Year 3 Exit Point - Explorers and Adventurers 탐험가와 모험가
To celebrate their wonderful learning during the IPC topic ‘Explorers and Adventurers’, Year 3 created their own living museum. Throughout this unit, children have learned about a range of explorers, in particular the polar explorer- Ernest Shackleton. For their museum Exit Point, the children created their own polar adventure to Antarctica. In groups , they created their own ship, wrote an advert, put together their crew, drew a map, created artwork and wrote a diary entry. The children demonstrated many of SCIPS Personal Goals, especially curiosity, cooperation and expressing themselves. They then managed to put all this learning together to present their group work and answer questions from parents . What a wonderful display of their knowledge skills and understanding!
IPC 주제 '탐험가와 모험가'에서 멋진 학습을 기념하기 위해 3학년 학생들은 자신만의 살아있는 박물관을 만들었습니다. 이 단원을 통해 아이들은 다양한 탐험가, 특히 극지방 탐험가인 어니스트 섀클턴에 대해 배웠습니다. 박물관 출구 지점을 위해 아이들은 남극으로의 극지방 모험을 직접 만들었습니다. 그룹으로 배를 만들고, 광고를 쓰고, 승무원들을 모아 지도를 그리고, 예술 작품을 만들고 일기를 썼습니다. 아이들은 호기심, 협동심, 표현 등 많은 SCIPS 개인 목표를 시연했습니다. 그런 다음 이 모든 학습을 종합하여 그룹 과제를 발표하고 부모님의 질문에 답하는 데 성공했습니다. 지식과 이해도를 보여주는 멋진 전시였습니다!