Great road test report here with the Porsche 911 GT3.
Somewhere, a couple of layers in from hard-core, is the Porsche 911 GT3. Pocked all over with dugouts and screens and
graced by one big chiropteran wing, the GT3 is not like other 911s. The focus is sharpened, the reflexes tapered to
sashimi-slicing perfection by Porsche’s grindstone. Only real 911 junkies drive GT3s because there’s no dual-clutch
automatic offered, and at 435 horsepower, the GT3’s older, port-injected 3.8-liter flat-six from the racing-based GT1 98
engine family is a high-strung screamer with an 8400-rpm redline and not much torque below 5000. And it’s down 65
horsepower from the similarly priced (including a few of the GT3’s many options) direct-injection Turbo.
The GT3 RS with its forged tungsten suspension? Well, that’s just for crazy people.
첫댓글 궁극의 머신...
오디오 LCD화면 오른쪽에 동전구멍은 용도가?? 코인 넣으면 쥬크박스 기능??? 음음...암튼..멋지군요~^^
노래방 기능 되겠습니다
역시~~뭐 하나 빠지는게 없군요~^^
ㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋ
깔끔하네요.....
역시폴쉐~~
차도 차지만, 사진이 참 멋있네요. 근데 매번 드는 궁금증인데, 뒷번호판 바로 옆 양쪽에 왜 불룩 티어나와 있는건가요? 미국 버젼만 그런거 같은데?
미국은 법규상 5mile 범퍼가 있어야 하는데, 독일버젼에는 없기 때문에 미국버젼에는 쿠션을 하나 더 달고 출고 합니다.
아하~
사진 프레임이 참 멋지네요^^
앗, 나도 그렇게 생각했는데, 훈이 덕분에 누나도 사진 보는 눈이 늘어가는 듯 ㅎㅎ