( " If I'm bad now , I'll be punished later" ) . Even thought she doesn't always follow them , the child is now able to understand rules in terms of limits . She can also form abstract principles ( " You shouldn't be mean to other people" ) .
48개월까지 , 그 아이는 결과들에(" 만약 내가 지금 나쁘면, 나는 나중에 벌받을 것입니다 ") 대하여 판단을 내리는 것으로 스스로 한계를 고정할 수 있습니다.
균일한 그녀가 그들을 항상 따르지 않는 생각 , 그 아이는 한계의 조건에서 볼 때 법칙을 이해할 수 지금 있습니다.
그녀도 또한 추상적인 원칙을 맺을 수 있습니다, 당신은 다른 people")에 평범하지 않아야만 합니다
Recovering from anger , separation , and loss .
노여움, 분리, 그리고 분실로부터 복구되는 것 .
The child uses pretend play to recover from anger and can pretend to eat cookie she could not get in reality ( 36 months ) .
그 아이 사용은 노여움에게서 복구되고 그리고 그녀가 현실에(36개월) 수확할 수 없었던 쿠키를 먹는 척 할 수 있기 위하여 경기를 가장합니다.
By 48 months , the child can picture Daddy in his office when she's at home , and can verbally relate some feelings of sadness and loss ( " He's away at work ; I miss him a little , but I'm having a good time playing with my toys" ) .
48개월까지 , 그 아이는 그녀가 집에서 있을 때 그의 사무실에 아빠를 그릴 수 있습니다, 그리고 슬픔과 분실의(" 그는 작업에 외출중입니다; 나는 그를 만나지 못합니다 , 조금 , 그러나 나는 나의 장난감들을 가지고 논 좋은 시간을 보내고 있습니다 ") 약 느낌을 말로 관련시킬 수 있습니다.
Continuing to engage on peer and sibling relationships , as well as with nonfamily members , while embracing a growing range of themes and feelings described above .
동료와 형제 관계에게 종사하기를 계속합니다, 위쪽에 설명된 테마의 성장한 범위 그리고 느낌을 포옹하는 것은 동안 비가족 일원들과 함께 물론
A child needs increasing opportunities to play one-on-one and in small groups with peers ( by 36 months ) .
아이는 맨투맨으로 그리고 동료들과(36개월까지) 함께 작은 그룹에 연주할 가망을 증가시키는 것을 필요로 합니다.
By 48 months there should be lots continuing playtimes with peers so that a child is learning about having a real buddy or good friend .
48개월까지 저기 노는 시간은 아이가 실제한 친구 혹은 사이가 좋은 친구가 있는 것에 대하여 배우고 있도록 동료들과 함께 대단히 존속하고 있었을 것입니다.
Similarly , interaction with siblings as well as nonfamily member adults should be developing and embracing with peers , be a floor-time helper with the children .
마찬가지로, 비가족 일원뿐만 아니라 형제들과 함께 상호작용 성인이 발전하고 있고 동료들과 함께 서로 껴안고 있었을 것이고, 아이들과 함께 floor-time 조수이다.
Join in and simply create opportunities for interaction .
접합은 상호작용을 위해 가망을 안에 그리고 단순히 일으킵니다.
When aggression id a healthy sign
때 공격 아이디 건강한 신호 .
Oddly enough , the appearance of aggressive in your child's pretend play and conversation during this stage can be another sign of developmental progress .
묘한 이야기지만 출현 침략적이다 이 무대동안에 당신의 아이의 가공 활동과 대화중에 개발적인 진보의 또 다른 신호일 수 있다 .
As parents we want to foster feelings that fuel assertiveness and a healthy interest in power , yet control the acting out of aggression in which a child might hit , hurt , or break things .
부모들로서 , 우리들은 힘에 느낌 그 연료 단호함과 건전한 흥미를 불러일으키기를 원합니다, 공격에서 행동을 아직 제어하여 주십시오! , 어떤것 아이 때리었을지도 모르거나, 다치게 하거나, 또는 부수다
You'll see constructive uses of aggressiveness during your chid's pretend play , when she takes on the role of the biggest and most powerful superhero who cuts the bad guys down to size , or becomes the most beautiful and talented ballerina in the company .
당신은 당신의 chid의 가공 놀이동안에 침략적임의 건설적인 사용을 볼 것입니다, 그때 그녀는 사이즈에 계속해서 나쁜 녀석들을 세게 치거나 또는 회사에 가장 많은 아름다움과 재능 있는 발레리나로 된 크고 가장 강한 슈퍼 히어로의 역할에 합니다.
You'll also notice when aggressiveness enters into her conversations with you , as she forcefully states her own point of view .
당신도 또한 침략적임이 그녀가 그녀 자신의 관점을 힘있게 언급함에 따라 당신과 함께 그녀의 대화로 들어갈 때 알아차릴 것입니다.
Most parents try to promote this quality in their children ; they don't want them to be timid or passive .
대부분의 부모들은 그들의 아이들에 이 품질을 진전시키려고 시도합니다; 그들은 그들이 겁많거나 수동적인 것을 원하지 않습니다.
They want their children to feel comfortable raising their hands in school , volunteering , participating in discussions , and holding their own during a debate .
그들은 그들의 아이들이 학교에 그들의 손을 올리기, 자진하여 하기, 토론에 참가하기, 그리고 토론동안에 그들 자신의 것을 붙들고 있는 목도리를 느끼는 것을 원합니다.
All children need opportunities for exploring assertiveness , and rely on you to set behavioral limits that will keep their impulsive acting out in check .
모든 아이들은 단호함을 탐구하는 것에 대하여 기회를 필요로 합니다, 그리고 그들의 충동적인 점검에 행동하는 것을 계속할 것인 행동 한계를 고정하기 위하여 당신을 의존합니다.
A lot of parents have special trouble dealing with their children's impassioned pleas for toy guns , swords , or space lasers , and feel appalled that their sweet-tempered children suddenly seem determined to ape the violence they see on television or at the movies .
많은 부모들은 장난감 총들, 무력, 또는 공간 레이저들에 대하여 그들의 아이의 열렬한 탄원들을 다룬 특별한 문제를 가지고 있습니다 ,그리고 소스라쳐 놀라는 것처럼같은 생각이 들어 주십시오! , 그런데 그들의 마음씨가 상냥한 아이들이 그들이 텔레비전에 또는 영화에 깨달은 폭력을 흉내내기에 굳게 결심하게 갑자기 보인 것입니다
Parents should be encouraged to follow their own cultural and religious values , and allow only those toys in their home that they feel comfortable with .
부모들은 그들 자신의 것의 다음에 오도록 장려받아야 합니다 , 문화적이고 종교적인 가치 , 그리고 그들이 편한 느낌을 준 그들의 집에서 그 장난감들을 오직 허락합니다
However , it is important to realize that if children aren't permitted to explore one avenue of assertiveness , they will need to explore another .
그러나, 만약 아이들이 단호함의 1개의 대로를 탐험하기 위하여 허락되지 않으면 그들이 또 하나를 탐험하는 것이 필요할 것을 깨닫는 것은 중요합니다.
Many children will use their hands and fingers as pretend space lasers or guns despite their parents' best efforts to discourage violent play .
많은 아이들은 그들의 손을 사용할 것이고 같이 가공 공간 레이저들 혹은 총들 모욕에 손을 댑니다 , 그런데 격렬한 놀이를 단념시킬 그들의 부모의 최선 노력입니다
It's important to recognize that you must offer your child some avenues of assertiveness .
당신이 당신의 아이에게 단호함의 약간 접근하는 방법들을 제공하여야 하는 것을 인식하는 것은 중요합니다.
You want to help her use her words to elaborate all the themes of life , from power and assertiveness to sweetness and loving-kindness .
당신은 힘 그리고 단호함부터 단 맛 그리고 정까지 그녀로 하여금 그녀의 말을 삶의 모든 테마를 정성들여 만드는 데 사용하도록 도와주기를 원합니다.
If you cut out all areas of assertiveness from her experience , you'll be undermining a very important part of her emotional life .
만약 당신이 그녀의 경험으로부터 단호함의 모든 지역들 밖에 곧바로 헤치고 나아갔으면, 당신은 그녀의 감수성이 예민한 삶의 매우 중요한 부분의 밑을 파고 있을 것입니다.
It's simply impossible for your child to avoid dealing with aggression .
공격을 다루는 것은 피한 당신의 아이에게 단순히 불가능합니다.
A child may manage temporarily to inhibit it but wind up becoming overly anxious or passive or controlled .
아이가 가까스로 그것을 제지하다 일시적으로 모르는 것은 과도하게 걱정하거나, 수동, 또는 관리된 적당을 위로 통풍합니다.
The aggressive feelings may sneak out in more impulsive ways .
그 침략적인 느낌은 더 많이 추진적인 방법으로 몰래 움직일지도 모릅니다.
There are many ways within a variety of cultural and religious traditions to express assertiveness and to experiment with power using words and imaginative play .
저기는 단호함을 표현하기 위하여 여러가지 문화적이고 종교적인 정식의 재산 인도들에 많은 방법이고 힘이 단어 그리고 상상적인 놀이를 사용하는 채 실험에 있습니다.
Perhaps a character could cast a magic spell on someone , or succeed in jumping higher than anyone else .
아마, 특징은 어떤 사람에게 마술같은 주문을 줄 수 있었습니다, 또는 가장 높이 도약을 성공합니다.
Don't be surprised if Barney occasionally threatens to squash the other dolls in their beds !
만약 Barney가 그들의 침대들에 다른 인형들을 으깨다고 이따금 위협하면 놀라지 말아 주십시오!.
Even your child's accompanying dialogues may be filled with angry words .
심지어 당신의 아이의 동봉한 대화조차 격심한 단어로 가득채울지도 모릅니다.
Try not to overreact when your four-year-old temporarily becomes preoccupied with these aggressive themes .
당신의 four-year-old가 이 침략적인 테마와 선취되게 일시적으로 될 때 과도하게 반응하지 않으려고 시도하여 주십시오!.
Each time she imagines herself to be bigger , stronger , and faster than the scariest creature that haunts her dreams , she regains a sense of control over her life .
그녀가 그녀 자신이 조금 더 임신하는 것을 상상할 때마다, 강하다 ,그리고 그녀의 꿈을 자주간 가장 무서운 생물보다 조금 빨리 그녀는 그녀의 삶동안 제어의 분별력을 회복합니다.
Combining her new interests with your warmth and empathy will , over time , help her join angry and loving feelings .
당신의 따뜻함과 감정이입과 그녀의 새로운 흥미를 아울러 겸하는 것은 그녀의 접합에게 염증을 일으키고 애정을 품고 있는 느낌을 시간동안 도울 것입니다.
This will enable her eventually to become a warm , loving , yet assertive , person .
이것은 그녀가 결국 따뜻함으로(충실하고, 아직 긍정적인 사람) 되는 것을 가능케할 것입니다.
As your child grows capable of linking her ideas into complex thoughts , she realizes that she is able to spark certain reactions in others .
당신의 아이가 복잡한 생각으로 그녀의 생각을 연결하는 것을 서슴치 않게 성장하기 때문에, 그녀는 그녀가 다른 사람들에 특정한 반응들을 발화시킬 수 있는 것을 깨닫습니다.
During make-believe sessions with you and others , she can assume the role of the bad guy and knock down houses and take aim at the good guys .
거짓 회의동안에 당신 그리고 다른 사람들 , 그녀는 나쁜 녀석의 역할을 떠맏을 수 있고 그리고 집을 아래 두드리고 그 좋은 녀석들을 겨냥합니다.
She's waited a long time to feel powerful and in control , and now can safely test the boundaries of acting aggressively .
그녀는 기다려집니다 , 강하다라고 느끼는 긴시간 그리고 제어에 , 그리고 진취적으로 행동하는 것의 범위들을 지금 안전하게 테스트할 수 있습니다
The inviolate floor-time rules of never inflicting bodily harm or deliberately breaking toys provide her with a comforting set of limits ; she knows you'll rein her in if her aggressive play gets too boisterous .
신체상 손해를 주거나 혹은 장난감들을 의도적으로 부수기의 그 신성한 floor-time는 한계의 격려가 된 세트를 결코 그녀에게 공급하지 않습니다; 그녀가 당신이 그녀의 호전적인 놀이가 너무 거칠게 될 지에 그녀를 억제할 것이다는 것을 알고 있다.
You may note an increase in your child's verbal feistiness around her fourth birthday .
당신은 그녀의 4번째 생일 쯤 당신의 아이의 언어 의욕이 넘침에 증가를 적어둘 수 있습니다.
Because she's thinking more logically now , she's more willing to challenge your authority .
그녀가 더 많이 논리상 지금 생각하고 있기 때문에, 그녀는 당신의 권위에게 도전하는 것을 더 많이 바라고 있습니다.
After all , she can summon lots of good reasons why she shouldn't have to toe the line all the time .
결국, 그녀는 그녀가 항상 끈을 발끝으로 건드리지 않아야만 하여야만 하는 많은 좋은 이유를 소환할 수 있습니다.
When you tell her to hurry up and get dressed , she may coolly inform you , " No , I won't get dressed , Clothes are stupid . "
당신이 그녀에게 서두르다 옷을 입고 얻을 것을 말해줄 때, 그녀는 당신에게(" 아니다, 나는 옷을 입게 되지 않을 것입니다, 옷은 시시합니다 ") 차갑게 알리어도 좋습니다.
Your child's bold words and aggressive pretend play give voice to her increased interest in power and grandeur , but she still has private feelings of being vulnerable .
그녀에게 당신의 아이의 대담한 단어와 호전적인 가공 놀이 유연성 목소리는 힘 그리고 웅대에 이자를 증가시키었습니다, 그러나 그녀는 상처를 입기 쉽는 것의 사적인 느낌을 여전히 가지고 있습니다.
Fearful dreams may disrupt her sleep , and she may express daytime fears about aliens , ghosts , and monsters .
경건한 꿈은 그녀의 취침을 붕괴할지도 모릅니다, 그리고 그녀는 외국인들, 유령들, 그리고 괴물들에 대한 주간 두려움을 표현할지도 모릅니다.
These fears reflect an awareness of danger .
이들 두려움은 위험의 인식을 반사합니다.
Now that your child can mentally bridge her feelings of vulnerability to real as well as imagined threats , she may need extra time for loving , empathetic interaction with you to reassure her that bad things won't happen to her .
이제 당신의 아이가 현실에 그녀의 상하기 쉬움의 느낌에 정신적으로 다리를 놓을 수 있음으로써, 뿐만 아니라, 위협을 상상하였습니다, 그녀는 사랑을 하고 있는 것에 대하여 연장 시간을 필요로 할지도 모릅니다, 당신과 함께 empathetic 상호작용 그녀를 안심시키는. 나쁜 것들이 그녀에게 우연히 나타나지 않을 것
She may even create an imaginary friend to provide her with an additional sense of security .
그녀는 가상 친구가 보안의 추가적인 의미를 그녀에게 제공하도록 심지어 위계를 수여하여도 좋습니다.
The Emerging Importance Of Friends , Real And Imaginary
실제하고 가상 친구들의 최근에 생긴 중요성 .
Although children begin to play companionably during the toddler months , when they are between the ages of three and four they start to collaborate in pretend play , as well .
비록 아이들이 몇 수개월에 아장아장 걷는 아이동안에 친하기 쉽게 놀기를 시작할 지라도 , 그들이 3 살들과 그들이 가공 놀이중에 공동으로 일하기 시작한 4사이에 있을 때 잘 .
They look forward to joining a friend in giving tea parties for their dolls , or in building sand castles that will be stormed by imaginary soldiers .
그들이 그것을 그들의 인형들에 대한 다과회를 개최하기, 또는 모래 성들을 건축하는 것에 친구와 만나는 것에 기대하는 것은 가상 군인들에 의해서 습격받을 것입니다.
They may push their toy tractors and bulldozers along the same path , and send each other's vehicles careening off the track .
그들은 같은 길을 따라 그들의 장난감 끄는 물건들과 불도저들을 운전할지도 모릅니다, 그리고 서로의 수송 수단들이 트랙에서 기울임 보내다.
Disagreements among playmates are usually less intense than they were just six months ago , however ; preschoolers increasingly understand that it's usually worth their while to share toys and even take turns because their fun is multiplied when other kids are around .
놀이친구들 사이에 불일치들은 그들이 단지 6개월전이었던 것보다 보통 조금 더 거의 심합니다, 그러나; 유아원 아동들은 그것이 보통 가치가 있다라는 것을 더욱더 이해합니다 , 그들의 시간 장난감들을 분배하기 위하여 그리고 균일하다 그들의 즐거움이 다른 아이들이 주위에 있을 때 늘어나기 때문에 번갈아 하다
At this age , children build on each other's ideas about how to play , creating elaborate plots together and sharing props .
이 나이에서 , 아이들은 연주하는 방법에 대하여 서로의 생각에 건축사업에 종사합니다 , 함께 공들인 음모들을 일으키고 그리고 소품 담당자를 공유합니다.
If you notice that either your child or her playmate can't sustain the make-believe drama that's under way , it's perfectly fine occasionally to step right into the drama and see if you can start some interaction .
만약 당신이 그것을 알아채면 당신의 아이 또는 그녀의 놀이친구가 만약 당신이 약간의 컴퓨터 대화를 시작할 수 있으면 드라마로 올바름을 춤추고 보기 위하여 진행된 거짓 드라마를 확증할 수 없는 것은 이따금 완전하게 훌륭합니다.
If one of the children is getting ready to pull out , try to create some suspense or excitement to reel her back in .
만약 아이들중의 하나가 끌기에 준비되게 되고 있으면, 원래자리로 안에 그녀를 동요시키기 위하여 어떤 긴장감 혹은 동요를 창조하려고 시도하여 주십시오!.
You may mot get the child to stay a whole lot longer , but each additional minute of interaction provides her with that much more practice in logically bridging her thoughts to another child's .
당신 말은 아이가 많이 오랜동안 머무르도록 하다, 그러나 상호작용의 각 추가적인 분은 또 하나 아이의 것에 그녀의 생각에 논리상 다리를 놓는 것에 그만큼 더많은 연습을 그녀에게 제공합니다.
Around ages three and four , especially as triangular thinking is increasing and children can interact very easily in small groups .
나이들 3과 4의 주위에 , 삼각형 생각이 특히 증가하고 있을지라도, 그리고 아이들은 작은 그룹에 매우 쉽게 상호 작용할 수 있습니다.
They effortlessly move from one friend to another or relate to two or three children together , such as when these children are playing house .
그들은 친구에서 다른 것까지 노력하지 않게 움직입니다 또는 함께 같은 이 아이들일 때 2 내지 3 아이들에게 관련이 있는 것은 집을 하고 있습니다.
One may be Mom , one may be Dad , and one may be the child .
한사람은 엄마일 것입니다, 한사람은 Dad일 것입니다 ,그리고 한사람은 아이일 것입니다.
But other children need extra practice in relating to in a group .
그러나, 다른 아이들은 특별히 연습할 필요가 있습니다 , 그런데 관하여 그룹에입니다
If that's the case , an adult can act as a facilitator and create situations that foster interaction , by saying such simple things as , " Can't you ask Suzie for the Batman cape ? "
만약 그것이 그 경우이면, 성인은 쉽게 하는 사람으로 활동할 수 있습니다 그리고 같이 그와 같이 단순한 것들을 말하는 것으로 상호영향을 발전시킨 (" 당신은 배트맨 곶을 위해 Suzie를 물어볼 수 없습니까? ")상황을 일으킵니다.
Sometimes a three - or four-year-olds percolating imagination will produce an imaginary friend .
가끔 3 -- 또는 상상에 삼투한 four-year-olds는 가상 친구를 생산할 것입니다.
As a child learns to decide what is real and what is not , it can occasionally be very comforting to retreat to an island of fantasy .
무엇이 실제하는 것과 그리고 무엇이 없는 것을 결정하고, 공상의 섬에 물러가는 것이 이따금 매우 격려가 될 수 있는 것을 어릴때 배웁니다.
If you should hear your child chatter about a pretend friend , engage her in conversation about her sidekick .
만약 당신이 당신의 아이가 가공 친구에 대하여 재잘재잘 지껄인 것을 들어야만 하면, 그녀의 동료에 대하여 대화중에 그녀를 투입하여 주십시오!.
When you hear her talking to her imaginary friend , join un on the dialogue .
당신이 그녀가 그녀의 가상 친구와 대화하는 것을 들을 때, 대화에 말한번 잘하네 만나 주십시오!.
By interacting even in this area , you're helping her create a bridge between her private world and her relationship with you .
이 지역에서 조차도 상호 작용하는 것으로 , 당신은 그녀로 하여금 당신과 함께 그녀의 사적인 세계와 그녀의 관계사이의 다리를 만들도록 도와주고 있습니다.
The adventures of such imaginary friends enable you child to vicariously experience all the bad and good things that she thinks about , and are a variation on make-believe play with dolls and puppets .
그러한 가상 친구들의 그 모험들은 모든 그녀가 생각한 나쁘고 좋은 것들을 경험하기 위하여 대리로 당신을 아이로 가능케합니다, 그리고 인형들과 작은 인형들과 거짓 놀이에 변화입니다.
Over time she'll become increasingly aware that her friend is make-believe .
시간동안 그녀는 그녀의 친구가 거짓이기에 의식하고 있게 더욱더 될 것입니다.
If she seems a little too preoccupied with her pretend pal , ask yourself whether or not you've given her enough opportunities to play with real friends and with you and your spouse .
만약 그녀가 그녀의 가공 동아리와 함께 너무 선취된 조금으로 보이면, 당신 자신에게 당신이 그녀에게 실제한 친구들 그리고 당신 그리고 당신의 배우자와 놀 충분한 행운을 주었든지 말든지를 물어 주십시오!.
By this age , in addition to preschool , which is more group-oriented , a child should have four or more chances to play one-on-one with other children each week , and daily playtimes with Mom and Dad .
이 나이만큼 , 더많은 group-oriented인 유아원뿐 아니라 아이가 다른 아이들과 맨투맨을 놀 4 또는 더 많은 기회들이 각 주, 그리고 엄마와 Dad와 함께 매일 노는 시간들이라는 것을 시키어야만 하다.
Usually , imaginary friends seem to vanish on their own once the child starts school and is enmeshed in the politics of the playground .
보통, 가상 친구들은 사라지는 것처럼 보입니다 , 그런데 그 자기자신 일단 그 아이가 학교를 튀어 달아나게 하고 그리고 운동장의 정치에 빠지면입니다
However , some children hold on to their pretend buddies longer .
그러나, 약간의 아이들은 조금 더 길게 그들의 가공 친구들의 위에 붙들고 있습니다.
Other Developmental Leaps
다른 개발적인 도약들 .
As your child's abilities as an emotional and abstract thinker broaden , you'll see her making gains in various developmental areas involving language , sensory , motor , and cognitive skills .
어떤 감동적이고 추상적인 사상가가 넓어질 때 당신의 아이의 능력으로서 , 당신은 그녀가 언어를 포함한 여러 개발적인 지역들에서 이익을 만드는 것을 볼 것입니다, 지각과 움직이게 하고 그리고 인식력이 있는 기술
Keep in mind , however , that it is her emerging capacity to connect ideas into cohesive thoughts that gives birth to all these other specific skills .
그러나, 모든 이 다른 특정한 기술을 낳은 점착력이 있는 생각으로 사상을 연상할 그녀의 최근에 생긴 능력인 것을 지성에 명심하여 주십시오!.
Without this glue , your child would not be able to operate as a fully integrated person , and her sensory and language skills , muscle coordination , and thoughts would all be functioning in a piecemeal fashion .
이 아교 없이 , 당신의 아이는 충분히 통합된 사람으로써 작동할 수 있지 않을 것입니다, 그리고 그녀의 감각 기관과 언어 기술, 근육 동등, 그리고 생각은 조각난 유행에 모두 작용하고 있을 것입니다.
The chart that begins on the next page lists some of the motor , sensory , language , and cognitive capacities that are related to building bridges between ideas .
모터의 일부, 감각 기관, 언어, 그리고 생각사이의 다리들을 건축하는 것에 관련된 인식력이 있는 능력들을 다음 페이지 목록에 시작한 차트 .
Remember , these skills unfold at different rates in different children , and your three - or four-year-old may take her own sweet time in achieving some milestones while effortlessly mastering others .
기억하고 있어 주십시오!, 이들 기술은 다른 아이들, 그리고 당신의 3들에 서로 다른 비율에서 드러납니다 -- 또는 four-year-old가 노력하지 않게 다른 것들을 길들일 동안에 약 이정표들을 이루는 것에 그녀 자신의 감미로운 시간을 이용할지도 모른다
Growing up isn't a race !
성장하기는 경주가 아니는군요!
As long as she's progressing in the right direction , take time to savor the journey with her .
그녀가 올바른 방향에 전진하고 있는 한, 그녀와 함께 여행에 맛을 낼 시간을 이용하여 주십시오!.
The Critical Importance Of Abstract And Emotional Thinking
추상적이고 정서적인 생각의 중대한 중요성 .
All of the emotional interactions that you have with your child during her busy day - whether it's idle conversation about eating or errands , fanciful pretend play , or opinion-debates - create the thinking strategies
당신이 그녀의 바쁜 날 ― 그것이 식사에 대하여 쓸모없는 대화이던 지 심부름들이던지 간에, 공상에 잠긴 가공 놀이, 또는 opinion-debates ―동안에 당신의 아이와 함께 가지고 있는 감수성이 예민한 상호영향의 모두는 생각한 전략을 일으킵니다.
Capacities Present at 36 and 48 Months
36과 48개월에 참석한 능력들 .
Motor 36 months : Walks upstairs alternating feet , catches a big ball , jumps forward , hops , copies circle , cuts paper , can unbutton buttons .
움직이게 한 36개월 : 2층에 번갈아 일어난 발들, 잡기들 큰 공, 도약들 포워드, 깡총깡총 뜀들, 문서들 원, 자르기 종이를 조금씩 움직이고, 단추들의 단추를 풀 수 있으십시요.
48 months : Skips and hops ; catches and bounces ball ; holds pencil or crayon and copies six simple shapes , such as a line or a circle ; shows hand preference ; strings beads .
48개월 : 뜀들과 깡총깡총 뜀들; 공을 주고 그리고 바운드시킵니다; 선 혹은 원과 같은 연필 혹은 크레용과 사본들이 6 단순한 모양이라는 것을 유지합니다; 손 좋아함을 나타내십시요; 구슬들을 끈으로 묶으십시요.
Sensory 36 months and 48 months : Enjoys or tolerates various types of touch ( cuddling , roughhousing , different types of clothing , brushing teeth or hair ) ; is comfortable with loud sounds , bright lights , and movement in space .
지각 기관 36개월과 48개월 : 접촉의(바짝 붙어 자다, 의복의 거칠게 다룬 서로 다른 타입들 , 이 혹은 머리카락에 솔질을 합니다) 다양한 타입들을 즐기거나 또는 묵인하다; 시끄러운 소리, 도시의 환락가, 그리고 공간에 이동에 편합니다.
Language 36 months : Understands and constructs logical bridges between ideas with full sentences ; uses but and because ; answers who , what , and where questions ; comprehends actions/verbs ; uses plurals ; uses two prepositions .
언어 36개월 : 가득찬 문장으로 생각사이의 논리적인 브리지들을 이해하고 그리고 건설하다; 사용합니다 , 그러나 그리고 왜냐하면; 대답합니다 , 누구, 무엇 ,그리고 어떤 곳이 질문하다; 행동 또는 동사를 이해합니다; 복수들을 사용하십시요; 2 전치사들을 사용합니다
48 months : Comprehends complex why questions such as " Why do we need a house ? "
48개월 : 합성물을 이해하다 " 우리들은 집을 왜 필요로 합니까 ? "과 같은 이유 문제 .
; can express ideas reflecting an understanding of relative degrees of feelings or wishes or intentions ( " I am only little mad" ) ; can repeat a five - to ten - word sentence ; can repeat four to seven random numbers .
; 느낌 혹은 마음 혹은 의지들의(" 나는 오직 작은 미칩니다 ") 상대적인 정도의 식별을 반영한 생각을 표현할 수 있습니다; 5 에서 10 단어 판정을 반복할 수 있습니다; 4 에서 7 난수들을 반복할 수 있습니다.
Cognitive 36 months : Pretend play has logical structure to it ( pretend ideas are connected ) ; spatial designs are complex and interrelated ( a house made of blocks has connected rooms ) ;
인식력이 있는 36개월 : 가공 놀이는 그것에(가공 사상이 연상되다) 논리적인 건축물을 가지고 있습니다; 공간 디자인은 복잡하고 서로 관련이 있는 (블록의 만들어진 집이 방을 연결시키었다) 입니다; ..