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1. 돌처럼 어르신 부탁한거 이틀 꼬박 걸려서 번역했습니다.
(이것도 한 8시간 정도 걸렸습니다.)
2. 더 이상은 무리라고 생각합니다.
3. 수퍼비전을 번역하던 와중에, 이것의 유래가 중요하다 싶어 2009년 자료를 또 번역했습니다.
4. 2개의 자료들이 아마 어느정도 도움이 되리라 생각합니다.
5. 저는 당분간 좀 쉬면서 추이를 지켜봐야 될 거 같습니다.
6. PDF파일을 강제로 .doc -> hwp로 변환하는 과정에서 모든줄이 깨져버리고 그림도 깨저버리고
일일이 수작업으로 하다보니 이해하는데 무리는 없을거라 생각합니다.
Pillars of Peer Support: Transforming Mental Health Systems of Care through Peer
Support Services
동료 지원 기둥 : 동료 지원 서비스를 통한 관리의 정신 건강 체계의 변형
Background
배경
The role of peer support services in mental health services and person centered recovery has been actively developing and evolving in recent years (Davidson, Chinman, Kloos, Weingarten, Stayner & Tebes, 1999).
정신 건강 서비스 그리고 사람 중심의 재기에 동료 지원 서비스의 역할은 최근 몇 년 동안 적극적으로 개발하고 발전하고 있는 중이다.(Davidson, Chinman, Kloos, Weingarten, Stayner & Tebes, 1999)
Formal training programs for peer support services have been established, and an emerging Peer Support Specialists (PSS) workforce is providing a range of services that includes but is not limited to: serving on ACT Teams, in peer support programs, in psychiatric inpatient facilities and group and one-on-one settings in mental health systems of care (Fricks, 2005).
동료 지원 서비스에 대한 공식 훈련 프로그램이 확립되어 있고, 떠오르는 동료 지원 전문가(PSS) 인력은 다음을 포함하지만 이에 한정되지 않는 다양한 서비스를 제공하고 있다 : 동료 지원 프로그램에서, 관리의 정신 건강 체계 내의 정신과 인원 시실 및 그룹 과 1:1 환경 내에서의 ACT팀의 제공 (Fricks, 2005).
At the state level the role of peer support has changed since Medicaid (Medicaid, 2007 – also see appendix 1.) designated peer support as a billable service for adults.
메디케이드 이후 변경된 주 수준에서 동료 지원의 역할은 (메디케이드, 2007 - 부록 1 참조) 성인을 위한 청구 가능한 서비스로 동료 지원을 지정했다.
As this role expands across states and other payer systems, Peer Support Specialists will continue to gain an increased role in systems of care.
이 역할은 주와 다른 지불 시스템을 통해 확장하면서, 동료 지원 전문가가 관리 시스템에 대한 증가 된 역할을 얻을 것이다.
In November 2009, the Pillars of Peer Support Services Summit was convened at the Carter Center in Atlanta, GA.
2009 년 11 월, 동료 지원 서비스 회담의 기둥은 애틀랜타, 조지아에 있는 카터 센터에서 개최되었다.
The intent of the Summit was to bring together those states that currently provide formal training and certification for peer providers working in mental health systems to examine the multiple levels of state support necessary for a strong and vital peer workforce able to engage in states’ efforts at system transformation, including recent innovations in Whole Health.
회담의 목적은 전체 건강에서 최근의 혁신을 포함하는 체계 변환에 주의 노력에 종사하는 것이 가능한 강력하고 중요한 동료 인력을 위해 필요한 주 지원의 여러 수준을 검토하는 정신 건강 체계에서 일하는 동료 지원자들에게 현재 공식적인 훈련과 인증을 제공하는 이러한 주들이 함께 모인 것이었다.
The Pillars of Peer Support Services Summit was supported by the following leaders in peer support development: Substance Abuse and Mental Health Services Administration (SAMHSA), Center for Mental Health Services (CMHS), National Association of State Mental Health Program Directors (NASMHPD), Depression and Bipolar Support Alliance (DBSA), Wichita State University Center for Community Support and Research, Appalachian Consulting Group (ACG), Carter Center, Optum Health, and Georgia Mental Health Consumer Network.
동료 지원 서비스 회담의 기둥이 동료 지원 개발의 다음 지도자에 의해 지원되었다 : 약물 남용 및 정신 건강 서비스 관리국 (SAMHSA), 정신 건강 서비스 센터 (CMHS), 주 정신 건강 프로그램 이사 국가 협회 (NASMHPD) 우울증과 양극성 지원 연합 (DBSA), 위치타 주립 대학 공동체 지원 및 연구 센터, 애팔래치아 컨설팅 그룹 (ACG), 카터 센터, Optum 건강, 조지아 정신 건강 소비자 네트워크.
The summit collected data on those states that are currently utilizing peer support services under Medicaid reimbursement.
회담은 현재 메디케이드 상환에서 동료 지원 서비스를 활용하고 그 주에 대한 데이터를 수집했다.
Participants were surveyed prior to attendance and summary state reports were provided to all participants.
참가자는 모든 참가자들에게 제공된 출석 및 요약 주 보고서 이전에 조사되었다.
In the survey, participants responded to questions addressing the unique attributes of each state’s program.
조사에서, 참가자들은 각 주의 프로그램의 고유 한 특성을 다루는 질문에 응답했다.
On the second day of the Pillars of Peer Support Services Summit the state representatives were introduced to three states Transformation Transfer Initiative (TTI) Grants funded in 2009 by SAMHSA to promote Peer Support Whole Health.
동료 지원 서비스 회담의 기둥의 두 번째 날에 주 대표가 동료 지원 전체 건강을 촉진하기 위해 약물 남용 및 정신 건강 서비스 관리국에 의해 2009년에 자금화 한 세 주의 Transformation Transfer Initiative (TTI) 보조금을 소개했다.
The presentations of the TTI grants from representatives of Michigan, Georgia and New Jersey shared efforts to offset the average 25-year premature death of consumers served in the public sector by training peer specialists in whole health recovery.
미시간, 조지아 그리고 뉴저지의 대표의 TTI 보조금의 발표는 전체 건강 회복(재기)에 동료 전문가를 훈련하여 공공 부문에서 제공된 소비자의 평균 25 년 조기 사망을 상쇄하기 위한 노력을 공유했다.
The presentations were so well received that Peer Support Whole Health was unanimously added as a national Pillar of Peer Support Services.
발표는 동료 지원 전체 건강이 만장일치로 동료 지원 서비스의 국가적 기둥으로써 추가된 것으로 잘 받아들여졌다.
States were provided with a rough, informal draft identifying some of the lessons learned or “pillars” based on successes various states have already identified.
주들은 배운 교훈의 일부 혹은 다양한 주가 이미 확인한 성공을 기반으로 한 "기둥들"을 확인하는 대략적인, 비공식 초안을 제공되었다.
In the Summit these pillars were reviewed and redefined with the intention of proposing a framework or blueprint for other states interested in developing or expanding their peer support programs.
회담에서 이러한 기둥들은 동료 지원 프로그램을 발달하거나 확장하는데 의향이 있는 다른 주들을 위한 틀 혹은 청사진을 제시하는 의도와 함께 검토되고 재정의 되었다.
In addition, newly defined pillars of peer support services have been recommended to advance the implementation and ongoing support for peer support services in the mental health field.
게다가, 동료 지원 서비스의 새롭게 정의된 기둥들은 정신 건강 분야에서 동료 지원 서비스에 대한 구현 그리고 지속적인 지원을 사전에 권장하고 있다.
This report provides a comprehensive summary of the results and findings of the Pillars of Peer Support Services Summit.
이 보고서는 동료 지원 서비스 회담의 기둥들의 결과와 발견물의 포괄적인 개요를 제공한다.
The report begins with a review of the relevant literature as it pertains to the evolving policy for mental health services and peer support services.
보고서는 정신 건강 서비스와 동료 지원 서비스에 대한 발달되는 정책에 적용되는 관련 문헌의 검토와 함께 시작한다.
It is followed by a review of existing state level data of peer support services that was collected as part of the Summit.
이것은 정상의 일부로서 수집 된 동료 지원 서비스의 기존 주 레벨 데이터를 검토를 따른다.
For the purpose of this report and from the content of the summit, the terms Certified Peer Specialist (CPS) and Peer Support Specialist (PSS) are used interchangeably.
이 보고서의 목적 그리고 정상 회담의 내용으로부터, 인증된 동료 전문가(CPS)그리고 동료 지원 전문가 (PSS) 용어는 같은 의미로 사용된다.
A set of twenty five pillars of peer support services were developed in conjunction with this summit.
동료 지원 서비스의 스물다섯 기둥의 집합이 회담과 함께 개발되었다.
Finally, based upon the results of the summit a series of six recommendations are advanced to promote the role of the pillars in the promulgation of peer support services and the peer support workforce at the state and federal level.
마지막으로, 회담의 결과에 따라 여섯 권고안의 시리즈들은 동료 지원 서비스의 공표와 주 및 연방 수준에서의 동료 지원 인력의 기둥들의 역할을 홍보하는데 진보하여 있다.
Mental Health System Transformation and the Role of Peer Support Services – A Review of the Literature
정신 건강 시스템 변환 그리고 동료 지원 서비스의 역할 - 문헌 검토
The challenges of mental health services and the opportunities for shifting to a recovery based system have been well documented over many years, and in several reports (Institute of Medicine, 2001, 2006; New Freedom Commission on Mental Health, 2003; The President’s Commission on Mental Health, 1978; Surgeon General Report, 1999).
정신 건강 서비스의 도전과 재기 기반한 체계로의 전환을 위한 기회는 수 년에 걸쳐 여러 문서들로 잘 문서화 되었다.(Institute of Medicine, 2001, 2006; New Freedom Commission on Mental Health, 2003; The President’s Commission on Mental Health, 1978; Surgeon General Report, 1999).
Over thirty years ago, President Carter commissioned a comprehensive review of mental health services that generated a series of recommendations (The President’s Commission on Mental Health, 1978).
30년 전, 카터 대통령은 일련의 권고안이 생성된 정신 건강 서비스의 종합적인 검토를 의뢰했다.(The President’s Commission on Mental Health, 1978).
One of the core recommendations identified in the report is the key role of community based supports.
보고서에서 확인 된 핵심 권고 사항 중 하나는 공동체기반한 지원의 중요한 역할이다.
In its guidance, the report recommends that: “A major effort be developed in the area of personal and community support which will recognize and strengthen the natural networks to which people belong and depend” (The President’s Commission on Mental Health, 1978 p. 15).
그 안내에서, 보고서는 다음을 권장: “주요 노력은 사람들이 속하고 의존하는 자연의 네트워크를 인식하고 강화하게 될 것이라는 개인과 공동체 지지의 영역에서 개발되었다” (The President’s Commission on Mental Health, 1978 p. 15).
“These largely untapped community resources contain a great potential for innovation and creative commitment in maintaining health and providing needed human services (The President’s Commission on Mental Health, 1978 p.15).”
“이들 대부분의 미개발된 공동체 자원은 건강을 유지하고 필요한 인간 서비스를 제공하는 혁신적이고 창조적인 노력에 대한 엄청난 가능성을 포함한다 (The President’s Commission on Mental Health, 1978 p.15).”
This first President’s Commission on Mental Health provided groundbreaking attention and insight into the problems that people face in dealing with mental illnesses and the challenges and limitations that the systems of care encounter in providing care.
정신 건강에 대한 첫번째 대통령 위원회는 정신질환을 다루는 것에 직면한 사람들의 문제와 관리를 제공하는 곳에서 마주치는 관리의 체계의 도전과 한계에 신기원을 이룩할 만큼의 주의와 통찰을 제공했다.
The Surgeon General’s Report (1999) demonstrated that there are well documented evidence based treatments in mental health, and a range of treatments exist for most mental disorders.
외과 의사 일반 보고서 (1999)는 정신 건강에 증거 기반 치료와 대부분 정신질환에 존자하는 치료의 범위가 잘 문서화 되어 있다는 것을 입증했다.
The report also presented findings that self-help and mutual support, from which peer support services have evolved, was the fastest growing service for people in recovery.
보고서는 또한 동료 지원 서비스가 진화하고 있는 것으로부터 자기관리와 상호지지하는 발견물들은 사람이 재기하는데 있어 가장 빠른 성장 서비스라고 결과를 발표했다.
This ground breaking report fostered a framework for the support and development of resources for people with mental illnesses.
이 획기적인 보고서는 정신질환을 가진 사람들의 자원을 지지하고 발달시키는 틀을 육성했다.
The consistent theme from these reports is that mental health is a fundamental component in all aspects of a person’s health.
이 보고서로부터 일관된 주제는 정신건강은 사람의 건강의 모든 측면에서 근본적인 구성요소라는 것이다.
The integration of behavioral health and primary care are fundamental to a comprehensive approach to health care (Daniels, Adams, Carroll, Beinecke, 2009).
행동 건강 그리고 일차 의료의 통합은 건강관리에 대한 포괄적 인 접근 방식에 근본적이다 (Daniels, Adams, Carroll, Beinecke, 2009).
This concept that care must encompass both physical and mental health has increasingly been labeled as a whole health approach.
관리는 육체적, 정신적 건강을 포함해야한다는 이 개념은 점점 더 전체 건강 접근법으로 분류되었다.
In 2003, The New Freedom Commission report “Achieving the Promise” was released.
2003년, 새로운 자유 위원회 보고서 "약속의 달성"이 출시되었다.
The report asserted that the current system of care must undergo a fundamental transformation in order to realize “a future when all people with mental illness will recover.”
이 보고서는 관리의 현재 체계가 "정신 건강을 가진 모든 사람들이 재기하게 될 미래"를 실현하기 위하여 근본적인 변화를 견뎌야만 한다고 주장했다.
A series of recommendations are provided to guide “system transformation” including the specific recommendation for establishing the role of consumers and family members in all levels of policy development and service delivery.
일련의 권고안은 정책 개발 그리고 서비스 제공의 모든 수준에서 소비자와 가족 구성원의 역할을 설정하기 위한 특정 추천 정보를 포함한 "시스템 변환"을 안내하도록 제공된다.
Together the Surgeon General and the New Freedom Commission reports establish a framework for linking the science and services for mental health care.
외과의사 일반 그리고 새로운 자유 위원회 보고서는 함께 저신 건강 관리에 대한 과학과 서비스를 연결하기 위한 틀을 구축했다.
A series of Policy reports from the Institute of Medicine (IOM) also frame the recommendations for improving the American health care system.
의학 연구소 정책 보고서 시리즈는 또한 미국 건강관리 체계를 개선하기 위한 권고안의 틀을 갖추었다.
The Report Crossing the Quality Chasm (2001) establishes that the healthcare system is broken and needs fundamental redesign.
품질의 캐즘을 넘어서 보고서는 의료 시스템이 파괴되고 근본적인 재설계가 필요함을 확증했다.
It suggests that in order to redesign healthcare a series of six core principles must be adopted.
그것은 건강관리를 재설계하기 위해 여섯 핵심 원칙의 시리즈들을 채택해야 한다고 제안한다.
These include the values that healthcare must be safe, effective, efficient, equitable, timely, and patient-centered.
이들은 건강관리는 안전하고, 효과적이고, 효율적이며, 공정하며, 적시 적이며, 그리고 환자 중심이어야 하는 가치를 포함한다.
In 2006, the IOM presented its report on mental and substance abuse conditions and found that the Quality Chasm principles are directly applicable to mental health (IOM, 2006).
2006년도에 의학 연구소는 정신적, 물질 남용 조건에 대한 보고서를 발표하고, 품질 캐즘 원칙이 정신 건강에 직접 적용 할 수있는 것을 발견했다(IOM, 2006).
In a specific recommendation the report found that “to promote patient-centered care, all parties involved in health care for mental or substance-use conditions should support the decision-making abilities and preferences for treatment and recovery of persons with mental and substance use problems and illnesses (IOM, 2006).
특정 권고안에서 이 보고서는 "환자 중심의 관리를 촉진하기 위해, 정신 또는 약물 사용 조건을 위한 건강 관리에 관련된 모든 당사자는 정신과 약물 사용 문제와 질병을 가진 사람의 치료와 재기를 위해 의사 결정 능력과 선호를 지지해야한다는 것"을 발견했다 (IOM, 2006).
The report affirmed that patient (person) – centered care is directly applicable in mental health care, and all care must be respectful and responsive to those who need it.
이 보고서는 환자 중심의 관리가 정신 건강에 직접 적용할 수 있고, 모든 관리는 그것을 필요로 하는 사람들을 존중하고 반응해야 한다는 것을 확인했다.
The notion of person-centered care accounts for the needs of individuals and families in supporting the recipient of care as the “true north” that guides all service decisions (Berwick, 2002).
사람 중심 관리의 개념은 모든 서비스 결정을 안내하는 "진실을 향한"으로써의 관리의 수령인을 지지하는 개개인과 가족들의 필요의 이유가 된다 (Berwick, 2002).
Peer support has an established history and demonstrated role in the spectrum of mental health services (Grant, 2009).
동료 지원은 설립된 역사를 가지고 있고 정신 건강 서비스의 스펙트럼에서의 역할을 보여주었다 (Grant, 2009).
Peer support occurs when people share common concerns or problems and provides emotional support and coping strategies to manage problems and promote personal growth (Davidson, et. al, 1999).
동료 지원은 사람들이 공통괸 걱정 혹은 문제들을 공유하고 혹은 정서적 지지와 문제를 관리하는 대저 전략들을 제공하며 그리고 개인적 성장을 증진시킬때 발생한다 (Davidson, et. al, 1999).
In addition to mental health, peer support has demonstrated productive outcomes in the areas of substance abuse, parenting, loss and bereavement, cancer, and chronic illnesses. (Kyrouz, Humpherys & Loomis, 2002; White, 2000).
정신 건강뿐만 아니라, 동료 지원은 약물 남용, 육아, 손실 및 사별, 암과 만성질병의 분야에서 생산적인 결과를 보여 주었다. (Kyrouz, Humpherys & Loomis, 2002; White, 2000)
While President Carter’s Commission on Mental Health (1978) identified the key role of community based supports for people with mental illnesses, the role of Certified Peer Specialists (CPS) is relatively new.
정신 건강에 대한 카터 대통령의 위원회(1978년)는 정신 질환을 가진 사람들을 위한 공동체 기반의 핵심적인 역할을 확인하는 동안, 인증된 동료 전문가의 역할 (CPS)는 상대적으로 새롭다.
In 2001, the services provided by peer support specialist became Medicaid reimbursable (Fricks, 2005).
2001년, 동료 지원 전문가가 제공하는 서비스는 메디케이드 상환이 가능하게 되었다.(Fricks, 2005)
In order to be eligible for Medicaid reimbursement, training, continuing education, supervision, and care coordination requirements must be established and met.
메디케이드 상환, 훈련, 평생교육, 수퍼비전과 관리 조정 요구를 받을 수 있게 하기 위하여 설립되어야 하고 충족되어야만 한다.
Certification is defined at the state level and is contingent on completing necessary training and the demonstration of core competencies in supporting others in the recovery process.
인증은 주 수준에서 정의되고 그리고 필요한 훈련과 재기 과정에서 다른 사람을 지원하는 핵심 역량의 시연의 완료를 따른다.
Continuing education is generally required, and with a few states recommending it strongly.
평생 교육은 일반적으로 필요하고, 몇 주는 평생교육을 강력하게 권고한다.
Other requirements for Medicaid reimbursement include: supervision provided by a qualified mental health professional; services must be coordinated in the consumer’s individualized treatment plan; and services must focus on identified treatment goals within the parameters of medical necessity. (Smith, Centers for Medicaid and Medicare Services, 2007).
메디케이드 상환을 위한 다른 요구 사항은 다음을 포함한다: 자격을 갖춘 정신 건강 전문가에 의해 제공되는 수퍼비전; 소비자 개인 치료 계획에 협조하여야만 하는 서비스; 의학적 필요성의 매개 변수 내에서 확인된 치료 목표에 초점을 맞추어야만 한다.
The role of Certified Peer Specialists (CPS) is to work with consumers to assist in regaining balance and control of their lives, and to support recovery (Chinman, Young, Hassel & Davidson, 2006; Sabin & Daniels, 2003; Orwin, Briscoe, Ashton & Burdett, 2003).
인증된 동료 전문가의 역할은 균형과 삶의 통제력을 회복하는데 조력하며, 재기를 지원하는데 소비자와 함께 작업하는 것이다. (Chinman, Young, Hassel & Davidson, 2006; Sabin & Daniels, 2003; Orwin, Briscoe, Ashton & Burdett, 2003).
These positions are important parts of the mental health treatment teams, and settings for care include mental health centers, inpatient and outpatient settings, emergency rooms, and crisis centers (Fricks, 2005).
이들 위치는 정신 건강 치료 팀의 중요한 부분이며, 관리에 대한 환경은 정신 건강 센터, 입원과 외래 환경, 응급실, 그리고 위기 센터를 포함한다. (Fricks, 2005)
The role of a CPS is integral to a treatment team, yet it is also distinct from existing traditional mental health services.
인증된 동료 전문가의 역할은 치료 팀에 필수적이다, 그러나 이것은 또한 기존의 정신 건강 서비스와는 구별된다.
A key differentiating factor in the CPS role from other mental health positions is that in addition to traditional knowledge and competiencies in providing support, the CPS operates out of their lived experience and experiential knowledge (Mead, Hilton & Curtis, 2001).
다른 정신 건강 지위로부터 인증된 동료 전문가 역할의 주요 차별화 요소는 전통적인 지식과 지지를 제공하는 능력뿐만 아니라 인증된 동료 전문가가 자신의 삶의 경험과 경험적 지식으로 운영하고 있다는 것이다. (Mead, Hilton & Curtis, 2001)
The Peer Specialist works from the context of recovery, frequently utilizing language based upon common experience rather than clinical terminology, and person-centered relationships to foster strength based recovery (Davidson, et. al, 1999).
동료 전문가는 재기의 맥락, 임상 용어 보다 공통 경험에 기반한 언어의 빈번한 사용, 그리고 재기에 기반한 강점을 육성하는 사람 중심의 관계로부터 작업한다. (Davidson, et. al, 1999)
Peer specialists are uniquely qualified to assist individuals in identifying goals and objectives that form the context of the peer support relationship (Chinman, et. al, 2006).
동료 전문가들은 동료 지원 관계의 맥락을 형성하는 목적과 목표를 확인하는 개인들을 도움으로써 유일하게 자격을 갖춘다. (Chinman, et. al, 2006)
The use of Peer Support Specialist as part of the treatment team has been shown to have a range of favorable results (Davidson et al., 2003; Felton, Stanstny, Shern, Blanch, Donahue, Knight & Brown, 1995; Mead & MacNeil, 2006).
치료 팀의 일부로서 동료 지원 전문가의 사용은 양호한 결과의 범위를 갖는 것으로 나타났다 (Davidson et al., 2003; Felton, Stanstny, Shern, Blanch, Donahue, Knight & Brown, 1995; Mead & MacNeil, 2006).
Information provided by peers is often seen to be more credible than that provided by mental health professionals (Woodhouse & Vincent, 2006).
동료에 의해 제공된 정보는 자주 정신 건강 전문가가 제공하는 것보다 더 신뢰할 수있는 것으로 볼 수있다. (Woodhouse & Vincent, 2006)
When peers are part of hospital-based care, the results indicate shortened lengths of stays, decreased frequency of admissions, and a subsequent reduction in overall treatment costs (Chinman, Weingarten, Stayner & Davidson, 2001).
동료가 병원 기반 관리의 일부가 될 때, 결과는 입원 기간의 감소, 입원횟수 감소, 전체적인 치료비용에서 그 이후 비용감소를 나타낸다. (Chinman, Weingarten, Stayner & Davidson, 2001)
Other studies also suggest that the use of peer support can help reduce the overall need and use for mental health services over time (Chinman, et. al, 2001; Klein, Cnaan, & Whitecraft, 1998; Simpson & House, 2002).
다른 연구는 또한 동료 지원의 사용이 전반적인 필요의 감소와 시간에 따른 정신 건강 서비스의 사용을 도울 수 있다는 것을 제안했다. (Chinman, et. al, 2001; Klein, Cnaan, & Whitecraft, 1998; Simpson & House, 2002)
There is ample evidence from policy reports that a gap exists in the quality of services available for people with mental illnesses (New Freedom Commission Report, 2006; IOM, 2006).
격차가 정신질환을 가진 사람들이 이용할 수 있는 서비스의 품질에서 존재한다는 정책 보고서으로부터 충분한 증거가 있다. (New Freedom Commission Report, 2006; IOM, 2006)
This is intricately linked to the overall quality of health services, and the failure to coordinate care across the spectrum of general and mental health care (IOM, 2006).
이것은 보건 서비스의 전반적인 품질 그리고 일반적이며 정신 건강 관리의 영역에 걸친 관리를 조율하는데 실패와 복잡하게 연결된다.(IOM, 2006)
In addition, a research base has been established that demonstrates that peer support services are an effective component of mental health care (Davidson et. al., 2003; Felton, et. al, 1995; Mead & MacNeil, 2006).
또한, 한 연구 기반은 동료 지원 서비스가 정신 건강 관리의 효과적인 요소임을 입증하는 것을 확립했다. (Davidson et. al., 2003; Felton, et. al, 1995; Mead & MacNeil, 2006)
These findings support the role of the Peer Support Specialist in person-centered care and the promotion of a whole-health recovery approach.
이러한 연구 결과는 사람 중심 관리에서 동료 지원 전문가의 역할과 전체 건강 재기 방법의 홍보를 지지한다.
The Center for mental Health Services has also promulgated a set of recovery principles that embrace the role of peer support (SAMHSA, 2004).
정신 건강 서비스를 위한 센터는 또한 동료 지원의 역할을 받아들여 재기 원칙의 집합을 공표했다.
The combined findings of policy and research reports demonstrate the importance of advancing the Pillars of Peer Support as resources to foster the growth and evolution of the peer support workforce.
정책 및 연구 보고서의 결합 된 결과는 동료 지원 인력의 성장과 발전을 촉진하기 위해 자원으로 동료 지원의 기둥을 발전의 중요성을 보여준다.
Peer Support Findings at the State Level
주 수준에서 동료 지원 인정
As a part of the participation in the Pillars of Peer Support Services Summit each state was asked to complete a survey on the scope of peer support services in their state.
동료 지원 서비스 정상 회담의 기둥에 참여의 일환으로 각 주는 자신의 주에 동료 지원 서비스의 범위에 대한 설문 조사를 완성하도록 요청 받았다.
Twenty-two of the twenty-three participating states completed the survey.
22~23개의 참여 주들이 조사를 완료 했다.
Yet, not all states completed all of the questions.
그러나 모든 주가 모든 질문을 완료한건 아니다.
The results of this survey provide a comprehensive accounting for how states are effectively using peers, their roles, and the opportunities and challenges they face.
이 조사의 결과들은 주가 효과적으로 동료, 자신의 역할, 그리고 그들이 직면 한 기회와 도전을 사용하는 방법에 대한 포괄적인 이해를 제공한다.
The specific areas of review for the participating states examined their demographics, experiences with the role, challenges, and reimbursement of Peer Support Specialists in their states.
참가하는 주를 위한 검토의 특정 영역은 주에서 동료 지원 전문가의 역할, 도전, 그리고 상환과 함께 그들의 인구 통계, 경험을 조사했다.
This is the first comprehensive review to examine the status of peer support services for state level mental health systems of care.
이것은 관리의 주 차원의 정신 건강 체계에 대한 동료 지원 서비스의 상태를 검사하는 최초의 종합적인 검토이다.
This material is a useful assessment and illustration of the current status of peer support services in state level mental health system.
이 자료는 주 차원의 정신 건강 시스템의 동료 지원 서비스의 현재 상태의 유용한 평가와 그림이다.
Peer Specialists Employed in State Systems
주 체계에서 고용된 동료 전문가들
The findings of this study support the diverse role of Peer Support Specialists in state mental health systems.
본 연구의 결과는 주 정신 건강 시스템의 동료 지원 전문가의 다양한 역할을 지지한다.
The range of consumers employed in the states varied widely from a high of 500 in Pennsylvania to a low of 9 in Wyoming (see Figure 1).
주에서 고용된 소비자의 범위는 펜실베니아에서의 500명으로 높은 수준으로부터 와이오밍에서의 9명으로 낮은 수준까지 다양하다. (see Figure 1)
Of the twenty-one respondents ten states are currently employing at least 50 consumer peer support specialists (Arizona, Connecticut, Georgia, Maine, Missouri, North Carolina, Oklahoma, Oregon, Pennsylvania, Texas, and Wisconsin).
21개의 응답자 중 10주는 현재 적어도 50명의 소비자 동료 지원 전문가를 채용하고 있다.(Arizona, Connecticut, Georgia, Maine, Missouri, North Carolina, Oklahoma, Oregon, Pennsylvania, Texas, and Wisconsin)
Of the seventeen states that responded to the question “Does your state have a distinct CPS service that is Medicaid billable”, five do not currently have distinct Medicaid billable programs (Alabama, Maine, Nevada, North Carolina and Texas) (see Figure 2).
"당신의 주는 메디케이드 청구가능한 별개의 인증된 동료 전문가 서비스가 있는가?" 이 질문에 응답한 17개 국가 중에서 5주는 현재 별개의 메디케이드 청구가능 프로그램을 하지 않는다.(Alabama, Maine, Nevada, North Carolina and Texas) (see Figure 2).
Figure 1.
Approximately how many consumers are employed as peer specialist in your state?
당신의 주에 얼마나 많은 소비자가 동료 전문가로 대략 고용되었습니까?
N = 21. The range was from 9 to 500.
Rates of Medicaid Reimbursement
메디케이드 상환 비율
The rates of reimbursement for Medicaid peer support services were tracked for the participating states.
메디케이드 동료 지원 서비스에 대한 상환의 비율은 참가국에 대해 추적됐다.
The states that indicated they do not have a billable program are Alabama, Maine, Nevada, North Carolina and Texas (see Figure 2).
청구 가능한 프로그램을 가지고 있지 않은 주는 알라바마, 메인, 네바다, 노스 캐롤라이나와 텍사스이다.
The most common reporting increment was in fifteen minute increments.
가장 일반적인 보고 증가는 15분 단위였다.
For comparison, hourly rates were divided into a fifteen-minute rate.
비교를 위해, 시간당 요금은 15분의 비율로 나누었다.
The range for reimbursements was between $3 and $19 per billable fifteen-minute increment (see Figure 3).
상환의 범위는 상환가능한 15분 단위당 3$에서 19$ 사이였다.(see Figure 3)
The average rate of reimbursement was $10/fifteen-minute unit of service.
상환의 평균 비율은 10$/15분 서비스 단위 였다.
One state (Iowa) reported reimbursement on a monthly basis of $150.
아이오와는 150$의 월 단위로 상환을 보고했다.
Tracking billable services is also an important aspect of billing for peer support services.
청구 가능한 서비스를 추적하는 것은 또한 동료 지원 서비스에 대한 청구의 중요한 측면이다.
The states that answered indicated that they track by billing codes and one reported using service logs.
대답한 주들은 그들은 과금 코드를 추적하거나 한 주는 서비스 로그를 사용해서 보고했다는 것을 나타낸다.
Figure 2.
Do you have a distinct service called peer support that is Medicaid billable?
당신은 메디케이드 청구가능한 동료 지원이라 불리는 별개의 서비스가 있습니까?
N = 17
Figure 3.
What is your state’s Medicaid reimbursement rate for peer support?
동료 지원에 대한 주의 메디케이드 상환 비율은 무엇입니까?
N = 13
Training Peer Support Specialists
동료 지원 전문가 교육
Training is an essential component of peer support services.
훈련은 동료 지원 서비스의 필수 구성 요소이다.
Most states have a minimum number of training hours required for certification.
대부분의 주는 인증에 요구되는 훈련 시간의 최소 기준을 가지고 있다.
However, six of the seventeen states who responded to the question regarding training (Maine, Nevada, Oregon, Texas, Wyoming, and (Wisconsin) have requirements to complete a module-based training (see Figure 4).
그러나, 훈련에 관련한 질문에 응답한 17개 주들 중 6개의 주는 (Maine, Nevada, Oregon, Texas, Wyoming, and (Wisconsin)) 모듈 기반의 훈련을 완료해야 하는 요구사항이 있다.(see Figure 4)
Of the states requiring a minimum number of training hours, the range is from a high of eighty to a low of forty.
훈련 시간의 최소 시수를 요구하는 주들 중의, 훈련시간 범위는 높게는 80시간, 낮게는 40시간 이었다.
Of the remaining eleven states that require a minimum number of training hours, six states (Arizona, Missouri, Oklahoma, South Carolina, and Washington, and Kansas) set the standard at forty hours.
훈련 시간의 최소 시수를 요구하는 다른 11개 주들 중에서, 6개 주들(Arizona, Missouri, Oklahoma, South Carolina, and Washington, and Kansas)은 40시간을 표준으로 설정했다.
Figure 4.
Required Hours of Training
훈련에 요구되는 시간들
N = 17
Certification of Peer Support Specialists
동료 지원 전문가들의 인증
Certification is a key component of state workforce programs for peer support services.
인증은 동료 지원 서비스에 대한 주 인력 프로그램의 핵심 구성 요소이다.
All but two of the seventeen states who responded to the question regarding certification indicated that they had certification processes (see Figure 5).
모두는 아니지만 인증에 관련된 질문에 응답한 17개의 주들 중 2개의 주는 인증 과정을 가진다고 나타냈다. (see Figure 5)
The most common certifying agent is the state department of mental health, and some states use other entities including advocacy groups and academic institutions (see Figure 6).
가장 일반적인 인증 에이전트는 정신 건강의 주 부서이고, 일부 주에서는 옹호 단체 그리고 교육기관을 포함한 다른 독립체들을 사용한다.(see Figure 6)
One state reported that they were in the process of defining the certification process.
한 주는 인증 과정의 정의하는 과정에 있다고 보고했다.
Figure 5.
State Certification
주 인증
N = 17
Figure 6.
State Certification of CPS
인증된 동료 전문가의 주 인증
N=17
Barriers to Implementation of Peer Support Services at the State Level
주 수준에서 동료 지원 서비스의 구현하는 것의 장벽
Twenty two states reported a range of barriers to implementing peer support services.
22개의 주들은 동료 지원 서비스를 구현하는 장벽의 범위를 보고했다.
Additionally, each state reported a number of barriers and concerns.
추가적으로, 각 주는 많은 장벽과 걱정들을 보고했다.
The most common findings were the acceptance of PSS at mental health centers, financial issues, overall understanding of the PSS role, and common CPS issues (See Figure 7).
가장 일반적인 연구 결과는 정신 건강 센터, 재정적 문제들, 동료 지원 전문가의 전반적인 이해, 그리고 일반적인 공인된 동료 전문가 문제들 에서 동료 지원 전문가의 수용이었다.
The range of common CPS issues include: dual role stress; lose disability benefits due to income; afraid to ask for help; fear of job loss; lack of anonymity; misunderstanding own role; and burn out and turn over.
일반적인 인증된 동료 전문가 문제의 범위는 다음과 같다: 이중 역할 스트레스; 소득 때문에 장애 혜택을 상실하는 것; 도움을 요청하는 것을 두려워함; 실직의 두려움; 익명의 부족; 자신의 역할을 오해; 번아웃(탈진상태)와 엎어버림.
Figure 7.
Barriers to Implementing Peer Support Services
동료 지원 서비스를 이행하는데 장벽
N = 22
Unique Attributes of Peer Support in State Systems of Care
관리의 주 체계에서 동료지원의 고유 속성
A series of three qualitative questions were also posed to each state.
세 질적 질문의 시리즈는 각 주별로 제기되었다.
Detailed reports of these findings are included in Appendix 2.
이러한 연구 결과의 상세한 보고서는 부록 2에 포함되어 있다.
The questions posed to each state include:
각 주에 제기하는 질문은 다음과 같다:
1. What do you think are the strengths, unique qualities or innovations of your program?
당신은 당신의 프로그램의 강점, 고유한 특성 혹은 혁신이 있다고 생각하는가?
2. What infrastructure do you believe must be in place at the state level to run a successful peer support program?
주 수준에서 성공적인 동료 지원 프로그램을 운영하기 위해 반드시 있어야할 인프라는 무엇이라 믿는가?
3. What recommendations would you make to states attempting to set up this kind of program for the first time?
당신은 처음으로 이런 종류의 프로그램을 설정하려고 시도하는 주에게 어떤 권고를 할 것인가?
The input from these questions supports the need for a set of common principles for the strategic development, implementation, promotion, and maintenance of peer support services in state systems of care.
이 질문으로부터 입력은 관리 상태 시스템의 동료 지원 서비스의 전략적 개발, 실행, 홍보, 및 유지 보수에 대해 일반 원칙의 집합에 대한 필요성을 지원한다.
While each state has adopted a range of implementation strategies, there have been some common design elements across states.
각 주별로 이행 전략의 범위를 채택하고 있지만, 주 전역에 걸친 일부 일반적인 디자인 요소가 있었다.
These include consultation for the development of Medicaid reimbursement waivers, technical assistance for program start up, and curriculum development and training programs for peer support.
이들은 메디케이드 상환면제의 개발을 위한 자문, 프로그램 시작에 대한 기술지원, 동료 지원을 위한 교육과정 개발 및 훈련을 포함한다.
There is also a need for ongoing support and resources to sustain peer support services in existing states, and a commitment to grow peer support in states that do not currently have these services.
기존 주들에서 동료 지원 서비스를 유지하기 위해 지속적으로 지원 및 자원에 대한 필요성과 현재 이러한 서비스를 가지고 있지 않은 주에서 동료 지원을 성장시키기 위한 노력의 필요가 있다.
Based upon the findings from the survey, extensive work from Appalachian Consulting Group (ACG), and the summit planning committee, a set of key principals were developed.
조사의 결과에 기초하여, 애팔래치아 컨설팅 그룹 (ACG), 그리고 회담 계획 위원회으로부터 광범위한 작업은 주요 원칙의 집합을 개발시켰다.
These “Pillars of Peer Support Services” were created as a framework for the summit to consider and modify based upon their experience.
이러한 "동료 지원 서비스의 기둥"은 회담에서 자신의 경험에 따라 고려되고 수정되기 위한 틀을 창조했다.
Pillars of Peer Support
동료 지원 기둥
One of the principal goals of the summit was to examine the role of peer support programs in various states and to use this information to foster a set of “Pillars” or guidelines for developing and implementing new programs.
회담의 주요 목적 중 하나는 다양한 주들에서 동료 지원 프로그램의 역할을 조사하고, 새로운 프로그램을 개발하고 이행하기 위한 "기둥"의 집합 또는 가이드라인을 촉진하기위해 이 정보를 사용하는 것이다.
The review of how the participating states are using peer support yields a range of strategies as described above.
참가한 주들의 방법의 검토는 상기한 바와 같이 전략의 범위를 산출하는 동료 지원을 사용한다.
While there are ongoing challenges, it is clear that the participating states have been successful in the use of peers in their workforces and overall systems of care.
진행중인 도전이 있지만, 그것은 참가하는 주들이 인력에서의 동료와 관리의 전반적 체계의 사용에 성공적이었음을 알 수 있다.
The Pillars of Peer Support are intended to be a resource for existing states in their work with the PSS workforce, as well as a tool for states that are beginning or expanding their programs.
동료 지원의 기둥은 동료 지원 전문가 인력과의 업무에서 기존의 주들의 자원 뿐만 아니라 시작하거나 프로그램을 확대하는 주들을 위한 도구가 되기 위한 것이다.
In the Summit work groups reviewed an initial set of Pillars and examined them from their state based experience.
회담에서 작업 그룹은 기둥의 초기 세트를 검토하고 자신의 주에 기반한 경험으로부터 조사했다.
Proposed changes were then assimilated by the summit work group and a new list was created.
제안된 변경 사항은 회담 작업 그룹에 흡수되고, 새 목록이 창조되었다.
There was broad consensus for the list and support for their adoption.
채택에 대한 목록과 지원에 대한 폭 넓은 합의가 있었다.
The summit participants also used the Pillars of Peer Support Services to develop a set of recommendations for their implementation.
회담 참가자는 자신의 이행을위한 일련의 권장 사항을 개발하기 위해 동료 지원 서비스의 기둥을 사용했다.
The Pillars of Peer Support Services
동료 지원 서비스의 기둥
Created by State Representatives at the Carter Center: Pillars of Peer Support Services Summit November, 2009
카터 센터에서 주 대표단에 의해 만들어진 : 2009년 11월 동료 지원 서비스의 기둥 회담
A state’s Peer Specialist Certification Program is strengthened when…
주의 동료 전문가 인증 프로그램은 아래와 같을 때 강화된다.
1. There are clear job and service descriptions that define specific duties that allow certified peer specialists (CPS) to use their recovery and wellness experiences to help others recover.
인증 된 동료 전문가 (CPS)가 다른 사람이 재기 할 수 있도록 돕는 자신의 재기과 웰빙의 경험을 사용할 수 있도록 특정 임무를 정의하는 명확한 작업 및 서비스에 대한 설명이 있습니다.
2. There are job-related competencies that relate directly to the job description and include knowledge about the prevalence and impact of trauma in the lives of service recipients, as well as trauma’s demonstrated link to overall health in later life.
직무 내용과 직접적으로 관련되고 서비스 수령인의 삶의 유병률과 트라우마의 영향에 대한 지식 뿐만 아니라 트라우마 이후 삶의 전반적인 건강에 대한 연결을 보여주는 것을 포함한 직무 관련 역량이 있다.
3. There is a skills-based recovery and whole health training program which articulates the values, philosophies, and standards of peer support services and provides the competencies, including cultural competencies and Trauma Informed Care, for peer specialist duties.
동료 전문가 업무를 위해, 가치, 철학, 동료 지원 서비스의 기준을 분명히 하고 문화적 역량과 트라우마에 대한 정보를 가진 관리를 포함하여 역량을 제공하는 기술 기반 재기 및 전체 건강 교육 프로그램이 있다.
4. There is a competencies-based testing process that accurately measures the degree to which participants have mastered the competencies outlined in the job description.
정확하게 참가자가 직무 내용에 설명 된 역량을 마스터해야하는 정도를 측정하는 역량 기반의 테스트 프로세스가 있습니다.
5. There is employment-related certification that is recognized by the key state mental health system stakeholders, and certification leads directly to employment opportunities that are open only to people who have the certification.
주요 상태 정신 건강 이해관계자들에 의해 인식된 고용 관련된 인증이 있고, 인증은 인증을 가진 사람에게만 열려 있는 고용 기회에 직접적으로 연결된다.
6. There is ongoing continuing education, including specialty certifications that expose the peer specialists to the most recent research and innovations in mental health, Trauma Informed Care and whole health wellness, while expanding their skills and providing opportunities to share successes, mentor, and learn from each other.
정신 건강에 동료 전문가에게 가장 최근의 연구와 혁신을 노출하는 전문적인 인증을 포함하여, 트라우마에 정보를 가진 관리와 전체 건강 웰빙, 자신의 능력을 확대하고 성공, 멘토를 공유하고 서로 배울 수 있는 기회를 제공하는 지속적인 평생 교육이 있습니다.
7. There are professional advancement opportunities that enable CPS to move beyond part-time and entry level positions to livable wage salaries with benefits.
복리후생과 함께 살기 좋은 임금 급여에 파트 타임과 견습생 지위의 위치를 넘어 움직이는 인증된 동료 전문가를 활성화하는 전문 발전의 기회가 있습니다.
8. There are expanded employment opportunities that enable CPS to be employed in a variety of positions that take into account their own strengths and desires.
자신의 강점과 욕망을 고려해 다양한 위치에 이용되는 인증된 동료 전문가를 활성화하는 확장 취업 기회가 있습니다.
9. There is a strong consumer movement that also provides state-level support, training, networking and advocacy that transcends the local employment opportunities and keeps CPS related to grassroots consumer issues.
지역의 고용 기회를 초월하고 풀뿌리 소비자 문제에 대한 인증된 동료 전문가에 관련되어 지키는 상태-수준의 지원, 교육, 네트워킹 및 옹호를 제공하는 강력한 소비자 운동이다.
10. There are unifying symbols and celebrations that give CPS a sense of identity,
significance and belonging to an emerging profession or network of workers.
인증된 동료 전문가에게 정체성, 의미의 감각을 주고 떠오르는 직업 혹은 노동자의 네트워크에 속하는 통합된 기호와 축하가 있다.
11. There are ongoing mechanisms for networking and information exchange so that CPS stay connected to each other, share their concerns, learn from one another’s experiences, and stay informed about upcoming events and activities.
인증된 동료 전문가가 서로서로 연결되고, 그들의 걱정을 공유하고, 서로의 경험으로부터 배우고, 그리고 향후 행사 및 활동에 대한 정보를 지속적으로 제공하는 네트워킹 그리고 정보 교환의 지속적인 메카니즘이 있다.
12. There is media and technology access that connects CPS with the basic and innovative information technology methods needed to do their work effectively and efficiently.
효과적이고 효율적으로 작업을 수행하는데 필요한 기본적이고 혁신적인 정보 기술 방법과 인증된 동료 전문가를 연결하는 매체과 기술 접근이 있다.
13. There is a program support team that oversees and assists with state training, testing certification, continuing education, research, and evaluation.
감독과 주 교육, 시험 인증, 평생 교육, 연구 및 평가를 지원하는 프로그램 지원 팀이 있다.
14. There is a research and evaluation component that continuously measures the program’s effectiveness, strengths and weaknesses, and makes recommendations on how to improve the overall program.
지속적으로 프로그램의 효율성, 강점과 약점을 측정하고, 전체 프로그램을 개선하는 방법에 대한 권장 사항을 만드는 연구 및 평가 구성 요소가 있습니다.
15. There are opportunities for peer workforce development that help identify and prepare candidates for participation in the training and certification process.
확인하고 교육 및 인증 과정에 참여 후보를 준비하는 데 도움이 되는 동료 인력 개발을 위한 기회가 있다.
16. There is a comprehensive stakeholders training program that communicates the role and responsibilities of CPS and the concepts of recovery and whole health wellness to traditional, non-peer staff (peer specialist supervisors, administration, management, and direct care staff) with whom the CPS are working.
인증된 동료 전문가의 역활과 책임 그리고 인증된 동료 전문가가 일하는 사람과 함께하는 기존의 비 동료 직원에 대한 재기와 전체 건강 웰빙의 개념을 커뮤니케이션(전달)하는 포괄적인 이해관계자 훈련 프로그램이 있다.
17. There are consumer-run organizations that operate alongside government and not-for-profit mental health centers that intricately involve consumers in all aspects of service development and delivery and provide value-added support to the peer workforce.
정교한 서비스 개발 및 제공의 모든 측면에서 소비자를 참여시키고 동료 인력에 부가가치 지원을 제공하는 정부 및 비영리 정신 건강 센터와 함께 작동 소비자가 운영하는 조직이다.
18. There are regularly-scheduled multiple training sessions that demonstrate the state’s long-range commitment to training and hiring CPS to work in the system.
체계적으로 일하도록 인증된 동료 전문가를 훈련하고 고용하는데 주의 오랜 기간 헌실을 입증하는 정기적으로 예정된 여러 개의 교육 세션이 있다.
19. There is a train-the-trainer program for CPS that demonstrates the state’s commitment to developing its in-state faculty for the on-going training.
지속적인 훈련을 위해 주 내의 교수진을 개발하는 주의 헌신을 보여주는 인증된 동료 전문가에 대한 강사 교육 프로그램이 있다.
20. There is sustainable funding that demonstrates the state’s commitment to the long-term success and growth of the program.
프로그램의 장기적인 성공과 성장에 대한 주의 헌신을 보여주는 지속 가능한 자금이 있다.
21. There is multi-level support across all levels of the government, with champions at all levels that demonstrate the state’s commitment to the program and continually promote the valuable role of CPS in the system.
프로그램에 대한 주의 헌신을 보여주고 지속적으로 체계적인 인증된 동료 전문가의 중요한 역할을 촉진하는 모든 수준의 승리자와 함께 정부의 모든 수준에서 여러 수준의 지원이 있다.
22. There is a peer specialist code of ethics/code of conduct that guides peer support services delivery.
동료 지원 서비스 전달을 안내하는 행위의 윤리/관례의 동료 전문가 규범이 있다.
23. There is a culturally diverse peer workforce that reflects and honors the cultures of the communities served.
공동체들에 제공되는 문화를 반영하고 존중하는 문화적으로 다양한 동료 인력이 있다.
24. There is competency-based training for supervisors of CPS which reinforces fidelity to the principles of peer support and emphasizes the role of peer specialists in building culturally competent and trauma informed systems of care that take into account the overall health and wellbeing of persons served.
동료 지원의 원칙에 충실과 문화적으로 유능함을 구축하는 동료 전문가의 역할을 강조하고 사람에게 제공된 전반적인 건강과 웰빙을 고려하는 관리의 트라우마를 잘아는 체계를 강화하는 인증된 동료 전문가의 감독자에 대한 역량 기반의 교육이 있다.
25. There is opportunity for CPS to receive training in and deliver peer support whole health services to promote consumer recovery and resiliency.
인증된 동료 전문가가 훈련을 받고 소비자 재기 및 회복탄력성을 촉진하기 위해 동료 지원 전체 건강 서비스를 제공할 기회가 있다.
These Pillars of Peer Support are intended as a set of guiding principles for the development of state based programs.
동료 지원의 이러한 기둥들은 주 기반 프로그램의 개발을 위한 안내하는 원칙들의 집합으로 구성된다.
They are also directly applicable to other organizations and roles that utilize the resources of Peer Support Specialists.
또한 동료 지원 전문가의 자원을 활용하는 다른 조직과 역할에 직접 적용 할 수 있다.
As a result of the development of the Pillars, the summit was also able to develop a set of recommendations for their use and implementation.
기둥의 개발의 결과, 회담에서 또한 사용 및 이행을 위한 권장 사항 집합을 개발할 수 있었다.
Recommendations for the Implementation of the Pillars of Peer Support
동료 지원의 기둥의 이행을 위한 권고안
The participants in the summit built upon the development of the Pillars with a set of recommendations for their implementation.
회담의 참가자들은 그들의 이행을 위한 권고안들의 집합고 함께 기둥들의 발달을 이루어냈다.
This set of recommendations is a compilation of three summit work groups who proposed next action steps.
이 권고안 집합은 다음 작업 단계를 제안하는 3개의 회담 작업 그룹의 편집이다.
In general these divided into a set of guidelines for various stakeholders.
일반적으로 이들은 다양한 이해 관계자들에 대한 일련의 지침으로 구분된다.
The framework for these recommendations includes an identified stakeholder, a proposed set of actions, and a time line for implementation.
이러한 권고안들의 틀은 확인된 이해관계자, 행동의 제안된 집합 그리고 이행을 위한 타임라인을 포함한다.
Due to the framework and goals of the summit, these recommendations are specifically tied to state-based mental health systems of care and Medicaid-funded services.
회담의 틀과 목표 때문에, 이러한 권고안들은 특별히 관리와 기금화된 메디케이드 서비스의 주 기반한 정신 건강 체계에 연결되어 있다.
They are however, broadly applicable to other systems of care including the Veterans Administration, managed care organizations, and other service delivery systems.
하지만 그들은 퇴역군인 관리, 관리되고 있는 케어 조직들과 기타 서비스 전달 체계를 포함하는 관리의 다른 체계에서도 광범위하게 적용할 수 있다.
These six recommendations were developed from the summit and should be tracked for progress and implementation over the period outlined in each.
이러한 여섯 권장 사항은 회담으로부터 개발되었으며 각각에 명시된 기간 동안 진행 및 구현에 대한 추적을 해야 한다.
There was also a consensus from the summit that this group should continue as a working group to monitor and track progress, if sustainable funding can be generated.
이 그룹은 지속 가능한 자금이 생성 될 수 있는 경우, 모니터링하고 진행 상황을 추적하는 작업 그룹으로 계속되어야 하는 회담으로부터 합의도 있었다.
1. NASMHPD should adopt and endorse the Pillars of Peer Support and use their resources to disseminate and promote them both within their organization and with their stakeholder groups within the next year.
1. 주 정신 건강 프로그램 이사 국가 협회 (NASMHPD)는 동료 지원의 기둥을 채택하고 보증해야 하며 그리고 그들의 자원을 내년 이내에 그들의 이해 관계자 그룹들과 함께 그들의 조직 내에서 그들 모두를 촉진하고 장려하기 위해 사용해야 한다.
2. SAMHSA/CMHS should adopt and endorse the Pillars of Peer Support and use their resources to disseminate and promote them both within their organization and with their stakeholder groups within the next year.
2. 약물 남용 및 정신 건강 서비스 관리국 (SAMHSA), 정신 건강 서비스 센터 (CMHS)는 동료 지원의 기둥을 채택하고 보증해야 하며 그리고 그들의 자원을 내년 이내에 그들의 이해 관계자 그룹들과 함께 그들의 조직 내에서 그들 모두를 촉진하고 장려하기 위해 사용해야 한다.
3. SAMHSA should create a National Center of Excellence for Peer Support, endorse the Pillars of Peer Support as a best practice for peer support implementation, and identify funding to assist all states on implementing peer support in two years.
3. SAMHSA는 동료 지원을 위한 우수의 국가 센터를 만들어야 하고, 동료 지원 기둥을 동료 지원 이행을 위한 가장 좋은 실행으로써 추천하고 2년 내에 동료 지원을 이행하는 모든 주를 지원할 자금마련을 확인해야 한다.
4. NASMHPD, SAMHSA/CMHS, and CMS should issue a letter to State Medicaid Directors in support of the Pillars of Peer Support and recommendations for their implementation by 6/1/10.
4. NASMHPD, SAMHSA/CMHS, and CMS는 2010년 6월 1일까지 동료 지원 기둥의 지원과 그들의 이행을 위한 권고안을 지원하는 주 메디케이드 이사에게 공문을 발행해야 한다.
5. NASMHPD/NRI and SAMHSA/CMHS should convene a task force to develop common data standards and service codes for peer support that are based upon the Pillars of Peer support, and incorporate them into the NOMS and other data collected from all states for the 2010 data year.
NASMHPD/NRI and SAMHSA/CMHS는 동료 지원의 기둥에 기반한 동료 지원을 위한 공통 데이터 표준 및 서비스 코드를 개발하기 위해 태스크 포스를 소집해야 하며, 2010년 데이터에 대한 모든 주로부터 수집된 NOMS와 다른 데이터로 통합해야 한다.
6. Managed care entities that operate state mental health contracts should adopt and endorse the Pillars of Peer Support and use their resources to disseminate and promote them both within their organization and with their stakeholder groups within the next year.
주 정신 보건 계약을 운영하는 건강 관리 단체들이 동료 지원 기둥을 채택하고 추천하며 그리고 그들의 자원이 다음해 내에서 이해관계자 그룹들과 함께 그들의 조직 내에서 그들 모두에게 전파하고 촉진할수 있도록 사용되어야 한다.
Conclusion and next Steps
결론과 다음 단계
The Pillars of Peer Support Services Summit was convened in November, 2009 with support from: Substance Abuse and Mental Health Services Administration (SAMHSA), Center for Mental Health Services (CMHS), National Association of State Mental Health Program Directors (NASMHPD), Depression and Bipolar Support Alliance (DBSA), Wichita State University Center for Community Support and Research, Appalachian Consulting Group (ACG), Carter Center, OptumHealth, and Georgia Mental Health Consumer Network.
동료 지원 서비스 회담의 기둥은 2009년 11월 다음의 지원으로 개최되었다: 약물 남용 및 정신 건강 서비스 관리국 (SAMHSA), 정신 건강 서비스 센터 (CMHS), 주 정신 건강 프로그램 이사 국가 협회 (NASMHPD), 우울증 그리고 조울증 지원 연합(DBSA), 위치타 주립 대학교 공동체 지원과 연구 센터, 애팔래치아 컨설팅 그룹 (ACG), 카터 센터, Optum 건강, 그리고 조지아 정신 건강 소비자 네트워크.
This group helped to convene leaders from states that currently have peer support programs that are billing Medicaid for these services.
이 그룹은 이러한 서비스에 대한 메디케이드를 청구하여 동료 지원 프로그램을 현재 가지고 있는 주들로부터 지도자를 소집하는 것을 도왔다.
The result was an active and lively review of the state of peer support in state based mental health systems of care.
결과는 관리의 주에 기반한 정신 건강 체계에서 동료 지원의 상태의 활동적이고 활기찬 검토였다.
As a part of the summit, data was collected and reported on the current status of peer support services in state based systems.
회담의 일부로서, 데이터는 주 기반 시스템에서 동료 지원 서비스의 현재 상태를 수집하고 보고했다.
To date this is the most comprehensive review of PSS in these systems.
지금까지 이것은 이러한 체계내에서 동료 지원 전문가의 가장 포괄적인 검토이다.
Hopefully this data can be useful in a variety of settings to endorse and expand the level of peer support services across diverse systems of care.
바라건대 이 데이터는 관리의 다양한 체계들에 걸쳐 동료 지원 서비스의 단계를 추천하고 확장하는 다양한 환경에 유용할 수 있다.
Based upon the summit findings a set of “Pillars of Peer Support Services” were developed and endorsed.
회담 결과에 따라 “동료 지원 서비스의 기둥”의 집합은 개발되었고 보증되었다.
These are intended to be both guidelines and resources for the implementation of peer support services.
이 것들은 동료 지원 서비스 이행을 위한 가이드라인 및 자원 모두 포함되는 것이다.
The participants in the summit pledged their existing tools and resources for others to use in the development and expansion of peer support.
회담의 참가자들은 동료 지원의 개발과 확장에 사용되는 타인을 위한 기존의 도구와 자원을 약속했다.
At the present time a formal mechanism for this sharing and mutual technical assistance does not exist, but may grow out of the summit if there is a sustainable infrastructure.
현재로서는 이것의 공유 및 상호 기술 지원에 대한 공식적인 메커니즘이 존재하지 않으나, 그러나 지속 가능한 인프라가 있는 경우 회담에서 성장할 수 있다.
A set of six recommendations have been developed by the summit participants.
여섯 권고안의 집합은 회담 참가자들에 의해 개발되었다.
Hopefully, each of the named stakeholders will engage in a process to review and implement the recommendations.
바라건대, 명망있는 이해관계자 각각은 권고안들을 검토하고 이행하는 과정에 참여할 것이다.
While the summit does not have identified next steps, the organizing committee and sponsors remain available to help support the implementation of the pillars.
회담은 다음 단계를 확인하지 않았지만, 조직 위원회와 스폰서들은 기둥의 이행을 지원하는 것을 돕는데 이용가능한 채 남아있다.
The findings of this report demonstrate that peer support has gained an important and effective role in state systems of mental health care.
이 보고서의 연구 결과는 동료 지원은 정신 건강의 주 시스템의 중요하고 효과적인 역할을 얻는 다고 보여준다.
The goals and principles of peer support are consistent with contemporary policy reports including the New Freedom Commission, the Institute of Medicine, and others.
동료 지원의 목표와 원칙은 새로운 자유 위원회, 의학연구소, 그리고 타인들을 포함한 현대적인 정책 보고서와 일치한다.
The Pillars of Peer Support that are outlined in this report provide a framework for future services to be built upon.
이 보고서에 서술되어 있는 동료 지원의 기둥은 세워질 미래 서비스를 위한 틀을 제공한다.
They have been adopted by a consensus group and can serve as tools to help move the field forward.
그들은 합의 그룹들에 의해 채택되어 필드를 향해 이동하는 것을 돕는 도구 역할을 할 수 있다.
Recognition is due to the forward thinking states that participated in this summit to foster the evolving transformation of mental health services and strength based recovery.
인식은 정신 건강 서비스와 강도 기반 재기의 발전 변화를 촉진하기 위해 이 회담에 참가한 주들의 미래를 향한 생각 때문이다.
References
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첫댓글 밤동님! 정말 고마워요. 정말 고생 많이 하셨어요. Peer Specialist에 대한 2009자료와 2014자료는 둘 다 매우 중요한 핵심자료인데, 이 둘을 다 번역해 주셨네요. 각각 8시간, 9시간 30분 걸렸다 하셨는데... 엄청난 시간투자이지요. 애쓰셨어요. 말씀대로 푹 쉬세요. 그리고 뭐든 편하고 자유롭게 생각하시고... 본인 마음이 움직이는 대로 편하게 하시면 되요. 정말 대단해요. 박수~~ 함성~~ bamdong님 최고!
감사합니다 번역료라도카페차원에서드려야할긋
오랜 시간을 드려 번역해준 bamdong님 감사해요. 이제야 들어와 일어 봤네요. 좋은 자료를 번역해 주어 고마워요.