|
Step to Christ 10-11 page
Although this world is corrupt, it is not all sorrow and sorrow. We can find messages of hope and comfort in nature itself. Flowers bloom on thistles and roses cover thorns.
The phrase “God is love” was written on every flower bud that bloomed and every shoot of grass that sprouted. The beautiful birds that fill the air with their joyful songs, the delicate and lovely flowers exuding their fragrance, the trees and trees with lush foliage - all these are the loving and proud counsel of our God. It is evidence of his desire to make his parents and their children happy.
God's word reveals his character. God Himself proclaimed His infinite love and mercy. When Moses prayed, “Show me your glory” (Exodus 33:18), the Lord answered, “I will make all my good images pass before you” (Exodus 33:19). This good image is the glory of the Lord. As the Lord passed before Moses, he proclaimed, “The Lord, the Lord, the Lord, a God merciful and gracious, long-suffering, abounding in steadfast love and faithfulness, keeping steadfast love for thousands, forgiving iniquity, transgression and sin… “(Exodus 34:6, 7). He is “slow to anger and abounding in steadfast love” (Jon. 4:2), which means that He “delights in steadfast love” (Micah 7:18). God has bound our hearts to Himself by countless testimonies in heaven and on earth. He sought to reveal Himself to us through things in nature and through deep and tender human connections that man can experience and know in his heart. But even this was not enough to show his love. Despite all this evidence, the enemy of goodness has darkened the minds of men, causing them to treat God with fear and to think of him as harsh and unforgiving. Satan makes men think that God is like a man whose chief characteristic is to be severe in his dealings - a stern judge or a harsh, stingy moneylender. Also, Satan shows the Creator as someone who is always paying attention with jealous eyes to find out people's faults and mistakes and punish them. The reason Jesus came to live among mankind was to eliminate these vague misunderstandings by revealing God's infinite love to the world.
The Son of God came down from heaven to reveal God the Father. “No one has ever seen God, but God, the only begotten one, who is in the Father’s bosom, has made him known” (John 1:18). “No one knows the Son except the Father, and no one knows the Father except the Son and those to whom the Son chooses to reveal Him” (Matthew 11:27). When one of his disciples asked, “Show us the Father” (John 14:8), Jesus answered, “Have I been with you so long, Philip, and have you not known me? He who has seen me has seen the Father. Why do you say, ‘Show me the Father?’” (John 14:9). Jesus spoke of his mission in this world: “The Holy Spirit of the Lord is upon me, because he has anointed me to preach good news to the poor. He has sent me to proclaim liberty to the captives and recovery of sight to the blind.” “To set at liberty those who are oppressed, and to proclaim the acceptable year of the Lord” (Luke 4:18). This was his work. He went about doing good and healing all who were oppressed by Satan. There were villages where the groaning of the sick was not heard in any house, because Jesus passed through them and healed them. His work became evidence of his anointing. Love, mercy, and compassion were manifest in every act of his life, and his heart expressed tender sympathy for mankind. -step to Christ 10-11 page
මේ ලෝකය දූෂිත වුවත් ඒ සියල්ල දුක හා දුකම නොවේ. අපට සොබා දහම තුළින්ම බලාපොරොත්තුවේ සහ සැනසිල්ලේ පණිවිඩ සොයාගත හැකිය. thistles මත මල් පිපෙන අතර රෝස මල් කටු ආවරණය කරයි.
පිපුණු සෑම මල් පොහොට්ටුවකම, දළුලන සෑම තණකොළ රිකිල්ලකම “දෙවියන් වහන්සේ ප්රේමයයි” යන වැකිය ලියා තිබුණි. ඔවුන්ගේ ප්රීති ගී වලින් වාතය පුරවන මනරම් කුරුල්ලන්, සියුම් මනරම් මල් සුවඳ විහිදුවන, සශ්රීක පත්ර සහිත ගස් සහ ගස් - මේ සියල්ල අපගේ දෙවියන් වහන්සේගේ ප්රේමණීය ආඩම්බර උපදේශයයි. එය ඔහුගේ දෙමව්පියන් සහ ඔවුන්ගේ දරුවන් සතුටු කිරීමට ඔහුගේ ආශාවට සාක්ෂියකි.
දෙවියන් වහන්සේගේ වචනය ඔහුගේ චරිතය හෙළි කරයි. දෙවියන්වහන්සේම උන්වහන්සේගේ අසීමිත ප්රේමය සහ දයාව ප්රකාශ කළේය. "ඔබේ මහිමය මට පෙන්වන්න" (නික්මයාම 33:18) මෝසෙස් යාච්ඤා කළ විට, සමිඳාණන් වහන්සේ පිළිතුරු දුන්නේ, "මාගේ සියලු යහපත් රූප ඔබ ඉදිරියෙන් යන්න සලස්වන්නෙමි" (නික්මයාම 33:19). මේ යහපත් රූපය සමිඳාණන් වහන්සේගේ මහිමය ය. සමිඳාණන් වහන්සේ මෝසෙස් ඉදිරියෙන් ගමන් කරන විට, ඔහු ප්රකාශ කළේ, “ස්වාමීනි, සමිඳාණන් වහන්සේ, සමිඳාණන් වහන්සේ, දයානුකම්පිත හා කරුණාවන්ත, බොහෝ ඉවසිලිවන්ත, නොසැලෙන ප්රේමයෙන් හා විශ්වාසවන්තකමෙන් බහුල, දහස් ගණනක් කෙරෙහි ස්ථිර ප්රේමයක් තබා, අයුතුකමට, වරදට සහ පව්වලට සමාව දෙන ... (නික්මයාම 34:6, 7). ඔහු "උදහසට ප්රමාද වන අතර නොසැලෙන ප්රේමයෙන් බහුලය" (යොහන් 4:2), එයින් අදහස් කරන්නේ ඔහු "ස්ථිර ප්රේමයෙන් ප්රිය කරන" බවයි (මීකා 7:18). දෙවියන් වහන්සේ ස්වර්ගයේ සහ පොළොවේ අසංඛ්යාත සාක්ෂි මගින් අපගේ හදවත් ඔහුට බැඳ තබා ඇත. ඔහු ස්වභාවධර්මයේ ඇති දේවල් තුළින් සහ මිනිසාට තම හදවතේ අත්විඳිය හැකි සහ දැනගත හැකි ගැඹුරු හා මුදු මොළොක් මානව සම්බන්ධතා තුළින් ඔහුව අපට හෙළි කිරීමට උත්සාහ කළේය. නමුත් ඔහුගේ ආදරය පෙන්වීමට මෙය පවා ප්රමාණවත් නොවීය. මේ සියලු සාක්ෂි තිබියදීත්, යහපත්කමේ සතුරා මිනිසුන්ගේ මනස අඳුරු කර ඇති අතර, ඔවුන් දෙවියන් වහන්සේට බියෙන් සැලකීමටත්, ඔහු රළු සහ සමාව නොදෙන ලෙසත් සිතීමට සලස්වා ඇත. සාතන් මිනිසුන්ට සිතීමට සලස්වන්නේ දෙවියන් වහන්සේ මනුෂ්යයෙකුට සමාන බව ඔහුගේ ප්රධාන ලක්ෂණය වන්නේ ඔහුගේ ගනුදෙනුවලදී දැඩි ලෙස හැසිරීමයි - දැඩි විනිශ්චයකරුවෙකු හෝ රළු, මසුරු මුදලාලිලා. ඒ වගේම සාතන් මැවුම්කරුව පෙන්වන්නේ මිනිසුන්ගේ වැරදි, වැරදි සොයා බලා ඔවුන්ට දඬුවම් කිරීමට ඊර්ෂ්යා සහගත ඇස්වලින් නිතරම අවධානයෙන් සිටින කෙනෙකු ලෙසයි. ජේසුස් වහන්සේ මනුෂ්ය වර්ගයා අතර ජීවත් වීමට හේතුව වූයේ දෙවියන් වහන්සේගේ අසීමිත ප්රේමය ලොවට හෙළි කිරීමෙන් මෙම නොපැහැදිලි වැරදි වැටහීම් නැති කිරීමයි.
දෙවියන් වහන්සේගේ පුත්රයා ස්වර්ගයෙන් බැස ආවේ දෙවියන් වහන්සේ පියාණන් හෙළි කිරීමට ය. "කිසිවෙකු දෙවියන් වහන්සේව කිසිදා දැක නැත, නමුත් පියාණන්ගේ ළයෙහි සිටින එකම ජාතක දෙවියන් වහන්සේ ඔහුව ප්රසිද්ධ කර ඇත" (යොහන් 1:18). "පියා හැර වෙන කිසිවෙක් පුත්රයා නොදනිති, පුත්රයා සහ පුත්රයා විසින් ඔහුව එළිදරව් කිරීමට තෝරාගන්නා අය හැර අන් කිසිවෙක් පියාණන්ව හඳුනන්නේ නැත" (මතෙව් 11:27). ඔහුගේ ගෝලයෙක් “පියාණන් අපට පෙන්වන්න” (යොහන් 14:8) ඇසූ විට, යේසුස් පිළිතුරු දුන්නේ, “පිලිප්, මම ඔබ සමඟ මෙතරම් කාලයක් සිටියාද, ඔබ මාව දැන සිටියේ නැද්ද? මා දුටු තැනැත්තා පියාණන් වහන්සේ දැක ඇත. ‘මට පියාණන්ව පෙන්වන්න’ කියා ඔබ කියන්නේ ඇයි?” (යොහන් 14:9). යේසුස් මේ ලෝකයේ ඔහුගේ මෙහෙවර ගැන කතා කළා: “ස්වාමීන්ගේ ශුද්ධාත්මයාණන් මා කෙරෙහි සිටින්නේ, දුප්පතුන්ට ශුභාරංචිය දේශනා කිරීමට ඔහු මාව අභිෂේක කර ඇති බැවිනි. වහලුන්ට නිදහස සහ අන්ධයන්ට පෙනීම ප්රකාශ කිරීමට ඔහු මා එවා ඇත. "පීඩාවට පත් වූවන් නිදහස් කිරීමටත්, ස්වාමින්වහන්සේගේ පිළිගත හැකි වසර ප්රකාශ කිරීමටත්" (ලූක් 4:18). මෙය ඔහුගේ කාර්යය විය. ඔහු සාතන්ගෙන් පීඩාවට පත් වූ සියල්ලන්ව යහපත් කරමින්ද සුවපත් කරමින්ද ගියේය. ජේසුස් වහන්සේ ඔවුන් මැදින් ගොස් ඔවුන්ව සුව කළ නිසා රෝගීන්ගේ කෙඳිරිගාන හඬ කිසිම නිවසක නොඇසුණු ගම්මාන තිබුණා. ඔහුගේ වැඩ ඔහුගේ අභිෂේක කිරීමේ සාක්ෂියක් බවට පත් විය. ආදරය, දයාව සහ දයාව ඔහුගේ ජීවිතයේ සෑම ක්රියාවකින්ම ප්රකාශ වූ අතර ඔහුගේ හදවත මනුෂ්ය වර්ගයා කෙරෙහි මුදු මොළොක් අනුකම්පාව ප්රකාශ කළේය.
ක්රිස්තුස් වහන්සේ වෙත පියවර 10-11 පිටුව
이 세상이 비록 타락하기는 하였으나 모두가 슬픔과 비애 뿐만은 아니다. 천연 그 자체 가운데서 희망과 위안의 기별을 찾을 수 있다. 엉겅퀴에도 꽃이 피고 가시덩굴에도 장미꽃이 덮이운다.
“하나님은 곧 사랑이시라”는 문구는 방싯방싯 피는 꽃봉오리마다 뾰족뾰족 돋아나는 풀싹마다 기록되었다. 공중을 즐거운 노래로 충만케 하는 아름다운 새들, 향기를 풍기는 연연하고 고운 꽃들, 잎이 청청하게 무성한 수풀의 교목(喬木)들, 이 모든 것은 우리 하나님의 인정있고 자부적(慈父的)인 권고(眷顧)와 그 자녀를 행복되게 하시려는 그의 갈망을 증거하는 것이다.
하나님의 말씀은 그의 품성을 나타낸다. 하나님께서는 친히 당신의 무한하신 사랑과 긍휼을 반포하셨다. 모세가 “주의 영광을 내게 보이소서”(출 33:18)하고 기도하였을 때에 주께서 대답하시기를 “내가 나의 모든 선한 형상을 네 앞으로 지나게 하”(출 33:19)리라고 하셨다. 이 선한 형상은 곧 주의 영광이다. 주께서 모세의 앞을 지나시며 반포하시기를 “여호와로라 여호와로라 자비롭고 은혜롭고 노하기를 더디하고 인자와 진실이 많은 하나님이로라 인자를 천대까지 베풀며 악과 과실과 죄를 용서하나…”(출 34:6, 7) 하셨다. 그는 “노하기를 더디하시며 인애가 크시사”(욘 4:2), 이는 그가 “인애를 기뻐하심”(미 7:18)이다. 하나님께서는 우리의 마음을 하늘과 땅에 있는 무수한 증거로써 당신에게 붙들어 매셨다. 천연계의 사물을 통하여 또는 사람이 그 마음으로 체험해 알 수 있는 그윽하고 부드러운 인간적 결연(結緣)을 통하여 그는 자신을 우리에게 나타내시려고 하셨다. 그러나 이러한 것도 그의 사랑을 나타내기에는 충분치 못하였다. 이러한 모든 증거가 있음에도 불구하고 선(善)의 대적은 사람의 마음을 어둡게 하였으므로 사람들은 하나님을 공포심으로 대하게 되고 또 하나님을 가혹하고 용서성이 없는 이로 생각하게 되었다. 사단은 사람으로 하여금 하나님은 그 주요 특성이 엄혹하게 처단하시는 자 - 엄격한 법관이나 각박하고 인색한 고리 대금업자 - 와 같이 생각하게 한다. 또한 사단은 조물주는 사람들의 허물과 잘못을 찾아내어 저들에게 벌을 주려고 질투적 눈으로써 항상 주목하는 자처럼 보여준다. 예수께서 인류 가운데 사시려고 오신 것은 그가 하나님의 무한하신 사랑을 세상에 나타내심으로써 이러한 몽매한 오해를 없이 하시기 위함이었다.
하나님의 아들께서 하늘에서 강림하신 것은 하나님 아버지를 나타내시기 위함이었다. “본래 하나님을 본 사람이 없으되 아버지 품속에 있는 독생하신 하나님이 나타내셨느니라”(요 1:18). “아버지 외에는 아들을 아는 자가 없고 아들과 또 아들의 소원대로 계시를 받는 자 외에는 아버지를 아는 자가 없느니라”(마 11:27). 제자 중 한 사람이 “아버지를 우리에게 보여 주옵소서”(요 14:8)하고 요청하였을 때에 예수께서 대답하시기를 “빌립아 내가 이렇게 오래 너와 함께 있으되 네가 나를 알지 못하느냐 나를 본 자는 아버지를 보았거늘 어찌하여 아버지를 보이라 하느냐”(요 14:9)하셨다. 예수께서 이 세상에서 행하실 당신의 사명을 말씀하시기를 “주의 성령이 내게 임하셨으니 이는 가난한 자에게 복음을 전하게 하시려고 내게 기름을 부으시고 나를 보내사 포로된 자에게 자유를 눈먼 자에게 다시 보게 함을 전파하며 눌린 자를 자유케 하고 주의 은혜의 해를 전파케 하려하심이라”(눅 4:18)고 하혔나니 이것이 그의 사업이었다. 그는 두루 다니시며 선을 행하시고 사단에게 눌린 모든 자를 고쳐 주셨다. 병자의 신음 소리가 아무 집에서도 들리지 않는 촌락들도 있었나니 이는 예수께서 그 가운데로 지나시며 그들이 병을 고쳐주신 까닭이었다. 그의 사업은 그가 기름 부음을 받은 증거가 되었다. 사랑, 자비, 긍휼은 그의 생애의 온갖 행동에 나타났나니 그의 마음은 인류에게 부드러운 동정을 나타냈다. 정로의계단 11-12쪽
|