Year 4 Exit Point - Footprints From The Past 과거의 흔적
For Year 4’s Exit Point of their topic ‘Footprints from the Past’, the children went through the extensive process of creating a diorama of an ancient landscape from the Mesozoic Era. Y4 had to research, plan, build, paper mache, paint and set up their dioramas! It was messy but a lot of fun! They created a speech ready to present alongside their diorama.
Their parents then came into school to see all of their wonderful work and listen to Y4’s knowledge and facts. As well as a dinosaur stomping song! It was a great opportunity to collate all that they had learnt and gave them the chance to show off their learning. As well as practise their presentation skills!
They definitely had a roar-some time!
주제 '과거의 발자국'의 4학년 출구 포인트에서 아이들은 중생대 고대 풍경의 디오라마를 만드는 광범위한 과정을 거쳤습니다. Y4는 연구, 계획, 제작, 종이 마체, 페인트 칠, 디오라마를 설치해야 했습니다! 지저분했지만 정말 재미있었어요! 아이들은 디오라마와 함께 발표할 준비가 된 연설문을 만들었습니다.
그 후 부모님은 그들의 멋진 작품을 모두 보고 Y4의 지식과 사실을 듣기 위해 학교에 오셨습니다. 공룡 발을 구르는 노래도요! 배운 모든 것을 모아보고 자신의 학습을 뽐낼 수 있는 좋은 기회였습니다. 발표 실력도 연습할 수 있었습니다!
그들은 정말 즐거운 시간을 보냈습니다!