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Ethanol solution to transportation problems
에탄올은 운송 연료 문제의 해결책
By LARRY ELDER - Daily INDEPENDENT AUG 1, 2023 (요약)
As we approach the heart of summer, families around the country are planning travel vacations. With gas prices approaching $5 per gallon in some places, Americans are looking for anything to decrease the pain at the pump.
여름이 다가오면서 휴가철이 되고있다. 일부 지역의 휘발유 가격이 갤런당 5달러가 되면서 미국인들은 여러 해법을 찾고 있다.
The Biden administration says electric vehicles are a solution to decarbonizing the transportation sector while also making driving more affordable. However, its “electric vehicle revolution” operates in an alternate reality where billions of dollars of government spending create domestic supply chain problems overnight. Most EVs are made outside the United States, so many that less than 15% of EVs on the market qualify for federal tax breaks.
바이든 행정부는 전기 자동차가 교통 수단의 탈탄소화와 저렴한 연료비 사용의 해결책이라고 말한다. 그러나 "전기 자동차 혁명"은 수십억 달러의 정부 지출로 미국 내 전기차 공급 문제가 해결되어야만 일어 날 수 있다. 대부분의 전기자동차는 미국 외 지역에서 제조되므로 시중에 판매되는 전기자동차의 15% 미만이 연방 세금 감면 혜택을 받을 수 있다.
In California, Gov. Gavin Newsom announced last year that his state will ban gas-powered cars by 2035. He lives in a fantasy world. These efforts are political theater meant to score political points with environmentalists who have decided that a single solution to our complex transportation needs is the only path forward.
캘리포니아 주지사는 2035년 휘발유 자동차를 금지 할 것이라고 발표하였는데 그는 현실을 모르고 있다. 이러한 상황은 복잡한 교통 문제에 단 하나의 방법만이 살 길 이라고 이야기하는 환경운동가들과 함께 정치적 이점을 얻으려는 정치쇼에 불과 하다
President Biden claims to be seeking an American solution to a problem it is unclear exists. In truth, we already have a readily available solution: American-made ethanol. Not only does ethanol lower prices at the pump but it also decreases emissions. If the president’s stated goal is to pursue cleaner transportation alternatives, then ethanol should be at the top of the list of solutions.
바이든 대통령은 존재가 불분명한 방법으로 미국의 해결책을 찾는다고 주장한다. 그러나 사실, 우리는 이미 쉽게 구할 수 있는 해결책을 가지고 있다. 바로 미국산 에탄올입니다. 에탄올은 연료 가격을 낮출 뿐만 아니라 배출 가스도 감소시킨다. 바이든 대통령이 밝힌 목표가 더 깨끗한 운송 수단을 추구하는 것이라면 에탄올이 해결책 목록의 맨 위에 있어야 한다.
I have visited Iowa several times while running for president. In every town and city across the state, people tell me how important ethanol is in powering their farms, supporting small businesses and providing economic opportunities in their communities. In fact, research shows the widespread use of ethanol would generate $36.3 billion in additional income for American households, save drivers nearly $21 billion at the pump per year, and support 188,000 jobs.
저는 대통령 선거에 출마하면서 아이오와를 여러 번 방문한 적이 있다.주 전역의 모든 마을과 도시에서 사람들은 에탄올이 농장에 전력을 공급하고, 중소기업을 지원하고, 지역사회에 경제적 기회를 제공하는 데 얼마나 중요한지에 대해 이야기한다. 연구에 따르면 에탄올의 전략적 사용은 미국 가정에 363억 달러의 추가 수입을 창출하고, 운전자들이 매년 210억 달러 가까이 절약하며, 188,000개의 일자리를 지원할 것이다.
Democrats would respond that boosting jobs and supporting the economy is not as important as saving the environment. However, the Department of Energy highlights that ethanol creates about 50% lower greenhouse gas emissions than gasoline.
민주당원들은 환경 문제가 일 자리 창출과 경제적 지원 보다 더 중요하다고 할 것이다. 하지만 에너지부는 에탄올이 휘발유보다 약 50% 더 적게 온실 가스 배출량을 감소시킨다고 강조한다.
Democrats also conveniently ignore the severe environmental and humanitarian nightmares that support the electric vehicle supply chain. Studies show that producing electric vehicles emits more greenhouse gases than fossil-fuel-powered vehicles. Many have warned that the minerals needed for electric vehicle batteries are made under “modern-day slavery” conditions.
민주당은 또한 전기 자동차 공급망 형성에 심각한 환경 및 인도주의적 문제가 있다는 것을 무시하고 있다. 연구에 따르면 전기 자동차 생산은 화석 연료 자동차보다 더 많은 온실 가스를 배출한다. 많은 사람들은 전기 자동차 배터리에 필요한 광물 생산에 "현대판 노예" 와 같은 상황이 만들어진다고 경고한다.
If the goal is cleaner transportation solutions, let’s be honest and let’s ensure that biofuels, like ethanol, aren’t discounted in this pursuit.
만약 더 깨끗한 운송 수단이 목표라면, 에탄올과 같은 바이오 연료가 제외되지 않도록 보장해야 한다.
we must think practically about the best way to fuel our nation. And that, for starters, should focus heavily on making higher ethanol blends available to all Americans and ensuring that American biofuels factor heavily in our transportation mix.
우리는 미국에 연료를 공급하는 최선의 방법에 대해 실질적 관점에서 생각 해야 한다. 우선, 모든 미국인이 더 높은 에탄올 혼합물을 사용 할 수 있도록 하고, 미국의 바이오 연료가 우리의 운송 수단에 비중을 차지 하도록 중점을 둬야 한다.
Larry Elder is a conservative talk radio host and a Republican candidate for president/InsideSources
글쓴이인 랠리엘더 는 보수적인 토크 라디오 진행자이며 공화당 대통령 후보이다.