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그리하여 자녀 근본을 이상조직으로 하늘인 근본 땅의 시작을 본다는 바를 알아야 한다. 이와 같이 생령체까지 완성하여만 하늘 이상인형체 구조를 완성하는 바이다. 이 뜻을 성사하려면 모시는 생활세계로 세계 주관 복귀에로 될 것이다. 그러니 주님이 구름타고 오신다고 비유와 같이 말한 것을 알아야 한다. 하나님은 엘리야를 세례요한이라 하심과 같은 이유로 뜻을 중심하고 말한 것이기 때문에 뜻은 하나이나 사람은 두 사람과 같은 이유는 말하였기에 논하지 않으려 한다. 그러면 예수은 어찌되나 하면 한 장자로써 모든 사람이 모시는 중심의 본 되는 것이다.
そして、子どもの根本を理想組織として、天である根本的な地の始まりを見るということを知る必要があります。 このように生霊体まで完成させた天以上の形体構造を完成する次第です。 この志を実現するためには、『仕える生活世界』に世界主管復帰へ」 だから神様が雲に乗って来ると比喩のように言ったことを知らなければなりません。 神様はエリヤを洗礼ヨハネだと言ったような理由で意を中心にして言ったので、意味は一つだが人は二人と同じ理由は言ったから論じようとしない。 それでは、イエスはどうなろうと、一つの長子としてすべての人が仕える中心の手本になるのです。
And we need to know that we will see the beginning of the fundamental earth, which is heaven, with the foundation of children as our ideal organization. It is the completion of a shape structure beyond heaven, which has even completed the body of life. In order to realize this goal, we will return to the world's supervision as a "world of life we serve." Therefore, you should know that God said like a metaphor that he would come on the clouds. Since God said Elijah as John the Baptist, and centered on his will, there is only one meaning, but people do not want to argue because they have said the same reason as two. Then Jesus, whatever happens, will be the central example to which all men serve as one eldest son.
그러므로 나중에 오시는 재림주가 근본된다는 것을 알바는 두말 할 것도 없다. 이 분 중심하고 땅이자 하늘의 한 부분이라는 시작이니 6천년에 역사 완성과 하늘의 한 목적 달성이 시작을 보는 사실이니 세계에 기쁨이며 하늘의 기쁨이로다. 이런 시대가 와야만 전부 하늘 뜻은 한 완성의 기대는 잡아 탄식 없는 세계로 제일보의 시작을 볼 것은 사실이다.
ですから、後から来られる再臨主が根本されることをアルバは言うまでもありません。 この方が中心となり、地であり、天の一部という始まりなので、6千年に歴史完成と天の一つの目的達成が始まりを告げている事実なので、世界の喜びであり、天の喜びです。 このような時代が来てこそ、天のみ旨は、ある完成の期待を掴んで、嘆息のない世界第一歩の始まりを見ることができるはずです。
Therefore, it goes without saying that Aruba will be the foundation of a second coming. This is the beginning of the center, earth, and part of heaven, so it is the joy of the world and the joy of heaven because history and one purpose of heaven are beginning in 6,000 years. Only when these times come, will heaven's will be able to grasp the expectation of a certain completion and see the beginning of the world's first step without sighing.
그러므로 성경 마태복음 16/27에 인자가 아버지의 영광으로 그 천사들과 함께 오겠으니 그 때에 사람마다 행한대로 보리라 하심이었다. 그러므로 재림은 아버지로 오시는 것도 밝혀져 있음을 알아야 한다. 이상과 같은 원리로 볼 때 우리는 영으로 이룬다는 자가 하나님 앞에 어떤 자라는 것은 결론적으로 각자 해결로 맡기자.
したがって、聖書マタイ福音16/27に因子が父の栄光でその天使たちと一緒に来るので、その時に人々が行ったとおりに見るということでした。 したがって、ジェリムは父に来ることも明らかになっていることを知らなければなりません。 以上のような原理からすると、私たちはゼロで成し遂げるという者が神の前にある者であることは結論的に各自解決として任せましょう。
Therefore, in the Gospel of Matthew 16/27, the Son came with his angels in the glory of the Father, so that he would see them as they did then done. Therefore, Jaerim must know that it is also clear that he will come to his father. From these principles, let us in conclusion leave it to ourselves as a solution that he who accomplishes with zero is before God.
부활의 근본의의
復活の根本意義
fundamental significance of resurrection
신앙 역사적으로 온 인류는 누구나 물론하고 부활의 이상을 다 가지고 왔다. 그러나 그 부활은 지금 기독교 신자의 모든 소망의 대상으로써 역사적 한 동경의 한 중심이다. 그런데 부활에 대한 그 중심의 의의는 무엇을 표준하고 있느냐 하면 그리스도와 같은 육신부활을 기본점으로 하고 있는 것이 현 신앙생활자들이 바라는 전부로 되어있다.
信仰歴史的な全人類は、誰もがもちろん復活の理想を持ってきた。 しかし、その復活はいまやキリスト教信者のあらゆる願いの的で、歴史的な憧れの中心なのです。 ところで復活に対するその中心の意義は何を標準しているかというと、キリストのような肉身復活を基点としていることが、現在の信仰生活者たちの望むすべてになっている。
Of course, all mankind in the history of faith have brought the ideal of resurrection. But its resurrection is now the center of all Christian wishes and historical aspirations. By the way, what is the standard meaning of its center for resurrection is that it is based on the resurrection of flesh like Christ, which is all that religious people want now.
그리스도의 부활은 무엇을 의의하는 것이며 우리들의 부활은 무엇을 의의로써 가지게 되는가 하는 문제에 봉착하게 된다. 예수의 부활은 사탄의 간섭을 받지 않는 하나님의 재출발점를 세우기 위한 하나님의 승리적 부활권한을 조성하기 위하여 육신부활을 성립시킨 것이다. 그리스도의 부활로 인하여 우리 신자들이 육신부활을 할 수 있다는 기대를 완성하심이다.
キリストの復活は何を意義付けるものであり、私たちの復活は何を意義として持つようになるのかという問題にぶつかることになる。 イエスの復活はサタンに干渉されない神様の再出発点を立てるための神様の勝利的復活権限を造成するために肉身復活を成立させたのです。 キリストの復活により、私たち信者が肉身復活できるという期待を完成しました。
We will be confronted with the question of what Christ's resurrection means and what our resurrection will mean. The resurrection of Jesus established the resurrection of flesh to create God's victorious resurrection authority to establish a starting point for God who is not interfered with by Satan. With the resurrection of Christ, we have completed the expectation that our believers will be able to revive their flesh and blood.
즉 예수 부활이 없다면 우리 육신은 전부가 사망권에 속하여 있기에 하나님의 생명을 주입받아 다시금 성장할 수 없는 더럽힌 몸이므로 그리스도의 부활로 인하여 사망이 터로 된 육신들이 한 부활요소 즉 그리스도의 생명을 다시금 소생 할 수 있는 한 기대를 조성하기 위함에서 그리스도의 부활은 근본 사망육신을 생명육신으로 시작할 수 있는 허락이 시작을 봄이었다.
すなわちイエス復活がなければ私たち肉体は全部死亡圏に属しているので神の生命を注入されて再び成長することができない汚らわしい体であるからキリスト復活によって死亡が所になった肉身たちがした復活要素すなわちキリストの生命をまた蘇生できる限り期待を造成するためにキリスト復活は根本死亡肉身を生命肉身で始めることができる許諾が春でした.
In other words, without Jesus' resurrection, all of our bodies belong to the dead zone, so we cannot grow again with God's life injected into us. In order to create as much expectation as possible for the flesh that died by Christ's resurrection.
그러므로 신앙생활함으로 내적 생명을 성사할 수 있는 기본 터가 그러스도 부활로 인하여 시작함이다. 그 터위에 생명을 완전히 성장시켜서 나와 다시금 우리는 부활을 바라는 제2부활인 재림부활을 바라게 되는 것이다. 예수 십자가 죽음은 사망에 터를 청산함이고 부활은 다시금 생명에 길로 영원히 시작할 수 있는 기대를 닦는 것이었다. 사탄의 주관하에서 있던 것을 분기하게 것은 그리스도의 부활로 인함이니 사탄이 없어져 예수 생명을 받으니 부활터를 우리 몸에 시작하였다.
それゆえ、信仰生活することで内なる生命を築くことのできる場所が、キリストも復活によって始まるのです。 そのようなところに、生命を完全に成長させて出てきて、もう一度、私たちは復活を願う第二復活を願うようになるのです。イエス十字架の死は死に場所を清算し、復活はもう一度生命の道へ永遠に始めることへの期待を拭うのでした。 サタンの主管下にあったものを奮起するようになったのは、キリストの復活によってだから、サタンがなくなり、イエスの生命を受けたから、復活の場を私たちの体に始めたのです。
Therefore Christ also begins by resurrection, where he can build his inner life by living in faith. In such a place we come out with full growth of life, and once again we pray for a second resurrection.The death of Jesus' cross cleared the place of death, and the resurrection wiped away the expectation that it would once again begin forever on the path of life. It was by the resurrection of Christ that we raised up what was under Satan's supervision, that Satan disappeared, and because he received the life of Jesus, we started the place of resurrection in our bodies.
그러므로 예수 부활과 함께 사망의 육신에서 다시금 창조 원리적 생명 소생받은 잃어버렸던 것을 다시금 시작하니 한 부활을 표시함이다. 부활이란 말도 우리 조상 아담 해와가 육신을 더럽혔던 사실로 인하여 생겼던 것이다. 타락이 없었으면 우리는 부활이란 이름조차 아무 상관없는 것이었지만 타락함으로 부활을 바라게 되었다.
したがって、イエス復活とともに死亡の肉体から再び創造原理的生命が蘇った失われたことをもう一度始めると、一つの復活を表します。 復活という言葉も、わが祖先のこじんまりとした海和が、肉体を汚したことによって生まれたものです。 堕落がなかったら、私たちは復活という名前さえ関係ないものだったが、堕落することで復活を望むようになった。
Therefore, if we start over the lost thing that creative fundamental life was revived from the body of death with Jesus' resurrection, it represents one resurrection. The word "resurrection" was also born when the cozy harmony of our ancestors made our bodies dirty. If it had not been for corruption, we would have nothing to do with the name resurrection, but by corruption we have come to desire resurrection.
그러므로 우리가 타락전 입장으로 한 다르게는 노아 들어서는 양이니 그리스도로 인하야 혹은 한 것이라는 명사를 붙여 부활한다고 하는 의의를 알려야한다. 사탄으로 죽음 이었던 것이 다시 예수 부활로 인하여 살아났으니 이전의 생으로 돌아오니 즉 부활이라는 뜻이 있는 것이다. 그렇다면 왜 우리는 부활할 수 있는 생명를 받고 있는데 무슨 또 재림부활은 무슨 의미인가? 이것을 알아야한다.
したがって、我々が堕落前の立場に立った違いには、ノアが入る羊であるから、キリストに引き下げなければならない、あるいはしたものであるという名詞をつけて復活させるという意義を知らせなければなりません。 サタンで死だったのが、再びイエスの復活によって生き返ったので、以前の生に戻る、つまり復活という意味があるのです。 それではなぜ、我々は復活できる生命を受けているのに、何の再臨復活はどういう意味でしょうか? これを知らなければなりません。
Therefore, the difference which we have taken before the fall must be made known by giving the noun to Christ that Noah is a sheep to enter, and resurrecting him. Since death in Satan was raised again by the resurrection of Jesus, it means return to the previous life, that is, resurrection. Then why, when we are receiving life that can be revived, what does "revival" You have to know this.
모두가 근본을 알지 못하기 때문에 우리는 모르는 것이 사실이다. 그 이유를 밝혀보자. 본래 사람은 타락이 없었다면 부활의 요구가 없는 완전 완성한 영인체를 조성하였을 것이다. 영인체가 완성하려면 하나님의 몸과 합한 일체적 계대를 성립하여야만 완성 시작은 이미 말하였다. 즉 예수(아담)는 하나님의 일체 몸까지 나가지 못하여서 타락한 것을 이미 아는 것이다. 하나님의 몸 받은 급이 즉 생령체를 조성함인데 이 생령체를 받아야만 우리 근본창조인 이상적인 삶이었는데 이것이 타락으로 인하여 나누워서 찾아 채우는 양으로 되는 것은 먼저 타락하기 전까지 생명급 정도는 예수로 인하여 받았지만 아직 생령급까지는 다시금 나와 있지 못한지라 이 부분까지 받으려면 재림주로 인하여 충당하여 할 것이 남아있는 미소생부분이다. 이 부분은 역사를 통하여 천국에 가서있는 사람도 미소생으로 되었다.
誰もが根本を知らないので、私たちは知らないのが事実です。 その理由を明らかにしてみましょう。 本来、人は堕落していなければ復活の要求のない、完全に完成した霊体を造っていたはずです。 霊体が完成するには、神様の体と合わせた一体的な啓代が成立してこそ、完成の始まりはすでに告げた。すなわち、イエス(アダム)は神様の体まで出られず、堕落したことをすでに知るのです。 神様の体受けた級がすなわち生霊体を造成することですがこの生霊体を受けてこそ私たちの根本創造である理想的な生だったのにこれが堕落によって分けて埋める量になるのは先に堕落する前まで生命級程度はイエスによって受けたがまだ生霊級まではまた出ていないのでこの部分までもらおうとすれば再臨主によって充当してすることが残っている微小生部分です. この部分は歴史を通じて天国に行っている人も微小生になったのです。
It's true that we don't know because everyone doesn't know the root. Let's find out why. Originally, if man had not fallen, he would have made a completely finished body without the need for resurrection. In order for the body to be completed, the beginning of completion has already been announced only when an integrated enlightenment combined with God's body is established. That is, Jesus (Adam) already knows that he has fallen without reaching God's body. The level of God's body is to create a living body, which is our fundamental creation, ideal life, but the amount to be filled by corruption was received by Jesus before corruption, but it has not yet come out yet.
땅 중심하고 소생할 수 있는 근본 이상부모가 나타나야만 온 천주인은 이상인형인 본 생령체 완성한 영인체를 구성하는 것이다. 그러므로 이 생령체를 찾을 수 있는 것은 다만 재림하여서만 성사할 수 있는 급이다. 재림성사하여야 그 근본 타락 전 생령체 구성으로 나간다. 그전에 못되는 원인은 근본생령의 부모가 없는 입장에 어찌 먼저 생령을 받는다는 것은 조상 없는 자식을 성립하는 양인 비원리적 사실이므로 하나님은 이 목적이 재림부터 완성함을 받게끔 역사하는 것이니 온 천주는 이날을 갈망하여 바라는 것은 다시금 하늘에도 부활한 완성급을 부여 받은 것을 말하면 지상에서도 우리도 역시 생령급 한 부활의 시작을 본다는 근본원리가 있기에 재림부활을 말함이다.
地の中心と蘇る根本的な理想の親が現れてこそ、天宙主は理想の理想の「本生体完成の霊体」を構成するのです。 したがって、この生霊体を探すことができるのは、ただ再臨してのみ成就できるレベルです。 再臨成功してこそ、その根本堕落前の生霊体の構成に進むことができます。 それ以前にできない原因は根本的な生霊の両親がいない立場で、どうして先に生霊を受けるということは先祖のない子を成立させる羊である非原理的事実であるから、神はこの目的が再臨から完成することを願うことだから、全天宙はこの日を渇望して願うことは再び天にも復活した完成級を与えられたことを言えば地上でも私たちもやはり生霊急な復活の始まりを見るという根本原理があるから再臨復活を言うことです。
Only when the center of the earth and the fundamental ideal parents appear, the Lord of Heaven makes up the ideal "spiritual body to complete this living body." Therefore, it is only possible to find this living body by coming back. Only when you succeed again can you move on to the composition of the living body before its fundamental fall. The reason why we can't do it before that is because there are no fundamental living parents, and why we receive living spirits first is a non-principle fact that God wants this purpose to be completed from the second coming.
공중에 혼인잔치라는 영광을 받을 수 있는 자격자는 예수 생명급까지 완전 성장한 자만이 자격이 있어 그 잔치로 인하여 부활에 생령체를 가진 한 근본자녀의 입장을 조성하여 하늘 가정조직의 시작인 영광을 부여 받는다. 그러므로 재림시까지 낙원에 가 있는 것은 근본 하늘 생활 못하고 준비기간에 처하여 있었다는 것이 사실이다. 재림하여서만 시작한다.
空中で婚姻祝いという栄光を受けることができる資格者は、イエス生命級まで完全成長した者にのみ資格があり、その栄光により復活に生霊体を持った根本的な子供の立場を造成し、天の家庭組織の始まりである栄光を授けられます。 したがって、再臨時まで楽園に行っているのは、根本的に天で生活することができず、準備期間に置かれていたというのが事実です。 再臨してのみ始める.
Only those who have fully grown up to the level of Jesus' life are eligible to receive the glory of marriage celebration in the air, and with that glory, they can create a fundamental child position with a living body in resurrection and be honored as the beginning of heaven's family organization. Therefore, it is true that going to paradise until the second time was basically a preparation period because you couldn't live in heaven. begin only on second appearance.