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Pillars of Peer Support Services Summit Six:
동료 지원 기둥 서비스 회담 6:
Peer Specialist Supervision
동료 전문가 수퍼비전
Background and Introduction
배경 및 소개
The Pillars of Peer Support Supervision were developed at the sixth of an ongoing series of Summits, known as the Pillars of Peer Support Services Summits, to support the development of the peer support specialist workforce.
동료 지원 기둥 수퍼비전은 동료 지원 전문 인력의 개발을 지원하기 위해, 동료 지원 기둥 서비스 회담으로 알려진 회담의 지속적인 서비스의 여섯 번째로 개발되었다.
The Pillars represent a core set of principles that are designed to guide the evolving growth of peer support services (PSS) and the workforce that provides them.
기둥은 동료 지원 서비스(PSS)와 그들에게 제공하는 노동력의 성장을 진전시키도록 안내하도록 고안된 원리의 핵심 세트를 나타낸다.
The initial Pillars of Peer Support Summit was convened at the Carter Center in Atlanta, GA in 2009, and produced a founding set of 25 Pillars of Peer Support Services.
동료 지원 회담의 초기 기둥은 2009년 조지아 애틀랜타에 있는 카터 센터에서 개최되었고, 동료 지원 서비스의 25 기둥의 창립 세트를 제작했다.
Since then annual summits have addressed the evolving issues of funding for peer support, integration of the workforce across the continuum of behavioral health services, and the integration of these services to promote a whole-health focus.
그 이후 연례 회담은 동료 지원을 위한 자금의 진전되는 논의, 행동 건강 서비스의 연속체에 걸친 인력의 통합, 전체 건강 초점을 촉진하기 위한 이러한 서비스들의 통합들을 다루었다.
SAMHSA’s Center for Mental Health Services has been an ongoing partner in this work and has actively helped promote the role of peer support services.
정신 건강 서비스에 대한 SAMHSA의 센터는 이 작업에서 지속적인 파트너였고 적극적으로 동료 지원 서비스의 역할을 홍보하는데 도움이 되었다.
The summary reports for each of the summits are published on the website www.pillarsofpeersupport.org; and also see: Daniels, Bergeson, Fricks, Ashenden, and Powell, (2012); and Grant, Daniels, Powell, Fricks, Goodale, and Bergeson (2012). 회담의 각각에 대한 요약 보고서는 웹 사이트 www.pillarsofpeersupport.org에 게시된다; (중요하지 않은거 같은 경우에는 임의로 뺐습니다)
The sixth Pillars Summit in 2014 addressed the development of a set of pillars for the supervision of peer specialists.
2014년 여섯 번째 기둥 회담에서는 동료 전문가의 수퍼비전에 대한 기둥의 집합의 개발을 다루었다.
Ongoing support for the Pillars of Peer Support has been provided by a generous group of stakeholders including: Optum; Appalachian Consulting Group; The Substance Abuse and Mental Health Services Administration (SAMHSA); The National Association of State Mental Health Program Directors (NASMHPD); The Georgia Mental Health Consumer Network (GMHCN); the Carter Center; and The Depression and Bipolar Support Alliance (DBSA).
동료 지원의 기둥에 대한 지속적인 지원은 이해 관계자를 포함하는 관대 한 그룹에 의해 제공되었다 : Optum; 애팔래치아 컨설팅 그룹; 약물 남용 및 정신 건강 서비스 관리국 (SAMHSA); 주 정신 건강 프로그램 이사 협회 (NASMHPD); 조지아 정신 건강 소비자 연대 (GMHCN); 카터 센터; 그리고 우울증과 조울증 지원 연합 (DBSA).
Participation in these summits was coordinated through nominations from behavioral health authorities at the state level.
회담에 참여는 주 수준에서 행동 보건 당국에서 후보를 협조했다.
While the development of the initial set of twenty-five Pillars of Peer Support have been instrumental in fostering the evolving growth of the peer specialist workforce, an ongoing challenge has been how best to provide supervision for these services.
동료 지원의 스물다섯 기둥의 초기 세트의 개발이 동료 전문 인력의 발전하는 성장을 촉진하는 수단이 되었지만, 지속적인 도전은 이러한 서비스에 대한 수퍼비전을 제공하기 위한 최선의 방법이었다.
Based on requests for guidance and support from the field, the 2014 summit was designed to address this issue.
현장으로부터 지도와 지원에 대한 요청을 바탕으로, 201정상 회담은 이 문제를 해결하기 위해 고안되었다.
As a result, a set of pillars of supervision were developed to parallel the original pillars.
그 결과, 수퍼비전의 기둥의 집합은 원래 기둥들과 병렬해서 개발되었다.
A review of the evidence base for these services and the original pillars helped to establish a framework for the development of the Pillars of Peer Support Supervision.
이러한 서비스들과 원래 기둥에 대한 증거 자료의 검토는 동료 지원 기둥의 수퍼비전의 개발을 위한 틀을 구축하는 데 도움이 되었다.
The Evidence Base for Peer Support Services
동료 지원 서비스에 대한 증거 자료
There is an emerging evidence base for peer support services.
동료 지원 서비스에 대한 부상하는 증거 자료가 있다.
In their initial determination that these services would be Medicaid billable, The Center for Medicare and Medicaid Services (CMS) acknowledged them as an evidence-based model of care (State Medicaid Letter, 2007).
이러한 서비스들은 청구 가능한 메디 케이드일 것이라는 초기 결정에서, 메디 케어 및 메디 케이드 서비스 센터 (CMS)는 치료의 증거 기반 모델 (주 메디 케이드 편지, 2007)로 인정했다.
This policy guidance also established initial requirements for supervision, training, and care coordination, and stipulated that each state should establish certification parameters (Daniels et al., 2012).
이 정책 지침은 수퍼비전, 교육 및 관리 조정의 초기 요구 사항을 설정하고, 각 국가가 인증 매개 변수를 설정해야한다는 규정을 두었다. (다니엘 등. 2012).
A recent comprehensive evidence based review of these services (Chinman et al., 2014) has determined that the evidence base is moderate, and noted that peer support services have demonstrated many notable positive outcomes.
이러한 서비스의 최근 포괄적인 증거 기반 검토는 (Chinman 등., 2014) 증거 기반이 적당한 것으로 판단하고 동료 지원 서비스는 많은 주목할 만한 긍정적 인 결과를 보여 준 것에 주목하였다.
In addition despite some methodological challenges for existing studies of peer delivered services, Chinman and colleagues observed that “Across the service types, improvements have been shown in the following outcomes: Reduced inpatient service use; improved relationship with providers; better engagement with care; higher levels of empowerment; higher levels of patient activation; and higher levels of hopefulness for recovery.”
또한 동료 전달 서비스의 기존의 연구들의 몇가지 방법론적 난제에도 불구하고, Chinman과 연구진은 "서비스 유형에 걸쳐 향상은 다음 결과에서 밝혀졌다: 입원 환자 서비스의 감소; 제공자와의 관계 개선' 관리에 더욱 참여; 권한 부여의 높은 수준; 환자 활성의 높은 수준; 재기를 위한 더 높은 수준의 희망."을 관찰했다.
Principles for the supervision and retention of peer specialist providers are not common in the published literature (Jorgenson & Schmook, 2014).
동료 전문가 제공자의 수퍼비전 및 유지를 위한 원칙들은 출간된 문헌 (Jorgenson & Schmook 2014)일반적이지 않다.
However, a limited set of common principles cited in the literature include the differences between clinical and administrative supervision, and the importance of mentoring in staff retention.
그러나 문헌에 인용 된 일반 원칙의 제한된 세트는 임상 및 관리 수퍼비전의 차이점 및 직원 유지에 멘토링의 중요성을 포함한다.
Additionally, while peer services are a new role in behavioral health systems, these should not be considered as a “special” position (Hendry, Hill, and Rosenthal, 2014).
또한, 동료 서비스가 행동 건강 시스템의 새로운 역할인 반면 이들은 "특별한" 위치로 간주되어서는 안된다. (Hendry, Hill, and Rosenthal, 2014)
The supervisor’s role should be one of leadership, and requires a focused approach to recovery-oriented practices.
관리자의 역할은 리더십 중 하나가 되며, 그리고 재기 중심의 관행에 초점을 맞춘 접근 방식이 필요하다.
It is important to note that the primary focus of the Pillars of Peer Support initiatives has not been focused on the development of the evidence base for these services.
동료 지원 기둥의 활동의 주요 초점은 이러한 서비스에 대한 증거 기반의 개발에 초점을 맞추어 지지 않았음을 주목하는 것이 중요하다.
Each of the summits has included reviews of key research findings that support these services and which are included in the summary reports.
회담들의 각각은 요약보고서를 포함한 이러한 서비스를 지원하는 주요 연구 결과들의 검토를 포함하고 있다.
However, the primary focus of Pillars initiatives has been to develop technical assistance for states and others that can help support the development of the peer specialist workforce, and the deployment of their services.
그러나 기둥 활동의 주요 초점은 동료 전문가 인력의 개발과 서비스의 배포를 지원하는 데 도움이 될 수 있는 주 및 다른 사람을 위한 기술 지원을 개발하고 있다.
Pillars of Peer Support
동료 지원의 기둥
The original Pillars of Peer Support is a set of twenty-five principles that guide the peer specialist workforce (www.pillarsofpeersupport.org).
동료 지원의 원래 기둥은 동료 전문가 인력을 안내하는 25개 원칙의 집합입니다.
Developed through a consensus process, they represent guidelines for the role and deployment of these services.
합의 과정을 통해 개발된, 그들은 이러한 서비스의 역할 및 배포에 대한 지침을 나타냅니다.
Overall they describe the essential components of the education, certification, employment, professionalism, and community advocacy for peer support services (Daniels et al., 2012).
전반적으로 그들은 동료 지원 서비스에 대한 교육, 인증, 고용, 전문성, 지역 사회 옹호의 필수 구성 요소에 대해 설명한다.(Daniels 등, 2012)
It is also important to note that the focus of these original 25 pillars was the structured and intentional support services delivered by trained and certified peer specialists in mental health settings.
원래의 25개 기둥의 초점은 정신 건강 환경에서 교육과 인증을 받은 동료 전문가에 의해 전달된 체계적이고 의도적인 지원 서비스라는 것을 주의하는 것이 중요하다.
They are differentiated from the many other important roles of mutual peer support that also exist.
그들은 또한 존재하는 상호 동료 지원의 다른 많은 중요한 역할으로부터 차별화된다.
The Pillars of Peer Support services
동료 지원 기둥의 서비스
Following are the 25 Pillars of Peer Support, which were developed at the first Pillars of Peer Support Services Summit in 2009:
2009 년에 동료 지원 서비스 회담의 첫 번째 기둥에서 개발된 동료 지원의 25개 기둥은 다음과 같습니다.
1. There are clear job and service descriptions that define specific duties that allow certified peer specialists (CPS) to use their recovery and wellness experiences to help others recover.
인증 된 동료 전문가 (CPS)가 다른 사람이 재기 할 수 있도록 자신의 재기과 웰빙의 경험을 사용할 수 있도록 특정 임무를 정의하는 명확한 작업 및 서비스에 대한 설명이 있습니다.
2. There are job-related competencies that relate directly to the job description and include knowledge about the prevalence and impact of trauma in the lives of service recipients, as well as trauma’s demonstrated link to overall health in later life.
직무 내용과 직접적으로 관련되고 서비스 수령인의 삶의 유병률과 트라우마의 영향에 대한 지식 뿐만 아니라 트라우마 이후 삶의 전반적인 건강에 대한 연결을 보여주는 것을 포함한 직무 관련 역량이 있다.
3. There is a skills-based recovery and whole health training program which articulates the values, philosophies, and standards of peer support services and provides the competencies, including cultural competencies and Trauma Informed Care, for peer specialist duties.
동료 전문가 업무를 위해, 가치, 철학, 동료 지원 서비스의 기준을 분명히 하고 문화적 역량과 트라우마에 대한 정보를 가진 관리를 포함하여 역량을 제공하는 기술 기반 재기 및 전체 건강 교육 프로그램이 있다.
4. There is a competencies-based testing process that accurately measures the degree to which participants have mastered the competencies outlined in the job description.
정확하게 참가자가 직무 내용에 설명 된 역량을 마스터해야하는 정도를 측정하는 역량 기반의 테스트 프로세스가 있습니다.
5. There is employment-related certification that is recognized by the key state mental health system stakeholders, and certification leads directly to employment opportunities that are open only to people who have the certification.
주요 상태 정신 건강 이해관계자들에 의해 인식된 고용 관련된 인증이 있고, 인증은 인증을 가진 사람에게만 열려 있는 고용 기회에 직접적으로 연결된다.
6. There is ongoing continuing education, including specialty certifications that expose the peer specialists to the most recent research and innovations in mental health, Trauma Informed Care and whole health wellness, while expanding their skills and providing opportunities to share successes, mentor, and learn from each other.
정신 건강에 동료 전문가에게 가장 최근의 연구와 혁신을 노출하는 전문적인 인증을 포함하여, 트라우마에 정보를 가진 관리와 전체 건강 웰빙, 자신의 능력을 확대하고 성공, 멘토를 공유하고 서로 배울 수 있는 기회를 제공하는 지속적인 평생 교육이 있습니다.
7. There are professional advancement opportunities that enable CPS to move beyond part-time and entry level positions to livable wage salaries with benefits.
복리후생과 함께 살기 좋은 임금 급여에 파트 타임과 견습생 지위의 위치를 넘어 움직이는 인증된 동료 전문가를 활성화하는 전문 발전의 기회가 있습니다.
8. There are expanded employment opportunities that enable CPS to be employed in a variety of positions that take into account their own strengths and desires.
자신의 강점과 욕망을 고려해 다양한 위치에 이용되는 인증된 동료 전문가를 활성화하는 확장 취업 기회가 있습니다.
9. There is a strong consumer movement that also provides state-level support, training, networking and advocacy that transcends the local employment opportunities and keeps CPS related to grassroots consumer issues.
지역의 고용 기회를 초월하고 풀뿌리 소비자 문제에 대한 인증된 동료 전문가에 관련되어 지키는 상태-수준의 지원, 교육, 네트워킹 및 옹호를 제공하는 강력한 소비자 운동이다.
10. There are unifying symbols and celebrations that give CPS a sense of identity,
significance and belonging to an emerging profession or network of workers.
인증된 동료 전문가에게 정체성, 의미의 감각을 주고 떠오르는 직업 혹은 노동자의 네트워크에 속하는 통합된 기호와 축하가 있다.
11. There are ongoing mechanisms for networking and information exchange so that CPS stay connected to each other, share their concerns, learn from one another’s experiences, and stay informed about upcoming events and activities.
인증된 동료 전문가가 서로서로 연결되고, 그들의 걱정을 공유하고, 서로의 경험으로부터 배우고, 그리고 향후 행사 및 활동에 대한 정보를 지속적으로 제공하는 네트워킹 그리고 정보 교환의 지속적인 메카니즘이 있다.
12. There is media and technology access that connects CPS with the basic and innovative information technology methods needed to do their work effectively and efficiently.
효과적이고 효율적으로 작업을 수행하는데 필요한 기본적이고 혁신적인 정보 기술 방법과 인증된 동료 전문가를 연결하는 매체과 기술 접근이 있다.
13. There is a program support team that oversees and assists with state training, testing certification, continuing education, research, and evaluation.
감독과 주 교육, 시험 인증, 평생 교육, 연구 및 평가를 지원하는 프로그램 지원 팀이 있다.
14. There is a research and evaluation component that continuously measures the program’s effectiveness, strengths and weaknesses, and makes recommendations on how to improve the overall program.
지속적으로 프로그램의 효율성, 강점과 약점을 측정하고, 전체 프로그램을 개선하는 방법에 대한 권장 사항을 만드는 연구 및 평가 구성 요소가 있습니다.
15. There are opportunities for peer workforce development that help identify and prepare candidates for participation in the training and certification process.
확인하고 교육 및 인증 과정에 참여 후보를 준비하는 데 도움이 되는 동료 인력 개발을 위한 기회가 있다.
16. There is a comprehensive stakeholders training program that communicates the role and responsibilities of CPS and the concepts of recovery and whole health wellness to traditional, non-peer staff (peer specialist supervisors, administration, management, and direct care staff) with whom the CPS are working.
인증된 동료 전문가의 역활과 책임 그리고 인증된 동료 전문가가 일하는 사람과 함께하는 기존의 비 동료 직원에 대한 재기와 전체 건강 웰빙의 개념을 커뮤니케이션(전달)하는 포괄적인 이해관계자 훈련 프로그램이 있다.
17. There are consumer-run organizations that operate alongside government and not-for-profit mental health centers that intricately involve consumers in all aspects of service development and delivery and provide value-added support to the peer workforce.
정교한 서비스 개발 및 제공의 모든 측면에서 소비자를 참여시키고 동료 인력에 부가가치 지원을 제공하는 정부 및 비영리 정신 건강 센터와 함께 작동 소비자가 운영하는 조직이다.
18. There are regularly-scheduled multiple training sessions that demonstrate the state’s long-range commitment to training and hiring CPS to work in the system.
체계적으로 일하도록 인증된 동료 전문가를 훈련하고 고용하는데 주의 오랜 기간 헌실을 입증하는 정기적으로 예정된 여러 개의 교육 세션이 있다.
19. There is a train-the-trainer program for CPS that demonstrates the state’s commitment to developing its in-state faculty for the on-going training.
지속적인 훈련을 위해 주 내의 교수진을 개발하는 주의 헌신을 보여주는 인증된 동료 전문가에 대한 강사 교육 프로그램이 있다.
20. There is sustainable funding that demonstrates the state’s commitment to the long-term success and growth of the program.
프로그램의 장기적인 성공과 성장에 대한 주의 헌신을 보여주는 지속 가능한 자금이 있다.
21. There is multi-level support across all levels of the government, with champions at all levels that demonstrate the state’s commitment to the program and continually promote the valuable role of CPS in the system.
프로그램에 대한 주의 헌신을 보여주고 지속적으로 체계적인 인증된 동료 전문가의 중요한 역할을 촉진하는 모든 수준의 승리자와 함께 정부의 모든 수준에서 여러 수준의 지원이 있다.
22. There is a peer specialist code of ethics/code of conduct that guides peer support services delivery.
동료 지원 서비스 전달을 안내하는 행위의 윤리/관례의 동료 전문가 규범이 있다.
23. There is a culturally diverse peer workforce that reflects and honors the cultures of the communities served.
공동체들에 제공되는 문화를 반영하고 존중하는 문화적으로 다양한 동료 인력이 있다.
24. There is competency-based training for supervisors of CPS which reinforces fidelity to the principles of peer support and emphasizes the role of peer specialists in building culturally competent and trauma informed systems of care that take into account the overall health and wellbeing of persons served.
동료 지원의 원칙에 충실과 문화적으로 유능함을 구축하는 동료 전문가의 역할을 강조하고 사람에게 제공된 전반적인 건강과 웰빙을 고려하는 관리의 트라우마를 잘아는 체계를 강화하는 인증된 동료 전문가의 감독자에 대한 역량 기반의 교육이 있다.
25. There is opportunity for CPS to receive training in and deliver peer support whole health services to promote consumer recovery and resiliency.
인증된 동료 전문가가 훈련을 받고 소비자 재기 및 회복탄력성을 촉진하기 위해 동료 지원 전체 건강 서비스를 제공할 기회가 있다.
Pillars of Peer Support Discussion
동료 지원 기둥 논의
The twenty-five Pillars of Peer Support describe the core principles that guide the workforce that delivers these services, and the systems in which they work.
동료 지원의 스물다섯 기둥은 이러한 서비스를 제공하는 인력을 안내하는 핵심 원칙, 그리고 그들이 작동하는 시스템을 설명합니다.
These include principles for education, certification, employment, professionalism, and community advocacy in these roles.
이들은 이러한 역할의 교육, 인증, 고용, 전문성, 공동체 옹호에 대한 원칙을 포함한다.
As an emerging workforce, a set of guiding principles were needed to help define and promote the key activities for the profession.
떠오르는 인력으로, 안내하는 원칙의 세트는 직업에 대한 주요 활동을 정의하고 촉진하는데 도움이 되기 위해 필요했다.
▶Pillars that address the education of peer specialists include the preparation of those with lived experiences with behavioral health conditions for their roles in this career track.
동료 전문가의 교육을 다루는 기둥은 경력 트랙에서 자신의 역할에 대한 행동 건강 조건으로 살았던 경험을 가진 사람의 준비를 포함한다.
Training and education opportunities are described and address the need for values, standards of practice and philosophies, cultural competencies including Trauma Informed Care, and continuing education.
훈련과 교육 기회는 가치를 위한 필요, 연습과 철학의 기준, 트라우마를 잘 아는 관리를 포함한 문화적 역량, 그리고 평생 교육을 묘사했고 다루었다.
▶The pillars that address the certification of this workforce are essential for the
recognition of a profession.
이 인력의 인증을 다루는 기둥은 직업의 인식에 필수적이다.
Competency based testing and certification review programs are a core pillar for assuring the preparation and professional standards of the peer specialist.
역량 기반의 테스트 및 인증 심사 프로그램은 동료 전문가의 준비와 전문적인 기준을 보장하기위한 핵심 기둥이다.
▶The employment of the peer specialist workforce requires a set of pillars that help guide service systems and other professional disciplines to integrate these roles within a continuum of care.
동료 전문가 인력의 고용은 치료의 연속체 내에서 이러한 역할을 통합하고 안내 서비스 체계 및 기타 전문 분야를 돕는 기둥 세트가 필요하다.
This includes opportunities for professional development, advancement, and career tracks.
이것은 전문 개발, 발전 및 경력 트랙 기회를 포함한다.
▶The pillars that articulate the key elements of professionalism help establish the
standards and identity of the peer specialist workforce.
전문성의 핵심 요소를 명확하게 하는 기둥은 동료 전문가 인력의 표준과 정체성을 설정하는데 도움을 준다.
This is important in both specialty behavioral health systems as well as general health care settings.
이것은 모두 특수 행동 건강 체계뿐만 아니라 일반적인 의료 환경에서 중요하다.
▶There is a definite role for peer specialists in community advocacy.
공동체 옹호에 동료 전문가에 대한 명확한 역할이 있다.
This includes both promoting and sustaining the workforce, as well as the advocacy that promotes the recovery, community integration, and tenure of those they serve.
이것은 인력의 홍보와 유지 모두 뿐만 아니라 재기, 공동체 통합 및 그들이 종사하는 임기를 촉진하는 것을 옹호하는 것을 포함한다.
As the roles for peer specialists expand and the coverage for these services increases beyond just public sector programs, the twenty-five pillars become increasingly important resources for the field.
다만 공공 부문 프로그램을 넘어 이러한 서비스 증가에 대한 동료 전문가의 역할 확대 및 적용 범위로써, 스물다섯 기둥들은 필드에서 점점 더 중요한 자원이 된다.
The principles of education, certification, employment, professionalism, and community advocacy help define the peer specialist roles and the services they provide.
교육, 인증, 고용, 전문성의 원칙과 공동체 옹호는 동료 전문가의 역할과 그들이 제공하는 서비스를 정의하는데 도움이 된다.
However as the deployment of peer specialists has expanded since the original development of the twenty-five pillars, a need for similar principles for the supervision of this workforce has emerged.
하지만 동료 전문가의 배치가 스물다섯 기둥의 원래 개발 이후 확장으나, 이 인력의 수퍼비전 유사한 원리에 대한 요구가 등장했다.
Peer Support Specialist Supervision
동료 지원 전문가 수퍼비전
Because of requests for guidance and technical assistance from states and others on how best to provide supervision for the peer specialist workforce, the 2014 summit was convened to address this issue.
동료 전문가 인력에 대한 수퍼비전을 제공하기 위한 최선의 방법에 대한 주와 다른 사람의 지도 및 기술 지원에 대한 요청 때문에, 2014년 회담은 이 문제를 해결하기 위해 소집되었다.
The summit’s list of invitees was designed to include representatives from states that were actively addressing peer specialist supervision issues, since those representatives would be most likely to have valuable information that they might contribute to the summit’s conversations.
초청객의 회담 목록은 적극적으로 동료 전문가 수퍼비전 문제를 다루고 주로부터 대표자를 포함하도록 설계되었고, 그 이후 대표자들은 회담의 대화에 기여할 수 있다는 가치 있는 정보를 가질 가능성이 가장 높다.
The Pillars of Peer Support Summit on Supervision generally followed the format of the previous years.
수퍼비전의 동료 지원 기둥 회담은 일반적으로 전년도의 형식을 따랐다.
This included a combination of keynote presentations (see appendix one), panel presentations and discussions, and participant dialogue and planning.
이것은 기조 발표 (부록을 참조), 패널 발표 및 토론, 그리고 참가자의 대화와 계획의 조합을 포함했다.
One of the keynote presentations was delivered by Peggy Swarbrick, Ph.D., FAOTA, CSPNJ, from the Wellness Institute, Rutgers University, and titled “Supervision: Knowledge, Focus and Approach.”
기조 발표중 하나는 Peggy Swarbrick박사(부연설명 생략)로부터 전달되었고 제목은 "수퍼비전 : 지식, 초점과 접근."이다.
The second keynote presentation was delivered by Matthew Chinman, Ph.D., Senior Behavioral Scientist, RAND, and titled “Peer Specialists: Implementation, Evidence, and Effective Supervision.”
두 번째 기조 연설은 RAND의 수석 행동 과학자인 Matthew Chinman박사에 의해 전달 되었고 제목은 "동료 전문가: 이행, 증거 그리고 효과적 수퍼비전." 이다.
Both of the keynote presentations focused on the key elements of supervision of the peer specialist workforce.
기조 발표는 모두 동료 전문가 인력의 수퍼비전의 핵심 요소에 초점을 맞추었다.
An important overarching theme included the challenge to help develop peer specialists along a career path that fosters supervisors who are also certified peer specialists.
무엇보다 중요한 테마는 또한 인증된 동료 전문가 감독자를 육성하는 경력 경로를 따라 동료 전문가를 개발하는 데 도움이 되는 도전을 포함했다.
Keynote #1: Supervision: Knowledge, Focus, and Approach
기조 연설 # 1 : 수퍼비전 : 지식, 초점, 그리고 접근
In the first keynote, Peggy Swarbrick addressed issues key to the supervision of a peer specialist and the important aspects of how this can best be promoted in organizational settings. These key issues include:
첫 번째 기조연설에서, Peggy Swarbrick 박사는 동료 전문가의 수퍼비전과 가장 잘 조직적인 환경에서 촉진 할 수 있는 방법의 중요한 측면의 핵심 문제를 다루었다. 이러한 주요 문제는 다음과 같다:
▶In peer support supervision, the supervisor serves as a guide and/or partner, and promotes the unique roles and gifts of the peer specialist in providing these services.
동료 지원 감독에서 감독관은 가이드 및 / 또는 파트너의 역할을 하고, 이러한 서비스를 제공하는 동료 전문가의 고유 한 역할과 증여를 추진하고 있다.
▶The peer specialist and the supervisor must share equally and draw upon each other’s knowledge and experience.
동료 전문가 및 감독자는 동등하게 공유하고 서로의 지식과 경험에 따라 작성하여야한다.
▶The supervisor’s approach and focus with the peer specialist should be collaborative and foster collegial roles, as well as the administrative supervisory role.
동료 전문가와 함께 관리자의 접근 방식과 초점은 협력하고 인자한 역할뿐만 아니라, 관리 감독 역할을 육성해야한다.
▶Typically, supervisors fill two roles. These include administrative and consultative.
일반적으로, 감독자는 두 가지 역할을 채운다. 이는 관리 및 자문 등이 있다.
Sometimes it may be helpful to have separate supervisors for these roles.
때때로 이러한 역할에 대해 별도의 감독을 하는 것이 도움이 될 수 있습니다.
▶When a supervisor is also a peer specialist, this can promote a mentoring role.
감독자가 동료 전문가인 경우, 이것은 멘토링 역할을 촉진 할 수 있다.
When a supervisor is not a peer specialist, the role of the peer specialist can cause strain with a traditional supervisor based on differences between support and clinical roles.
감독자가 동료 전문가가 아닌 경우, 동료 전문가의 역할은 지원과 임상적 역할의 차이에 따라 기존의 감독자와 함께하는 것이 중압감의 원인이 될 수 있다.
▶The supervisor must have the knowledge of the peer specialist’s role and work, as well as understand the principles and philosophy of recovery and the code of ethics for peer specialists in the state.
관리자는 동료 전문가의 역할과 업무의 지식을 가지고 있을 뿐만 아니라 원칙과 재기의 철학과 주에서 동료 전문가 윤리의 관례를 이해해야 합니다.
▶Job descriptions are important in order to prevent the peer specialist from being co-opted into other job duties that may not be consistent with the peer support services role.
직무 설명은 동료 전문가가 동료 지원 서비스 역할과 일치하지 않을 수 있는 다른 직무 의무로 끌어들이는 것을 방지하기 위해 중요하다.
Job descriptions should serve as a tool for the peer specialist and the supervisor to guide work duties and promote shared role expectations.
직무 설명은 동료 전문가를 위한 도구 및 작업 의무를 안내하고 공유된 역할 기대를 촉진하기 위한 감독자 역할을 한다.
▶It is important that the focus of the supervision be on work performance, and the supervisor must not serve as a therapist.
수퍼비전의 초점은 업무 수행에, 그리고 관리자가 치료사의 역할을 하지 않아야하는 것이 중요합니다.
▶A key element of peer specialist supervision is to create a supportive and stimulating environment where the job role and expectations of the peer specialist are open to collaborative discussion.
동료 전문가 감독의 핵심 요소는 직무와 피어 전문가의 기대가 공동 토론에 열려있는 지원과 자극 환경을 만드는 것입니다.
▶The goal of supervision should be to create a stimulating environment that challenges the peer specialist to find solutions for issues, and to provide information that helps them in their role.
수퍼비전의 목표는 동료 전문가가 문제에 대한 해결책을 찾는 것과, 그리고 자신의 역할을 하는데 도움이 되는 정보를 제공하기 위해 도전하는 자극적인 환경을 조성해야 한다.
This requires using strength-based feedback, setting professional goals, and promoting continuing education.
이것은 강도 기반 피드백을 사용하여 전문적인 목표를 설정하고 지속적인 교육을 촉진하는 것을 요구한다.
▶The peer specialist’s supervisor should also be an advocate and should convey the importance of the peer specialist’s roles with human resources and others in the organization.
동료 전문가의 감독자도 옹호해야 하며, 조직의 인적 자원 및 다른 사람에게 동료 전문가의 역할의 중요성을 전달해야 한다.
▶It is also important for organizations to provide training for supervisors and others within the organization about the role and effectiveness of the peer specialist.
조직이 동료 전문가의 역할과 효과에 대한 조직 내의 감독자 및 다른 사람에 대한 교육을 제공하는 것이 또한 중요하다.
Keynote #2: Peer Specialists: Implementation, Evidence, and Effective Supervision
기조연설 # 2 : 동료 전문가 : 이행, 증거, 효과적인 수퍼비전
In the second keynote address Matt Chinman, Ph.D. presented an overview of the supervision of peer specialists from the perspective of the Veteran’s Administration, and their experiences integrating this workforce into their continuum of services. Key themes included:
두 번째 기조연설을 다룬 Matt Chinman 박사는 퇴역군인 관리의 관점으로부터의 동료 전문가의 수퍼비전의 개요와 그들의 서비스 연속체로의 인력을 통합하는 그들의 경험을 발표했다. 주요 주제는 다음을 포함한다:
1. Supervision is a key support for peer specialists:
1. 수퍼비전은 동료 전문가를 위한 중요한 지원이다.
Several studies have shown that peer specialists want supervision.
여러 연구에서 동료 전문가가 수퍼비전을 원하는 것으로 나타났다.
Peer specialist training is modest, and thus supervision can continue the training started with their initial certification training.
동료 전문가 교육은 적당하고, 그래서 수퍼비전은 그들의 초기 인증 교육과 함께 시작된 훈련을 계속할 수 있다.
As new service providers, peer specialists also need places to get clinical advice.
새로운 서비스 제공자로서, 동료 전문가는 임상 조언을 얻을 곳이 필요합니다.
Oftentimes there can be pressure to be a “junior clinician,” and/or pressures of co-optation away from the traditional values of the profession.
때때로 하급 임상의가 되라는 압력 및 / 또는 직업의 전통적 가치으로부터 떨어진 새 회원의 선출 압력이 있을 수 있다.
Supervision can help reinforce appropriate roles for peer specialists.
수퍼비전은 동료 전문가에 대한 적절한 역할을 강화하는 데 도움이 될 수 있습니다.
2. Objectives and definition of peer support supervision based on the Veterans Administration model:
2. 퇴역 군인 관리 모델을 기반으로 동료 지원 감독의 목표와 정의:
Objectives(목표)
To provide peer support staff and volunteers with a safe, confidential and supportive space to reflect critically on professional practice.
전문직에 비판적으로 반영하기 위해, 안전하고, 기밀 보호되며, 지원적인 공간과 함께 동료 지원 직원과 자원 봉사자를 제공한다.
To enhance quality mental health services to Veterans by improving mental health
practice via provider self-reflection, learning, and competency development.
정신 건강을 개선하여 퇴역 군인에 대한 정신 건강 서비스 품질을 향상시키기 위해
공급자의 자기 성찰, 학습 및 역량 개발을 통해 수행 할 수 있습니다.
Supervision is central to quality management in a learning organization.
수퍼비전은 학습 조직의 품질 관리의 핵심이다.
Definition(정의)
Peer Support Supervision occurs when a peer support supervisor and peer support
specialist supervisee(s) formally meet to discuss and review the work and experience of the peer provider, with the aim of supporting the peer in their professional role.
동료 지원 수퍼비전은 동료 지원 감독자와 동료 지원 전문가 슈퍼바이즈들이 공식적으로 자신의 전문적인 역할에 동료를 지원하는 목적으로, 토론하고 동료 공급자의 일과 경험을 검토할때 발생한다.
3. The role and duties of peer specialist supervisors:
3. 동료 전문가 감독자의 역할과 의무:
VHA requires that:
VHA는 다음을 요구한다:
Peer specialists have their notes co-signed by a Licensed Independent Professional (LIP); and peer specialists be supervised in person for 1 hour once a week during their probationary period, and at least once a month after the probationary period
동료 전문가는 인증된 독립 전문가(LIP)에 의해 서명된 그들의 노트를 가지고 있다; 동료 전문가들은 수습기간 후 적어도 한달에 한 번, 수습기간 동안에는 일주일에 1시간 동안 직접 감독되어진다.
Peer Support Handbook’s description of supervisor responsibilities:
감독자 책임의 동료 지원 핸드북의 설명:
Use approved position descriptions; use appropriate hiring interview questions;
ensure peer specialists are integrated into their clinical team; develop a
performance plan (including certification) at probation start; understand and apply
reasonable accommodations if needed.
승인 된 지위 설명을 사용하여; 해당 채용 면접 질문을 사용한다;
동료 전문가들이 임상 팀에 통합되도록 보증한다; 보호 관찰의 시작 부분에 (인증 포함) 수행 계획을 수립; 이해하고 필요한 경우 합리적인 숙박 시설을 적용한다.
4. Essential qualities of Peer Supervisor and Peer Supervisee:
4. 동료 감독자와 동료 Supervisee의 필수 자질 :
For Both
모두에게
Open; honest; motivated; aware of own strengths and weaknesses; capacity to give and receive constructive feedback; strive towards mutuality in supervisory relationship; willingness to engage in ongoing education about peer support role and recovery to practice innovations.
공개; 솔직함; 동기 부여; 자신의 강점과 약점을 인식; 건설적인 피드백을 주고받을 능력; 감독 관계에서 상호 향한 노력; 실습 혁신에 동료 지원 역할과 재기에 대한 지속적인 교육에 참여할 의지.
For the Supervisor
감독자에게
Capacity to support, empathize, and challenge
지원, 공감, 도전하는 능력
For the Peer Supervisee
동료 슈퍼바이즈에게
Able to accept responsibility for own practice; able to generate ideas for action; and commitment to professional development
자신의 실천에 대한 책임을 받아 들일 수 있는; 활동을위한 아이디어를 생성 할 수 있는; 전문적인 개발에 헌신
5. Slippery slopes for peer supervisors:
5. 동료 감독자를 위한 미끄러운 슬로프 :
View peer provider through diagnostic lens; falling into therapist role; not recognizing value of peer provider’s recovery story/experiences; knowledge gaps about consumer movement, history, and current best practices and ongoing innovations in peer support.
진단 렌즈를 통해 동료 제공자를 보기; 치료사의 역할에 빠지는;
동료 제공자의 재기 이야기 / 경험의 가치를 인식하지 않음;
소비자 운동, 역사, 현재의 모범 사례와 동료 지원에 지속적인 혁신에 대한 지식 격차.
6. Slippery slopes for peer staff:
6. 동료 직원을 위한 미끄러운 슬로프:
Expecting supervisors to completely structure their job—not including their perspective/voice/ideas; over relying on personal / recovery experiences and/or over-identifying with veterans served; balancing self-care with peer work; minimal mentoring in professional peer support role before starting VA position; knowledge gaps about consumer movement, history, and current best practices and ongoing innovations in peer support.
완전히 자신의 직업 구조에 감독자를 기대 - 자신의 관점 / 음성 / 아이디어를 포함하지 않음; 개인 / 재기 경험에 과도한 의존 및 / 또는 참전 용사에 대해 과도한 식별; 동료 업무와 함께 자기 관리의 균형; VA 직무를 시작하기 전에 전문 동료 지원 역할에 최소한의 멘토링; 소비자 운동, 역사, 현재의 모범 사례와 동료 지원에 지속적인 혁신에 대한 지식 격차.
7. Supervision approaches:
7. 수퍼비전 접근:
Supervisory Alliance Model
감독 동맹 모델
Focuses on functions and tasks of peer support supervision, including:
기능과 피어 동료 지원 감독의 작업에 초점을 맞추고, 다음을 포함한다:
Managerial/Administrative : Documentation, policies, procedures
경영 / 관리 : 문서, 정책, 절차
Formative/Educative : Review / reinforcement of peer support skills and recovery tools. Enhancing identified strengths and recognizing growing edges
형성의/교육적인 : 동료 지원 기술과 재기 도구의 검토/보강. 확인된 강점을 향상 및 성장 가장자리를 인식
Supportive : Providing consultation regarding particular individual mentoring/recovery coaching and/or group work
지원의 : 특정 개인에 관련된 상담 제공 멘토링/재기 코칭 그리고/ 또는 그룹 작업
Developmental Model
발달 모델
Rationale for including more seasoned peer provider in supervision process in order to draw upon their wisdom and expertise Including seasoned peer in supervision can help clarify peer provider’s professional development process (i.e., peer apprentice, advanced beginner, competent worker, experienced worker, and expert)
자신의 지혜를 이용하기 위해 수퍼비전의 과정에서 더 노련한 동료 제공자를 포함하는 이유와 수퍼비전의 노련한 동료를 포함한 전문지식은 동료 제공자의 전문 개발 프로세스를 명확히하는데 도움이 될 수 있다.(예를 들어, 동료 제자, 진보한 초보자, 유능한 노동자, 숙련 된 노동자 및 전문가)
Coordinating multiple supervisions
여러 수퍼비전들 조정
Common for VA peer specialist/technicians to have multiple supervisors including
administrative and clinical / program specific
관리 및 임상/프로그램 구체적인 것을 포함한 다양한 감독관을 가지는 VA 동료 전문가/ 기술자 공통으로
Lack of coordination between supervisors can lead to confusion, conflict, and misunderstanding
감독자간의 조정의 부족은 혼란, 갈등과 오해로 이어질 수 있다.
Strategies for improving coordination:
조정 개선을위한 전략 :
– Site peer champion (e.g., Local Recovery Coordinator) meets with supervisors in
advance to discuss peer roles and supervision expectations
현장 동료 챔피언 (예를 들어, 로컬 재기 코디네이터) 동료 역할과 감독의 기대를 논의하기 위해 사전에 감독자들과 만난다
– Quarterly or bi-annual supervisor meetings with all supervisors and individual
peer staff
모든 감독자 및 개인 동료 직원들과 분기 별 또는 반기 감독자 회의
8. Setting the stage for supervision: Topics for first few meetings:
수퍼비전을 위한 단계를 설정 : 처음 몇 회의에 대한 주제
Discussing roles and expectations for supervision; confidentiality; frequency of contact;
수퍼 비전의 역할과 기대를 토론; 비밀; 접촉 빈도;
essential qualities of peer supervisor and peer supervisee; normalizing process for
conflict resolution; underscoring striving towards mutuality and recognition of power differentials and challenges in medical model systems; goal setting (both peer supervisor and supervisee do this); and using agendas
동료 감독과 동료 supervisee의 필수 자질; 갈등 해결을위한 정규화 과정;
강조하는 노력을 향해; 상호 및 전력 차이 및 의료 모델 시스템에서 문제의 인식;
목표 설정 (동료 감독과 supervisee 모두이 작업을 수행) 과 의제를 사용
Panel Presentation
패널 발표
A three person panel also presented a view of peer specialist supervision from different service delivery perspectives.
세 사람의 패널은 또한 다른 서비스 제공 관점에서 동료 전문가 수퍼비전의 전망을 제시했다.
This was a helpful for engaging participants in an ongoing discussion of the key principles of peer specialist supervision.
이 동료 전문가 감독의 주요 원칙의 지속적인 토론에서 참가자를 결합하기 위한 도움이 되었다.
Common themes raised in the panel discussion included:
패널 토론에서 제기 된 공통 주제들은 다음을 포함한다:
The need for effective training on peer roles and supervision for both peer specialists and supervisors; the development of job descriptions that clearly outline the responsibilities of both peer specialists and supervisors; the important role for supervisors to provide advocacy both in the organization and community for peer services; and, to the greatest extent possible, the need for respectful strength-based approaches and confidentiality in the supervision relationship.
동료 전문가와 감독자 모두 동료 역할과 감독에 효과적인 훈련의 필요성; 명확하게 동료 전문가와 감독자 모두의 책임 기반을 그리는 직무 설명의 개발; 동료 서비스에 대한 조직과 공동체 모두에서 지지를 제공하기위한 감독자의 중요한 역할; 그리고, 가능한 최대 범위에서, 존중되는 강도 기반의 접근의 필요성과 수퍼비전 인간관계의 비밀
The three member panel discussion on Models and Methods of Peer Specialist Supervision included: Lori Ashcraft, PhD, Executive Director of the Recovery Innovations Recovery Opportunity Center, Phoenix, AZ; Renee Kopache MS, CPRP, the Coordinator of Wellness Management for the Hamilton County Mental Health and Recovery Services Board in Cincinnati, Ohio; and Tiffany Sturdivant MSW, LCSW, Team Leader, Futures; Truman Medical Center Behavioral Health, Kansas City, MO.
Key themes presented by the panel participants included:
패널 참가자가 제시한 중요한 주제들은 다음을 포함:
Lori Ashcraft, PhD - cited the importance of supervision being a strength-based process that supports the role of the peer specialist.
Lori Ashcraft, PhD - 동료 전문가의 역할을 지원 강도 기반 처리되는 수퍼비전의 중요성을 언급했다.
Feedback is important, promotes trust in the relationship, and supports professional development.
피드백이 중요하고, 관계에 대한 신뢰를 촉진하고, 전문적인 개발을 지원해야 한다.
All supervision must also occur within the framework of existing human resource standards and procedures.
모든 수퍼비전은 또한 기존의 인적 자원 기준과 절차의 틀 내에서 발생해야 한다.
Renee Kopache MS, CPRP – noted the essential differences between supervisors who have lived experiences, and those who do not.
Renee Kopache MS, CPRP - 경험을 가진 채 살았던 감독자들과 그렇지 않은 사람들 사이의 근본적인 차이를 지적했다.
These can impact the ways in which a supervisor is able to serve as a role model, model other responsibilities, support trust, and help build knowledge.
이는 관리자가 역할 모델, 다른 책임 모델, 신뢰를 지원하는 역할과, 지식을 구축 할 수 있도록 돕는 방법에 영향을 미칠 수 있다.
It is important to both plan and develop peer roles, and these responsibilities should be embedded in job descriptions and training for supervisors.
동료 역활과 이러한 책임들을 모두 계획하고 발달시키는 것은 직무 설명과 감독자에 대한 교육에 포함되어야 하는 것이 중요하다.
Tiffany Sturdivant MSW, LCSW – discussed examples from her work where there are dual supervisors for peers, including both recovery-focused and administrative roles.
Tiffany Sturdivant MSW, LCSW - 재기에 초점을 맞추고 관리 역할 모두를 포함하는 동료를 위한 공동 감독자가 있는 그녀의 직장으로부터의 예를 논의했다.
Job descriptions help assure that peer roles are not clinical, and support effective hiring practices.
직무 설명은, 동료 역할이 임상적이지 않음을 보증하고 효과적인 고용 관행을 지원하는데 도움이 된다.
Key attributes of good supervisors include a willingness to collaborate, advocating for the peer specialist’s training and benefits, and the role of the supervisor as a champion of developing recovery cultures in organizations.
좋은 감독자의 주요 특성은 동료 전문가의 교육 및 혜택을 협력적이며 옹호하는 의지, 그리고 조직의 재기 문화를 개발하는 챔피언으로써 감독자의 역할을 포함한다.
Work Group Discussions and Development of the Pillars of Peer Support Supervision
동료 지원 수퍼비전의 기둥의 그룹 토론 및 개발 작업
A cornerstone of the Pillars of Peer Support summits has been the use of facilitated group discussions among the participants.
동료 지원 회담의 기둥의 초석은 참가자들 사이 촉진된 그룹 토론을 사용한다.
Attendees at the summits have all been key knowledgeable leaders nominated by their state behavioral health authorities.
회담에서 참석자들은 모두 주 행동 보건 당국에 의해 지명된 주요 지식 지도자들이다.
This has facilitated bringing together a wealth of perspectives and input for the consideration of critical issues.
이것은 중요한 문제의 고려에 대한 관점과 입력의 재산을 함께 촉진했다.
For the supervision summit a series of work group steps were developed.
작업 그룹 단계들의 수퍼비전 회담 시리즈가 개발되었다.
Participants were tasked with the generation of a list of “Pillars of Peer Supervision” through a series of steps that began with individual review, followed by small group discussions, and eventually working towards a large group consensus.
참가자들은 개인적 검토와 함께 시작된 단계의 시리즈를 통해 소규모 그룹 토론이 이어지고 결과적으로 큰 그룹의 합의를 위해 노력해서 동료 수퍼비전의 기둥의 목록의 창출을 했다.
For the purpose of the facilitated group discussions the definition of peer supervision presented by Dr. Chinman was adopted.
촉진된 그룹 토론의 목적을 위해 Chinman박사가 제시한 동료 수퍼비전의 정의가 채택되었다.
This served as a framework to guide the formulation of the pillars.
이것은 기둥의 수립을 안내하는 틀로 제공됐다.
The definition used states that:
정의는 아래와 같은 것을 진술하는데 사용된다.
Peer Support Supervision occurs when a peer support supervisor and peer support
specialist supervisee(s) formally meet to discuss and review the work and experience of the peer provider, with the aim of supporting the peer in their professional role.
동료 지원 수퍼비전은 동료 지원 감독자와 동료 지원 전문가 슈퍼바이즈들이 공식적으로 자신의 전문적인 역할에 동료를 지원하는 목적으로 동료 지원자의 업무와 경험을 논의하고 검토하기 위해 만날때 일어난다.
Pillars of Peer Support Supervision
동료 지원 수퍼비전의 기둥
The result of the facilitated dialogue groups was the development of a set of core principles for supervision.
촉진된 대화 그룹의 결과는 수퍼비전의 핵심 원리 세트의 개발이었다.
These concepts were then reviewed and distilled into five key themes.
이러한 개념은 검토되고 다섯 가지 주요 테마로 분류 되었다.
Based on these principles and themes, a set of five pillars were generated.
이러한 원리 및 주제를 바탕으로, 다섯 기둥 세트가 생성되었다.
The five pillars include:
다섯 기둥들은 다음을 포함:
1. Peer Specialist Supervisors are Trained in Quality Supervisory Skills.
1. 동료 전문가 감독자는 품질 관리 기술을 교육받는다.
2. Peer Specialist Supervisors Understand and Support the Role of the Peer
Specialist.
2. 동료 전문가 감독자는 동료 전문가의 역할을 이해하고 지지한다.
3. Peer Specialist Supervisors Understand and Promote Recovery in their
Supervisory Roles.
3. 동료 전문가 감독자는 감독 규칙의 재기를 이해하고 장려한다.
4. Peer Specialist Supervisors Advocate for the Peer Specialist and Peer
Specialist Services Across the Organization and in the Community.
4. 동료 전문가 감독자는 동료 전문가와 조직과 공동체를 가로지르는 동료 전문가 서비스들을 옹호한다
5. Peer Specialist Supervisors Promote both the Professional and Personal
Growth of the Peer Specialist within Established Human Resource Standards.
5. 동료 전문가 감독자는 설립된 인적 자원 기준 내에서 동료 전문가의 전문성과 개인적 성장 모두를 장려한다.
Following is a detailed review of the Pillars of Peer Support Supervision, which provides the core elements of each of the concepts and outlines the opportunities for system improvements.
다음은 각 개념의 핵심 요소를 제공하고, 시스템 개선을 위한 기회를 설명하는 동료 지원 수퍼비전 기둥의 상세한 검토이다.
Many of the pillars include dual challenges for both the supervisor and the peer specialist.
기둥의 대부분은 감독자 및 동료 전문가 모두를 위한 이중의 도전을 포함한다.
The focus of the pillars is to provide guidance on key components to support the peer specialist workforce, rather than to provide specific proscriptive guidance, tools, or products.
기둥의 초점은 특정 금지 지침, 도구, 또는 제품을 제공하기보다는, 동료 전문가 인력을 지원하기 위해 주요 구성 요소에 대한 지침을 제공하는 것입니다.
1) Peer Specialist Supervisors are trained in Quality Supervisory Skills
1) 동료 전문가 감독자는 품질 관리 기술 훈련을 받았다.
Too often, behavioral health and social services supervisors are promoted into these roles based on their clinical experience and excellence.
너무 자주, 행동 건강 및 사회 서비스 감독자는 자신의 임상 경험과 우수성을 기반으로 이러한 역할로 승진된다.
This does not ensure that they have had adequate training and experience in supervisory roles.
이것은 그들이 감독 역할에 적절한 교육과 경험을 가졌는지 보장하지 않습니다.
Additionally when there is experience in clinical supervision, this does not necessarily transfer to similar roles in working with peer specialists.
추가적으로 임상 수퍼비전의 경험이 있을 때, 이것이 반드시 동료 전문가와 협력 비슷한 역할로 전달되지 않는다.
Therefore, supervisors of peer specialists should have training in both basic supervision skills, and specific skills related to supervising peer specialists.
그러므로, 동료 전문가의 감독자는 기초 수퍼비전 기술들과 동료 전문가를 감독하는데 연관된 구체적 기술들 모두를 훈련해야 한다.
Some of the general attributes of quality supervision were determined to include:
품질 수퍼비전의 일반적인 속성 중 일부는 다음을 포함하기로 결정했다:
Well developed supervision skills (giving/receiving feedback, knowing supervisee’s job, safety, availability, problem solving); supervision focused on work performance; promoting wellness in the workplace; helping staff access resources helpful to their role; promoting mutual trust, respect, responsibility, and collaboration; regularity of supervision as necessary to ensure quality performance in accordance with organization policies; and supervision that is tailored to the individual needs and abilities of each supervisee.
잘 발달된 수퍼비전 기술들(피드백을 주고/받고, 수퍼바이지들의 직무, 안전, 가용성, 문제 해결을 알고); 업무 수행에 초점을 맞춘 수퍼비전; 직장에서의 건강을 증진; 자신의 역할에 도움이 되는 자원의 직원의 접근을 돕기; 상호 신뢰, 존중, 책임 및 협업을 촉진; 조직 정책에 따라 품질의 성능을 보장하기 위한 필요에 따라 수퍼비전의 규칙; 그리고 수퍼비전은 각 수퍼바이지의 개인의 필요와 능력에 따라 맞추어진다.
Supervisory skills that are more specific to peer specialist roles are included in subsequent pillars.
동료 전문가 역할에 더욱 구체적인 감독 기술을 다음 기둥에 포함되어 있다.
2) Peer Specialist Supervisors Understand and Support the Role of the Peer Specialist
2) 동료 전문가 감독자의 동료 전문가의 역할에 대한 이해와 지지
In order to provide supervision for a peer specialist, it is vital for the supervisor to understand the key elements of their roles.
동료 전문가에 대한 감독을 제공하기 위해, 감독자가 역할의 핵심 요소를 이해하는 것이 중요하다.
Supervisors should know the job description for the peer specialist and assign tasks that are appropriate to the role and its requirements.
감독자는 동료 전문가의 직무 설명을 알고 역할과 그것 요구사항에 적합한 직무를 할당해야 한다.
Understanding state level certification codes and requirements helps the peer specialist supervisor address roles, ethics and professional boundaries, and fosters accountability.
주 수준의 인증 규칙과 요구사항을 이해하는 것은 동료 전문가 감독자가 역할 윤리와 전문 경계(나와바리=바운더리)를 다루고 책임을 촉진하는 것을 돕는다.
Goals of supervision should include helping a peer specialist supervisee understand his or her role within the agency, and fostering a collaborative relationship with the peer specialist that models collaboration for their own work with the consumers served.
수퍼비전의 목표는 동료 전문가 슈퍼바이즈가 기관 내에서 자신의 역할을 이해하는 것을 돕고, 그리고 소비자들에게 제공된 자신의 직무에 대한 협력을 모델로하는 동료 전문가와 함께 협력관계를 육성하는 것을 포함해야한다.
The peer specialist supervisor should have a fundamental understanding of the principles of recovery and the role of peer support services in building and sustaining recovery goals.
동료 전문가 감독자는 재기와 재기 목표를 구축하고 유지하는 동료 지원 서비스의 역할의 원칙의 근본적인 이해를 가져야 한다.
Peer specialist supervisors should be encouraged to obtain ongoing continuing education on peer support services and the recovery model.
동료 전문가 감독자는 지속적으로 계속 동료 지원 서비스와 재기 모델의 지속적으로 진행되는 교육을 얻기 위해 격려해야한다.
This continuing education helps the supervisor advocate for the expansion of peer specialist roles, their culture, and non-clinical orientation and roles.
이 지속 교육은 감독자가 동료 전문가의 역할의 확대, 문화, 및 비 임상 방향과 역할을 옹호하는 데 도움이 된다.
It also helps the supervisor to distinguish between providing support and providing therapy.
이것은 또한 감독자가 지지를 제공하고 치료를 제공하는 사이를 구별하는데 도움을 준다.
3) Peer Specialist Supervisors Understand and Promote Recovery in their Supervisory Roles
3) 동료 전문가 감독자는 그들의 감독 역할에서의 재기를 이해하고 촉진해야 한다.
The peer specialist supervisor should model the principles of recovery through their knowledge, language, and behaviors.
동료 전문가 감독자는 자신의 지식, 언어, 행동을 통해 재기의 원리를 모델링한다.
This includes having a person-centered approach to wellness and resiliency, strength based and holistic models of service, promoting hope and empowerment, and the use of person-first language.
이것은 회복과 회복탄력성, 기반 강도와 서비스의 전체적인 모델들, 희망과 권한부여의 촉진, 그리고 사람 우선의 언어 사용의 사람 중심의 접근 방법을 갖는 것을 포함한다.
The supervisor should encourage the peer specialist to model recovery and resiliency when sharing their story as a part of their peer support services, with the goals of instilling hope, engagement, building a trusting relationship, and encouraging skill building for those served.
감독자는 동료 전문가가 희망, 참여를 주입하고 신뢰 관계를 구축하고, 근무하는 사람들을 위한 기술 구축을 장려하는 목표로 동료 지원 서비스의 부분으로써 그들의 이야기를 공유할 때 재기와 회복탄력성을 모델링하는 것을 권장해야 한다.
It is also important for the supervisor to have knowledge and awareness of the roles and contributions of the peer specialist, and to know the differences from mother team member’ roles.
감독자가 동료 전문가의 역할과 기여의 지식과 인식을 가지는 것과 어머니 팀 구성원의 역할으로부터의 차이를 아는 것은 중요하다.
As standards of practice for peer support services evolve, and models of service fidelity continue to develop, it will be important for the supervisor to encourage and monitor adherence to them.
동료 지원 서비스에 대한 실천의 표준이 발전함에 따라, 서비스 충실도의 모델의 발달을 지속시키는 것은, 감독자가 그들을 격려하고 순응도를 모니터링하는 것이 중요 할 것이다.
Standards of practice have historically been generated at the state level, and new initiatives from organizations like the International Association of Peer Supporters (www.inaops.org) are supporting the development of national standards for this workforce.
실천의 기준은 역사적으로 주 차원에서 생성되었고, 동료 서포터의 국제 교류 협회 (www.inaops.org)와 같은 조직으로부터 새로운 사업이 인력에 대한 국가 표준의 개발을 지원하고있다.
Additionally, as the services delivered by peers expand, there has been greater attention to the fidelity of service models and roles across programs.
추가적으로, 동료에 의해 제공되는 서비스가 확장됨에 따라, 프로그램에서 서비스 모델 및 역할의 충실도에 더 관심이 있었다.
This will require continued professional development and knowledge by supervisors, as well as coinciding expansion of their roles.
이것은 그들의 역할의 일치하는 확장 뿐만 아니라, 감독자에 의한 지속되는 전문 발달과 지식을 요구할 것이다.
4) Peer Specialist Supervisors Advocate for the Peer Specialist and Peer Specialist
Services Across the Organization and in the Community
4) 동료 전문가 감독자들의 동료 전문가의 옹호와 조직과 공동체를 가로지르는 동료 전문가 서비스
Peer specialist supervisors have a responsibility to be advocates for the role of peer support services in the organizations in which they work and in the community.
동료 전문가 감독자는 직장과 공동체에 있는 조직에서 동료 지원 서비스의 역할에 대한 옹호를 할 책임이 있다.
This fosters a relationship of trust and support between the supervisor and supervisee.
이것은 감독자과 supervisee 사이의 신뢰와 지원의 관계를 육성한다.
Together there is a partnership to promote the value and use of these services, and educate those in the organization and community about peer support services.
함께 가치를 홍보하고 이러한 서비스를 사용하고, 동료 지원 서비스에 대한 조직과 지역 사회 사람들을 교육하는 파트너십이 있다.
Supervisors should also advocate for policies and procedures in the organization that promote and foster recovery.
감독자는 재기를 촉진하고 권장하는 조직 내에서의 정책과 절차를 옹호해야한다.
5) Peer Specialist Supervisors Promote both the Job Related Professional and Personal Growth of the Peer Specialist Within Established Human Resource Standards
5) 동료 전문가 감독자는 설립된 인적 자원 표준 내에서 직무 관련된 전문성과 동료 전문가의 개인적 성장 모두를 옹호해야 한다.
Peer specialist supervisors are a key link between the peer staff and the organization’s leadership.
동료 전문가 감독자는 동료 직원과 조직의 리더십 사이의 주요 연결이다.
In this role they have a responsibility to advocate for equal compensation and benefits for this workforce.
이 역할에서 그들은 이 인력에 대한 평등한 보상과 복리후생에 대해 옹호할 책임이 있다.
They are also responsible for promoting professional and job related personal growth.
그들은 또한 전문성을 촉진하고 직업에 관련된 개인적 성장에 책임이 있다.
This can include access to training and continuing education, evolving peer specialist role opportunities, and appropriate career ladders.
이것은 훈련에 대한 접근과 지속적인 교육, 동료 전문가 역할의 기회 발전, 적절한 경력 사다리를 포함 할 수 있다.
Personal growth may include maintaining a safe work environment, personal wellness, and individual goal attainment.
개인 성장은 유지하는 안전한 작업 환경, 개인 건강, 개인의 목표 달성을 포함 할 수있다.
A collaborative supervisory relationship is supportive, provides timely and respectful feedback, and is strength based.
공동 감독 관계는 지지 적이고, 적시적이고 존중하는 피드백을 제공하고, 힘을 기반으로 한다.
The Twenty-five Pillars of Peer Support and the five Pillars of Peer Specialist Supervision
동료 지원의 25 기둥들과 동료 전문가 수퍼비전의 다섯 기둥
The original Pillars of Peer Support and the Pillars of Supervision clearly outline best-practice principles for the peer specialist workforce and the supervision of this workforce.
동료 지원의 원래 기둥과 수퍼비전의 기둥은 명확하게 동료 전문가 인력과 인력의 수퍼비전에 대한 모범 사례 원칙을 설명한다.
The supervisory process should inherently not be materially different for peer specialists than any other segment of the health services workforce.
감독 과정은 본질적으로 보건 서비스 인력의 다른 어떤 부분보다 동료 전문가에 대해 중대한 차이가 안 된다.
Yet as with each different discipline there are unique attributes that must be considered and included in the hiring, staffing, and development of peer specialist roles, and thus unique considerations are needed for their supervisors as well.
그러나 각각의 다른 규율과 마찬가지로 채용, 인력 그리고 동료 전문가 역할의 발달에 고려되고 포함되는 고유한 속성이 있다, 그래서 고유의 고려사항 뿐만 아니라 그들의 감독자들도 또한 필요하다.
The twenty five Pillars of Peer Support outline a set of principles for the peer specialist workforce.
동료 지원의 스물다섯 기둥이 동료 전문가 인력을 위한 일련의 원칙을 설명한다.
These can generally be divided into five categories that include the roles of education, certification employment, professionalism, and community advocacy of peer specialists.
이들은 일반적으로 교육, 인증 고용, 전문성, 그리고 동료 전문가의 지역 사회 옹호의 역할을 포함하는 다섯 가지 범주로 나눌 수 있다.
Together these pillars describe the key attributes of the peer specialist workforce, and the settings and systems in which they practice.
함께 이러한 기둥들은 동료 전문가 인력과 그들이 수행하는 환경과 체계의 주요 특성을 설명한다.
The five Pillars of Peer Specialist Supervision are designed to guide the work of those who supervise peer specialists.
동료 전문가 수퍼비전의 다섯 기둥은 동료 전문가를 감독하는 사람의 업무를 안내하기 위해 고안되었다.
The disciplines and roles of these supervisors vary across states, organizations, and programs.
이들 감독자들의 훈련과 역할은 주, 조직, 그리고 프로그램에 걸쳐 다양하다.
Therefore it is important for there to be a set of principles that guide this aspect of the peer specialist profession.
그러므로 동료 전문가 직업의 이러한 측면을 안내하는 일련의 원칙이 중요하다.
The Pillars of Peer Specialist Supervision outline essential aspects of the training and professional development of supervisors as they relate to their work with this workforce.
동료 전문가 기둥의 수퍼비전은 인력과 함께하는 그들의 업무에 연관됨으로써 감독자의 훈련과 전문적인 발달의 중요한 측면들의 윤곽을 나타낸다.
Additionally they stress the importance of understanding and supporting the role of peer specialists within the framework of recovery.
또한 이들은 재기의 틀 내에서 동료 전문가의 역할을 이해하고 지지하는 것의 중요성을 강조한다.
Promoting the professional development and advocating for the peer specialist workforce and its services within organizations and the community are also described.
전문적인 개발을 촉진하고 조직과 공동체 내에서의 동료 전문가 인력과 그것의 서비스를 옹호하는 것이 또한 묘사되어 있다.
Together the Pillars of Peer Support and the Pillars of Peer Specialist Supervision articulate the key attributes of this workforce and the roles they serve within health services systems.
동료 지원 기둥과 동료 전문가의 기둥 수퍼비전과 함께 보전 서비스 체계 내에서 그들이 제공하는 인력과 역할들의 주요 특성을 명확하게 한다.
They can also provide guidance, direction, and technical assistance to the human resource workforce in organizations that employ peer specialists.
그들은 또한 동료 전문가를 고용하는 조직에서 인적 자원 인력에 대한 지침, 방향 및 기술 지원을 제공 할 수 있다.
Both sets of pillars are intended to be complimentary and to support the evolving growth of the peer specialist workforce.
기둥의 두 세트들 모두는 무료이며 그리고 동료 전문가 인력의 발전 성장을 지원하기 위한 것이다.
Conclusion
결론
The roles of peer specialists are emerging and evolving across health services and the systems that provide care for those with both physical and behavioral health conditions.
동료 전문가의 역할은 보건 서비스와 신체적 그리고 행동 건강 상태에 있는 모두를 위한 관리를 제공하는 체계를 가로질러 떠오르고 있으며 진전되고 있는 중이다.
Funding for these services has been initiated through CMS, and increasingly being built into state level contracts for Medicaid and other health care coverage.
이러한 서비스에 대해 자금 지원은 CMS를 통해 시작되었고, 점점 더 메디 케이드 및 다른 건강 보험에 대한 주 수준의 계약으로 들어가 있다.
Managed care organizations are adopting these services within the continuum of care they provide, and over time the evidence base for these services is expanding and exemplifying the important roles that peer specialists serve.
관리-의료 조직은 그들이 제공하는 관리의 연속체 내에서 이러한 서비스를 채택하고 있으며, 시간이 지남에 따라 이러한 서비스에 대한 증거 기반이 확대하고 있으며 동료 전문가들이 근무하는 중요한 역할을 예시한다.
The Pillars of Peer Support were originally designed to foster the development of the peer specialist workforce, and to describe the core principles of the roles and services they provide.
동료 지원 기둥 원래 동료 전문가 인력의 개발을 촉진하고, 그들이 제공하는 역할 및 서비스의 핵심 원리를 설명하기 위해 설계되었다.
Since the development of these pillars, they have been reported and adopted across systems that provide these services.
이러한 기둥의 발전 이래로, 그들은 이러한 서비스를 제공하는 체계들이 보고되고 채택되었다.
The Pillars of Peer Specialist Supervision have evolved from requests for the development of a set of principles that can help guide organizations that employ this workforce.
동료 전문가 수퍼비전의 기둥들은 인력을 고용하는 조직들을 안내하는 것을 도울 수 있는 원칙의 세트의 개발의 요청으로부터 진화했다.
These new pillars for supervision can serve as guidance for organizations, individual supervisors, and peer specialists as they navigate the evolving growth of these service roles.
수퍼비전을 위한 새 기둥들은 조직을 위한 안내, 개인 감독자, 이러한 서비스 역할을 진전시키는 성장을 항해하는 동료 전문가들에게 제공할 수 있다.
As with the original pillars, they can provide direction, guidance, and technical assistance to behavioral health professionals on best practices for the peer specialist workforce.
원래 기둥들과 함께, 그들은 피어 전문가 인력에 대해 모범 사례에 대한 행동 건강 전문가들의 방향, 지침 및 기술 지원을 제공 할 수 있다.
The Pillars of Supervision outlined in this report and the keynote resources (see Appendix 1) can provide useful guidance for the advancement of high quality supervision of peer specialists.
이 보고서에 명시된 수퍼비전의 기둥과 기조연설 자원(부록 1 참조)은 동료 전문가의 높은 품질 수퍼비전의 발전을 위한 유용한 지침을 제공 할 수 있다.
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첫댓글 우아 진짜ㅠ엄청나네요 고맙습니다 꼭필요한자료였는데 감사드려요
bamdong님! 귀중한 자료를 번역해서 올려주셔서 고맙습니다. 꽤 긴 글인데, 번역에 엄청난 시간이 들었겠네요. 우리나라에 동료전문가 제도를 도입하려 할 때, 그 주장의 근거가 되고, 그 표준을 정하는데 참고할 수 있는 매우 중요한 자료입니다. 애쓰셨습니다. 복받으실 거예요. 감사!