A taller and tougher version of the A4 Avant wagon with permanent AWD and off-road capability
- drive select intelligent handling technology
- standard six-speed manual transmission or optional seven-speed dual-clutch S tronica
- new communication and assistance systems
- mechanical center differential that distributes power at a 40:60 ratio to the front and rear axle
- Length 4.72m, wheelbase 2.81m, width1.84m, height 1.5m, and ground clearance180mm
2.0L TFSI - 211hp, 350Nm, 100km/h 6.9 seconds, top speed 230km/h, Fuel consumption 8.1L/100km
2.0L TDI diesel - 170hp, 350Nm, 100km/h 8.9 seconds, top speed 213km/h, Fuel consumption 6.4L/100km
3.0L TDI V6 - 240hp, 500Nm, 100km/h 6.4 seconds, top speed 236km/h, Fuel consumption 7.1L/100km
Standard features - 17in alloy wheels, roof rails, an automatic climate-control system, an electromechanical handbrake, and Audi’s MMI interface.
Option - a two-part panoramic glass roof, an electromechanical tailgate, a three-zone climate-control system, xenon headlights, 18in alloys, and a Bang & Olufsen sound system with 14 speakers.
첫댓글 진짜 디젤토크는 ㅎㄷㄷ 이네요 ^^
와..........3.0TDI면........가속력도 괜찮고.. 연비도.. 진자 좋군아..
이 모델이 아반트 모델을 조금 변형시킨건가요?... 국내에도 들어오려나?
네~ 맞구요^^ 한국에서는 아반트 모델이 인기가 없는데 가격이 더 비싼 allroad가 들어갈 이유가 없다고 봅니다.
나한테 따악 맞춘 모델이네요. 그런데 안 들어 온다니... 너무 한 거 아닌가. 아우디 정도되면 한 대라도 들여다 소비자 통해서라도 대중전시를 하면 움직이는 홍보효과도 있을텐데